|
Post by Sibe on Apr 18, 2017 17:18:12 GMT
toisen koulun ranskan opiskelijat ei taaskaan tullu ranskan tunnille ja jouduttiin taas kerran opiskelemaan ilman niitä. ei siinä muuten ois mitään, mut ne pääsee tosi usein meitä aiemmin ja meiän pitää silti jäähä ranskan tunneille kannattaa ajatella, että se on vaan niiltä pois, jos ei tuu tunnille. oon lukiossakin huomannu, ku jotkut valittaa jostain tyyliin koulun tilaisuudesta "voi että ku mulla loppu koulu aikasemmin" ja muuta typerää valitusta sinä sentää opit siellä! ja tuskin on iso asia, jos pääsee pari tuntia myöhemmin ku toisesta koulusta olevat hyypät :'D
|
|
|
Post by grandepooh on Apr 18, 2017 17:38:29 GMT
-eksä otti kuvan mun pyllyst ja yks tyyppi, joka on vongannu mult belfieitä raportoi asiasta, mikä ei tehny mun oloo yhtään paremmaks, koska no joo pyllyt -sama tyyppi alko kysyy mp:tä eksästä ja eksä väitti etten mä tuntenu mitään sitä kohtaan koska oon siirtyny eteenpäin nopeemmin ku se (erosta on kolme viikkoa ja suhde kesti puoltoist kuukautta) -Kyseinen tyyppi on olemassa ja sen takii mä oon alkanu kyseenalaistaa omaa pukeutumista ja kehoa aivan liian paljon kun tuntuu et aina kun teen jonku väärän liikkeen nii se kattoo -En jaksa kertoo äidille seksuaalisuudestani ku en tiiä miten saisin sillee luontevasti kerrottuu en siis pelkää tai mitään mut sopivaa hetkee ei oo tullu ja yritän vaa jotenki saada sen ihan ite ymmärtää ja siit ei nyt tuu mitää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2017 7:40:51 GMT
Haha juu teen noin. Ja uskon et itekki meinaan repiä hiukset päästä noiden kahen matikan takia. Mikä matikan kurssi sulla oli tuolloin/mitä käsiteltiin? joo ymmärrän hyvi! ja oli tilastot&todennäköisyys aiheena ^^' / hyvin kirjotan, siis koulujuttujen LISÄKSI oli terveysjuttuja, ei ne johtunu koulusta lul Mul on just sama kurssi nyt + toinen kurssi on lukuteoriat ja logiikka ._.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 19, 2017 13:36:48 GMT
mun kuulokkeet meni rikki taas vaihteeks ja pitäis tehä hirveesti kaikkee mut en jaksa
|
|
|
Post by Miopod on Apr 19, 2017 15:20:03 GMT
Viittinköhän lähtee huomenna töiden jälkeen kattoon Kaunotar ja hirviö vai nukunkohan mä vaan koko elokuvan läpi.
Nimim. kävin tänään vessassa ja nukahdin pöntölle.
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 19, 2017 16:36:19 GMT
väsyttää, ahistaa ja stressaa
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 21, 2017 13:16:23 GMT
en jaksais tätä masennuskierrettä enää
|
|
|
Post by Arabella on Apr 24, 2017 12:20:53 GMT
koulun kahviautomaatti oli rikki tää on vääryyttä
|
|
|
Post by marrasaamu on Apr 24, 2017 12:46:08 GMT
Yks lapsi oksens töissä. (Kiitin luojaani siitä, etten opiskele lähihoitajaks.)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 24, 2017 20:24:42 GMT
Yks lapsi oksens töissä. (Kiitin luojaani siitä, etten opiskele lähihoitajaks.) Dissaatko mitä häh!? Noeivais :DD Mut joo huomenna pitäis tulostaa yks paperi vaihtoon lähtemistä varten enkä tiiä missä käyn tulostamassa sen #suuretongelmat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 26, 2017 4:18:46 GMT
mulla on tänään koe kolmelta enkä tiedä missä välissä lukisin siihen
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 27, 2017 11:48:55 GMT
oon joutunu kuuntelemaan kaverin valitusta yhestä mun toisesta kaverista. oon ollu erittäin ärsyyntyny ja vaivaantunu ja haluaisin puuttua asiaan, mut en halua alkaa kertomaan tän toisen kaverin henkilökohtasia asioita.
kaveri siis valittaa siitä et yks kaveri oli kysyny multa puhuko yks tyyppi siitä pahaa leirillä, ja kysymys oli ihan hyvästä syystä, mutta koska mun kaveri ei tiiä koko juttua kysymyksen taustalla, niin se ei ymmärrä tätä juttua ja pitää tyyppiä nyt ihmisenä joka aattelee vaan itteään ja on ilkee
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 28, 2017 10:36:58 GMT
Mul on krapula :^( Ja jotenki tahmee olo vaik kävin suihkussaki, putää vaihtaa lakanat kungan selviin sängystä ylös
|
|
|
Post by Sibe on Apr 28, 2017 18:27:23 GMT
joo ymmärrän hyvi! ja oli tilastot&todennäköisyys aiheena ^^' / hyvin kirjotan, siis koulujuttujen LISÄKSI oli terveysjuttuja, ei ne johtunu koulusta lul Mul on just sama kurssi nyt + toinen kurssi on lukuteoriat ja logiikka ._. oi ._.
|
|
|
Post by Sibe on Apr 28, 2017 18:33:59 GMT
heh heh sain päänsäryn taas en oo oikeesti tehny paljo mitää en ees tiiä minkä kokoinen ylioppilaslakki minun pitää hommata vaikka kävin sovittamassa AAAAAAAAAAA
|
|