|
Post by Angelus on May 4, 2017 17:04:47 GMT
En tiiä onko tää niin polttava ongelma... jatkoin tänään yhtä fanifiktiota enkä pystynyt suunnitelemaan sitä suomeksi :DD Mä suunnitelin sen siis englanniksi (TÄÄ ON TOSI HARVINAISTA, itseasiassa), ja nyt olisi tarkoitus kääntää se suomeksi. Luulen et tää alkoi siitä ku oon tässä varmaan viikon ajan lukenut eng. ficcejä samasta aiheesta...
|
|
|
Post by adalmiia on May 5, 2017 10:07:42 GMT
Pudotin mun kännykän vessanpönttöön ja nyt se ei enää toimi ounou D:: joskus ne lakkaa toimimasta joksikin aikaa mut palaa tajuihinsa myöhemmin - ainakin meillä on käyny sillee joten toivoa on! Monen yrityksen jälkeen sain tän eilen toimimaan ja nyt tää toimii ku mitää ei ois käynykkään
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 5, 2017 18:33:59 GMT
ounou D:: joskus ne lakkaa toimimasta joksikin aikaa mut palaa tajuihinsa myöhemmin - ainakin meillä on käyny sillee joten toivoa on! Monen yrityksen jälkeen sain tän eilen toimimaan ja nyt tää toimii ku mitää ei ois käynykkään oh, jes, hyvä! nyt sunkin kännykkä on pönttöveteraani!
|
|
|
Post by Miopod on May 6, 2017 20:46:31 GMT
Oon flunssas ja äitiä ärsyttää se aina hirveesti koska musta lähtee erilaisia ääniä. (esim. ysk ysk, achoo ja nyyhq) Ja sit se vaan huutaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 6, 2017 23:44:43 GMT
mun simssien avioliittoa koetellaan lukuisten eri flirttiyritysten ja treffipyyntöjen tykityksellä
niiku MENKÄÄ POIS pls antakaa mun säilyttää mun idyllinen rakkaustarina kahden ihan tavallisen alienpummin välillä
|
|
|
Post by Miopod on May 7, 2017 1:55:44 GMT
mun simssien avioliittoa koetellaan lukuisten eri flirttiyritysten ja treffipyyntöjen tykityksellä niiku MENKÄÄ POIS pls antakaa mun säilyttää mun idyllinen rakkaustarina kahden ihan tavallisen alienpummin välillä THE SIMS: TEMPTATION ISLAND Lol mäki pelasin simssiä koko päivän ja yritin muuttaa miehiä noidiksi, mut jokapaikas oli vaan naisia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 7, 2017 6:33:34 GMT
mun simssien avioliittoa koetellaan lukuisten eri flirttiyritysten ja treffipyyntöjen tykityksellä niiku MENKÄÄ POIS pls antakaa mun säilyttää mun idyllinen rakkaustarina kahden ihan tavallisen alienpummin välillä THE SIMS: TEMPTATION ISLAND Lol mäki pelasin simssiä koko päivän ja yritin muuttaa miehiä noidiksi, mut jokapaikas oli vaan naisia. lol :DDDDD pelaatsä mitä simssiä? mä pelaan kolmosta taas ekaa kertaa vuosiin kun mun pikkuveli halus ladata sen niin oli sit lopulta pakko itekin ja siis päätin et pelaan nyt ilman mitään koodeja kun yleensä vaan pistän mässäilyks heti alussa ja kyllästyn. Joten mulla on nyt 4 simelonia (vai mitä ne onkaan). Heti kun saan ylennyksen, mulla on rahaa tapetteihin. Ehkä
|
|
|
Post by Miopod on May 7, 2017 10:07:57 GMT
THE SIMS: TEMPTATION ISLAND Lol mäki pelasin simssiä koko päivän ja yritin muuttaa miehiä noidiksi, mut jokapaikas oli vaan naisia. lol :DDDDD pelaatsä mitä simssiä? mä pelaan kolmosta taas ekaa kertaa vuosiin kun mun pikkuveli halus ladata sen niin oli sit lopulta pakko itekin ja siis päätin et pelaan nyt ilman mitään koodeja kun yleensä vaan pistän mässäilyks heti alussa ja kyllästyn. Joten mulla on nyt 4 simelonia (vai mitä ne onkaan). Heti kun saan ylennyksen, mulla on rahaa tapetteihin. Ehkä kakkosta Mä oikein pelasin sitä pitkästä aikaa ku yleensä rakennan vaan taloja. Oon tehny semmosen keskiaikaiskaupungin ja tein sinne kylään hyvän noidan jolla oon nyt pelannu. asutan myöhemmin jonnekki sinne syrjään pahan noidan sille kaupungille. Sit mullon sielä yks semmonen köyhä työläistalo ja sit semmonen rikas palatsi jossa asuu simejä :DD Ne vaan tylsistyy tosi helposti ku ei voi laittaa mitää telkkareita tms. jos oon uskollinen aikakaudelle (lol puhelimet oon kyl joutunu laittaan)
|
|
|
Post by Arabella on May 7, 2017 17:18:46 GMT
on nyt jotenki ollu semmonen tosi tyypillinen sunnuntai
|
|
|
Post by Magnifique on May 8, 2017 17:14:03 GMT
ulkona alko satamaan rakeita kesken liikkatunnin. jalkapalloahan jatkettiin rakeista huolimatta. saatiin äikässä juhlapuhe kirjotettavaks ja se pitäis lukea luokalle ens viikolla. en oo innoissani ja oon ahistunu tästä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2017 18:00:58 GMT
Mä kirjaimellisesti vaan makaan sängyssä koko päivän koulun jälkeen. Pahimmassa tapauksessa nousen vaan vessassa käymään ja syömään, mut yleensä kyl nousen ainakin kerran minuutin ajaks vaan tekemään jotain. Tätä on jatkunut pari kuukautta, ja hävettää kun en tän makailun takia saa oikeastaan mitään aikaseks
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 10, 2017 17:10:00 GMT
Mä kirjaimellisesti vaan makaan sängyssä koko päivän koulun jälkeen. Pahimmassa tapauksessa nousen vaan vessassa käymään ja syömään, mut yleensä kyl nousen ainakin kerran minuutin ajaks vaan tekemään jotain. Tätä on jatkunut pari kuukautta, ja hävettää kun en tän makailun takia saa oikeastaan mitään aikaseks fiilaan pitäs vaan olla menemättä makaa niin ehkä sitä sit jaksais tehdä asioita kun ei tarttis enää nousta makaan nytki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2017 17:31:20 GMT
Mä kirjaimellisesti vaan makaan sängyssä koko päivän koulun jälkeen. Pahimmassa tapauksessa nousen vaan vessassa käymään ja syömään, mut yleensä kyl nousen ainakin kerran minuutin ajaks vaan tekemään jotain. Tätä on jatkunut pari kuukautta, ja hävettää kun en tän makailun takia saa oikeastaan mitään aikaseks fiilaan pitäs vaan olla menemättä makaa niin ehkä sitä sit jaksais tehdä asioita kun ei tarttis enää nousta makaan nytki Tänään mä nousin istumaan :^O Mut päivän ongelma: täytän just ylioppilastutkintoon ilmottautumislomaketta D::
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 10, 2017 17:34:11 GMT
fiilaan pitäs vaan olla menemättä makaa niin ehkä sitä sit jaksais tehdä asioita kun ei tarttis enää nousta makaan nytki Tänään mä nousin istumaan :^O Mut päivän ongelma: täytän just ylioppilastutkintoon ilmottautumislomaketta D:: ohoo! hui ite ootan vasta kauhulla tota päivää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2017 18:02:59 GMT
apua mul on ens syksyllä kaks pakollista yo-kirjotusta, enkku ja ussa .__________. ää
|
|