|
Post by adalmiia on Mar 28, 2017 9:10:47 GMT
Pitäis tehä kaikkia mahollisia kouluhommia mut en ehi kun meen keilaamaan Yhen sarjan ekat kaudet poistuu parin päivän päästä netflixistä ja en ehi kattoo niitä ;__;
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 28, 2017 13:37:58 GMT
Olin pelaamassa pyörätuolisählyä muistisairaiden vanhusten kanssa, Mun pelaaja ei suostunu pelaamaan tai sit se ei vaan tajunnu mitä sen ois pitäny tehdä tai se ei hahmottanu mailaa tai palloa. Anyway tosi fiksu olo juosta sen pyörätuolin kanssa ku tyyppi vaa istuu ja melkei nukkuu. :'D (Muilta osin oli hauskaa!)
|
|
|
Post by Sibe on Mar 29, 2017 7:56:01 GMT
väsyttää ja haluaisin tehdä monta asiaa, mut jotenki en vaa saa tehdyksi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 29, 2017 13:56:09 GMT
pitäs lukee ruotsia mut en jaksa
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 29, 2017 17:29:58 GMT
mun viha meiän luokkaa kohtaan kasvaa ja stressaan aivan liikaa asioista
|
|
|
Post by Arabella on Mar 29, 2017 17:47:23 GMT
oon ihan kipeenä mutku on koeviikko nii pitää silti tehä hirveesti kaikkee
|
|
|
Post by Miopod on Mar 29, 2017 18:33:30 GMT
Jaoin mainoksia tänään ja meitä ohjeistettiin aluksi että kaikkiin niihin joissa lukee "ei mainoksia" jätetään vaan noi paikalliset ilmaissanomalehdet (esim. meidän tapauksessa seinäjoen sanomat) ja ne on usein tosi odotettujaki useimmissa talouksissa. Ja sit niihin joissa lukee "ei ilmaisjakelua" ei sit jaeta yhtää mitään. No yhessä rapussa yhes asunnossa luki että "ei mainoksia" ja tiputin sit sinne vaan eparin ja seinäjoen sanomat. Melkein heti se ovi avautu ja siel oli joku mies ja nainen menos koirineen lenkille ja se mies tyrkkäs ne lehet vaan takas mun käteen sillee "Etkö osaa lukea?? Ei mainoksia!" sit mä selitin et jos ei halua näitä sanomalehtiäkää nii siinä pitäs lukee et ei ilmaisjakelua. Sit se mies vaan sano et "Ei ilmaisjakeluakaan, eikä mainoksia!" ja sit ne meni takas sisälle vissiin hakeen kynän ku mä jatkoin ylempään kerrokseen. Sit ne sillä välin lisäs siihen lappuunsa vissii sen ei ilmaisjakelua ja sit kuuntelin siä ylhäällä ku se nainen sano et "yks vielä.." ja sit se kirjotti siihen jotain. Sit ne supaji siel jotain et "Onko se vielä tuola?" ja mennessään ulos se nainen huikkas vielä perään et "Ei mainoksia, eikä pummeja, eikä niitä vitun ilmaisjakelulehtiä!" ja sit ku tulin alas nii siinä lapus luki toi sama litania (pummitki erikseen lisättynä). :'DD
Vois lähettää niille kikkelin kuvan postissa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 30, 2017 7:26:27 GMT
Jaoin mainoksia tänään ja meitä ohjeistettiin aluksi että kaikkiin niihin joissa lukee "ei mainoksia" jätetään vaan noi paikalliset ilmaissanomalehdet (esim. meidän tapauksessa seinäjoen sanomat) ja ne on usein tosi odotettujaki useimmissa talouksissa. Ja sit niihin joissa lukee "ei ilmaisjakelua" ei sit jaeta yhtää mitään. No yhessä rapussa yhes asunnossa luki että "ei mainoksia" ja tiputin sit sinne vaan eparin ja seinäjoen sanomat. Melkein heti se ovi avautu ja siel oli joku mies ja nainen menos koirineen lenkille ja se mies tyrkkäs ne lehet vaan takas mun käteen sillee "Etkö osaa lukea?? Ei mainoksia!" sit mä selitin et jos ei halua näitä sanomalehtiäkää nii siinä pitäs lukee et ei ilmaisjakelua. Sit se mies vaan sano et "Ei ilmaisjakeluakaan, eikä mainoksia!" ja sit ne meni takas sisälle vissiin hakeen kynän ku mä jatkoin ylempään kerrokseen. Sit ne sillä välin lisäs siihen lappuunsa vissii sen ei ilmaisjakelua ja sit kuuntelin siä ylhäällä ku se nainen sano et "yks vielä.." ja sit se kirjotti siihen jotain. Sit ne supaji siel jotain et "Onko se vielä tuola?" ja mennessään ulos se nainen huikkas vielä perään et "Ei mainoksia, eikä pummeja, eikä niitä vitun ilmaisjakelulehtiä!" ja sit ku tulin alas nii siinä lapus luki toi sama litania (pummitki erikseen lisättynä). :'DD Vois lähettää niille kikkelin kuvan postissa. :----DD jotkut on vähän extraa lähetä!! sit se litania kasvaa taas :-----DD
|
|
|
Post by Miopod on Mar 30, 2017 11:12:24 GMT
Jaoin mainoksia tänään ja meitä ohjeistettiin aluksi että kaikkiin niihin joissa lukee "ei mainoksia" jätetään vaan noi paikalliset ilmaissanomalehdet (esim. meidän tapauksessa seinäjoen sanomat) ja ne on usein tosi odotettujaki useimmissa talouksissa. Ja sit niihin joissa lukee "ei ilmaisjakelua" ei sit jaeta yhtää mitään. No yhessä rapussa yhes asunnossa luki että "ei mainoksia" ja tiputin sit sinne vaan eparin ja seinäjoen sanomat. Melkein heti se ovi avautu ja siel oli joku mies ja nainen menos koirineen lenkille ja se mies tyrkkäs ne lehet vaan takas mun käteen sillee "Etkö osaa lukea?? Ei mainoksia!" sit mä selitin et jos ei halua näitä sanomalehtiäkää nii siinä pitäs lukee et ei ilmaisjakelua. Sit se mies vaan sano et "Ei ilmaisjakeluakaan, eikä mainoksia!" ja sit ne meni takas sisälle vissiin hakeen kynän ku mä jatkoin ylempään kerrokseen. Sit ne sillä välin lisäs siihen lappuunsa vissii sen ei ilmaisjakelua ja sit kuuntelin siä ylhäällä ku se nainen sano et "yks vielä.." ja sit se kirjotti siihen jotain. Sit ne supaji siel jotain et "Onko se vielä tuola?" ja mennessään ulos se nainen huikkas vielä perään et "Ei mainoksia, eikä pummeja, eikä niitä vitun ilmaisjakelulehtiä!" ja sit ku tulin alas nii siinä lapus luki toi sama litania (pummitki erikseen lisättynä). :'DD Vois lähettää niille kikkelin kuvan postissa. :----DD jotkut on vähän extraa lähetä!! sit se litania kasvaa taas :-----DD Tai sit postikortin jossa lukee "Kiitti viimeöisestä! ♥:Katri" mutta se olis ehkä liian julmaa. Ellen mä sit lähetä perään toisen jossa lukee "Aprillia!" :DD
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 30, 2017 18:02:01 GMT
piti tehä lukion ainevalinnat mitä stressaan mutta ei saatu wilmaa toimimaan kenelläkään nii mikään ei onnistunu :')
|
|
|
Post by Arabella on Mar 30, 2017 18:32:59 GMT
piti tehä lukion ainevalinnat mitä stressaan mutta ei saatu wilmaa toimimaan kenelläkään nii mikään ei onnistunu :') en oo varma millanen systeemi teillä nyt on mut jos se on yhtään samanlainen ku meillä oli nii ei sillä oikeestaan oo mitään väliä mitä laitat nyt siihen koska olin muka laittanu että otan pitkän fysiikan ja että otan ranskan mut sit ku koulut alko olin silleen mhmhm heh joo ei ja otin vaan ne kurssit pois sieltä
|
|
|
Post by Miopod on Mar 30, 2017 18:51:55 GMT
:----DD jotkut on vähän extraa lähetä!! sit se litania kasvaa taas :-----DD Tai sit postikortin jossa lukee "Kiitti viimeöisestä! ♥:Katri" mutta se olis ehkä liian julmaa. Ellen mä sit lähetä perään toisen jossa lukee "Aprillia!" :DD Update: Sainki työtarjouksen atrialta ja joudun eroomaan mainosten jaosta. Mun vikalla kierroksella aion tiputtaa niitten laatikosta ite piirtämäni kikkelin kuvan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 10:08:49 GMT
Tai sit postikortin jossa lukee "Kiitti viimeöisestä! ♥:Katri" mutta se olis ehkä liian julmaa. Ellen mä sit lähetä perään toisen jossa lukee "Aprillia!" :DD Update: Sainki työtarjouksen atrialta ja joudun eroomaan mainosten jaosta. Mun vikalla kierroksella aion tiputtaa niitten laatikosta ite piirtämäni kikkelin kuvan. siis sun on pakko tiputtaa sinne ite piirtämä kikkelin kuva, se on ainut tapa varmistaa että oikeus tapahtuu! ja hei cool, pääsetkö tekee roiskeläppiä? :----DD
|
|
|
Post by Miopod on Mar 31, 2017 11:07:55 GMT
Update: Sainki työtarjouksen atrialta ja joudun eroomaan mainosten jaosta. Mun vikalla kierroksella aion tiputtaa niitten laatikosta ite piirtämäni kikkelin kuvan. siis sun on pakko tiputtaa sinne ite piirtämä kikkelin kuva, se on ainut tapa varmistaa että oikeus tapahtuu! ja hei cool, pääsetkö tekee roiskeläppiä? :----DD joo!! Pääsen pakkaamaan lihasuikaleita paketteihin. Pääsin äitin kans samalle osastolle.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 11:20:05 GMT
siis sun on pakko tiputtaa sinne ite piirtämä kikkelin kuva, se on ainut tapa varmistaa että oikeus tapahtuu! ja hei cool, pääsetkö tekee roiskeläppiä? :----DD Pääsen pakkaamaan lihasuikaleita paketteihin. Pääsin äitin kans samalle osastolle. hei tee silleen et laitat aina yhen suikaleen kerrallaan ja sit lasket et kaikkiin tulee varmasti sama määrä suikaleita! sit oot vuoden täsmällisin työntekijä (ja saat paljon rahea)
|
|