|
Post by Sibe on Mar 21, 2017 18:33:59 GMT
sain just kuulla et meiän koulun 4-6 luokkien siirtämistä lukiolle on harkittu. siis. LUKIOLLE. ei ei ei tää ei voi onnistua. just ku pääsisin eroon ala-asteelaisista lukioon mentäessä nii ne seurais vaa sinnekki. ja sinne ollaan tunkemassa yhen toisen koulun yläastettaki koska sielä on homeongelma. ja meiän koulussa on tilanpuute. mut ei lukiossakaan oo yhtään tilaa. oikeesti kuka on aatellu et tää on järkevä idea. ei nelosluokkalaiset pärjää lukiolaisten joukossa. ei jestas olen samaa mieltä sinun kanssasi D-: on jo tuskaista olla yläkoululaisten kanssa samassa koulussa (okei ei muuten, mutta kun isompi mekastus ku lukiolaisilla, varsinkin yo-kokeiden aikaan :DDDD)
|
|
|
Post by Sibe on Mar 21, 2017 18:34:49 GMT
stressaa STRESSAA okei mutta en halua vikoja yo-kirjotuksia kamalat kuumotukset koko ajan ;_;
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 21, 2017 18:44:13 GMT
sain just kuulla et meiän koulun 4-6 luokkien siirtämistä lukiolle on harkittu. siis. LUKIOLLE. ei ei ei tää ei voi onnistua. just ku pääsisin eroon ala-asteelaisista lukioon mentäessä nii ne seurais vaa sinnekki. ja sinne ollaan tunkemassa yhen toisen koulun yläastettaki koska sielä on homeongelma. ja meiän koulussa on tilanpuute. mut ei lukiossakaan oo yhtään tilaa. oikeesti kuka on aatellu et tää on järkevä idea. ei nelosluokkalaiset pärjää lukiolaisten joukossa. kuulostaa kieltämättä aika painajaismaiselta kaikkien osapuolien kantilta se on yks painajainen, mut eipä sille voi mitää
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 21, 2017 18:45:15 GMT
öää sain mun riparin ryhmään ehkä hirveimmän ja ylimielisimmän tyypin koko kaupungista. en sais sanoo tällasta isosen roolissa mutta ku se on totuus ja kaikki tietää sen
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:52:19 GMT
stressaa STRESSAA okei mutta en halua vikoja yo-kirjotuksia kamalat kuumotukset koko ajan ;_; Oon ehkä jakanu tän mun kaverin baarissa kuuleman viisauden täällä jo aiemminkin, mutta koska se on totta, jaan sen uudestaan: "Ylppärit menee omalla painollaan." Sen tosin ymmärtää vasta sit ku ne on ohi. :'D
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:56:54 GMT
Mun päivän polttavin ongelma on se, et Haloo Helsingin levy ei tunnu loppuvan ikinä. Lupasin kuunnella tän mutta voi jestas nyt oikeesti.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 19:10:08 GMT
Mun päivän polttavin ongelma on se, et Haloo Helsingin levy ei tunnu loppuvan ikinä. Lupasin kuunnella tän mutta voi jestas nyt oikeesti. lupasit? :--D
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 19:13:01 GMT
Mun päivän polttavin ongelma on se, et Haloo Helsingin levy ei tunnu loppuvan ikinä. Lupasin kuunnella tän mutta voi jestas nyt oikeesti. lupasit? :--D Kaverille lupasin :--D Se aina niin kiltisti kuuntelee kaiken mistä mä intoilen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 20:28:08 GMT
Kaverille lupasin :--D Se aina niin kiltisti kuuntelee kaiken mistä mä intoilen. aw :---D
|
|
|
Post by Sibe on Mar 24, 2017 18:46:23 GMT
stressaa STRESSAA okei mutta en halua vikoja yo-kirjotuksia kamalat kuumotukset koko ajan ;_; Oon ehkä jakanu tän mun kaverin baarissa kuuleman viisauden täällä jo aiemminkin, mutta koska se on totta, jaan sen uudestaan: "Ylppärit menee omalla painollaan." Sen tosin ymmärtää vasta sit ku ne on ohi. :'D haha no joo totta :-D silti ei voi minkää että on kaamea stressi ja kuumotus haha
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 27, 2017 13:22:44 GMT
mietin, kehtaisinko laittaa kavereille jotain "kiitos että oot mun kaveri" tms viestiä vai onko se liian outoa/noloa D:
|
|
|
Post by Arabella on Mar 27, 2017 13:39:27 GMT
no jotenki kaikki nyt sillwen ylesesti on vaan niinku ongelma
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 27, 2017 19:22:23 GMT
Mun hanasta tulee ruskeeta vettä :--------D
Nyt juoksutan et saisin metallilian irti mut silti.....lol apua
|
|
|
Post by Miopod on Mar 27, 2017 23:03:22 GMT
mulla on huomenna työhaastattelu ja mua pelottaa :S
|
|
|
Post by Angelus on Mar 28, 2017 6:04:35 GMT
Haluaisin roolia Burkhardilla... mutta en kuitenkaan jaksa kirjoittaa tarinaa kyseisestä henkilöstä.
|
|