|
Post by Sibe on Mar 15, 2017 11:43:46 GMT
:--(( tuo tunne on kyllä tuttu, ku haluis jonku kans jutella, mut pelottaa, että ärsyttääkö vaan sitä ihmistä.. todennäkösesti hänellä on vaa just niitä kiireitä tms S: mut hei mieki aina ylianalysoin, ni älä huoli, et oo ainut jolla sama ongelma! toivottavasti pääset hänen juttusille myöhemmin D: Aijje, suuri kivi on vierähtäny sydämeltä. Laitoin perjantaina sille snäppiä, että 'sup' (vähä niinku meidän juttu, laitetaan välillä toisille tolleen ) ja sitten se avas sen lauantaiaamulla eikä vastannu. Siinä vaiheessa olin jo 100% että noniin, nyt se on varmaa että vihaa. No, se vastas kuitenkin ehkä tunnin päästä ja sitten snäpättiin tavallista enemmän eilen (ollaan nyt molempien #1 best friend :3). Ja sovittiin, että pelataan tänään! Aah, ihanaa että kaikki olikin vaan mun ylianalysointia D: <3 mutta toistan, kiitos paljon sympatiasta, tuli hyvä mieli <3 oi ihana kuulla!! :--3 kaikki kääntyki sit parhain päin, hihii ja ei mitää, ihana kuulla että tuli hyvä fiilis <3
|
|
|
Post by Sibe on Mar 15, 2017 11:44:39 GMT
kirjoitukset on hyi onneks vähä toipumisaikaa ku edellinen maanantaina, ja ku seuraava vasta perjantaina
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 17, 2017 15:40:32 GMT
en tiiä uskallanko pyytää ihastusta ulos >:0
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2017 19:08:47 GMT
Välillä mietin et miks ees yritän olla sosiaalinen tai päästä johonkin porukkaan mukaan
|
|
|
Post by Sibe on Mar 17, 2017 19:41:42 GMT
haluisin vaa cuddlata :-( ja surettaa, kun tuntuu et ihmiset ei jaksa jutella tai mitää missää tai sit ne just laittaa viestiä, kun ei oo aikaa jutella :III ja pitäis lukea mut en jaksa ahahah heti aamusta sit
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 17, 2017 20:10:17 GMT
väsyttää niin paljon et nukahan pystyyn ja kello on vasta vähä yli kymmene. nii ja olin erittäi ärsyyntyny meiän luokalle tänään. ja halusin suklaata koska mulle lähetettiin kuva suklaasta mut joudun oottamaan ainaki huomiseen ennen ku saan suklaata tai jotaki hyvää
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2017 19:06:16 GMT
Välillä mietin et miks ees yritän olla sosiaalinen tai päästä johonkin porukkaan mukaan kui? ;_; miulle voi aina pistää viestiä ihan täällä tai sit jos haluaa, että vastaan nopeemmin niin snäppää ihmeessä mulle oot rakas <3
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2017 19:07:13 GMT
mun pitäis olla opiskellu tänää venäjää ja ruotsin kielioppia mut dindindii here i am en oo tehny kumpaakaa sentää yhteiskuntaoppia olen lukenut ja huomen pitää mennä kauppaa taas, vasta ku tänää oli siellä vissii ikuisuuden huoh
|
|
|
Post by Arabella on Mar 18, 2017 19:13:49 GMT
ensinnäki netflix ei toimi ku ne maksutiedot pitäis päivittää tai jotain hirveetä ja mun lamppu ei toimi nii nyt elän täällä pimeydessä nii ja no kaikki koulujutut joista oon jäljessä ja väsyttää hirveesti ku oon nukkunu nii huonosti monta yötä putkeen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2017 20:27:51 GMT
Välillä mietin et miks ees yritän olla sosiaalinen tai päästä johonkin porukkaan mukaan kui? ;_; miulle voi aina pistää viestiä ihan täällä tai sit jos haluaa, että vastaan nopeemmin niin snäppää ihmeessä mulle oot rakas <3 Kun tuntuu vaan että mun viestit vaan ignoorataan, varsinkin irl tuttujen kanssa. Mut laitan sulle snäppiä <3 kiitos
|
|
|
Post by Sibe on Mar 20, 2017 16:36:29 GMT
kui? ;_; miulle voi aina pistää viestiä ihan täällä tai sit jos haluaa, että vastaan nopeemmin niin snäppää ihmeessä mulle oot rakas <3 Kun tuntuu vaan että mun viestit vaan ignoorataan, varsinkin irl tuttujen kanssa. Mut laitan sulle snäppiä <3 kiitos no pöh, vähäks pepusta :-( inhottavaa kun niin käy mut <3
|
|
|
Post by Sibe on Mar 20, 2017 16:37:33 GMT
KATOIN ÄSKEN SOLSIDANIN KAUDEN 5 LOPPUUN JA MISTÄÄN EN LÖYTÄNY SEURAAVASTA KAUDESTA MITÄÄ, PÄINVASTOIN ET SARJASSA EI OO ENEMPÄÄ JAKSOJA MITÄ TEEN KUN RUOTSI AIHEUTTI MINULLE NÄIN KOVAN KOUKUTUKSEN YYHYHYYH (tää onki niin "suuri" ongelma haha)
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 21, 2017 11:25:06 GMT
sain just kuulla et meiän koulun 4-6 luokkien siirtämistä lukiolle on harkittu. siis. LUKIOLLE. ei ei ei tää ei voi onnistua. just ku pääsisin eroon ala-asteelaisista lukioon mentäessä nii ne seurais vaa sinnekki. ja sinne ollaan tunkemassa yhen toisen koulun yläastettaki koska sielä on homeongelma. ja meiän koulussa on tilanpuute. mut ei lukiossakaan oo yhtään tilaa. oikeesti kuka on aatellu et tää on järkevä idea. ei nelosluokkalaiset pärjää lukiolaisten joukossa.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 11:36:00 GMT
väsyttäääää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 11:52:37 GMT
sain just kuulla et meiän koulun 4-6 luokkien siirtämistä lukiolle on harkittu. siis. LUKIOLLE. ei ei ei tää ei voi onnistua. just ku pääsisin eroon ala-asteelaisista lukioon mentäessä nii ne seurais vaa sinnekki. ja sinne ollaan tunkemassa yhen toisen koulun yläastettaki koska sielä on homeongelma. ja meiän koulussa on tilanpuute. mut ei lukiossakaan oo yhtään tilaa. oikeesti kuka on aatellu et tää on järkevä idea. ei nelosluokkalaiset pärjää lukiolaisten joukossa. kuulostaa kieltämättä aika painajaismaiselta kaikkien osapuolien kantilta
|
|