|
Post by rebdomine on Mar 10, 2017 13:53:46 GMT
kuumoittaa, että ihastus vihaa tai jotaa ( kui nyt niin? tai ei nyt ehkä vihaa, mutta että ärsytän sitä tai jotain D: tai siis kun se on ollut varsinkin tämän viikon tosi epäaktiivinen snäpissä, vastaa kyllä melkein kaikkeen, mutta ei niistä saa oikee rakennettua keskustelua. on se kyllä muutaman kerran tehny niinki, että on vaan avannut mun snäpit eikä enää vastaa. sitten en viitti laittaa enää mitään viestiä, koska pelottaa että sitä ärsyttää / se on ihan kyllästyny muhun ( se on kyllä sanonut, että sillä on ollut aika kiire, mutta äkdfophgdf. oon vaan niin yksinäinen just nyt, ja haluaisin vaan puhua jonku kaaa. ok, kuulostaapa tyhmältä nyt kun tän kirjottaa ylös XD todennäkösesti vaan ylianalysoin, mutten tiiä miten pääsen siitä eroon D:
|
|
|
Post by Sibe on Mar 10, 2017 16:12:27 GMT
kui nyt niin? tai ei nyt ehkä vihaa, mutta että ärsytän sitä tai jotain D: tai siis kun se on ollut varsinkin tämän viikon tosi epäaktiivinen snäpissä, vastaa kyllä melkein kaikkeen, mutta ei niistä saa oikee rakennettua keskustelua. on se kyllä muutaman kerran tehny niinki, että on vaan avannut mun snäpit eikä enää vastaa. sitten en viitti laittaa enää mitään viestiä, koska pelottaa että sitä ärsyttää / se on ihan kyllästyny muhun ( se on kyllä sanonut, että sillä on ollut aika kiire, mutta äkdfophgdf. oon vaan niin yksinäinen just nyt, ja haluaisin vaan puhua jonku kaaa. ok, kuulostaapa tyhmältä nyt kun tän kirjottaa ylös XD todennäkösesti vaan ylianalysoin, mutten tiiä miten pääsen siitä eroon D: :--(( tuo tunne on kyllä tuttu, ku haluis jonku kans jutella, mut pelottaa, että ärsyttääkö vaan sitä ihmistä.. todennäkösesti hänellä on vaa just niitä kiireitä tms S: mut hei mieki aina ylianalysoin, ni älä huoli, et oo ainut jolla sama ongelma! toivottavasti pääset hänen juttusille myöhemmin D:
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 10, 2017 16:17:44 GMT
öää kaverit vetelee omia johtopäätöksiä kun snäppäilen poikapuolisen kaverin kans xd
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 10, 2017 16:49:37 GMT
tai ei nyt ehkä vihaa, mutta että ärsytän sitä tai jotain D: tai siis kun se on ollut varsinkin tämän viikon tosi epäaktiivinen snäpissä, vastaa kyllä melkein kaikkeen, mutta ei niistä saa oikee rakennettua keskustelua. on se kyllä muutaman kerran tehny niinki, että on vaan avannut mun snäpit eikä enää vastaa. sitten en viitti laittaa enää mitään viestiä, koska pelottaa että sitä ärsyttää / se on ihan kyllästyny muhun ( se on kyllä sanonut, että sillä on ollut aika kiire, mutta äkdfophgdf. oon vaan niin yksinäinen just nyt, ja haluaisin vaan puhua jonku kaaa. ok, kuulostaapa tyhmältä nyt kun tän kirjottaa ylös XD todennäkösesti vaan ylianalysoin, mutten tiiä miten pääsen siitä eroon D: :--(( tuo tunne on kyllä tuttu, ku haluis jonku kans jutella, mut pelottaa, että ärsyttääkö vaan sitä ihmistä.. todennäkösesti hänellä on vaa just niitä kiireitä tms S: mut hei mieki aina ylianalysoin, ni älä huoli, et oo ainut jolla sama ongelma! toivottavasti pääset hänen juttusille myöhemmin D: kiitos sympatiasta D: <3
|
|
|
Post by Arabella on Mar 10, 2017 17:30:39 GMT
jotenki tosi huono olo ja mun kone ei avaa spotifyta ja mulla on hirveesti kaikkia koulujuttuja joista olin silleen "voin tehä ne sit lomalla" mut arvatkaapa oonko tehny mitään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 10, 2017 20:55:42 GMT
mulla on hirveesti kaikkia koulujuttuja joista olin silleen "voin tehä ne sit lomalla" mut arvatkaapa oonko tehny mitään sama lol, en ees enää muista mitä kaikkee mun ois pitäny tehä öää kaverit vetelee omia johtopäätöksiä kun snäppäilen poikapuolisen kaverin kans xd kaverit on vähän sellasii :'')
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 11, 2017 13:44:59 GMT
mulla on tylsää ja yksinäistä, ollu semmoset 1,5vk D::::
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 11, 2017 14:04:44 GMT
mulla on tylsää ja yksinäistä, ollu semmoset 1,5vk D:::: D:: kyllä se siitä pian on kesä ja sit kaikki on vähän paremmin
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 11, 2017 16:42:22 GMT
mulla on tylsää ja yksinäistä, ollu semmoset 1,5vk D:::: D:: kyllä se siitä pian on kesä ja sit kaikki on vähän paremmin eh, toivottavasti :I tarttisin vaan jonkun, joka haluais viettää aikaa, mutta tuntuu ettei kellään oo aikaa ::
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2017 7:40:05 GMT
Mulla voi olla huomenna kaks esitelmää ja pitäis tehä molempia tänään + mulla on matikassa ainakin kolmen oppitunnin tehtävät tekemättä
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 12, 2017 12:52:55 GMT
tai ei nyt ehkä vihaa, mutta että ärsytän sitä tai jotain D: tai siis kun se on ollut varsinkin tämän viikon tosi epäaktiivinen snäpissä, vastaa kyllä melkein kaikkeen, mutta ei niistä saa oikee rakennettua keskustelua. on se kyllä muutaman kerran tehny niinki, että on vaan avannut mun snäpit eikä enää vastaa. sitten en viitti laittaa enää mitään viestiä, koska pelottaa että sitä ärsyttää / se on ihan kyllästyny muhun ( se on kyllä sanonut, että sillä on ollut aika kiire, mutta äkdfophgdf. oon vaan niin yksinäinen just nyt, ja haluaisin vaan puhua jonku kaaa. ok, kuulostaapa tyhmältä nyt kun tän kirjottaa ylös XD todennäkösesti vaan ylianalysoin, mutten tiiä miten pääsen siitä eroon D: :--(( tuo tunne on kyllä tuttu, ku haluis jonku kans jutella, mut pelottaa, että ärsyttääkö vaan sitä ihmistä.. todennäkösesti hänellä on vaa just niitä kiireitä tms S: mut hei mieki aina ylianalysoin, ni älä huoli, et oo ainut jolla sama ongelma! toivottavasti pääset hänen juttusille myöhemmin D: Aijje, suuri kivi on vierähtäny sydämeltä. Laitoin perjantaina sille snäppiä, että 'sup' (vähä niinku meidän juttu, laitetaan välillä toisille tolleen ) ja sitten se avas sen lauantaiaamulla eikä vastannu. Siinä vaiheessa olin jo 100% että noniin, nyt se on varmaa että vihaa. No, se vastas kuitenkin ehkä tunnin päästä ja sitten snäpättiin tavallista enemmän eilen (ollaan nyt molempien #1 best friend :3). Ja sovittiin, että pelataan tänään! Aah, ihanaa että kaikki olikin vaan mun ylianalysointia D: <3 mutta toistan, kiitos paljon sympatiasta, tuli hyvä mieli <3
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 13, 2017 6:35:00 GMT
koulu jatkuu loman jälkeen ja meillä on hiihtoa ei kiitos
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 13, 2017 16:16:01 GMT
Kaks mun kaveria komennettiin tänään saikulle stressin takia, meitä tippuu ku varpusia ja oon varma et seuraavaks luoti osuu muhun.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 13, 2017 18:39:26 GMT
L0MA L0PPU
ehin vaan väsyä lisää
|
|
|
Post by Arabella on Mar 14, 2017 19:17:04 GMT
no tää koko päivä on ollu vähän tämmönen yks iso ongelma
|