|
Post by Sibe on Mar 8, 2017 16:28:02 GMT
väsyttää en oo saanu opiskeltua nyh nyh haluan päästä ylioppilaaksi nyt keväällä
|
|
|
Post by Arabella on Mar 8, 2017 20:07:45 GMT
ois hirveesti elokuvia joita haluaisin mennä kattoon mut mulla ei oo rahaa eikä ketään kenen kaa mennä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 8, 2017 20:14:44 GMT
ois hirveesti elokuvia joita haluaisin mennä kattoon mut mulla ei oo rahaa eikä ketään kenen kaa mennä mä voisin mennä sun kaa jos asuisin yhtään lähempänä oulua jaja rahaa saatas kolikko-tane tyyliin
|
|
|
Post by Arabella on Mar 8, 2017 20:21:39 GMT
ois hirveesti elokuvia joita haluaisin mennä kattoon mut mulla ei oo rahaa eikä ketään kenen kaa mennä mä voisin mennä sun kaa jos asuisin yhtään lähempänä oulua jaja rahaa saatas kolikko-tane tyyliin sun pitää tulla tänne ihan vaan et voit tulla mun kaa elokuviin ja joo voidaan jatkaa kolikko-tanen perinnettä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 8, 2017 20:44:04 GMT
mä voisin mennä sun kaa jos asuisin yhtään lähempänä oulua jaja rahaa saatas kolikko-tane tyyliin sun pitää tulla tänne ihan vaan et voit tulla mun kaa elokuviin ja joo voidaan jatkaa kolikko-tanen perinnettä joo vois tulla, mulla on lomaki tässä nii ehtis nähä monta leffua
|
|
|
Post by Arabella on Mar 8, 2017 20:51:36 GMT
sun pitää tulla tänne ihan vaan et voit tulla mun kaa elokuviin ja joo voidaan jatkaa kolikko-tanen perinnettä joo vois tulla, mulla on lomaki tässä nii ehtis nähä monta leffua mullaki on loma ehkä mä voin tulla sinne ei kukaan varmaan ees huomais
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 8, 2017 21:08:03 GMT
joo vois tulla, mulla on lomaki tässä nii ehtis nähä monta leffua mullaki on loma ehkä mä voin tulla sinne ei kukaan varmaan ees huomais ei kannata, täällä on tylsää eikä täällä oo edes finnkinoa tai no kuopiossa ois
|
|
|
Post by Arabella on Mar 8, 2017 21:13:37 GMT
mullaki on loma ehkä mä voin tulla sinne ei kukaan varmaan ees huomais ei kannata, täällä on tylsää eikä täällä oo edes finnkinoa tai no kuopiossa ois nomut itekki sanoit että täällä on kaikki hulluja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 8, 2017 21:27:50 GMT
ei kannata, täällä on tylsää eikä täällä oo edes finnkinoa tai no kuopiossa ois nomut itekki sanoit että täällä on kaikki hulluja nii mut en mä sanonu että se ois huono juttu
|
|
|
Post by Angelus on Mar 9, 2017 7:05:10 GMT
Kissa nukkui pois ..
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 9, 2017 11:17:14 GMT
D: ( <3 voi kissaa
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 9, 2017 18:45:26 GMT
kuumoittaa, että ihastus vihaa tai jotaa (
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:47:29 GMT
voi ei : ( haleja
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:47:48 GMT
kuumoittaa, että ihastus vihaa tai jotaa ( kui nyt niin?
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 9, 2017 22:12:08 GMT
Oon humalassa vaik ei pitäny :^(
|
|