|
Post by Magnifique on Mar 31, 2017 11:46:43 GMT
piti tehä lukion ainevalinnat mitä stressaan mutta ei saatu wilmaa toimimaan kenelläkään nii mikään ei onnistunu :') en oo varma millanen systeemi teillä nyt on mut jos se on yhtään samanlainen ku meillä oli nii ei sillä oikeestaan oo mitään väliä mitä laitat nyt siihen koska olin muka laittanu että otan pitkän fysiikan ja että otan ranskan mut sit ku koulut alko olin silleen mhmhm heh joo ei ja otin vaan ne kurssit pois sieltä joo siis varmaa iha sama systeemi et me voidaan muuttaa kaikki vielä, mut koska en yhtään tiiä mitä mä oon valittemassa nii stressaan sitä. ja muutenki stressaan niin paljon pikkuasioista niin tää ei oo mitenkää uutta mulle
|
|
|
Post by Sibe on Mar 31, 2017 15:13:14 GMT
Tai sit postikortin jossa lukee "Kiitti viimeöisestä! ♥:Katri" mutta se olis ehkä liian julmaa. Ellen mä sit lähetä perään toisen jossa lukee "Aprillia!" :DD Update: Sainki työtarjouksen atrialta ja joudun eroomaan mainosten jaosta. Mun vikalla kierroksella aion tiputtaa niitten laatikosta ite piirtämäni kikkelin kuvan. kerro sitten mitä käy !!!
|
|
|
Post by Sibe on Mar 31, 2017 15:16:34 GMT
en oo varma millanen systeemi teillä nyt on mut jos se on yhtään samanlainen ku meillä oli nii ei sillä oikeestaan oo mitään väliä mitä laitat nyt siihen koska olin muka laittanu että otan pitkän fysiikan ja että otan ranskan mut sit ku koulut alko olin silleen mhmhm heh joo ei ja otin vaan ne kurssit pois sieltä joo siis varmaa iha sama systeemi et me voidaan muuttaa kaikki vielä, mut koska en yhtään tiiä mitä mä oon valittemassa nii stressaan sitä. ja muutenki stressaan niin paljon pikkuasioista niin tää ei oo mitenkää uutta mulle lukiossa voi vaihtaa koko ajan niitä valintojaan! ensinnäki valittet pakolliset, jos tuntuu, et kieliä ois kiva jatkaa ni ne + jotai kivalta tuntuvia reaaliaineita (terveystieto, historia jne) ^^ ja jos teillä on koko lukion ajaksi, ni sit valittet vaan jotain, mikä kiinnostaa nyt + valtakunnalliset syventävät kirjoitettavista (äidinkieli + matikka/ruotsi + pitkä aine esim englanti + reaali). muutat sitten, jos mieli muuttuu c: ja kuten rapu sano, ni sillä ei oo älyttömästi väliä, mitä sinne pistät. Ymmärrän kyllä, että stressaa ja jännittää, mutta kyllä lukiosta selviää (terveisin kevään ylioppilas toivon mukaa ) ja itse olen älyttömän suuri stressaaja
|
|
|
Post by Miopod on Mar 31, 2017 19:28:35 GMT
Pääsen pakkaamaan lihasuikaleita paketteihin. Pääsin äitin kans samalle osastolle. hei tee silleen et laitat aina yhen suikaleen kerrallaan ja sit lasket et kaikkiin tulee varmasti sama määrä suikaleita! sit oot vuoden täsmällisin työntekijä (ja saat paljon rahea) lol ne pitää pakata liukuhihnalla ni en kerkee
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 31, 2017 19:30:38 GMT
joo siis varmaa iha sama systeemi et me voidaan muuttaa kaikki vielä, mut koska en yhtään tiiä mitä mä oon valittemassa nii stressaan sitä. ja muutenki stressaan niin paljon pikkuasioista niin tää ei oo mitenkää uutta mulle lukiossa voi vaihtaa koko ajan niitä valintojaan! ensinnäki valittet pakolliset, jos tuntuu, et kieliä ois kiva jatkaa ni ne + jotai kivalta tuntuvia reaaliaineita (terveystieto, historia jne) ^^ ja jos teillä on koko lukion ajaksi, ni sit valittet vaan jotain, mikä kiinnostaa nyt + valtakunnalliset syventävät kirjoitettavista (äidinkieli + matikka/ruotsi + pitkä aine esim englanti + reaali). muutat sitten, jos mieli muuttuu c: ja kuten rapu sano, ni sillä ei oo älyttömästi väliä, mitä sinne pistät. Ymmärrän kyllä, että stressaa ja jännittää, mutta kyllä lukiosta selviää (terveisin kevään ylioppilas toivon mukaa ) ja itse olen älyttömän suuri stressaaja joo mun ei pitäis stressata ja kaveri on siitä sanonu jo aika monesti, mut en mä stressistä noi vaan eroon pääse. mut ainaki kaveri oli ilone et mulla on pieniä ongelmia missä se voi auttaa mä oikeesti teen siitä mun henkilökohtasen opon
|
|
|
Post by Sibe on Apr 1, 2017 14:55:57 GMT
lukiossa voi vaihtaa koko ajan niitä valintojaan! ensinnäki valittet pakolliset, jos tuntuu, et kieliä ois kiva jatkaa ni ne + jotai kivalta tuntuvia reaaliaineita (terveystieto, historia jne) ^^ ja jos teillä on koko lukion ajaksi, ni sit valittet vaan jotain, mikä kiinnostaa nyt + valtakunnalliset syventävät kirjoitettavista (äidinkieli + matikka/ruotsi + pitkä aine esim englanti + reaali). muutat sitten, jos mieli muuttuu c: ja kuten rapu sano, ni sillä ei oo älyttömästi väliä, mitä sinne pistät. Ymmärrän kyllä, että stressaa ja jännittää, mutta kyllä lukiosta selviää (terveisin kevään ylioppilas toivon mukaa ) ja itse olen älyttömän suuri stressaaja joo mun ei pitäis stressata ja kaveri on siitä sanonu jo aika monesti, mut en mä stressistä noi vaan eroon pääse. mut ainaki kaveri oli ilone et mulla on pieniä ongelmia missä se voi auttaa mä oikeesti teen siitä mun henkilökohtasen opon ei siitä oo helppo päästä eroon, mutta kannattaa ihmeessä yrittää rajottaa sitä. mut oi ihanaa et kaveri auttaa
|
|
|
Post by Hermeliini on Apr 1, 2017 20:51:15 GMT
Meillä oli tanssiesitys ja kuvaaja oli kipeenä )
|
|
|
Post by Sibe on Apr 3, 2017 15:21:57 GMT
selkään sattuu huomenna mun pitää hoitaa asioita, joten ei voi nähdä ystäviä :---((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 4, 2017 13:31:58 GMT
mulla ois kerranki aikaa kattoo sarjoja mut en jaksa hakee kuulokkeita
ok ois mulla oikeitakin ongelmia mut en jaksa selittää niitä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2017 10:46:32 GMT
Matikan koe meni päin persettä 🙌
|
|
|
Post by Sibe on Apr 7, 2017 12:59:18 GMT
mulla on tyyliin joka paikka jumissa kun eilen oli harkat :--------DD mikäs tässä mun pitäis suunnitella mun ficciä ja siivota mun huone ja ehkä vähän pohtia kuinka tuo pääsykokeisiin lukeminen voitaisiin aloittaa
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 7, 2017 17:52:32 GMT
oon väsyny enkä halua olla sosiaaline
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 8, 2017 13:49:47 GMT
äiti ärsyttää ja haluun muutta jo pois. lisäksi oisin oikein ison halin tarpeessa ):
|
|
|
Post by Arabella on Apr 8, 2017 14:49:12 GMT
öö meidän ovesta lähti kahva irti
|
|
|
Post by Sibe on Apr 9, 2017 17:43:32 GMT
en oikeesti osaa päättää haluanko roadtrippailee mun parhaan ystävän kanssa vai en D---: varmaan se ois hyvä, mutta sit taas mun pitäis kotonaki tehä hommia kuten haravoida, lukea pääsykokeisiin (toisaalta sitä voi tehä siellä ystävänkin kanssa) kai mie lähen
|
|