|
Post by rebdomine on Feb 10, 2017 20:52:34 GMT
liikamietin )):
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 10, 2017 21:01:14 GMT
ja taas tuli todistettua, kuinka tyhmä mä oonkaa ku liikamietin XDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 12, 2017 20:44:34 GMT
Amputoin kohta mun jalan, sittenpähän ei satu enää lol
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 13, 2017 16:17:05 GMT
kutittaa selästä mut en yllä raapimaan. koulussa oli luistelua
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 16, 2017 16:05:19 GMT
Lmao mut ajettiin tänään ulos opiskelemasta ku laitoksella oli palohälytys. Ilmeisesti joku tutkija oli käyttäny lämpöpuhallinta turhan isolla teholla ja saanu aikaan savua, keskeytti mun torakkamonisteen tekemisen mokoma.
Surkuhupaisinta tässä on se et aulassa jossa istuin ei ees kuulunu koko hälytystä (vaikka siellä on hälytyskello, taitaa olla rikki) ja ilmesesti viereinen luentosali oli ollu koko episodin ajan täynnä ihmisiä joita kukaan ei ollu huomannu huomauttaa siitä että kampuksella ehkä on tulipalo :'D
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 18, 2017 21:00:19 GMT
> mee kahville kaverin kaa, jota et oo nähny pitkään aikaan > oli hauskaa > "jee tästä tulee kiva päivä, vielä pääsee pelaa kahen kaverin kaa!" > molemmat tekee oharit oisin halunnut vain pelata
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 19, 2017 13:07:51 GMT
yks toinen isonen kysy multa oisko mahollista vaihtaa leirejä, koska se ei pääsekään omalle leirilleen. joo haluan vaihtaa koska kolmosriparin isosporukka on satakertaa parempi ku kakkosriparin, mut jos vaihan riparia jätän mun kaverin kakkoselle ja se alottaa siitä sellasen kolmannen maailmansodan ettei varmaa enää ikinä puhuta :') mut mä haluan vaihtaa ja nyt kerta on myös mahollisuus, niin miksei. mä vaan pelkään tän kaverin reaktiota tähän asiaan.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 19, 2017 20:52:03 GMT
mulla alkais oikeesti huomenna koulu vasta kaheltatoista mut mulla on hammaslääkäri kaheksalta enkä oo vieläkään löytäny meijän vedenkeitintä ja musta tuntuu et oon tulossa kipeeks ja on vähän tämmönen sunnuntaifiilis tiiätteks
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 20, 2017 14:44:40 GMT
kaveri suuttu koska vaihoin riparia eikä oo enää puhunu mulle sen jälkeen :'))
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 20, 2017 19:14:35 GMT
Leukaniveltä särkee -> jännitän leukaa -> jännitän niskaa -> migreenikohtaus
Viimeistä vasta odottelen. Angst angst mikä päivä, oispa jo huominen.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 20, 2017 22:54:26 GMT
Mulla on finni korvassa!! (
|
|
|
Post by Sibe on Feb 21, 2017 16:44:23 GMT
minun pitäisi opiskella englannin juttuja, mutta koska olen laiska kakka, niin mitäköhän teen, en ainakaan opiskele niitä mua jännittää törkeesti, ku aamuksi varasin opolle ajan, ja keskustellaa jatkokoulutuksesta XDDDD niinku ensin tein siitä maailman isoimman ongelman, että edes varaan ajan. ja nyt teen ongelman siitä, että mulla on se aika. mutta kun ;____;
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 22, 2017 22:17:37 GMT
laiskuuuus
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 23, 2017 15:31:54 GMT
|
|
|