|
Post by Magnifique on Feb 6, 2017 18:57:45 GMT
koulu-uinti en tykänny mun äikän kokeen numerosta päätä särki
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 6, 2017 21:41:57 GMT
Mun koko jalkaa särkee, failasin taas mun tentin enkä oo saanu taaskaan mitään aikaan. Hnngh
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 7, 2017 6:03:30 GMT
Mun läppäri hajos ja en enää tiedä mitä teen mun elämällä kun en voi enää koko päivää kattoo netflixii
|
|
|
Post by Arabella on Feb 7, 2017 19:41:01 GMT
- onnistuin tänään jotenki tekemään itelleni paperiviillon nenään - mulla on huomenna maantiedon koe ja mun piti lukea mut nukahin mun huoneen lattialle - halusin juoda teetä mut en löydä vedenkeitintä
|
|
|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 20:48:52 GMT
Mulla alkaa olla hankaluuksia löytää asentoa millä mun koneen laturin johdot on oikeessa kohdassa että se lataa.
Mutta:; postin arvio on että mun uus laturi kilahtaa laatikkoon huomenna kello kuuteen mennessä. Ja kuulemma puolessa matkaa menee. Toivottavasti ovat parempia ennustajia ku Pekka Pouta.
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 9, 2017 5:43:40 GMT
Yöllä veti suonta kahteen kertaan vasemmassa pohkeessa. Ja nyt sattuu vähän kävellä ja väsyttää
|
|
|
Post by Sibe on Feb 9, 2017 8:48:54 GMT
väsyttää pitäis opiskella, tehdä portfoliota ja kerrata äidinkielen juttuja miten niin huomenna alkaa yo-kokeet?
|
|
|
Post by Arabella on Feb 9, 2017 9:10:22 GMT
heräilin yöllä koko ajan sit ku heräsin joskus neljältä nii en sen jälkeen saanu enää nukuttua ja väsyttää ja mulla on niinku neljään koulua mut mulla on tässä tämmönen kolmen tunnin tauko ja ulkona on ihan hirveen kylmä ja haluaisin vaan nukkumaan
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 9, 2017 10:32:45 GMT
En tiedä minkä sävyisen huulipunan ostaisin. Siis oisko sellane vähä oranssiin taittava vai sellane enempi vaaleenpunanen parempi? Hm.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2017 10:51:38 GMT
Heräsin yöllä kahdelta, alkoi ahdistaa ja valvoin neljään, neljästä puol seiskaan nukuin katkonaista puoliunta
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 9, 2017 14:12:29 GMT
kaverin hiiri on rikki ja ei voida pelata ;_______; haluaisin vain
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 9, 2017 16:51:33 GMT
nii ja kukaan ei vastaa snäpis </3
|
|
|
Post by Miopod on Feb 10, 2017 11:34:00 GMT
Mun uus laturi tuli mut se ei sopinukkaa mun koneeseen (( Mistä mä löydän laturin joka sopii??? Niitä ei myydä oikeen missää erikseen.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 10, 2017 13:44:44 GMT
mun kone tolleen hurisee tosi oudosti kuulostaa vähän hiustenkuivaajalta
|
|
|
Post by Sibe on Feb 10, 2017 15:29:24 GMT
sattuu ihan hirveästi hampaisiin kun söin äsken :-( ja toivottavasti se loppuu sit pian mun pitäis opiskella ja päätin että ansaitsen pienen tauon eli katson solsidania kohta ja luen dimilyä siivosin huoneen just tiistaina ja täällä lojuu koulukirjoja miten sattuu, huomaa ehkä että oon viimeaikoina opiskellu jotai sentäs
|
|