|
Post by Sibe on Jan 30, 2017 12:07:24 GMT
Mua ahistaa ja inhottaa muiden perseilyn kattominen, just alkoholin kanssa pelleily, niin bileet ei taida olla ihan mun juttu. Mut joo ymmärrän sua hyvin, oishan se kiva tehdä jotain muutakin ku roikkua himassa itTajus jotenkin ettei ne odotukset ihan kohdanneet tosimaailmaa - olin ajatellu sen olevan jotenki "hienompaa" :'D Saa nähdä minkälainen meininki on abiristeilyllä - oletan, että monet siellä ainakin perseilee ja ihan urakalla.. + kuumottelen sen päälle sitä, kuten tässä jo mainitsin, että oon ihminen, jota ahdistaa muiden alkoholin (yli)käyttö ja se perseily. Ehkä siitä selviää, sit pakenee hyttiin ystävien kanssa, jos meno yltyy liian kovaksi!! -- Se on kyllä tosi hankalaa, mutta kannattavaa! Mietin kamalasti, meenkö lukioon, jossa mulla on kaverit vaiko meenkö lukioon, josta en tunne yhtään ketään. Valitsin jälkimmäisen ja en oo katunut päivääkään mun valintaa! <3 voisin kans sanoa, että oon ihminen, jota pelottaa matkustaa (siis oikeesti pelkään kamalasti että hävitän passin tai rahat tai jotakin..), niin siihen on auttanut koulun reissut ja ystävien kanssa reissussa käyminen. On ollu tosi hyvä keino, että on matkustanu ilman vanhempia ja ollu vastuussa kaikesta, ja silti huomannut, ettei mitään pahaa oo käynyt. Hirveen paljon en kyllä oo menny oman mukavuusalueen ulkopuolelle, oon just sellanen ihminen, joka haluaa pysytellä tutun ja turvallisen luona. Pitäis kyllä yrittää olla rohkeempi!! Mulla on vähän sama ton alkoholin kanssa. Tiettyyn pisteeseen asti humalassa olevat ihmiset on mukavia ja pystyn itekin rentoutumaan ja puhumaan (no, small talkia vain mut kuitenkin) niiden kanssa helposti, mut sit ku promilleja on muilla riittävästi niin alkaa inhottaa se tilanne. Etenki humalaiset maailman omistajat on raivostuttavia, varsinkin kun kattoo niiden touhuja kun on ite selvänä. Mäkin olin muuten kuvitellu baareilun paljon hienommaks ku mitä se sit oikeesti oli. :-D Aika lame verrattuna johonki teinileffoihin. Ainakin mulla oli abiristeilyllä tosi mukavaa - mitä nyt heräsin joskus aamun tunteina siihen kun joku huutaa ihan innoissaan "Nuutti oksentaa, Nuutti oksentaa!" :-D Känniperseilyä joo paljon, mut toisaalta monet vetää niin hyvät pohjat jo ennen laivaan pääsyä ja sit vielä buffetissa lisää, että ne pahimmat on jo nukkumassa ennen ku bileet oikeesti ees alkaa. Ja pro tip: menkää kaveriporukalla juttelee mahollisimman monelle siellä! Tulee hauskaa, lupaan. Mä yritän kerätä rohkeutta että lähtisin vaihtoon johonkin! Tarkoitus oli jo ens jouluksi, mutta ystäväni Kela on menny muuttamaan erityiskorvattavien lääkkeiden saatavuutta joten pitää sumplia tätä vaihtosuunnitelmaa nyt vähän pidemmän kaavan mukaan. Harmittaa jos pääsen vaan johonkin EU-maahan näiden lääkejuttujen takia kun haluaisin kuitenkin pikkusen kauemmas, esim. Iraniin tai Kazakstaniin. Graah. (#offtopic :--D) Mmm! alkoholi kyllä laskee estoja ja on kiva rentoutumisväline (kokemus vissiin tasan kolme tai neljä kertaa, kun olen alkoholia nauttinut ja sekin on että ihan asiallisella linjalla, lol). Mä en tiiä, en oo pahemmin humalaisten ihmisten kanssa puhunu, en vaan tykkää siitä, kun tuttukin ihminen muuttuu niin paljon ollessaan alkoholin alaisena - jos siis ei ota ihan tippaa sitä, vaan vähän enemmän jne. haha onneks en oo ainut :--D ja totta, niinpä!! ehkä ne leffat just sai sen olon, että alkoholi ois niin hieno asia (not) Joo, kyllä mä ootan sitä innolla ja oon aika varma, että tulee hauska ja ihan rahojen arvoinen reissu! oon ostanu uuden mekonkin sinne haha. Tiiän vaan sen, että mun ystävistä osa ei juo ollenkaan ja ne jotka juo, juo ihan asiallisesti - siis ei oo missään oksennuskunnossa tms. On sit vähän turvallisempi olo (varsinkin kun tuun olemaan hytissä sellasten kanssa, jotka ei juo / juo tosi vähän) :') Haha, joo kuulin tollasta wanhojen risteilyllä. Siis se, että käytävillä oli huudeltu keskellä yötä mut jees, ehkä hyvä kuulla. joo pitää varmaan! (oon vaan itse älyttömän ujo ja en oikein viihdy tuntemattomien kanssa, varsinkaan sen jäbän kanssa joka tunki baarissa meidän juttusille koko ajan :DDD) Oi, se ois niin hienoa! aarrgh, kuinka perseestä.. Ja joo, toivottavasti pääsisit ihan EU:n ulkopuolellekin, että noi lääkejutut onnistuis, ettei jäis vaan niistä kiinni ois niin hienoa nähdä muutakin kulttuuria ja eri tapoja jne jne. Ois niin siistiä, oi että. ja @milziu mahtava kuulla!! :3
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 30, 2017 18:42:59 GMT
Tääl tarinoidaan, haluun mukaan.
Meitsi tykkää krebaa ja on aina silloin tällöin vähän kyseenalaisessa kunnossa, mut yks asia jota oon aina inhonnu on ryyppyristeilyt :---D Kieltäydyn vakaasti menemästä niille koska vaikka kännissä on joskus kiva vaan törmäillä ympäriinsä ja tehdä kepeitä typeryyksiä (kuten viime keskiviikon kauhea ryhmäkaraoke ja salmari sekaisin kahviliköörin kanssa), mul pitää olla aina se mahdollisuus et voin vaan mennä kotiin ku alkaa ärsyttää :''D Sibe tos mainitsiki hyttikavereista, jos ne on hyviä, voi tietty kotiinlähdön sijaan vaan vetäytyy sinne, mut joka kerta ku kukaan on avannu suunsa riisteilylle lähdöstä, sinne tuppaa vaan pahimmat niilot joiden seurassa ei kyl mitään turvapaikkaa saa.
TLDR: Meen pää kolmantena jalkana kaikkiin paardeihin mut risteilyt karmii mua.
Tässä vielä pari asiaa jotks on tapahtunu luonnontieteellisillä risteilyillä jotka vielä vähentää mun halua tulla paikalle - Mun kaveri on sammunu ny kahtena vuonna peräkkäin ennen puoltayötä - Reiteen teipattuna laivaan salakuljetettu salmari (yök) - Yks niilo sai reiän päähänsä sinä aikana ku oli yksin 2 minuuttia - Toinen niilo pohti onko normaalia oksentaa darrassa verta - Neljä tuntia kestävä bussimatka jonka aikana koko etupenkki hoilaa taukoamatta - Siel on fyysikoita (jk)
|
|
|
Post by Sibe on Jan 31, 2017 12:54:01 GMT
Tääl tarinoidaan, haluun mukaan. Meitsi tykkää krebaa ja on aina silloin tällöin vähän kyseenalaisessa kunnossa, mut yks asia jota oon aina inhonnu on ryyppyristeilyt :---D Kieltäydyn vakaasti menemästä niille koska vaikka kännissä on joskus kiva vaan törmäillä ympäriinsä ja tehdä kepeitä typeryyksiä (kuten viime keskiviikon kauhea ryhmäkaraoke ja salmari sekaisin kahviliköörin kanssa), mul pitää olla aina se mahdollisuus et voin vaan mennä kotiin ku alkaa ärsyttää :''D Sibe tos mainitsiki hyttikavereista, jos ne on hyviä, voi tietty kotiinlähdön sijaan vaan vetäytyy sinne, mut joka kerta ku kukaan on avannu suunsa riisteilylle lähdöstä, sinne tuppaa vaan pahimmat niilot joiden seurassa ei kyl mitään turvapaikkaa saa. TLDR: Meen pää kolmantena jalkana kaikkiin paardeihin mut risteilyt karmii mua. Tässä vielä pari asiaa jotks on tapahtunu luonnontieteellisillä risteilyillä jotka vielä vähentää mun halua tulla paikalle - Mun kaveri on sammunu ny kahtena vuonna peräkkäin ennen puoltayötä - Reiteen teipattuna laivaan salakuljetettu salmari (yök) - Yks niilo sai reiän päähänsä sinä aikana ku oli yksin 2 minuuttia - Toinen niilo pohti onko normaalia oksentaa darrassa verta - Neljä tuntia kestävä bussimatka jonka aikana koko etupenkki hoilaa taukoamatta - Siel on fyysikoita (jk) Tervetuloa mukaan! haha, nyt sit tänne porukkaa, joka tykkää bilettämisestä, vähän eri näkökulmaa :--D jee! mut toi risteily, apua, paljon tapahtumia näköjään siellä ollu, haha. ajatus kuulostaa jo erikoiselta toi salmari ja kahvilikööri (en ees tiedä mitä ensimmäinen on, mutta kahvi + likööri huh) mut joo, ymmärrän. risteilyltä ku ei mihinkään pääse :-D ellei laidan ylitte halua hypätä, mutta tuota joo ehkei. no höh :-( ja katotaan, kun mä täällä puhun, että vetäydyn hyttiin niin varmaan bailaan ihan hulluna uudessa mekossani. tai sit ei voi jestas, oikein ihanilta kuulostavia risteilyjä :'''D toivon, ettei meidän risteilystä tuu mitään tollasta, vaikka oiski sit jotai muisteltavaa vanhana. ootan bussimatkaa, vaikka onneks se ei oo niin järkyn pitkä (en oo ees varma kui kauan menee, parisen tuntia kai), mut ku osa varmaan just nauttinu jo vähän kotona alkoholia :''D kuulemma viime vuonna wanhojen risteilyllä oli ne valvojatkin olleet bussiin tullessaan ihan "pää jäässä"
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 1, 2017 0:58:10 GMT
Tääl tarinoidaan, haluun mukaan. Meitsi tykkää krebaa ja on aina silloin tällöin vähän kyseenalaisessa kunnossa, mut yks asia jota oon aina inhonnu on ryyppyristeilyt :---D Kieltäydyn vakaasti menemästä niille koska vaikka kännissä on joskus kiva vaan törmäillä ympäriinsä ja tehdä kepeitä typeryyksiä (kuten viime keskiviikon kauhea ryhmäkaraoke ja salmari sekaisin kahviliköörin kanssa), mul pitää olla aina se mahdollisuus et voin vaan mennä kotiin ku alkaa ärsyttää :''D Sibe tos mainitsiki hyttikavereista, jos ne on hyviä, voi tietty kotiinlähdön sijaan vaan vetäytyy sinne, mut joka kerta ku kukaan on avannu suunsa riisteilylle lähdöstä, sinne tuppaa vaan pahimmat niilot joiden seurassa ei kyl mitään turvapaikkaa saa. TLDR: Meen pää kolmantena jalkana kaikkiin paardeihin mut risteilyt karmii mua. Tässä vielä pari asiaa jotks on tapahtunu luonnontieteellisillä risteilyillä jotka vielä vähentää mun halua tulla paikalle - Mun kaveri on sammunu ny kahtena vuonna peräkkäin ennen puoltayötä - Reiteen teipattuna laivaan salakuljetettu salmari (yök) - Yks niilo sai reiän päähänsä sinä aikana ku oli yksin 2 minuuttia - Toinen niilo pohti onko normaalia oksentaa darrassa verta - Neljä tuntia kestävä bussimatka jonka aikana koko etupenkki hoilaa taukoamatta - Siel on fyysikoita (jk) Tervetuloa mukaan! haha, nyt sit tänne porukkaa, joka tykkää bilettämisestä, vähän eri näkökulmaa :--D jee! mut toi risteily, apua, paljon tapahtumia näköjään siellä ollu, haha. ajatus kuulostaa jo erikoiselta toi salmari ja kahvilikööri (en ees tiedä mitä ensimmäinen on, mutta kahvi + likööri huh) mut joo, ymmärrän. risteilyltä ku ei mihinkään pääse :-D ellei laidan ylitte halua hypätä, mutta tuota joo ehkei. no höh :-( ja katotaan, kun mä täällä puhun, että vetäydyn hyttiin niin varmaan bailaan ihan hulluna uudessa mekossani. tai sit ei voi jestas, oikein ihanilta kuulostavia risteilyjä :'''D toivon, ettei meidän risteilystä tuu mitään tollasta, vaikka oiski sit jotai muisteltavaa vanhana. ootan bussimatkaa, vaikka onneks se ei oo niin järkyn pitkä (en oo ees varma kui kauan menee, parisen tuntia kai), mut ku osa varmaan just nauttinu jo vähän kotona alkoholia :''D kuulemma viime vuonna wanhojen risteilyllä oli ne valvojatkin olleet bussiin tullessaan ihan "pää jäässä" Salmari on salmiakkiviinaa :'^D kerrassaan erikoinen makuelämys sen kahviliköörin kanssa. Optimitilanne on se et haluu mennä vähän juhlimaan, mutta voi tarvittaessa mennä rauhottumaan, kerää voimia tms. Tän takii jätän yleensä vuoden karseimmat bileet, approt ja risteilyt suosiolla väliin, ei mul oo mitään halua kuolla ojaan/käytävälle tai vaan olla hirvee pahanilmanlintu. Sidenotena et katoin just mun tilii ja ilmeisesti selvisin koko baarikierroksen ostamalla vaan viis juomaa, kukkaro kiittää. En kyl oo ikinä kuullu et lukiolaisristeilyt ois ihan niin hulluja ku nää mitä meillä on (joskin meidän abiristeilyllä joku heitti hedelmäpelin yli laidan). Hyvä juttu on kans se että jos on latkinu ittensä ihan tuitteriin, ei ees pääse laivaan vaikkei se tietenkään estä konkareita jotka kulkee peruslukemilla kasipäkin jälkeen ja pullot kätkössä. Mut toivotaan et toi ja alkutarkastukset karsii ainaki jotain intoa olla ihan naamat.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 4, 2017 17:18:07 GMT
Mulla on nyt jo ikävä joulua (( Mä oon niin kamalan huono sosialisoimaan että viihdyn juhlissa vaan silloon jos mut on erikseen kutsuttu ja sielä on jotain niin tuttuja joiden kanssa riittää juteltavaa :DD Tai sit jos tuun jonku aveccina. Oon muutaman kerran ollu tyyliin joissain koulun järjestämissä bileissä tai konserteissa tai sensemmosissa ja ne on ollu ihan kauheita oon yleensä ollu siä vaan jotain 20 minuuttia ja siinävaihees ku ekat alkaa vahtaan et mikä toi hyypiö on ku se vaan seisoo tuola, sit yleensä kyllästyn ja lähen kotiin :DD Ja ku en ees juo nii ei se varmaan kauheen kivaa missää kännipippaloissakaa olla ainoa selvinpäin :DD Puhumattakaa niistä hirveistä ysien tansseista ku olin vaan seinäruusuna koko illan ja kännykästäki loppu akku nii jouduin käveleen viis kilsaa kotiin pakkases ilman takkia, nilkat verillä juhlakengissä. :DD Plus oksensin ravintolan vessaan ku söin ekan kerran yli kahteentoista tuntiin eikä mun maha tykänny siitä.
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:33:43 GMT
Ja ku en ees juo nii ei se varmaan kauheen kivaa missää kännipippaloissakaa olla ainoa selvinpäin :DD On se kivaa. Ainaki jos on kiva porukka.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 21:35:10 GMT
geovitunmetria
|
|
|
Post by Miopod on Feb 5, 2017 2:46:18 GMT
Mun koneen laturi on rispaantunu toisesta päästä ja se lataa vaan jos sitä pitää jossain tietys asennos (
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 5, 2017 12:56:52 GMT
en jaksais koulua enääää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 21:00:17 GMT
Pelottaa alkaa nukkumaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2017 21:01:43 GMT
Mun koneen laturi on rispaantunu toisesta päästä ja se lataa vaan jos sitä pitää jossain tietys asennos ( mun kaikille latureille käy aina näin, siks oon oikee ninja asettaa tavaroita ihme asentoihin niiku tiiättekö sen jonkun japanilaisen kivienpinojutun missä rikotaan fysiikanlakeja ja kaikkea oisin hyvä siinä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2017 21:02:29 GMT
( ota hali
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 21:02:54 GMT
( ota hali Kiitos <3
|
|
|
Post by Sibe on Feb 6, 2017 18:50:50 GMT
Tervetuloa mukaan! haha, nyt sit tänne porukkaa, joka tykkää bilettämisestä, vähän eri näkökulmaa :--D jee! mut toi risteily, apua, paljon tapahtumia näköjään siellä ollu, haha. ajatus kuulostaa jo erikoiselta toi salmari ja kahvilikööri (en ees tiedä mitä ensimmäinen on, mutta kahvi + likööri huh) mut joo, ymmärrän. risteilyltä ku ei mihinkään pääse :-D ellei laidan ylitte halua hypätä, mutta tuota joo ehkei. no höh :-( ja katotaan, kun mä täällä puhun, että vetäydyn hyttiin niin varmaan bailaan ihan hulluna uudessa mekossani. tai sit ei voi jestas, oikein ihanilta kuulostavia risteilyjä :'''D toivon, ettei meidän risteilystä tuu mitään tollasta, vaikka oiski sit jotai muisteltavaa vanhana. ootan bussimatkaa, vaikka onneks se ei oo niin järkyn pitkä (en oo ees varma kui kauan menee, parisen tuntia kai), mut ku osa varmaan just nauttinu jo vähän kotona alkoholia :''D kuulemma viime vuonna wanhojen risteilyllä oli ne valvojatkin olleet bussiin tullessaan ihan "pää jäässä" Salmari on salmiakkiviinaa :'^D kerrassaan erikoinen makuelämys sen kahviliköörin kanssa. Optimitilanne on se et haluu mennä vähän juhlimaan, mutta voi tarvittaessa mennä rauhottumaan, kerää voimia tms. Tän takii jätän yleensä vuoden karseimmat bileet, approt ja risteilyt suosiolla väliin, ei mul oo mitään halua kuolla ojaan/käytävälle tai vaan olla hirvee pahanilmanlintu. Sidenotena et katoin just mun tilii ja ilmeisesti selvisin koko baarikierroksen ostamalla vaan viis juomaa, kukkaro kiittää. En kyl oo ikinä kuullu et lukiolaisristeilyt ois ihan niin hulluja ku nää mitä meillä on (joskin meidän abiristeilyllä joku heitti hedelmäpelin yli laidan). Hyvä juttu on kans se että jos on latkinu ittensä ihan tuitteriin, ei ees pääse laivaan vaikkei se tietenkään estä konkareita jotka kulkee peruslukemilla kasipäkin jälkeen ja pullot kätkössä. Mut toivotaan et toi ja alkutarkastukset karsii ainaki jotain intoa olla ihan naamat. ahaa okei :'D aina oppii uutta! mut voin uskoa, ettei oo yhtään mun makuun - en nimittäin tykkää salmiakista haha. ja joo, voin kuvitella omg XD jeps. Se ainakin kuulostais hyvältä. oho, aika hyvä! varsinkin jos juomat ei mitään erityisen halpoja. joo, todennäkösesti ne on paljon "laimeempia", ainakin toivon sitä kovasti :DD oh, toivottavasti. ois vaan kiva, että siitä jäis hyvä fiilis, eikä tarvis miettiä jotain "tuolla tuo nyt taas örveltää :I "
|
|
|
Post by Sibe on Feb 6, 2017 18:51:17 GMT
jalkaan sattuu yo-kokeet ahdistaa en halua tekstitaidon kokeeseen
|
|