Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2017 22:14:41 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä.
+ katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 20, 2017 22:16:40 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen (( Mut kyl se itsetunto siitä kehittyy vielä, usko pois! Enkä mä usko et näytät mitenkään hirveeltä, omaa naamaansa voi vaan olla hirvee hyväksyä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2017 6:48:07 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen (( Mut kyl se itsetunto siitä kehittyy vielä, usko pois! Enkä mä usko et näytät mitenkään hirveeltä, omaa naamaansa voi vaan olla hirvee hyväksyä. Toivottavasti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 25, 2017 6:30:51 GMT
En osaa matikkaa ja ahistaa olla tunneil ku ope kiertää kattomas kun kaikki tekee tehtävii :--D
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 25, 2017 18:29:44 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen Samastun tavallaan tosi paljon, ja tavallaan taas nään sun viestissä tosi paljon sellasta noin lukioikästä minää. Mä olin tosi kiltti teini eikä mullakaan mitään bileteinielämää oo koskaan ollu paitsi viime kesänä tuli kyllä baareiltua ihan koko aiemman elämän edestä. Että kyllä säkin ehdit vielä! Eikä tota sosiaalisuuttakaan tarvii murehtia, humala kun poistaa hyvin estoja. Ja siis vaikka vain muiden humala. Mä en juo, mutta baareissa pystyn melko smoothisti juttelemaan kenen kanssa vaan, koska a) ne on humalassa b) ne luulee että mäkin oon. Ja ei itsetuntoo pidä sitoa siihen miltä näyttää. Kauneusihanteet on ihan hirveän tiukat ja ihan jokaiselle mahdottomat täyttää, joten miksi murehtia? Sitä paitsi miks ulkonäkö on niin tärkeä arvo? Se, mitä ihmiset noin niinku lähtökohtasesti pitää hyvännäkösenä, on oikeessa maailmassa kuitenki karisma ja se miten olet ja elehdit. Tai tätä ainakin minä pidän itsestäänselvyytenä ja toivon että muutkin pitää. :-D Tosi sääli jos se pelkkä ulkokuori on jollekin ihan ykkösprioriteetti. Kun itsestään alkaa tykätä, se näkyy kyllä muillekin. Jossain ulkonäkökeskustelussa mainitsin sen että hyvännäköistä on se, jos on sädehtivä ihminen, ja mä luulen että sädehtiminen tulee osittain juurikin siitä että tykkää itsestään.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 25, 2017 19:03:18 GMT
ajoin auton ojaan D:
|
|
|
Post by Arabella on Jan 25, 2017 20:14:02 GMT
väsyttää vituttaa ahdistaa hirveesti kursseja ja oon niistä kaikista ihan jäljessä ja kohta alkaa koeviikko enkä millään jaksais lukea
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 25, 2017 20:48:45 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen Samastun tavallaan tosi paljon, ja tavallaan taas nään sun viestissä tosi paljon sellasta noin lukioikästä minää. Mä olin tosi kiltti teini eikä mullakaan mitään bileteinielämää oo koskaan ollu paitsi viime kesänä tuli kyllä baareiltua ihan koko aiemman elämän edestä. Että kyllä säkin ehdit vielä! Eikä tota sosiaalisuuttakaan tarvii murehtia, humala kun poistaa hyvin estoja. Ja siis vaikka vain muiden humala. Mä en juo, mutta baareissa pystyn melko smoothisti juttelemaan kenen kanssa vaan, koska a) ne on humalassa b) ne luulee että mäkin oon. Ja ei itsetuntoo pidä sitoa siihen miltä näyttää. Kauneusihanteet on ihan hirveän tiukat ja ihan jokaiselle mahdottomat täyttää, joten miksi murehtia? Sitä paitsi miks ulkonäkö on niin tärkeä arvo? Se, mitä ihmiset noin niinku lähtökohtasesti pitää hyvännäkösenä, on oikeessa maailmassa kuitenki karisma ja se miten olet ja elehdit. Tai tätä ainakin minä pidän itsestäänselvyytenä ja toivon että muutkin pitää. :-D Tosi sääli jos se pelkkä ulkokuori on jollekin ihan ykkösprioriteetti. Kun itsestään alkaa tykätä, se näkyy kyllä muillekin. Jossain ulkonäkökeskustelussa mainitsin sen että hyvännäköistä on se, jos on sädehtivä ihminen, ja mä luulen että sädehtiminen tulee osittain juurikin siitä että tykkää itsestään. Kiitos tästä vastauksesta, se oli tosi kannustava :'D Toi baarijuttu kuulostaa kyl houkuttelevalta mut en tiiä uskaltaisinko silti lähteä sinne, varmaan ahdistais liikaa. Katotaan nyt miten tässä tulevien vuosien aikana tulee käymään tän biletyshaaveen kanssa Ja joo, oot oikeessa että se on nimenomaan hyvännäköistä että "kantaa itseään" itsevarmuudella tms. Pidän kuitenkin omaa ulkonäköäni ja vartaloani vääränlaisena ja jostain syystä aina ajattelen, että muut tuijottavat mua. Tästä syystä mulle tulee todella ahdistunut ja epämukava olo julkisilla paikoilla enkä osaa olla oma itteni tai mitenkään "sädehtiä" :/ Sit kun luulen että muut tuijottaa alan inhoamaan itteäni entistä enemmän. Joo sekava selitys enkä tiiä liittyikö se tähän tai mitään, mutta siis mun itsevarmuutta ja itsetuntoa luultavasti heikentää ne omat luulot siitä, että muut tuijottavat mua (koska olen näkyvästi alipainoinen, ja olen pari kertaa nähnyt joidenkin tuijottavan).
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 27, 2017 9:08:05 GMT
kuolen tähän kuumeeseen ja kurkkukipuun enkä voi puhua koska musta ei lähe yhtään ääntä
|
|
|
Post by Sibe on Jan 27, 2017 12:25:28 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen Bilettäminen vois olla muuten tosi jees, mutta onks sit kiva katella kun muut ryyppää, tekee mitä sattuu, olla krapulassa jne (yleistän nyt vaan, että bileet = alkoholi) ? tavallaan siis samaistun itekin siihen, ois hauska testata jotain kunnon bileitä, mutta toisaalta oon ihminen, jota ei kiinnosta katella yhtään muiden perseilyä, että tuskin musta ois ihan "bilehileeks".. muutenki ku oon kerran käyny baarissa, niin olihan se jees, mutta ei kyllä yhtään niin hehkeetä mitä ois aatellu :--D alkoholi tuntuu jotenki yliarvostetulta. niin ja olinhan mä wanhojen jatkoilla, jotka oli kunnon bileet, mutta ne oli syvältä. Siellä ihmiset heilu ihan umpihumalassa, poltteli tupakkaa heti ovilla jne jne. musta niissä ei ollu mitään hohdokasta. alkoi vaan ahdistaa koko juttu. Mut toi, että oon mäkin aika usein kotona vaan, eikä siinä oo mitää pahaa :'D (vaikka ois toki kiva tehdä muutakin). Jos vaikka lähtee vaan lenkille tai hengailemaan kirjastoon tms? Nyt sulla on kummiski ne pari uutta kaveria, joiden kanssa voit hengailla eikä tarvi olla kotona vaan kököttämässä! Mä samaistun tohon tosi hyvin. Mut siihen auttaa, kun viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka hyväksyy sut sellanaan kun oot sekä tekee itteään pelottavia asioita. Mua pelotti ihan kamalasti mennä isosjuttuihin ja oon sieltä saanu vähän rohkeutta, jota kaipasinkin. Ja oon samaa mieltä marrasaamun kanssa, että itsetuntoa ei pidä sitoa kauneusihanteisiin jne D: monet ihmiset on tosi kauniita tai omaa tosi mielenkiintosia piirteitä, vaikkeivat oiskaan kauneusihanteiden mukasia. Sinä esimerkiksi olet kaunis ihminen, joten turhaan välttelet peilejä! toki se on vaikeeta alkaa ns rakastamaan itteään. Pitää vaan yrittää olla välittämättä muiden ajatuksista - ne on tyhmiä, jotka tuijottaa sua, koska sä oot ihminen siinä missä nekin on.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2017 19:05:01 GMT
Haluaisin elää edes hetken jotain bileteinielämää mut en oo tarpeeks sosiaalinen. En jaksa tätä että oon joka päivä koko ajan kotona, mutta mitä muutakaan voisin tehä? Inhottaa miten en osaa olla luontevasti esimerkiks koulussa, en oo siellä oma itteni. Haluaisin lisää itsevarmuutta ja paremman itsetunnon, mut en usko et voin tehä tälle asialle mitään. Oon niin hirveän näköinen, että mun itsetunnon on täysin mahdotonta nousta. Ja välttelen nykyään peilejä koska näytän hirveältä. + katoin Skamin kolmannen kauden loppuun ja olen surullinen Bilettäminen vois olla muuten tosi jees, mutta onks sit kiva katella kun muut ryyppää, tekee mitä sattuu, olla krapulassa jne (yleistän nyt vaan, että bileet = alkoholi) ? tavallaan siis samaistun itekin siihen, ois hauska testata jotain kunnon bileitä, mutta toisaalta oon ihminen, jota ei kiinnosta katella yhtään muiden perseilyä, että tuskin musta ois ihan "bilehileeks".. muutenki ku oon kerran käyny baarissa, niin olihan se jees, mutta ei kyllä yhtään niin hehkeetä mitä ois aatellu :--D alkoholi tuntuu jotenki yliarvostetulta. niin ja olinhan mä wanhojen jatkoilla, jotka oli kunnon bileet, mutta ne oli syvältä. Siellä ihmiset heilu ihan umpihumalassa, poltteli tupakkaa heti ovilla jne jne. musta niissä ei ollu mitään hohdokasta. alkoi vaan ahdistaa koko juttu. Mut toi, että oon mäkin aika usein kotona vaan, eikä siinä oo mitää pahaa :'D (vaikka ois toki kiva tehdä muutakin). Jos vaikka lähtee vaan lenkille tai hengailemaan kirjastoon tms? Nyt sulla on kummiski ne pari uutta kaveria, joiden kanssa voit hengailla eikä tarvi olla kotona vaan kököttämässä! Mä samaistun tohon tosi hyvin. Mut siihen auttaa, kun viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka hyväksyy sut sellanaan kun oot sekä tekee itteään pelottavia asioita. Mua pelotti ihan kamalasti mennä isosjuttuihin ja oon sieltä saanu vähän rohkeutta, jota kaipasinkin. Ja oon samaa mieltä marrasaamun kanssa, että itsetuntoa ei pidä sitoa kauneusihanteisiin jne D: monet ihmiset on tosi kauniita tai omaa tosi mielenkiintosia piirteitä, vaikkeivat oiskaan kauneusihanteiden mukasia. Sinä esimerkiksi olet kaunis ihminen, joten turhaan välttelet peilejä! toki se on vaikeeta alkaa ns rakastamaan itteään. Pitää vaan yrittää olla välittämättä muiden ajatuksista - ne on tyhmiä, jotka tuijottaa sua, koska sä oot ihminen siinä missä nekin on. Kiitos taas ihanasta viestistä. Kuten sanoit, varmaan alkais ahdistaa muiden perseilyn kattominen. Mut joskus vaan inhottaa olla pelkästään kotona ja haluaisin kunnolla repästä mut tosiaan en ite ilmottautunu wanhojen jatkoille (vaik nyt kaduttaaki) Ja kiva kuulla tosta et oot saanut rohkeutta isoskoulutuksesta. Musta tuntuu et ei onnistuis iteltä :--D ja juu, voisin tehä niin kyllä Anteeks en jaksa vastaa kaikkeen pitkästi ja järkevästi varsinkaa puhelimel haha
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 27, 2017 20:17:14 GMT
Bilettäminen vois olla muuten tosi jees, mutta onks sit kiva katella kun muut ryyppää, tekee mitä sattuu, olla krapulassa jne (yleistän nyt vaan, että bileet = alkoholi) ? tavallaan siis samaistun itekin siihen, ois hauska testata jotain kunnon bileitä, mutta toisaalta oon ihminen, jota ei kiinnosta katella yhtään muiden perseilyä, että tuskin musta ois ihan "bilehileeks".. muutenki ku oon kerran käyny baarissa, niin olihan se jees, mutta ei kyllä yhtään niin hehkeetä mitä ois aatellu :--D alkoholi tuntuu jotenki yliarvostetulta. niin ja olinhan mä wanhojen jatkoilla, jotka oli kunnon bileet, mutta ne oli syvältä. Siellä ihmiset heilu ihan umpihumalassa, poltteli tupakkaa heti ovilla jne jne. musta niissä ei ollu mitään hohdokasta. alkoi vaan ahdistaa koko juttu. Mut toi, että oon mäkin aika usein kotona vaan, eikä siinä oo mitää pahaa :'D (vaikka ois toki kiva tehdä muutakin). Jos vaikka lähtee vaan lenkille tai hengailemaan kirjastoon tms? Nyt sulla on kummiski ne pari uutta kaveria, joiden kanssa voit hengailla eikä tarvi olla kotona vaan kököttämässä! Mä samaistun tohon tosi hyvin. Mut siihen auttaa, kun viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka hyväksyy sut sellanaan kun oot sekä tekee itteään pelottavia asioita. Mua pelotti ihan kamalasti mennä isosjuttuihin ja oon sieltä saanu vähän rohkeutta, jota kaipasinkin. Ja oon samaa mieltä marrasaamun kanssa, että itsetuntoa ei pidä sitoa kauneusihanteisiin jne D: monet ihmiset on tosi kauniita tai omaa tosi mielenkiintosia piirteitä, vaikkeivat oiskaan kauneusihanteiden mukasia. Sinä esimerkiksi olet kaunis ihminen, joten turhaan välttelet peilejä! :( toki se on vaikeeta alkaa ns rakastamaan itteään. Pitää vaan yrittää olla välittämättä muiden ajatuksista - ne on tyhmiä, jotka tuijottaa sua, koska sä oot ihminen siinä missä nekin on. Kiitos taas ihanasta viestistä. Kuten sanoit, varmaan alkais ahdistaa muiden perseilyn kattominen. Mut joskus vaan inhottaa olla pelkästään kotona ja haluaisin kunnolla repästä :D mut tosiaan en ite ilmottautunu wanhojen jatkoille (vaik nyt kaduttaaki) Ja kiva kuulla tosta et oot saanut rohkeutta isoskoulutuksesta. Musta tuntuu et ei onnistuis iteltä :--D ja juu, voisin tehä niin kyllä Anteeks en jaksa vastaa kaikkeen pitkästi ja järkevästi varsinkaa puhelimel haha Joo, et varmasti menetä mitään tärkeetä jos et viihdy baareissa, mut voi niissä olla ihan hauskaakin. Muiden perseilyn määrä on varmaan riippuvainen siitä, millasessa baarissa on ja mihin aikaan - perseilyn huippu on varmaan pilkun jälkeen narikassa ja baarin ovien ulkopuolella (ja nää tilanteethan on helppo välttää lähtemällä vähän ennen pilkkua). Älä stressaa painoasi. :---) Veikkaan että jos joku tuijottaa, syy on joko 1) se kattoo että oho, onpa hoikka ilman sen kummempia pohdintoja 2) se miettii että olispa se ite yhtä hoikka 3) se ei mieti sun vartaloa ollenkaan vaan kattoo jotain muuta asiaa. Oon itekin paininu vähän saman asian kanssa kun nyt on tärkeetä olla kurvikas ("real men like curves, only dogs go for bones") ja mun vartalo on siitä ihanteesta erittäin kaukana. Sain kuitenki ihan valtavan itsevarmuuspiikin viime syksynä, kun yks jätkä jota muutaman kerran tapailin, sanoi että mua on kiva pitää sylissä koska oon niin kevyt ettei jalat ei puudu. <3 :'D Ja tuohon mitä Sibe sanoi: mene ihmeessä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei tarvii mennä edes kovin paljoa kun jo voi löytää itestään ihan uusia puolia (ja uusia ystäviä! Niitä löytyy mitä kummallisimmista paikoista, kun lähtee ensin vähän laajentamaan omaa elinpiiriä). Toisaalta sanon myös, että tee mahollisimman paljon asioita joista jo tykkäät ja vähän myös niiden vierestä. Ainakin mulle parasta itsevarmuuden kasvatusta on ollu asiat joista tykkään paljon, eli käsityöt ja hyvien bändien keikoilla käyminen. :)
|
|
|
Post by Sibe on Jan 28, 2017 19:30:39 GMT
Bilettäminen vois olla muuten tosi jees, mutta onks sit kiva katella kun muut ryyppää, tekee mitä sattuu, olla krapulassa jne (yleistän nyt vaan, että bileet = alkoholi) ? tavallaan siis samaistun itekin siihen, ois hauska testata jotain kunnon bileitä, mutta toisaalta oon ihminen, jota ei kiinnosta katella yhtään muiden perseilyä, että tuskin musta ois ihan "bilehileeks".. muutenki ku oon kerran käyny baarissa, niin olihan se jees, mutta ei kyllä yhtään niin hehkeetä mitä ois aatellu :--D alkoholi tuntuu jotenki yliarvostetulta. niin ja olinhan mä wanhojen jatkoilla, jotka oli kunnon bileet, mutta ne oli syvältä. Siellä ihmiset heilu ihan umpihumalassa, poltteli tupakkaa heti ovilla jne jne. musta niissä ei ollu mitään hohdokasta. alkoi vaan ahdistaa koko juttu. Mut toi, että oon mäkin aika usein kotona vaan, eikä siinä oo mitää pahaa :'D (vaikka ois toki kiva tehdä muutakin). Jos vaikka lähtee vaan lenkille tai hengailemaan kirjastoon tms? Nyt sulla on kummiski ne pari uutta kaveria, joiden kanssa voit hengailla eikä tarvi olla kotona vaan kököttämässä! Mä samaistun tohon tosi hyvin. Mut siihen auttaa, kun viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka hyväksyy sut sellanaan kun oot sekä tekee itteään pelottavia asioita. Mua pelotti ihan kamalasti mennä isosjuttuihin ja oon sieltä saanu vähän rohkeutta, jota kaipasinkin. Ja oon samaa mieltä marrasaamun kanssa, että itsetuntoa ei pidä sitoa kauneusihanteisiin jne D: monet ihmiset on tosi kauniita tai omaa tosi mielenkiintosia piirteitä, vaikkeivat oiskaan kauneusihanteiden mukasia. Sinä esimerkiksi olet kaunis ihminen, joten turhaan välttelet peilejä! toki se on vaikeeta alkaa ns rakastamaan itteään. Pitää vaan yrittää olla välittämättä muiden ajatuksista - ne on tyhmiä, jotka tuijottaa sua, koska sä oot ihminen siinä missä nekin on. Kiitos taas ihanasta viestistä. Kuten sanoit, varmaan alkais ahdistaa muiden perseilyn kattominen. Mut joskus vaan inhottaa olla pelkästään kotona ja haluaisin kunnolla repästä mut tosiaan en ite ilmottautunu wanhojen jatkoille (vaik nyt kaduttaaki) Ja kiva kuulla tosta et oot saanut rohkeutta isoskoulutuksesta. Musta tuntuu et ei onnistuis iteltä :--D ja juu, voisin tehä niin kyllä Anteeks en jaksa vastaa kaikkeen pitkästi ja järkevästi varsinkaa puhelimel haha Mua ahistaa ja inhottaa muiden perseilyn kattominen, just alkoholin kanssa pelleily, niin bileet ei taida olla ihan mun juttu. Mut joo ymmärrän sua hyvin, oishan se kiva tehdä jotain muutakin ku roikkua himassa ite oisin kyllä jättäny wanhojen jatkot mielelläni välistä, näin jälkiviisaana, mutta kun ostin mun parhaalle ystävälle avec-rannekkeen, niin olihan meidän sit pakko mennä sinne keskelle ei mitään bilettämään.. eli oltiin ehkä joku tunti siellä, kunnes sen poikaystävä pääs hakemaan. muutenkin väsytti olla sen päivän jälkeen hereillä myöhään. oisinpa ollu fiksu kuin suurin osa mun ystävistä, jotka jätti jatkot suosiolla väliin :''D todennäkösesti teillä suhteellisen sama meininki, mitä meillä oli ja todennäkösesti ehkä nyt kaduttaa, mutta myöhemmin kun kuulee tapahtumista on ihan tyytyväinen, ettei lähteny paikan päälle! Sitä kelasin itekin, että tuleeko siitä mitään, onneks tuli! joo. ei kukaa täällä oo pakottamassakaan tekemään jonku tietynmittasia viestejä! Kiitos taas ihanasta viestistä. Kuten sanoit, varmaan alkais ahdistaa muiden perseilyn kattominen. Mut joskus vaan inhottaa olla pelkästään kotona ja haluaisin kunnolla repästä mut tosiaan en ite ilmottautunu wanhojen jatkoille (vaik nyt kaduttaaki) Ja kiva kuulla tosta et oot saanut rohkeutta isoskoulutuksesta. Musta tuntuu et ei onnistuis iteltä :--D ja juu, voisin tehä niin kyllä Anteeks en jaksa vastaa kaikkeen pitkästi ja järkevästi varsinkaa puhelimel haha Joo, et varmasti menetä mitään tärkeetä jos et viihdy baareissa, mut voi niissä olla ihan hauskaakin. Muiden perseilyn määrä on varmaan riippuvainen siitä, millasessa baarissa on ja mihin aikaan - perseilyn huippu on varmaan pilkun jälkeen narikassa ja baarin ovien ulkopuolella (ja nää tilanteethan on helppo välttää lähtemällä vähän ennen pilkkua). Älä stressaa painoasi. :---) Veikkaan että jos joku tuijottaa, syy on joko 1) se kattoo että oho, onpa hoikka ilman sen kummempia pohdintoja 2) se miettii että olispa se ite yhtä hoikka 3) se ei mieti sun vartaloa ollenkaan vaan kattoo jotain muuta asiaa. Oon itekin paininu vähän saman asian kanssa kun nyt on tärkeetä olla kurvikas ("real men like curves, only dogs go for bones") ja mun vartalo on siitä ihanteesta erittäin kaukana. Sain kuitenki ihan valtavan itsevarmuuspiikin viime syksynä, kun yks jätkä jota muutaman kerran tapailin, sanoi että mua on kiva pitää sylissä koska oon niin kevyt ettei jalat ei puudu. <3 :'D Ja tuohon mitä Sibe sanoi: mene ihmeessä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei tarvii mennä edes kovin paljoa kun jo voi löytää itestään ihan uusia puolia (ja uusia ystäviä! Niitä löytyy mitä kummallisimmista paikoista, kun lähtee ensin vähän laajentamaan omaa elinpiiriä). Toisaalta sanon myös, että tee mahollisimman paljon asioita joista jo tykkäät ja vähän myös niiden vierestä. Ainakin mulle parasta itsevarmuuden kasvatusta on ollu asiat joista tykkään paljon, eli käsityöt ja hyvien bändien keikoilla käyminen. Joo, riippuu varmaan aika paljon paikasta itelläni oli kyllä hauskaa - viihdyinhän ihan avaamisajasta puoli kolmeen asti yöllä (vaikka olin varma, että oon ensimmäinen, joka haluaa lähteä kotiin, heh). Siellä siis oli ihan jees meininki, varsinkin just ennen kahtatoista, sen jälkeen sitten sisään lappas porukkaa ja tanssilattia oli ihan täynnä. Ei siinäkään vaiheessa ollu mikään öykkäröintiä tai suoranaista perseilyä. Jäi kyllä hyvä kokemus, että ihan voin mennä uudestaankin baariin ja näin ettei sen suhteen oo mitään vikaa! Tajus jotenkin ettei ne odotukset ihan kohdanneet tosimaailmaa - olin ajatellu sen olevan jotenki "hienompaa" :'D Saa nähdä minkälainen meininki on abiristeilyllä - oletan, että monet siellä ainakin perseilee ja ihan urakalla.. + kuumottelen sen päälle sitä, kuten tässä jo mainitsin, että oon ihminen, jota ahdistaa muiden alkoholin (yli)käyttö ja se perseily. Ehkä siitä selviää, sit pakenee hyttiin ystävien kanssa, jos meno yltyy liian kovaksi!! Tota mieltä mäkin oon! joku, jolla on vaikka jonkinlainen erikoinen piirre (näin nyt esimerkiksi), aattelee helposti että apua nyt mua tuijotetaan, vaikka vain sattuis vilkasemaan sitä ohikulkijaa ilman tarkempaa miettimistä. Ja siis mä ainakin kun kävelen vaikka jossain kattelen ohikulkijoita, mutten yhtään sen tarkemmin. Saatan mielessäni miettiä jotain että olipas kauniit hiukset tms ja sit unohdan sen myöhemmin, koska se menee jo ohi D: hihi awe :') Se on kyllä tosi hankalaa, mutta kannattavaa! Mietin kamalasti, meenkö lukioon, jossa mulla on kaverit vaiko meenkö lukioon, josta en tunne yhtään ketään. Valitsin jälkimmäisen ja en oo katunut päivääkään mun valintaa! <3 voisin kans sanoa, että oon ihminen, jota pelottaa matkustaa (siis oikeesti pelkään kamalasti että hävitän passin tai rahat tai jotakin..), niin siihen on auttanut koulun reissut ja ystävien kanssa reissussa käyminen. On ollu tosi hyvä keino, että on matkustanu ilman vanhempia ja ollu vastuussa kaikesta, ja silti huomannut, ettei mitään pahaa oo käynyt. Hirveen paljon en kyllä oo menny oman mukavuusalueen ulkopuolelle, oon just sellanen ihminen, joka haluaa pysytellä tutun ja turvallisen luona. Pitäis kyllä yrittää olla rohkeempi!!
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 28, 2017 21:52:13 GMT
Mua ahistaa ja inhottaa muiden perseilyn kattominen, just alkoholin kanssa pelleily, niin bileet ei taida olla ihan mun juttu. Mut joo ymmärrän sua hyvin, oishan se kiva tehdä jotain muutakin ku roikkua himassa itTajus jotenkin ettei ne odotukset ihan kohdanneet tosimaailmaa - olin ajatellu sen olevan jotenki "hienompaa" :'D Saa nähdä minkälainen meininki on abiristeilyllä - oletan, että monet siellä ainakin perseilee ja ihan urakalla.. + kuumottelen sen päälle sitä, kuten tässä jo mainitsin, että oon ihminen, jota ahdistaa muiden alkoholin (yli)käyttö ja se perseily. Ehkä siitä selviää, sit pakenee hyttiin ystävien kanssa, jos meno yltyy liian kovaksi!! -- Se on kyllä tosi hankalaa, mutta kannattavaa! Mietin kamalasti, meenkö lukioon, jossa mulla on kaverit vaiko meenkö lukioon, josta en tunne yhtään ketään. Valitsin jälkimmäisen ja en oo katunut päivääkään mun valintaa! <3 voisin kans sanoa, että oon ihminen, jota pelottaa matkustaa (siis oikeesti pelkään kamalasti että hävitän passin tai rahat tai jotakin..), niin siihen on auttanut koulun reissut ja ystävien kanssa reissussa käyminen. On ollu tosi hyvä keino, että on matkustanu ilman vanhempia ja ollu vastuussa kaikesta, ja silti huomannut, ettei mitään pahaa oo käynyt. Hirveen paljon en kyllä oo menny oman mukavuusalueen ulkopuolelle, oon just sellanen ihminen, joka haluaa pysytellä tutun ja turvallisen luona. Pitäis kyllä yrittää olla rohkeempi!! Mulla on vähän sama ton alkoholin kanssa. Tiettyyn pisteeseen asti humalassa olevat ihmiset on mukavia ja pystyn itekin rentoutumaan ja puhumaan (no, small talkia vain mut kuitenkin) niiden kanssa helposti, mut sit ku promilleja on muilla riittävästi niin alkaa inhottaa se tilanne. Etenki humalaiset maailman omistajat on raivostuttavia, varsinkin kun kattoo niiden touhuja kun on ite selvänä. Mäkin olin muuten kuvitellu baareilun paljon hienommaks ku mitä se sit oikeesti oli. :-D Aika lame verrattuna johonki teinileffoihin. Ainakin mulla oli abiristeilyllä tosi mukavaa - mitä nyt heräsin joskus aamun tunteina siihen kun joku huutaa ihan innoissaan "Nuutti oksentaa, Nuutti oksentaa!" :-D Känniperseilyä joo paljon, mut toisaalta monet vetää niin hyvät pohjat jo ennen laivaan pääsyä ja sit vielä buffetissa lisää, että ne pahimmat on jo nukkumassa ennen ku bileet oikeesti ees alkaa. Ja pro tip: menkää kaveriporukalla juttelee mahollisimman monelle siellä! Tulee hauskaa, lupaan. Mä yritän kerätä rohkeutta että lähtisin vaihtoon johonkin! Tarkoitus oli jo ens jouluksi, mutta ystäväni Kela on menny muuttamaan erityiskorvattavien lääkkeiden saatavuutta joten pitää sumplia tätä vaihtosuunnitelmaa nyt vähän pidemmän kaavan mukaan. Harmittaa jos pääsen vaan johonkin EU-maahan näiden lääkejuttujen takia kun haluaisin kuitenkin pikkusen kauemmas, esim. Iraniin tai Kazakstaniin. Graah. (#offtopic :--D)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 29, 2017 17:08:09 GMT
Kiitos Sibe ja marrasaamu vastauksista, ne oli tosi piristäviä ja ihania. Luin ne kyllä, mutta en vaan keksi mitään vastausta Tuntuu jo paljon paremmalta tän asian suhteen
|
|