Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2017 8:50:18 GMT
En jaksa tehdä kouluhommia ja nyt tästä muodostuu jo ongelma kun kaikki meinaa jäädä tekemättä.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 15, 2017 0:22:41 GMT
harmittaa vähän, että on tällänen yksinäinen runkkari
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 15, 2017 5:41:58 GMT
pitäs mennä kympiks kirkkoon, mut en jaksais ku väsyttää, mut en voi valittaakaan koska oon vapaaehtosesti lupautunu menemää
|
|
|
Post by Miopod on Jan 18, 2017 15:03:44 GMT
MUN VASEN POLVITAIPE KUTISEE JA KU YRITÄN RAAPIA EN LÖYDÄ SITÄ OIKEETA KOHTAA MISTÄÄ
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 18, 2017 18:02:47 GMT
Leivoin leipää enkä osannu päättää laittaisinko ne leivinliinan alle vai en. Ratkaisin ongelman laittamalla toisen leivistä leivinliinan alle.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 18, 2017 18:46:43 GMT
POLIISIT KESKEYTTI JUST MUN OPISKELUN
ne räpsytti parkkipaikalla, avasin ikkunan ja ne pyys avaamaan oven, sit ne meni ylös juttelee jollekki??? ilmeisesti selvis juttelemalla mut aika kuumottavaa silti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2017 19:56:11 GMT
pitäis lukee ruotsia mut toisaalta pitäis myös nukkua
|
|
|
Post by swordsman on Jan 19, 2017 17:50:39 GMT
mun päätä särkee, väsyttää ihan hirveesti ja kaikki ahdistaa taas vaihteeks
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 19, 2017 19:00:45 GMT
Vihaan liikuntaa, aina ku liikun, tekis mieli vaan alkaa paiskomaan esineitä ja huutamaan Ja sitä pitäis harrastaa jotain sata vuotta et tulis jotain hyötyä Vois vaan heittää kännykän seinään koska vihaan liikuntaa
|
|
|
Post by Jp on Jan 19, 2017 20:53:51 GMT
Vihaan liikuntaa, aina ku liikun, tekis mieli vaan alkaa paiskomaan esineitä ja huutamaan Ja sitä pitäis harrastaa jotain sata vuotta et tulis jotain hyötyä Vois vaan heittää kännykän seinään koska vihaan liikuntaa Koululiikunta on kyl oma taiteenalansa tekee asioist helvettii.
|
|
|
Post by Jp on Jan 19, 2017 20:55:04 GMT
POLIISIT KESKEYTTI JUST MUN OPISKELUN ne räpsytti parkkipaikalla, avasin ikkunan ja ne pyys avaamaan oven, sit ne meni ylös juttelee jollekki??? ilmeisesti selvis juttelemalla mut aika kuumottavaa silti Mitä ihmettä?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 19, 2017 21:01:00 GMT
POLIISIT KESKEYTTI JUST MUN OPISKELUN ne räpsytti parkkipaikalla, avasin ikkunan ja ne pyys avaamaan oven, sit ne meni ylös juttelee jollekki??? ilmeisesti selvis juttelemalla mut aika kuumottavaa silti Mitä ihmettä? Yläkerran naapuri oli karjunu jtn, luulen et joku naapuri oli pelästyny ja soittanu siltä varalta et tulee tappeku tai muuta väkivaltaa. Ilmeisesti äijä oli ollu yksin kotona ja vaan vetäny sanaharkkaa exänsä kanssa puhekimessa :''^) ehkä se vähentää huutamista tän jälkeen. Mä en liity tähän muuten ku siten et satuin olemaan se joka huomasi valomerkin ja meni avaamaan oven.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 19, 2017 21:08:53 GMT
vihaan luistelua yli kaiken.
mun jalat vaan kuolee ;n;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2017 4:37:02 GMT
Vihaan liikuntaa, aina ku liikun, tekis mieli vaan alkaa paiskomaan esineitä ja huutamaan Ja sitä pitäis harrastaa jotain sata vuotta et tulis jotain hyötyä Vois vaan heittää kännykän seinään koska vihaan liikuntaa Koululiikunta on kyl oma taiteenalansa tekee asioist helvettii. Puhun liikkumisesta ylipäätään
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 20, 2017 8:36:43 GMT
oon kipeä ja katoin just koulusähköpostista, mitä kemian ope oli laittanu enkä ymmärrä siitä yhtään mitää.
|
|