|
Post by Trixie™ on Jan 9, 2017 5:54:02 GMT
Olin kerranki ajoissa lähtövalmis, katoin kalenteria ja huomasin että koulu alkaaki vasta kahden tunnin päästä.
Oisinvoinu nukkua, hmph
|
|
|
Post by Miopod on Jan 9, 2017 8:11:06 GMT
Olin kerranki ajoissa lähtövalmis, katoin kalenteria ja huomasin että koulu alkaaki vasta kahden tunnin päästä. Oisinvoinu nukkua, hmph Mä taas odotin yhtä kurssia alkavaksi joka onki vaan tiistaisin huolimatta siitä mitä lukujärjestys väittää. Jos oisin ton tienny oisin päässy kotiin hypäriksi jo ainaki puoli tuntia aikasemmin.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 9, 2017 12:43:18 GMT
heräsin puol 2 :: :::
|
|
|
Post by Sibe on Jan 9, 2017 15:19:49 GMT
koulu alkoi - tosin päivä oli ihan jees mua väsyttää enkä jaksa tehdä mitään > katson skamia kohta miksi olen tällainen
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 9, 2017 15:20:17 GMT
se että varmaa kymmenen vuoden jälkeen meiän koulun homeongelma vasta huomataan ja ku koulu on nyt isoimmillaa nii koko ala-aste ja yläaste tungetaan samaan rakennukseen, missä ei oo tarpeeks luokkia ees ala-asteelle
|
|
|
Post by swordsman on Jan 9, 2017 19:39:05 GMT
mulla on huomenna eka riparitapaaminen, enkä vieläkään tiedä ketään muuta joka olis tulossa samalle leirille kun mä.
huomennahan se selviää, mut mua jännittää ihan hirveesti et keitä kaikkia siellä on D: enkä tiiä pelkäänkö enemmän, etten tunne ketään, vai että siellä on jotain tuttuja, inhottavia tyyppejä DD:
|
|
|
Post by Angelus on Jan 9, 2017 22:52:04 GMT
Jokin kolistelee aika tasaiseen tahtiin tossa ikkunan luona. Mä oletan et se on vesipisara. Jos olisin väsyneempi, saattaisin nukahtaa siitä huolimatta. Mutta kun en ole... Keskityn liika ääneen "tap - tap - tap...", mikä johtaa siihen et en saa unesta kiinni.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 10, 2017 14:40:53 GMT
väsyttää liikaa en eilen nukkunu yhtään sit viimeyönä nukui ntosi paskasti ja heräilin koko ajan ku sattu silleen tosi oudosti mahaan ja kylkiin ja rintaan ja luulin et kuolen mut en kuollu ja meijän pitäis äikässä lukea joku kirja ja mulla ei vielä ees oo sitä kirjaa sit se opettaja oli tänään sillä tunnilla silleen onhan teillä kaikilla jo se kirja ja oottehan jo lukenu sen niinku,,, jiooo tietneki ja meijän ois vissiin pitäny elämänkatsomustietoon kattoa joku dokumentti ja sit kertoa siitä jotain mut en ollu niinku ees kuullu tästä ja pitäis tehä kaikkee mutta en millään jaksais enkä niinku psysy hereiöl'ä ja meillä on ollu koulua vasta kaks päivää ja oon jo ihan rikki ja tää jakso on muutenki ihan perseestä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 10, 2017 17:00:54 GMT
väsyttää liikaa en eilen nukkunu yhtään sit viimeyönä nukui ntosi paskasti ja heräilin koko ajan ku sattu silleen tosi oudosti mahaan ja kylkiin ja rintaan ja luulin et kuolen mut en kuollu ja meijän pitäis äikässä lukea joku kirja ja mulla ei vielä ees oo sitä kirjaa sit se opettaja oli tänään sillä tunnilla silleen onhan teillä kaikilla jo se kirja ja oottehan jo lukenu sen niinku,,, jiooo tietneki ja meijän ois vissiin pitäny elämänkatsomustietoon kattoa joku dokumentti ja sit kertoa siitä jotain mut en ollu niinku ees kuullu tästä ja pitäis tehä kaikkee mutta en millään jaksais enkä niinku psysy hereiöl'ä ja meillä on ollu koulua vasta kaks päivää ja oon jo ihan rikki ja tää jakso on muutenki ihan perseestä D:: fiilaan vähän koska oon iteki aika pihalla kaikesta ja mun pitäs tehä sairaasti tehtäviö ja kaikkea
|
|
|
Post by swordsman on Jan 11, 2017 18:26:00 GMT
mua ahdistaa nyt ihan kaikki ja väsyttää ihan hirveesti, enkä vaan jaksa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2017 8:02:09 GMT
En yhtään tiiä mitä haluan opiskella lisää, mitä haluan kirjottaa ja mihin ammattiin/alalle haluan :"( meen kyl opolle juttelee mut silti en usko et nää asiat selkeytyy
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 12, 2017 15:34:55 GMT
ihmiset koulussa paitsi 3
|
|
|
Post by Miopod on Jan 12, 2017 23:21:25 GMT
Tyhmä ensikertalaisuuskiintiö kouluihin hakiessa pilas mun tulevaisuudensuunnitelmat (( Nyt en taaskaan tiedä mitä teen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 13, 2017 20:23:50 GMT
Olen yksinäinen. En kuulu minnekään.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 13, 2017 20:52:43 GMT
- MENKAT kuolen - Sunnuntaina yhen tehtävän deadline enkä oo vielä alottanu - Muutenki vaan jotenkin tosi omituinen olo - Liukuvoiteet on kalliita
|
|