|
Post by Trixie™ on Feb 24, 2017 10:38:05 GMT
Mulla on krapula :^(
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 25, 2017 13:44:40 GMT
meinasin kuolla aamulla menkkakipuihin koska mulla ei normaalisti oo kipuja. ei kiitos, haluan normaalit menkkani takas.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 25, 2017 20:02:57 GMT
mulla on rutto, räkäkuume ja oksennustauti
8(
|
|
|
Post by Angelus on Feb 26, 2017 18:29:09 GMT
Menin syömään vähän aikaa sitten yhden hasselpähkinän ja nyt ei tunnu kivalta
|
|
|
Post by swordsman on Feb 26, 2017 19:32:04 GMT
huomenna on koulua D:
en haluu enkä jaksa, tarviin lisää lomaa
|
|
|
Post by Arabella on Feb 26, 2017 21:37:47 GMT
mulla on huomenna työhaastattelu AHdistAVaaA
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 26, 2017 21:59:59 GMT
mulla on huomenna työhaastattelu AHdistAVaaA älö ahnistu rape olet vain tuollainen oma hassu itsesi niin kyllä se siitä
|
|
|
Post by Arabella on Feb 26, 2017 22:08:46 GMT
mulla on huomenna työhaastattelu AHdistAVaaA älö ahnistu rape olet vain tuollainen oma hassu itsesi niin kyllä se siitä en tuu hei ikinä saamaan mistään töitä jos oon oma itseni mun pitää olla semmonen itseni vastakohta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 26, 2017 22:18:42 GMT
älö ahnistu rape olet vain tuollainen oma hassu itsesi niin kyllä se siitä en tuu hei ikinä saamaan mistään töitä jos oon oma itseni mun pitää olla semmonen itseni vastakohta mut rape sä oot mahti, sä selviät aina kaikesta olet ilmiömäinen yer a wizard rappe go rappe u can do it gurll JUST DO IT rappe rappe hei nyt meet sinne ja sanot että antakaa mulle rahea niin kyllä se siitä
|
|
|
Post by Arabella on Feb 26, 2017 22:29:41 GMT
en tuu hei ikinä saamaan mistään töitä jos oon oma itseni mun pitää olla semmonen itseni vastakohta mut rape sä oot mahti, sä selviät aina kaikesta olet ilmiömäinen yer a wizard rappe go rappe u can do it gurll JUST DO IT rappe rappe hei nyt meet sinne ja sanot että antakaa mulle rahea niin kyllä se siitä RAPPE okei meen sinne ja sanon että antakaa mulle rahea ja sit voin syyttää sua jos en saa töitä sit alan kolikko-rapeksi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 26, 2017 22:45:44 GMT
mut rape sä oot mahti, sä selviät aina kaikesta olet ilmiömäinen yer a wizard rappe go rappe u can do it gurll JUST DO IT rappe rappe hei nyt meet sinne ja sanot että antakaa mulle rahea niin kyllä se siitä RAPPE okei meen sinne ja sanon että antakaa mulle rahea ja sit voin syyttää sua jos en saa töitä sit alan kolikko-rapeksi nii mut mieti jos et saa töitä nii sit voit nukkua ja kolikko-rampe on ihan hyvä ammatti
|
|
|
Post by Arabella on Feb 26, 2017 22:49:33 GMT
RAPPE okei meen sinne ja sanon että antakaa mulle rahea ja sit voin syyttää sua jos en saa töitä sit alan kolikko-rapeksi nii mut mieti jos et saa töitä nii sit voit nukkua ja kolikko-rampe on ihan hyvä ammatti mut sit en saa rahea paitsi ehkä kolikeita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 26, 2017 22:50:30 GMT
nii mut mieti jos et saa töitä nii sit voit nukkua ja kolikko-rampe on ihan hyvä ammatti mut sit en saa rahea paitsi ehkä kolikeita mut koliket on kauniita
|
|
|
Post by Arabella on Feb 26, 2017 22:53:31 GMT
mut sit en saa rahea paitsi ehkä kolikeita mut koliket on kauniita sit voin käyttää ne kaikki koulun kahviautomaattiin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 26, 2017 22:54:21 GMT
sit voin käyttää ne kaikki koulun kahviautomaattiin nii just ja sit oot onnellinen
|
|