|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 17:57:46 GMT
oon maannu tässä silleen välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän unessa jostain aamuseittemästä asti mun piti tänään tehdä jotain mut noh, teet sit huomenna.... tai ylihuomenna.... tai sitä seuraavana päivänä kunhan oot hereillä uutena vuotena
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 18:04:38 GMT
oon maannu tässä silleen välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän unessa jostain aamuseittemästä asti mun piti tänään tehdä jotain mut noh, teet sit huomenna.... tai ylihuomenna.... tai sitä seuraavana päivänä kunhan oot hereillä uutena vuotena nii no saa nähä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 27, 2016 19:34:59 GMT
on ollu ihan paska fiilis viimeset pari päivää ja pitäis mennä viettään iltaa kavereiden kaa, mutta pelkään ettei mulle tuu parempaa fiilistä ja sitten vaan pilaan sillä muittenkin fiilikset :: mut toistaalta harvoin on koko kööri koossa, että ehkä sitä pitäis ees yrittää.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 20:28:13 GMT
särkee päätä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 20:31:07 GMT
haukee jalkaa (...oon niin hauska et järkytän jo itseänikin)
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 20:35:26 GMT
Sain jouluna lahjaksi yhden ihanan ripsivärin. Se on merkiltä, joka tekee eläinkokeita. Käytän sitä, koska en näe syytä olla käyttämättä, kun kerta aika arvokas ripsiväri on. Mutta entä sitten, kun se ripsari loppuu? Olen sen verran ehtinyt tykästyä tähän, että en haluaisi lopettaa tämän käyttöä. Ostanko sitten samanlaisen ripsivärin, vaikka sen valmistaja tekeekin eläinkokeita?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 20:27:00 GMT
en osaa mennä aikaisin nukkumaan ja mua pelottaa mennä huomenna pankkiin
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 28, 2016 20:34:34 GMT
Mulla ei oo atm, mutta kahdella meidän koiralla on. Nimittäin toisensa. Ne ei oo ylimpiä ystäviä ja on huvittavaa katsella, kun ne hiipii kaukaa toistensa ohi ja auta armias jos ne yrittää oviaukosta samaan aikaan xD
|
|
|
Post by Sibe on Jan 2, 2017 20:06:04 GMT
väsyttää on nälkä oon ärsyttävä mut en osaa lopettaa olemasta sitä
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2017 22:02:00 GMT
Mulla ei oo atm, mutta kahdella meidän koiralla on. Nimittäin toisensa. Ne ei oo ylimpiä ystäviä ja on huvittavaa katsella, kun ne hiipii kaukaa toistensa ohi ja auta armias jos ne yrittää oviaukosta samaan aikaan xD Luen Percy Jackson Salamavarast enkuks liian hitaasti.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 3, 2017 10:31:50 GMT
Pitäs viedä kissu lääkäriin rokotettavaks. Se tosin ei oo mun vaan kissun ongelma. :--D
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 3, 2017 13:53:36 GMT
kaveri ei vastaa ja haluun mennä niille >:I
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 14:00:05 GMT
kaveri ei vastaa ja haluun mennä niille >:I heitä tiiliskivi ikkunasta sisään ja laita mukaan lappu ''pääsenkö teille?''
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 3, 2017 14:02:32 GMT
kaveri ei vastaa ja haluun mennä niille >:I heitä tiiliskivi ikkunasta sisään ja laita mukaan lappu ''pääsenkö teille?'' vois, se asuu sopivasti tos naapuriskin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 14:04:43 GMT
heitä tiiliskivi ikkunasta sisään ja laita mukaan lappu ''pääsenkö teille?'' vois, se asuu sopivasti tos naapuriskin joo, kannattaa, noin mä teen aina kun naapuri ei vastaa! paitsi jos niillä on tosi äkänen koira tai undulaatti
|
|