|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 18:12:16 GMT
KAAMOSMASENNUS
oon ihan väsyny kokoajan eikä huvita yhtää mikää
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 18:15:37 GMT
Sain jouluna lahjaksi yhden ihanan ripsivärin. Se on merkiltä, joka tekee eläinkokeita. Käytän sitä, koska en näe syytä olla käyttämättä, kun kerta aika arvokas ripsiväri on. Mutta entä sitten, kun se ripsari loppuu? Olen sen verran ehtinyt tykästyä tähän, että en haluaisi lopettaa tämän käyttöä. Ostanko sitten samanlaisen ripsivärin, vaikka sen valmistaja tekeekin eläinkokeita? Fiilaan mun lempipussiruoka (tai melkein lempiruoka koko maailmassa) on Nestleeltä ja tajusin sen vasta sen jälkeen ku olin jo vuosia käyttäny sitä tuotetta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 18:27:26 GMT
KAAMOSMASENNUS oon ihan väsyny kokoajan eikä huvita yhtää mikää 8((( tässä, ota auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja
|
|
|
Post by kurjakissa on Jan 3, 2017 18:46:35 GMT
oon yksin kotona ulkona on kylmä ja pimee pakkane paukkuu -> kuulostaa siltä ku joku yrittäis tunkeutua seinän läpi sisää DD::::::: god help me
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 19:23:41 GMT
KAAMOSMASENNUS oon ihan väsyny kokoajan eikä huvita yhtää mikää fiilaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 19:44:48 GMT
oon yksin kotona ulkona on kylmä ja pimee pakkane paukkuu -> kuulostaa siltä ku joku yrittäis tunkeutua seinän läpi sisää DD::::::: god help me *auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja* KAAMOSMASENNUS oon ihan väsyny kokoajan eikä huvita yhtää mikää fiilaan *akvaarionvaloa, haleja ja nallekarkkeja*
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 19:52:34 GMT
oon yksin kotona ulkona on kylmä ja pimee pakkane paukkuu -> kuulostaa siltä ku joku yrittäis tunkeutua seinän läpi sisää DD::::::: god help me *auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja* *akvaarionvaloa, haleja ja nallekarkkeja* kiitos
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 19:56:07 GMT
*auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja* *akvaarionvaloa, haleja ja nallekarkkeja* kiitos oLEHYVÄ KUUYSTVÄNÄ vai mikäse olikaan
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 20:07:36 GMT
oLEHYVÄ KUUYSTVÄNÄ vai mikäse olikaan oli se kuuystvänä varmaan ehkä en tiiä olin vähän kuutamolla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 20:09:31 GMT
oLEHYVÄ KUUYSTVÄNÄ vai mikäse olikaan oli se kuuystvänä varmaan ehkä en tiiä olin vähän kuutamolla oot sä kyllä vieläkin mut sillai hyvällä tavalla
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 20:11:30 GMT
oli se kuuystvänä varmaan ehkä en tiiä olin vähän kuutamolla oot sä kyllä vieläkin mut sillai hyvällä tavalla no nii kyllä oonki ihanhyväö pointti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 20:12:50 GMT
oot sä kyllä vieläkin mut sillai hyvällä tavalla no nii kyllä oonki ihanhyväö pointti siks ootkin mun kuukameli
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 20:14:56 GMT
KAAMOSMASENNUS oon ihan väsyny kokoajan eikä huvita yhtää mikää 8((( tässä, ota auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja Kiitos. Syön vaan kauheesti satsumoja lääkkeeksi. Ostaisin sanasolia mutku se on niin kallista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 20:17:08 GMT
8((( tässä, ota auringonvaloa, haleja ja nallekarkkeja Kiitos. Syön vaan kauheesti satsumoja lääkkeeksi. Ostaisin sanasolia mutku se on niin kallista. satsumat on ihan hyviä lääkkeitä, sellasia oransseja ilopillereitä
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 20:17:17 GMT
no nii kyllä oonki ihanhyväö pointti siks ootkin mun kuukameli kameli miksi kameli
|
|