|
Post by rebdomine on Dec 21, 2016 21:00:07 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" >
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 22:12:18 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" > :[[[[ ikäväisää
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 21, 2016 23:13:20 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" > :[[[[ ikäväisää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 23:27:55 GMT
shhh lohtuhali (<3
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 22, 2016 0:04:36 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 12:50:29 GMT
mun tähtien väri vaihtu ja oon hämmentyny
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 22, 2016 12:54:09 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" > oisitteko te tässä tilanteessa toivonu kaverilta selitystä tästä myöhemmin (millon ikinä pystyykään, vaikka seuraavana päivänä) vai oonko ihan tyhmeliini, kun toivoisin edes jonkilaista sellasta? D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2016 15:08:47 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" > oisitteko te tässä tilanteessa toivonu kaverilta selitystä tästä myöhemmin (millon ikinä pystyykään, vaikka seuraavana päivänä) vai oonko ihan tyhmeliini, kun toivoisin edes jonkilaista sellasta? D: Joo, oisin ollu ilonen selityksestä :]
|
|
|
Post by Sibe on Dec 22, 2016 15:40:47 GMT
D:::::: otan osaa avokadot on melkein yhtä petollisia mitä banaanit dinosauruskissoja!! en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D omg vähä söpö tämä
|
|
|
Post by Sibe on Dec 22, 2016 15:42:05 GMT
> pelaa kaverin kaa > mee syömään > sano tulevas takas asap > syö nopee, että pääsee pelaa taas > saavu tietokoneen ääreen > kaveri lähteny ja laittanu viestin "sori piti mennä" > oisitteko te tässä tilanteessa toivonu kaverilta selitystä tästä myöhemmin (millon ikinä pystyykään, vaikka seuraavana päivänä) vai oonko ihan tyhmeliini, kun toivoisin edes jonkilaista sellasta? D: selitys kyllä ois ollu ihan miellyttävä
|
|
|
Post by Sibe on Dec 22, 2016 15:43:07 GMT
vanhemmat ärsyttää ihan kerpeleesti. ja haluaisin vaan levätä ja lukea jotain romaania, kun edellinenkin on luettu niin EI KUN PITÄÄ ASENTAA JOULUJUTTUJA NIINKU MIKSI. jos siivoaisin vaan oman huoneen ja oon tyytyväinen sitte ku heivaan törkeesti roinaa pois täältä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 22, 2016 18:41:25 GMT
en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D omg vähä söpö tämä apua kiitos paljon : ! // ja no hyvä, etten oo ihan tyhmeliini ton selityksen suhteen :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 25, 2016 15:45:56 GMT
tuntuu, että maailma kaatuu päälle
|
|
|
Post by Sibe on Dec 27, 2016 14:11:26 GMT
mua laiskottaa ja väsyttää tein to do listin ja se on aika täynnä asioita haluaisin lukea romaaneja, mutta toisaalta haluan säästellä niitä ja kello on noin vähän ja ehtisin tehdä paljon, mutta en muka ehdi lol
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 15:54:45 GMT
oon maannu tässä silleen välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän unessa jostain aamuseittemästä asti mun piti tänään tehdä jotain mut
|
|