|
Post by Arabella on Dec 20, 2016 15:18:00 GMT
ois pitäny olla tänään tehtynä semmonen elokuva analyysi mut en oo ees alottanu se ei kyl sanonu monelta sen pitää olla valmis nii en oikeestaan oo tehny mitään väärää vaikka palauttaisin sen niinku 23:59
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 20, 2016 15:56:48 GMT
OSTIN KAKS AVOKADOO JA NE OLI MOLEMMAT MÄTIÄ
vihaa
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 20, 2016 17:27:34 GMT
haluisin photoshoppailla, mutta en tiiä mitä u;u
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2016 17:35:00 GMT
OSTIN KAKS AVOKADOO JA NE OLI MOLEMMAT MÄTIÄ vihaa D:::::: otan osaa avokadot on melkein yhtä petollisia mitä banaanit haluisin photoshoppailla, mutta en tiiä mitä u;u dinosauruskissoja!!
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 20, 2016 20:15:14 GMT
OSTIN KAKS AVOKADOO JA NE OLI MOLEMMAT MÄTIÄ vihaa D:::::: otan osaa avokadot on melkein yhtä petollisia mitä banaanit haluisin photoshoppailla, mutta en tiiä mitä u;u dinosauruskissoja!! en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2016 20:19:55 GMT
en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D :----------DDDD IHANA
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 20, 2016 20:26:05 GMT
en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D :----------DDDD IHANA tack så mycket :: :
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2016 8:00:26 GMT
En oo jaksanu yrittää matikas tehä mtn ni nyt en tajuu ja joudun lukee ja laskee koko loman + mun pitää kirjottaa taloustiedon essee
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 21, 2016 10:19:20 GMT
D:::::: otan osaa avokadot on melkein yhtä petollisia mitä banaanit dinosauruskissoja!! en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D Uuh, ihana 😻😻 toi tonne yläpalkkiin tai sinne kummiskii ;3
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 21, 2016 11:53:19 GMT
en nyt niin taitava oo, mutta tein..... jotain :--D Uuh, ihana 😻😻 toi tonne yläpalkkiin tai sinne kummiskii ;3 hui apua, kiitos paljon!! :-D
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 18:45:02 GMT
ah no sitten XD ehkä jo tässä muutaman päivän sisään? silleen, että jos jouluna ei onnistu niin voisitte sopia jo heti joulun jälkeen tai näette jo ennen joulua ? oon superkärsimätön ite niin oisin varmaa jo kysyny uusiks lol niin oon mäkin, ehkä kysyn jo tänään kerkeekö se täs ennen joulua :----D kiitos neuvoista! haha miten tän suhteen kävi? xD // mun pitäis tehdä korttiasiat ja kuumottaaa, että mun ystävät ei tykkää niistä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 21, 2016 19:11:29 GMT
niin oon mäkin, ehkä kysyn jo tänään kerkeekö se täs ennen joulua :----D kiitos neuvoista! haha miten tän suhteen kävi? xD // mun pitäis tehdä korttiasiat ja kuumottaaa, että mun ystävät ei tykkää niistä kysyin maanantaina, että pelattais tänään ja onnistui :--D turhaan jänskätin
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 19:19:34 GMT
haha miten tän suhteen kävi? xD // mun pitäis tehdä korttiasiat ja kuumottaaa, että mun ystävät ei tykkää niistä kysyin maanantaina, että pelattais tänään ja onnistui :--D turhaan jänskätin haha noni hyvä että onnistu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 19:43:20 GMT
tääl on kymlä
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 21, 2016 20:12:51 GMT
En ehdi neuloa äitin joululahjasukkia. Ehkä se saa puolikkaan sukan lahjaksi.
|
|