|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 16:01:12 GMT
tarviin neuvoa: pyysin kaveria lauantaina pelaan, sanoi ettei kerkee ja pelataan joku toinen päivä. kuinka pian sitä uskaltaa kysyä taas? : tai kuinka pian te kysyisitte? // edit: kysyin siis viime lauantaina
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 17:43:57 GMT
tarviin neuvoa: pyysin kaveria lauantaina pelaan, sanoi ettei kerkee ja pelataan joku toinen päivä. kuinka pian sitä uskaltaa kysyä taas? : tai kuinka pian te kysyisitte? apua toi on vaikee D: ehkä lauantain jälkeen? en tiiä, en oo yhtään hyvä tämmösissä!! liikaa vastuuta ja yyh ei // sain paketoitua kaikki lahjat ja en saanut paketoida pikkusiskon lahjaa sen kaverille vippaako joku paketoitavaa pliis? mä niinku rakastan paketoimista ja ainut millon saan paketoida on basically jouluna D::: ja mulla on kamala nälkä. ja ahdistun yo. eh
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 18:04:33 GMT
tarviin neuvoa: pyysin kaveria lauantaina pelaan, sanoi ettei kerkee ja pelataan joku toinen päivä. kuinka pian sitä uskaltaa kysyä taas? : tai kuinka pian te kysyisitte? apua toi on vaikee D: ehkä lauantain jälkeen? en tiiä, en oo yhtään hyvä tämmösissä!! liikaa vastuuta ja yyh ei // sain paketoitua kaikki lahjat ja en saanut paketoida pikkusiskon lahjaa sen kaverille vippaako joku paketoitavaa pliis? mä niinku rakastan paketoimista ja ainut millon saan paketoida on basically jouluna D::: ja mulla on kamala nälkä. ja ahdistun yo. eh hups unohdin tarkentaa, kysyin siis viime lauantaina :
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:13:48 GMT
apua toi on vaikee D: ehkä lauantain jälkeen? en tiiä, en oo yhtään hyvä tämmösissä!! liikaa vastuuta ja yyh ei // sain paketoitua kaikki lahjat ja en saanut paketoida pikkusiskon lahjaa sen kaverille vippaako joku paketoitavaa pliis? mä niinku rakastan paketoimista ja ainut millon saan paketoida on basically jouluna D::: ja mulla on kamala nälkä. ja ahdistun yo. eh hups unohdin tarkentaa, kysyin siis viime lauantaina : ah no sitten XD ehkä jo tässä muutaman päivän sisään? silleen, että jos jouluna ei onnistu niin voisitte sopia jo heti joulun jälkeen tai näette jo ennen joulua ? oon superkärsimätön ite niin oisin varmaa jo kysyny uusiks lol
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 18:58:25 GMT
hups unohdin tarkentaa, kysyin siis viime lauantaina : ah no sitten XD ehkä jo tässä muutaman päivän sisään? silleen, että jos jouluna ei onnistu niin voisitte sopia jo heti joulun jälkeen tai näette jo ennen joulua ? oon superkärsimätön ite niin oisin varmaa jo kysyny uusiks lol niin oon mäkin, ehkä kysyn jo tänään kerkeekö se täs ennen joulua :----D kiitos neuvoista!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:10:51 GMT
Heräsin just kuuden tunnin päiväunilta
oh
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:24:39 GMT
oon ujo kakka D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:26:26 GMT
Kattilassa on liikaa elämää, kuohuu yli kohta hei rajottakaa
ei oikeesti, must on ihanaa että täällä on taas vilinää mut en vaan kerkee lukee kaikkee :DDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 19, 2016 21:13:12 GMT
en oo ostanu yhtään joululahjaa :^D:^D:^D ja mun pitää mennä huomen tapaa mun lääkäriä (tai hoitsuu ainaki), onneks sairaala on lähel ikeaa niin voin mennä sinne ostaa jotain hassuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 21:14:05 GMT
en oo ostanu yhtään joululahjaa :^D:^D:^D ja mun pitää mennä huomen tapaa mun lääkäriä (tai hoitsuu ainaki), onneks sairaala on lähel ikeaa niin voin mennä sinne ostaa jotain hassuu en mäkään hui
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 20, 2016 8:03:43 GMT
Illalla on koulun joulujuhla ja kukaan ei pysty viemään mua sinne joten joudun kävelee sinne kylmässä lyhyellä mekolla. +siellä on todella liukasta
|
|
|
Post by swordsman on Dec 20, 2016 11:48:00 GMT
ulkona on niin liukasta että jokasta askelta pitää varoa ettei liukastu. Ja koko ajan tihuttaa niin että sen jään päällä on vielä vettä, eikä hiekotuskaan juuri auta. Ja jotkut vielä pyöräilee tuolla, en tajuu miten se on mahollista.
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 20, 2016 12:00:25 GMT
TÄÄLLÄ ON NIIN PALJON UUSIA KESKUSTELUJA ETTÄ EN PYSTY LUKEMAAN NIITÄ KAIKKIA.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2016 12:03:29 GMT
TÄÄLLÄ ON NIIN PALJON UUSIA KESKUSTELUJA ETTÄ EN PYSTY LUKEMAAN NIITÄ KAIKKIA. NIIN ON ja mä sentään oon ollut täällä lähes koko ajan, voin vaan kuvitella kuinka paljon sulla on luettavaa
|
|
|
Post by Aino on Dec 20, 2016 13:46:08 GMT
Kauhea stressi kaikesta, mitä pitäisi tehdä.
|
|