|
Post by Angelus on Dec 15, 2016 8:48:26 GMT
Se et on varmaan väsynyt, niin opettajan puhe kuulostaa heprealta.
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 15, 2016 13:44:19 GMT
Mun pitää tehä joulukortteja mut en millään jaksais Unohdin mun parhaat lapaset kaupungille
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 15, 2016 16:18:18 GMT
Sos mulla on fysikaalisen tentti huomenna. Osaan: - todistaa orbitaalien ortogonaalisuuden - yhdistää spinaaltofuktiot orbitaalien kanssa - käyttää dipolimomenttia
Mut kaikki muu on epäselvää ja kauheaa ja tenttialue on ihan pitkin seiniä, hiihaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 15, 2016 16:28:55 GMT
päähän koskee kaikki ruoka on jäässä voihan
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 15, 2016 18:12:58 GMT
en tiiä ignooraako yks tyyppi mua vai eikö se vaan näe mun viestejä :c
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:27:05 GMT
Tunntuu yksinäiseltä, kun ei oo enää ystäviä (paitsi yks netistä jonka kaa juttelen päivittäin, mutta häntä en nää irl D:) Enkä jaksa olla vaa kotona mut ei oo ketään jota vois nähdä. +En tuu koskaan saamaan ketään koska oon niin paska sosiaalisissa tilanteissa ja nolaan itteni joka kerta ku joudun sanoo vaikka vaan yhden sanan muiden edessä ++ oon ruma ja kaikki kattoo mua inhoavasti Ihme valitusta ^ enkö mie oo siun ystävä ): // mulla ois äidinkielen tehtävät tekemättä ja en jaksais tehä niitä huomenna. ja huomenna pitäis kanssa varmaan siivota huone joulukuntoon. ja vois paketoida lahjat. ja vaikka tehdä irl-squadin ystäville "kortit" aka "i thought you need to hear this right now" -tyyppiset tekstilapuskat. se ei kyllä oo ongelmallinen asia XD ongelma on vaaan, että tykkääkö ne, onko se ihan typerä idea ;_;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:29:20 GMT
Tunntuu yksinäiseltä, kun ei oo enää ystäviä (paitsi yks netistä jonka kaa juttelen päivittäin, mutta häntä en nää irl D:) Enkä jaksa olla vaa kotona mut ei oo ketään jota vois nähdä. +En tuu koskaan saamaan ketään koska oon niin paska sosiaalisissa tilanteissa ja nolaan itteni joka kerta ku joudun sanoo vaikka vaan yhden sanan muiden edessä ++ oon ruma ja kaikki kattoo mua inhoavasti Ihme valitusta ^ enkö mie oo siun ystävä ): // mulla ois äidinkielen tehtävät tekemättä ja en jaksais tehä niitä huomenna. ja huomenna pitäis kanssa varmaan siivota huone joulukuntoon. ja vois paketoida lahjat. ja vaikka tehdä irl-squadin ystäville "kortit" aka "i thought you need to hear this right now" -tyyppiset tekstilapuskat. se ei kyllä oo ongelmallinen asia XD ongelma on vaaan, että tykkääkö ne, onko se ihan typerä idea ;_; Ai niin anteeks unohdin sut ;_; <3 johtuu varmaan siit et en enää muista jutella sulle nii paljoo ( /Kuulostaa ihanalta idealta!! :>
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:31:30 GMT
enkö mie oo siun ystävä ): // mulla ois äidinkielen tehtävät tekemättä ja en jaksais tehä niitä huomenna. ja huomenna pitäis kanssa varmaan siivota huone joulukuntoon. ja vois paketoida lahjat. ja vaikka tehdä irl-squadin ystäville "kortit" aka "i thought you need to hear this right now" -tyyppiset tekstilapuskat. se ei kyllä oo ongelmallinen asia XD ongelma on vaaan, että tykkääkö ne, onko se ihan typerä idea ;_; Ai niin anteeks unohdin sut ;_; <3 johtuu varmaan siit et en enää muista jutella sulle nii paljoo ( /Kuulostaa ihanalta idealta!! :> (( miut unohdetaan aina. kaivan maahan kuopan ja hautaan itteni sinne sun pitää korjaa asia ja lähettää viestiä ihan ehdottomasti jatkuvasti vaikka kuule päivittäin ! miulla ei oo muuta ku aikaa tärkeille ihmisille (like you) ja oi, kiitos, ehkä mä sitten uskallan toteuttaa sen :3 en viittis vaan odottaa ystävänpäivään yhtään! aattelin, että kirjotan kunnon itketyskirjeen mun yhdelle rakkaalle ystävälle, tosin se ei varmana itke silti :'D mut mä tuun itkee ku kirjotan sitä hahah
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:34:03 GMT
Ai niin anteeks unohdin sut ;_; <3 johtuu varmaan siit et en enää muista jutella sulle nii paljoo ( /Kuulostaa ihanalta idealta!! :> (( miut unohdetaan aina. kaivan maahan kuopan ja hautaan itteni sinne sun pitää korjaa asia ja lähettää viestiä ihan ehdottomasti jatkuvasti vaikka kuule päivittäin ! miulla ei oo muuta ku aikaa tärkeille ihmisille (like you) ja oi, kiitos, ehkä mä sitten uskallan toteuttaa sen :3 en viittis vaan odottaa ystävänpäivään yhtään! aattelin, että kirjotan kunnon itketyskirjeen mun yhdelle rakkaalle ystävälle, tosin se ei varmana itke silti :'D mut mä tuun itkee ku kirjotan sitä hahah Joo okei (jos muistan!!) Aww, kuulostaa tosi söpöltä
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:38:50 GMT
(( miut unohdetaan aina. kaivan maahan kuopan ja hautaan itteni sinne sun pitää korjaa asia ja lähettää viestiä ihan ehdottomasti jatkuvasti vaikka kuule päivittäin ! miulla ei oo muuta ku aikaa tärkeille ihmisille (like you) ja oi, kiitos, ehkä mä sitten uskallan toteuttaa sen :3 en viittis vaan odottaa ystävänpäivään yhtään! aattelin, että kirjotan kunnon itketyskirjeen mun yhdelle rakkaalle ystävälle, tosin se ei varmana itke silti :'D mut mä tuun itkee ku kirjotan sitä hahah Joo okei (jos muistan!!) Aww, kuulostaa tosi söpöltä noni siitä vaan töihin ei vaiskaa, jos et halua/jaksa/muista jutella that's okay. musta ois törkeetä vaan aatella, että pakotan sut puhumaan mulle jos et ees halua puhua miulle siitä tulee olemaan :') tai sitten ei. mutta haluan vaan ilmaista sille ihmiselle, kuinka oon niin kiitollinen, kun se on mun elämässä ja on auttanut vaikeina aikoina - oon niinku niin etuoikeutettu, että saan tuntea sellasen enkelin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 18, 2016 6:41:49 GMT
Joo okei (jos muistan!!) Aww, kuulostaa tosi söpöltä noni siitä vaan töihin ei vaiskaa, jos et halua/jaksa/muista jutella that's okay. musta ois törkeetä vaan aatella, että pakotan sut puhumaan mulle jos et ees halua puhua miulle siitä tulee olemaan :') tai sitten ei. mutta haluan vaan ilmaista sille ihmiselle, kuinka oon niin kiitollinen, kun se on mun elämässä ja on auttanut vaikeina aikoina - oon niinku niin etuoikeutettu, että saan tuntea sellasen enkelin Tietysti haluun puhua sulle <3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 9:58:33 GMT
Vatsa kipeä koska menkat, väsyttää, en tiiä miten pääsen lentokentälle huomenna, enkä jaksa tänään kyl mennä millekään klubille mut en tiedä miten ilmaisen sen muille
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 18, 2016 13:00:33 GMT
kun on yks sellanen kaveri, joka sanoo usein "joku päivä" tai jotain muuta ympäripyöreetä ja sitten ei ikinä tiiä, että koska ;_;
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 21:54:31 GMT
-haamuviesti vainoaa mua -janottaa -huono olo -huomenna koulua -liikaa vastuuta
oh well
|
|
|
Post by Arabella on Dec 19, 2016 13:27:58 GMT
väsyttää
|