|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 19:58:49 GMT
.....Tarvitseeko edes sanoa? :DDD
|
|
|
Post by Sibe on Dec 6, 2016 12:18:12 GMT
.....Tarvitseeko edes sanoa? :DDD XDDD ongelmat - pitäis olla oikeesti taas opiskelemassa, mut toisaalta oon jotenki väsy ja tyhjä ku sain enkun kirjotelman jo väännettyä, joten pitää oottaa joku aika että jaksan jatkaa ruotsia - äikän essee pitäis saada johonkin kuosiin tänään, sit parhaassa tapauksessa saisin myös ruotsin kirjotelmat alkuun jeeh
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2016 20:22:18 GMT
Oon niin tyhmä ja epäsosiaalinen, vihaan itteeni Meil on vanhojen tanssien harjotukset alkanu ja en tiiä mis ryhmäs mun pari on ku en oo uskaltanu kysyy siltä ja haluaisin vaan lopettaa ton kurssin kun tää aiheuttaa vaan pelkkää ahdistusta mulle mut en uskalla mennä sanoo sille parille siit :DD ja olin mun oman ryhmän ekoilla harkoilla mut jouduin siel vaa kattomaan kun ne muut tanssi ja sit tokat harkat skippasin, et nyt sit en osaa mitään niistä asioista eikä oo enää järkee mennä Ja nyt mun on pakko huomenna yrittää selvittää tää asia jotenki Taisin valittaa tästä jo aiemminki mut jooh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 6, 2016 21:38:27 GMT
- unohdin tilata kirjat. taas. hups. - väsyttää dfghjkl - ootte söpöjä ja tahtoisin jäädä tänne höpöttää mut - väsyttää dfghjkl - mun ongelmat on liian pieniä listattaviks - mun pää on liian pieni ongelmille tai ainakin niiden prosessoimiselle - mun pää on kyllä keskivertoa isompi mutta - mun pää on täynnä hattaraa kosmista napanöyhtää - voihan sipuli
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2016 0:42:11 GMT
unirytmi
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2016 10:42:20 GMT
Oon niin tyhmä ja epäsosiaalinen, vihaan itteeni Meil on vanhojen tanssien harjotukset alkanu ja en tiiä mis ryhmäs mun pari on ku en oo uskaltanu kysyy siltä ja haluaisin vaan lopettaa ton kurssin kun tää aiheuttaa vaan pelkkää ahdistusta mulle mut en uskalla mennä sanoo sille parille siit :DD ja olin mun oman ryhmän ekoilla harkoilla mut jouduin siel vaa kattomaan kun ne muut tanssi ja sit tokat harkat skippasin, et nyt sit en osaa mitään niistä asioista eikä oo enää järkee mennä Ja nyt mun on pakko huomenna yrittää selvittää tää asia jotenki Taisin valittaa tästä jo aiemminki mut jooh Okei liikanopen mukaan sil paril ei ollu sitä kurssii ees No menin nyt keskeyttää sen vanhojen kurssin, ja harmittaa hieman, enkä tiiä miten vanhemmat suhtautuu
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2016 11:38:48 GMT
Oon niin tyhmä ja epäsosiaalinen, vihaan itteeni Meil on vanhojen tanssien harjotukset alkanu ja en tiiä mis ryhmäs mun pari on ku en oo uskaltanu kysyy siltä ja haluaisin vaan lopettaa ton kurssin kun tää aiheuttaa vaan pelkkää ahdistusta mulle mut en uskalla mennä sanoo sille parille siit :DD ja olin mun oman ryhmän ekoilla harkoilla mut jouduin siel vaa kattomaan kun ne muut tanssi ja sit tokat harkat skippasin, et nyt sit en osaa mitään niistä asioista eikä oo enää järkee mennä Ja nyt mun on pakko huomenna yrittää selvittää tää asia jotenki Taisin valittaa tästä jo aiemminki mut jooh Okei liikanopen mukaan sil paril ei ollu sitä kurssii ees No menin nyt keskeyttää sen vanhojen kurssin, ja harmittaa hieman, enkä tiiä miten vanhemmat suhtautuu Jos haluat vanhojenkokemuksen, kannattaa ottaa selvää miten muuten osallistua. Jos teillä on jotain omaa ohjelmaa, voit vaik olla kulisseissa hoitamassa tavaraa paikalle :^B Mun siskokaan ei osallistunu ihan vaan koska ei halunnu (mikä oli itseasiassa ihan hyvä koska se onnistui saamaan vanhojenpäivälle karmeen kuumeen)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2016 14:44:14 GMT
Okei liikanopen mukaan sil paril ei ollu sitä kurssii ees No menin nyt keskeyttää sen vanhojen kurssin, ja harmittaa hieman, enkä tiiä miten vanhemmat suhtautuu Jos haluat vanhojenkokemuksen, kannattaa ottaa selvää miten muuten osallistua. Jos teillä on jotain omaa ohjelmaa, voit vaik olla kulisseissa hoitamassa tavaraa paikalle :^B Mun siskokaan ei osallistunu ihan vaan koska ei halunnu (mikä oli itseasiassa ihan hyvä koska se onnistui saamaan vanhojenpäivälle karmeen kuumeen) Toi on muuten hauska idea!
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 7, 2016 15:55:43 GMT
väsy
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2016 16:15:59 GMT
mun jalkaa särkee >:^( ja oon plotannu täs tunnin, kaikki on menny ihan hyvin mut nyt en tiiä yhtään mitä tehdä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 7, 2016 18:50:56 GMT
tää viikko on ollut jotenki all time low, koko ajan on väsy (niinku ei aina ois), ylianalysoin kun mietin mitähän yks kaveri ajattelee musta ja haluaisin olla sille vihanen. oonki yrittäny olla juttelematta sille, mutta ajattelen sitä vaan joka päivä enemmän, mutten jostain syystä uskalla ottaa yhteyttä : toisaalta haluaisin vihotella vielä hetken ja olla luovuttamatta, muttaa öäöäö. kuulostaa niin helvetin turhalta. halusin vaan pukee ajatukset sanoiks. ja koulussa ei oo (vieläkään) motivaatiota, yh yh oispa jo loma
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 19:58:36 GMT
luulin et rebdominen avatar oli läpinäkyvä mut siinä oliki tausta mua on huijattu
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 21:10:48 GMT
luulin et rebdominen avatar oli läpinäkyvä mut siinä oliki tausta mua on huijattu kjeh kjeh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 22:34:59 GMT
''Herätys kuuden tunnin päästä''
joo eli en herää ikinä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 22:36:04 GMT
''Herätys kuuden tunnin päästä'' joo eli en herää ikinä hei samat !
|
|