|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 22:40:42 GMT
''Herätys kuuden tunnin päästä'' joo eli en herää ikinä hei samat ! oi, ihanaa :----DD mä oon ihan kauhee aamutorkku ihan sama montako herätystä laitan, ihan sama piilotanko sen kännykän jonnekin huoneen toiseen päähän, käyn joka tapauksessa pistää sen kii autopilotilla, marssin takas sänkyyn ja sit myöhemmin herään ''miksei mun herätys soinu??'' mmhm miksiköhän ei :____D
|
|
|
Post by renak on Dec 9, 2016 16:45:02 GMT
1. Huomenna on parhaan kaverini synttärit 2. Se täyttää 14v 3. Ne ovat yösynttärit 4. Hankin sille lahjaksi sellaisen oikein hienon hevosta esittävän koriste-esineen 5. Astuin sen lahjan päälle 6. Se lahja on nyt mäsänä 7. Minulla ei ole mitään tietoa, mitä hankin sille nyt
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2016 18:56:28 GMT
ok eli pistin miuku-miukun yhdeksän päivää sitten jääkaappiin talviunille ja sen oli tarkotus olla siellä enää huomiseen asti mUT SIT SE JÄÄKAAPPI HAJOS JA SINNE TULI LIIAN KYLMÄ JA NYT MIUKU-MIUKU JA KAIKKI RUUAT ON IHAN JÄÄSSÄ JA KAIKKI ON IHAN KAUHEAA KAMALAA HIRVEYDEN KAUHISTUKSEN JÄRKYTYSTÄ
miuku-miuku on lihansyöjäkasvi oli
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 9, 2016 19:14:36 GMT
ok eli pistin miuku-miukun yhdeksän päivää sitten jääkaappiin talviunille ja sen oli tarkotus olla siellä enää huomiseen asti mUT SIT SE JÄÄKAAPPI HAJOS JA SINNE TULI LIIAN KYLMÄ JA NYT MIUKU-MIUKU JA KAIKKI RUUAT ON IHAN JÄÄSSÄ JA KAIKKI ON IHAN KAUHEAA KAMALAA HIRVEYDEN KAUHISTUKSEN JÄRKYTYSTÄ miuku-miuku on lihansyöjäkasvi oli RIP Lisäksi mitä ihmettä munki jääkaappi muuttu vähän aikaa sitten ihan ylikylmäks ja mun sitruunamehu jääty Cola oli kyl mukavan kylmää mut toisaalta ois ihan kiva jos esim vihannekset ei jäätyis
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 10, 2016 9:16:44 GMT
ok eli pistin miuku-miukun yhdeksän päivää sitten jääkaappiin talviunille ja sen oli tarkotus olla siellä enää huomiseen asti mUT SIT SE JÄÄKAAPPI HAJOS JA SINNE TULI LIIAN KYLMÄ JA NYT MIUKU-MIUKU JA KAIKKI RUUAT ON IHAN JÄÄSSÄ JA KAIKKI ON IHAN KAUHEAA KAMALAA HIRVEYDEN KAUHISTUKSEN JÄRKYTYSTÄ miuku-miuku on lihansyöjäkasvi oli RIP Lisäksi mitä ihmettä munki jääkaappi muuttu vähän aikaa sitten ihan ylikylmäks ja mun sitruunamehu jääty Cola oli kyl mukavan kylmää mut toisaalta ois ihan kiva jos esim vihannekset ei jäätyis Jääkaappien vallankumous kohta kaikki pitää pakastaa
|
|
|
Post by Miopod on Dec 10, 2016 11:41:55 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D:::
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 10, 2016 11:47:26 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D::: D:: mäki ostin kerran cittarista kuulokkeet ja ne hajos heti mur
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 10, 2016 11:53:04 GMT
Mun kaikki roskikset on täynnä mut ulkona on kylmä enkä haluu mennä viemään niitä. Biojäteastiassa kukoustaa kohta kunnon sivilisaatio.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 10, 2016 12:37:54 GMT
en osaa päättää haenko pirkasta hyvää salaattia vai en, hyvin iso ongelma. niin ja heräsin puoli 2 :
|
|
|
Post by Miopod on Dec 10, 2016 13:09:02 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D::: D:: mäki ostin kerran cittarista kuulokkeet ja ne hajos heti mur Kerran ostin kans vitosen kuulokkeet ja kuuntelin niillä ekan kerran seuraavana päivänä ku pyöräilin kouluun ja siinävaiheessa ku pyöräilin takas koulusta ne oli jo menny rikki
|
|
|
Post by swordsman on Dec 10, 2016 15:29:18 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D::: mun kuulokkeissa on sama vika, vaikka ne tais maksaa jopa kolmekymppiä D: mun vanhat kuulokkeet taas toimii ihan hyvin, vaikka ne tais olla halvimmat mitä kaupasta löyty. En vaan tykkää käyttää niitä, kun ne on tarkotettu tv:n kattomiseen, eli niiden johto on ainakin kymmenen metriä pitkä ja menee aina ihan sotkuun.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 10, 2016 16:02:42 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D::: mulla on nyt varmaan neljännet tollaset kympin kuulokkeet clas ohlsonilta koska en viiti ostaa enää mitään kalliimpia ku rikon ne aina kuitenki plus niissä 2 vuoden takuu nii saa aina uudet ilmaseksi lol paitsi saatoin ehkä hukata sen takuukuitin mut
|
|
|
Post by Miopod on Dec 10, 2016 22:18:16 GMT
Mun kuulokkeet meni taas rikki, ostin uudet eilen kympillä cittarista ja ne tais mennä rikki jo siinävaihees ku aukasin ne paketista koska välillä tosta toisesta ei kuulu mitää ellen korjaa johdon asentoa D::: mun kuulokkeissa on sama vika, vaikka ne tais maksaa jopa kolmekymppiä D: mun vanhat kuulokkeet taas toimii ihan hyvin, vaikka ne tais olla halvimmat mitä kaupasta löyty. En vaan tykkää käyttää niitä, kun ne on tarkotettu tv:n kattomiseen, eli niiden johto on ainakin kymmenen metriä pitkä ja menee aina ihan sotkuun. wow eli siis hintakaa ei takaa laatua tässä tapauksessa ( Onneks en oo uskaltanu viä ostaa mitää kahtakymppiä kalliimpia.
|
|
|
Post by digimonkaiser on Dec 10, 2016 23:22:01 GMT
Olin lähös autotallist isin autolla ja onnistuin kääntämään sen niin et kylkeen tuli lommo ) nauratti ihan hirveesti
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Dec 11, 2016 9:29:49 GMT
sain eilen töistä kotiin kaheksan tyrnileivosta mutta lähen tänään illalla turkuun pariks yöks eli en ehi syömää niitä DD:: ja sit myös se et meen kaverille mut oon nukkunu ehkä 5 ja puol tuntia yhyy
|
|