|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 23:02:48 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni Onks teillä mitään deadlinee kokeiden palautuksille? Yliopistos se on kaks viikkoo ja on tosi helpottavaa tietää millon viimestään saa arvosanat ja eiks lukiois (olithan sä lukiossa) oo joku palautuspäivä ajoitettu? Tai mistä minä tiedän, toinen aste on nijn outo nykyään. Ps filosofia 1 oli huikein kurssi, kirjotin sen kokeessa jonkun 10-sivusen esseen :----D en voi uskoo et pärjäsin joskus humanismissa on meillä ja ei se nyt kovin pitkä aika edes ole mut oon vaan niin kärsimätön :__D Joo mä itekin tykkäsin, varsinkin kun mulla oli siellä hyvä kaveri jonka kanssa filosofisoidaan muutenkin kaikennäköstä shittii mä vaan alan aina maalailla päähäni kauhukuvia kaikista esseistä mitkä teen, muistelen niiden aina olevan paljon huonompia mitä ne onkaan ja sit lopulta saankin siitä jonkun ysi puokin ja oon sillee lolmitä. Mut pelkään et se opettaja pitää mua jonain naiivina idioottina ja ei siinä muuten mitään mut se on hei kiva ihminen ja haluisin vielä jatkaa joitakin sen opettamia aineita ja en voi jos mua hävettää jotkut ekan vuoden aivopierut. OKEI taas tää mun liiottelu tapahtuu koska ensinnäkin sillä on kymmenittäin niitä esseitä tarkistettavana joten ei se todennäköisesti ees tuu muistaa mua tai mun esseetä millään tapaa mut tää nyt on vaan aivan kauheaa silti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2016 8:08:08 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni Yyh, onneks meillä ei jaeta kokeita eri aikoihin vaan kaikki samalla kerralla palauteaamupäivänä :/ toisaalta se aamupäivä on sit hirveetä jännittämistä + kun mulla oli filosofiaa, kirjotin niin surkeen esseen, ku oli mahdollista. Sekä kurssin aikana olevaan tehtävään että kokeeseen. Ja sain sitten molemmista täydet pisteet
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 10:32:35 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni Yyh, onneks meillä ei jaeta kokeita eri aikoihin vaan kaikki samalla kerralla palauteaamupäivänä :/ toisaalta se aamupäivä on sit hirveetä jännittämistä + kun mulla oli filosofiaa, kirjotin niin surkeen esseen, ku oli mahdollista. Sekä kurssin aikana olevaan tehtävään että kokeeseen. Ja sain sitten molemmista täydet pisteet Joo,ois kiva saada kaikki kerralla no jospa se opettaja ois armollinen
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 4, 2016 13:04:52 GMT
mieli enemmän maassa kun hetkeen :---(
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 4, 2016 13:49:24 GMT
mieli enemmän maassa kun hetkeen :---( ja oon vihasempi kun oon pitkään aikaan ollut (ja en suutu helposti)
|
|
|
Post by Sibe on Dec 4, 2016 15:58:09 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni samaistun tähän jotenkin koska meillä on kokeiden palautus vasta 13.12. ja haluan jo tietää D::: varsinkin mun tenttimän kurssin tulokset... apua mitäs muuta mut feidataan yhdellä kurssilla, joka tehdään enimmäkseen pareittain joten en halua olla kenenkään randomin pari enkä myöskään niiden bitchien pari joten : )) wwweeelll... enkä haluais ottaa sitä kurssiakaan pois. apua. itkettää. ymmärrän, ku toisella ystävällä siinä kuviksen kurssi, mut sit toinen lupaili ottavansa saman kurssin ku mulla mutta "en ainakaa maanantaina valitse sitä" ja "en ehkä tuu sinne ollenkaa" koska se vissii saa kurssit täyteen ja näin. että kiitos vaan en tiiä mitä teen. muuten on sellanen ahdistusfiilis, vaikka kurssit vasta alko ja mulla ois aikaa vielä tehdä hommia, mut nyt 5.12-14.12. on aika kiire ku kaikki pitää melkeinpä palauttaa sillo. pitäis nousta koneelta ja ruveta hommiin mut en vaan haluis alottaa ):
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 4, 2016 17:37:29 GMT
ok avaudutaans nyt oikeen kunnolla:
pelasin eilen kavereitten kanssa cards against humanitya ja kysyin, saanko pyytää yhtä nettikaveria mukaan. ne vastas joo, ja pistin sille viestiä kun se oli online. odottelin vastausta samalla, kun pelattiin. kohta tuli kuitenkin myöhä ja kaverit lähti veke, eikä se nettikaveri vastannut mitään. eikä oo vieläkään, vaikka on nytkin paikalla.
ja mä ihan oikeesti suutuin. tätä on jatkunu jo jonki aikaa ja nyt vihdoin meni hermo, ja mä en ees suutu helposti. se on paikalla, pistän viestiä (joskus vain jutellakseni, joskus pyydän pelaamaan) ja se ei vastaa/vastaa monen monen tunnin päästä. joskus vasta jopa 24h päästä, jolloin sillä ei välttämättä oo enää merkitystä. tottakai sillä voi olla jotain meneillään, mutta mistä mä voisin tietää, kun se ei sano mitään?? osaan ottaa kyllä ein vastauksena, tajuun ettei aina halua tai jaksa, mutta pistää vituttamaan kun ei voi ilmottaa mitään. ja ei steamissakaan turhaan oo ne 'poissa' tai 'kiireinen' tilat, joiden avulla voi jopa puhumatta tietää, että ei nyt. ajattelin kans olla sitten samalla tavalla, olla puhumatta ja vastaamatta, mutta hyvällä tuurilla se ehkä joskus kk päästä vasta tajuaa, etten oo puhunu sille hetkeen. hyvä jos sillonkaan. valehtelematta tulee sellanen fiilis, että oon tehnyt jotain väärin/mussa on jotain vikaa.
ja voi olla, että se just tolla vastaamattomuudella/myöhään vastaamisella koittaa vähän vihjata, että justiin ei nyt kiinnosta. mutta sanois nyt suoraan! ehkä mun pitäis vaan olla ottamatta hetkeen yhteyttä ja kattoo jonkun ajan päästä, vaikka se onkin mulle vähän hankalaa, koska pidän siitä ihmisenä tosi paljon ja tietenkin haluaisin olla tekemisissä, jutella ja semmosta. ärsyttää vaan tää TIETÄMÄTTÖMYYS.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 4, 2016 17:47:02 GMT
ok avaudutaans nyt oikeen kunnolla: pelasin eilen kavereitten kanssa cards against humanitya ja kysyin, saanko pyytää yhtä nettikaveria mukaan. ne vastas joo, ja pistin sille viestiä kun se oli online. odottelin vastausta samalla, kun pelattiin. kohta tuli kuitenkin myöhä ja kaverit lähti veke, eikä se nettikaveri vastannut mitään. eikä oo vieläkään, vaikka on nytkin paikalla. ja mä ihan oikeesti suutuin. tätä on jatkunu jo jonki aikaa ja nyt vihdoin meni hermo, ja mä en ees suutu helposti. se on paikalla, pistän viestiä (joskus vain jutellakseni, joskus pyydän pelaamaan) ja se ei vastaa/vastaa monen monen tunnin päästä. joskus vasta jopa 24h päästä, jolloin sillä ei välttämättä oo enää merkitystä. tottakai sillä voi olla jotain meneillään, mutta mistä mä voisin tietää, kun se ei sano mitään?? osaan ottaa kyllä ein vastauksena, tajuun ettei aina halua tai jaksa, mutta pistää vituttamaan kun ei voi ilmottaa mitään. ja ei steamissakaan turhaan oo ne 'poissa' tai 'kiireinen' tilat, joiden avulla voi jopa puhumatta tietää, että ei nyt. ajattelin kans olla sitten samalla tavalla, olla puhumatta ja vastaamatta, mutta hyvällä tuurilla se ehkä joskus kk päästä vasta tajuaa, etten oo puhunu sille hetkeen. hyvä jos sillonkaan. valehtelematta tulee sellanen fiilis, että oon tehnyt jotain väärin/mussa on jotain vikaa. ja voi olla, että se just tolla vastaamattomuudella/myöhään vastaamisella koittaa vähän vihjata, että justiin ei nyt kiinnosta. mutta sanois nyt suoraan! ehkä mun pitäis vaan olla ottamatta hetkeen yhteyttä ja kattoo jonkun ajan päästä, vaikka se onkin mulle vähän hankalaa, koska pidän siitä ihmisenä tosi paljon ja tietenkin haluaisin olla tekemisissä, jutella ja semmosta. ärsyttää vaan tää TIETÄMÄTTÖMYYS. kattilasta on tullut mun virallinen avautumispaikka, joten älkää antako häiritä kun aina välillä kirjotan tänne romaaneja :-----D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 21:42:44 GMT
ok avaudutaans nyt oikeen kunnolla: pelasin eilen kavereitten kanssa cards against humanitya ja kysyin, saanko pyytää yhtä nettikaveria mukaan. ne vastas joo, ja pistin sille viestiä kun se oli online. odottelin vastausta samalla, kun pelattiin. kohta tuli kuitenkin myöhä ja kaverit lähti veke, eikä se nettikaveri vastannut mitään. eikä oo vieläkään, vaikka on nytkin paikalla. ja mä ihan oikeesti suutuin. tätä on jatkunu jo jonki aikaa ja nyt vihdoin meni hermo, ja mä en ees suutu helposti. se on paikalla, pistän viestiä (joskus vain jutellakseni, joskus pyydän pelaamaan) ja se ei vastaa/vastaa monen monen tunnin päästä. joskus vasta jopa 24h päästä, jolloin sillä ei välttämättä oo enää merkitystä. tottakai sillä voi olla jotain meneillään, mutta mistä mä voisin tietää, kun se ei sano mitään?? osaan ottaa kyllä ein vastauksena, tajuun ettei aina halua tai jaksa, mutta pistää vituttamaan kun ei voi ilmottaa mitään. ja ei steamissakaan turhaan oo ne 'poissa' tai 'kiireinen' tilat, joiden avulla voi jopa puhumatta tietää, että ei nyt. ajattelin kans olla sitten samalla tavalla, olla puhumatta ja vastaamatta, mutta hyvällä tuurilla se ehkä joskus kk päästä vasta tajuaa, etten oo puhunu sille hetkeen. hyvä jos sillonkaan. valehtelematta tulee sellanen fiilis, että oon tehnyt jotain väärin/mussa on jotain vikaa. ja voi olla, että se just tolla vastaamattomuudella/myöhään vastaamisella koittaa vähän vihjata, että justiin ei nyt kiinnosta. mutta sanois nyt suoraan! ehkä mun pitäis vaan olla ottamatta hetkeen yhteyttä ja kattoo jonkun ajan päästä, vaikka se onkin mulle vähän hankalaa, koska pidän siitä ihmisenä tosi paljon ja tietenkin haluaisin olla tekemisissä, jutella ja semmosta. ärsyttää vaan tää TIETÄMÄTTÖMYYS. DD::: ehkä sun pitäs vaan kysyy silti suoraan miksei se vastaa ja käskee sanoo tosiaan suoraan jos sillä ei oo aikaa/ei jaksa tms. kauheeta tollanen toisen kiusaaminen vastaamatta jättäämisellä 8(( ja siis ei siinä oo mitään pahaa jos kysyt suoraan, koska eihän tollanen nyt käy päinsä et toinen ei vastaa mihinkään. Jos se sit suuttuu tai jotain niin sit se on kyllä aika kumma ihminen. voit tietysti kokeilla totaki ettet itekää vastaa tai puhu, mut sit se taas saattaa luulla että sä et halua puhua sille tai vaikka mitä, puhumattomuuden voi tulkita niin monella tapaa. Sit taas jos sanoo suoraan niin saa yleensä asian nopeiten pois alta - tietysti se voi päättyä huonostikin mut harvemmn sillä yleensä ihmiset arvostaa rehellisyyttä (jos siis on rehellinen mut yhä perus asiallinen) ja onhan se nyt parempi kuin sellanen epävarmuudessa nyhvääminen. Kun kerrot sille että susta oikeesti tuntuu pahalta kun se ei vastaa niin kyllä sen pitäis tajuta kertoo et mitä toi sen peli oikein on olevinaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 21:52:31 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni samaistun tähän jotenkin koska meillä on kokeiden palautus vasta 13.12. ja haluan jo tietää D::: varsinkin mun tenttimän kurssin tulokset... apua mitäs muuta mut feidataan yhdellä kurssilla, joka tehdään enimmäkseen pareittain joten en halua olla kenenkään randomin pari enkä myöskään niiden bitchien pari joten : )) wwweeelll... enkä haluais ottaa sitä kurssiakaan pois. apua. itkettää. ymmärrän, ku toisella ystävällä siinä kuviksen kurssi, mut sit toinen lupaili ottavansa saman kurssin ku mulla mutta "en ainakaa maanantaina valitse sitä" ja "en ehkä tuu sinne ollenkaa" koska se vissii saa kurssit täyteen ja näin. että kiitos vaan en tiiä mitä teen. muuten on sellanen ahdistusfiilis, vaikka kurssit vasta alko ja mulla ois aikaa vielä tehdä hommia, mut nyt 5.12-14.12. on aika kiire ku kaikki pitää melkeinpä palauttaa sillo. pitäis nousta koneelta ja ruveta hommiin mut en vaan haluis alottaa ): :[ ou nou jospa ainakin kokeilisit olla sillä kurssilla ja sit vaihdat pois jos alkaa tuntuu liian pahalta? joskus random-parit voi olla tosi kivojakin, ei sitä tiedä. Tosin kyllä mulla itellänikin on nyt yhellä kurssilla ryhmä joka koostuu aika hirveistä tyypeistä : mut pitää vaan kestää, ärsyttävien tyyppien sietäminen kasvattaa luonnetta (tai ainakin hermoja) ja hommien alottaminen on yleensä vaikeempaa mitä se ite tekeminen mut yleensä kun vaan tekee niin että kirjottaa itelleen valmiiks otsikon ja vaikka lauseen alun, niin sitä kohta jo huomaakin olevan työn touhusssa. Tai sit vaan jättää sen hautuu niin on myöhemmin helpompi ''alottaa'' kun se pohja on jo valmiina - jatkaa vaan kirjottamista. Olettaen että sulla siis nyt on jotain kirjotustehtäviä. Joten kirjota ainakin otsikko jos ei muuta keksi, eikä sen otsikon ees tarvii olla mikään hieno kun sen voi muokata myöhemmin. Mut mulla ainakin jo ajatus siitä että oon alottanu - oli se alotus sit kuinka naurettava tahansa - helpottaa stressiä kun tietää et edessä ei mollota täysin tyhjä paperi
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 4, 2016 21:57:46 GMT
ok avaudutaans nyt oikeen kunnolla: pelasin eilen kavereitten kanssa cards against humanitya ja kysyin, saanko pyytää yhtä nettikaveria mukaan. ne vastas joo, ja pistin sille viestiä kun se oli online. odottelin vastausta samalla, kun pelattiin. kohta tuli kuitenkin myöhä ja kaverit lähti veke, eikä se nettikaveri vastannut mitään. eikä oo vieläkään, vaikka on nytkin paikalla. ja mä ihan oikeesti suutuin. tätä on jatkunu jo jonki aikaa ja nyt vihdoin meni hermo, ja mä en ees suutu helposti. se on paikalla, pistän viestiä (joskus vain jutellakseni, joskus pyydän pelaamaan) ja se ei vastaa/vastaa monen monen tunnin päästä. joskus vasta jopa 24h päästä, jolloin sillä ei välttämättä oo enää merkitystä. tottakai sillä voi olla jotain meneillään, mutta mistä mä voisin tietää, kun se ei sano mitään?? osaan ottaa kyllä ein vastauksena, tajuun ettei aina halua tai jaksa, mutta pistää vituttamaan kun ei voi ilmottaa mitään. ja ei steamissakaan turhaan oo ne 'poissa' tai 'kiireinen' tilat, joiden avulla voi jopa puhumatta tietää, että ei nyt. ajattelin kans olla sitten samalla tavalla, olla puhumatta ja vastaamatta, mutta hyvällä tuurilla se ehkä joskus kk päästä vasta tajuaa, etten oo puhunu sille hetkeen. hyvä jos sillonkaan. valehtelematta tulee sellanen fiilis, että oon tehnyt jotain väärin/mussa on jotain vikaa. ja voi olla, että se just tolla vastaamattomuudella/myöhään vastaamisella koittaa vähän vihjata, että justiin ei nyt kiinnosta. mutta sanois nyt suoraan! ehkä mun pitäis vaan olla ottamatta hetkeen yhteyttä ja kattoo jonkun ajan päästä, vaikka se onkin mulle vähän hankalaa, koska pidän siitä ihmisenä tosi paljon ja tietenkin haluaisin olla tekemisissä, jutella ja semmosta. ärsyttää vaan tää TIETÄMÄTTÖMYYS. DD::: ehkä sun pitäs vaan kysyy silti suoraan miksei se vastaa ja käskee sanoo tosiaan suoraan jos sillä ei oo aikaa/ei jaksa tms. kauheeta tollanen toisen kiusaaminen vastaamatta jättäämisellä 8(( ja siis ei siinä oo mitään pahaa jos kysyt suoraan, koska eihän tollanen nyt käy päinsä et toinen ei vastaa mihinkään. Jos se sit suuttuu tai jotain niin sit se on kyllä aika kumma ihminen. voit tietysti kokeilla totaki ettet itekää vastaa tai puhu, mut sit se taas saattaa luulla että sä et halua puhua sille tai vaikka mitä, puhumattomuuden voi tulkita niin monella tapaa. Sit taas jos sanoo suoraan niin saa yleensä asian nopeiten pois alta - tietysti se voi päättyä huonostikin mut harvemmn sillä yleensä ihmiset arvostaa rehellisyyttä (jos siis on rehellinen mut yhä perus asiallinen) ja onhan se nyt parempi kuin sellanen epävarmuudessa nyhvääminen. Kun kerrot sille että susta oikeesti tuntuu pahalta kun se ei vastaa niin kyllä sen pitäis tajuta kertoo et mitä toi sen peli oikein on olevinaan no niinpä! ehkä mun pitäis vaan rohkaistua kysymään suoraan, niin välttyis väärinkäsityksiltä ja mielipahalta. se ei kyllä ikinä alota keskustelua, joten ei mun tuskin tarvii kovasti yrittää olla vastaamatta mutta tosiaan, niinku sanoin niin ois varmaan järkevämpää puhua suoraan, kuin "kostaa" vaikka se tuntuukin tällä hetkellä parhaalta ratkasulta. ja joo on se sen verran fiksu ihminen, että eiköhän tajuaisi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 22:10:26 GMT
DD::: ehkä sun pitäs vaan kysyy silti suoraan miksei se vastaa ja käskee sanoo tosiaan suoraan jos sillä ei oo aikaa/ei jaksa tms. kauheeta tollanen toisen kiusaaminen vastaamatta jättäämisellä 8(( ja siis ei siinä oo mitään pahaa jos kysyt suoraan, koska eihän tollanen nyt käy päinsä et toinen ei vastaa mihinkään. Jos se sit suuttuu tai jotain niin sit se on kyllä aika kumma ihminen. voit tietysti kokeilla totaki ettet itekää vastaa tai puhu, mut sit se taas saattaa luulla että sä et halua puhua sille tai vaikka mitä, puhumattomuuden voi tulkita niin monella tapaa. Sit taas jos sanoo suoraan niin saa yleensä asian nopeiten pois alta - tietysti se voi päättyä huonostikin mut harvemmn sillä yleensä ihmiset arvostaa rehellisyyttä (jos siis on rehellinen mut yhä perus asiallinen) ja onhan se nyt parempi kuin sellanen epävarmuudessa nyhvääminen. Kun kerrot sille että susta oikeesti tuntuu pahalta kun se ei vastaa niin kyllä sen pitäis tajuta kertoo et mitä toi sen peli oikein on olevinaan no niinpä! ehkä mun pitäis vaan rohkaistua kysymään suoraan, niin välttyis väärinkäsityksiltä ja mielipahalta. se ei kyllä ikinä alota keskustelua, joten ei mun tuskin tarvii kovasti yrittää olla vastaamatta mutta tosiaan, niinku sanoin niin ois varmaan järkevämpää puhua suoraan, kuin "kostaa" vaikka se tuntuukin tällä hetkellä parhaalta ratkasulta. ja joo on se sen verran fiksu ihminen, että eiköhän tajuaisi. oh, joo, suosittelen. Varsinkin jos kyseessä kumminkin on (muuten) ihan täysjärkinen tyyppi niin kyllä se varmasti ymmärtää!
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 14:00:45 GMT
Vihaan ihmisii jotka laittaa ostoksensa hihnalle ja jää sit toikkaroimaan sinne kassan päähän. Hihna menee eteenpäin mut seuraava ei pääse laittamaan tavaroitaan ku yhen pitää palloilla siinä päädyssä. Onks niin hirveen vaikeeta mennä kaks askelmaa lähemmäs kassatätiä? Oikeesti vaikka siinä ois just joku maksamassa, mahtuu siihen silti ihan hyvin. Vituttaa, haluun vaan ostokset hihnalle ja korin kasaan, kapula viilettää ties missä mut joku cockblockaa mun tavarat ja hihnan.
Sarjassamme Trixie provosoituu turhasta.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 5, 2016 15:29:24 GMT
mun päivät on niin samanlaisia D:
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 16:24:20 GMT
samaistun tähän jotenkin koska meillä on kokeiden palautus vasta 13.12. ja haluan jo tietää D::: varsinkin mun tenttimän kurssin tulokset... apua mitäs muuta mut feidataan yhdellä kurssilla, joka tehdään enimmäkseen pareittain joten en halua olla kenenkään randomin pari enkä myöskään niiden bitchien pari joten : )) wwweeelll... enkä haluais ottaa sitä kurssiakaan pois. apua. itkettää. ymmärrän, ku toisella ystävällä siinä kuviksen kurssi, mut sit toinen lupaili ottavansa saman kurssin ku mulla mutta "en ainakaa maanantaina valitse sitä" ja "en ehkä tuu sinne ollenkaa" koska se vissii saa kurssit täyteen ja näin. että kiitos vaan en tiiä mitä teen. muuten on sellanen ahdistusfiilis, vaikka kurssit vasta alko ja mulla ois aikaa vielä tehdä hommia, mut nyt 5.12-14.12. on aika kiire ku kaikki pitää melkeinpä palauttaa sillo. pitäis nousta koneelta ja ruveta hommiin mut en vaan haluis alottaa ): :[ ou nou jospa ainakin kokeilisit olla sillä kurssilla ja sit vaihdat pois jos alkaa tuntuu liian pahalta? joskus random-parit voi olla tosi kivojakin, ei sitä tiedä. Tosin kyllä mulla itellänikin on nyt yhellä kurssilla ryhmä joka koostuu aika hirveistä tyypeistä : mut pitää vaan kestää, ärsyttävien tyyppien sietäminen kasvattaa luonnetta (tai ainakin hermoja) ja hommien alottaminen on yleensä vaikeempaa mitä se ite tekeminen mut yleensä kun vaan tekee niin että kirjottaa itelleen valmiiks otsikon ja vaikka lauseen alun, niin sitä kohta jo huomaakin olevan työn touhusssa. Tai sit vaan jättää sen hautuu niin on myöhemmin helpompi ''alottaa'' kun se pohja on jo valmiina - jatkaa vaan kirjottamista. Olettaen että sulla siis nyt on jotain kirjotustehtäviä. Joten kirjota ainakin otsikko jos ei muuta keksi, eikä sen otsikon ees tarvii olla mikään hieno kun sen voi muokata myöhemmin. Mut mulla ainakin jo ajatus siitä että oon alottanu - oli se alotus sit kuinka naurettava tahansa - helpottaa stressiä kun tietää et edessä ei mollota täysin tyhjä paperi joo soitin vähän itkusen puhelun mun yhdelle rakkaalle ystävälle illalla, ja tuohon tulokseen päädyin (että lopetan tän viikon jälkeen oikeesti joudun olemaan yksin). MUTTA se jolla oli kuviksen kurssi päättikin antaa sen olla ja tulikin tonne kurssille mun kanssa :3 ja oon niin ilonen ja vissiin melkein tirautin itkut kun olin niin kiitollinen, ettei tarvinnutkaan olla yksin <3 random-parit voi toki olla kivoja ja näin, eri juttu jos toi kurssi oiski joku äikkä tms ongelma on siis se, että se on stressin hallintaan koulukohtanen kurssi ja siellä just hierotaan toisia jne jne. Se ois äärimmäisen ahdistavaa käytännössä tuntemattomien kanssa - okei mä voisin ihan hyvin hieroa muita, mutta en halua, että joku tuntematon hieroo mua ;_; en tykkää semmosesta niinku oikein yhtään, vaikka oonkin ihan halihali-ihminen muutoin. Haluan vaan mun rakkaiden syliin ja tiukkaan haliin, se on mulle turvallinen paikka. auts D::: koita kestää!! joo niinpä, samaa mieltä! ei mul oo pelkästään kirjotelmia, yo-vihkoja myöskin ja sit toki englannin, ruotsin ja venäjän kirjotelmat :-D mut ne nyt on yleensä ihan jees, kun se yo-vihkon aihe on suhteellisen rajattu. Englannissa alotin eilen kirjotelman ja apua se aihe on niin kiinnostava, suunnittelu about puolivälissä! tän lisäksi mulla on äidinkielen essee. äidinkieli on mulle yksi lukion pahimmista asioista, aiheuttaa niin törkeesti stressiä ja tuskaa. mut niissäkin on enimmäkseen se otsikko valmiina (ainakin jossai määrin, tosin en osaa oikein otsikkoesseitä kirjottaa, enemmän aineistopohjaset on mun juttu). mut mulla en tiiä auttaako tuo, ei välttämättä koska se ahdistaa silti, että on joku puolitekele :/ toisaalta en oo varmaan koskaan testannu tota. mulla ois kyllä ekan asian palautus (englannin kirjoitelma) 9.12 mutta haluan tehdä kerrankin aikaisin nämä :-D eli tänään jos saisin sen kuntoon, huomenna sitte äikän essee ja ruotsin yo-vihko loppuun. keskiviikkona joko teen esseetä, jos on vielä kesken, ruotsin tehtäviä tai sitten nään ystävää. torstaina on harkkapäivä ja näin, joten teen koulujuttuja sen mitä ehdin eli ruotsista varmaan kirjoitelmia, ellen sitten saa keskiviikkona aikasiks. perjantaina todennäkösesti hoidan loput ruotsin asiat (tiivistelmä ainaki) ja essee jos on kesken vielä. launtaina on esitys, ja ehkä menoa illalla saa nähdä :DD sunnuntaina menoa, alkuviikoks jäis sit venäjän kirjotelmat. saa kattoa sit kuinka nää mun suunnitelmat pitää edes :''D ja jossain välissä mun pitäis kanssa tutkia jatkokoulutusvaihtoehtojaki
|
|