|
Post by Arabella on Dec 2, 2016 16:12:04 GMT
oon rampa
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 2, 2016 17:07:35 GMT
oon kärsimätön ihminen ,___,
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 2, 2016 17:48:15 GMT
oon kärsimätön ihminen ,___, tämä tai sitten toi yks on tekemässä oharit :<
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 2, 2016 19:06:50 GMT
oon kärsimätön ihminen ,___, tämä tai sitten toi yks on tekemässä oharit :< lol ei tehny, olin vaan kärsimätön XD
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 3, 2016 13:36:35 GMT
Mun superpolttava ongelma ei tällä kertaa ees oo täysin negatiivinen, sain tänään sähköpostin kandiohjaajalta, työt jaetaan ens torstaina mut mulla ei oo mitään hajua minkä työn haluan :^D Kiinnostavimmat on synteesinntehostaminen mikroaaltouunilla (:^DDDD), sappihapposilikaatit, joku kurpitsan muotoisiin molekyyleihin liittyvä massaspekkari ja synteesireitin suunnittelu. En vaan oikeen osaa päättää, toi vika onnehkä kiinnostavin mut en tiiä riittääkö mun fysikaalisen taidot siihen.
Valintoja
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 3, 2016 14:55:29 GMT
en osaa erottaa flirttailua ja ystävällisyyttä D::::: HNGH
siis silleen, että onko joku vaan ystävällinen vai flirttaileeko se ??
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 3, 2016 15:02:23 GMT
en osaa erottaa flirttailua ja ystävällisyyttä D::::: HNGH siis silleen, että onko joku vaan ystävällinen vai flirttaileeko se ?? Hei samaistun :---D Tosin poikkeuksetta se menee niin et luulen flirttailua ystävällisyydeks ja muut ymmärtää mun ystävällisyyden flirttailuks.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 3, 2016 15:32:28 GMT
en osaa erottaa flirttailua ja ystävällisyyttä D::::: HNGH siis silleen, että onko joku vaan ystävällinen vai flirttaileeko se ?? Hei samaistun :---D Tosin poikkeuksetta se menee niin et luulen flirttailua ystävällisyydeks ja muut ymmärtää mun ystävällisyyden flirttailuks. mulla se menee kieltämättä just päinvastoin... :---D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 16:47:55 GMT
löin tänään itteeni joulukalenterilla päähän ja sIT YKS LUUKKU AUKES JA SIELTÄ TIPPU SUKLAA LATTIALLE
|
|
|
Post by Arabella on Dec 3, 2016 16:53:01 GMT
löin tänään itteeni joulukalenterilla päähän ja sIT YKS LUUKKU AUKES JA SIELTÄ TIPPU SUKLAA LATTIALLE pete miksi löit itseäsi joulukalenterilla päähän
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 17:02:01 GMT
löin tänään itteeni joulukalenterilla päähän ja sIT YKS LUUKKU AUKES JA SIELTÄ TIPPU SUKLAA LATTIALLE pete miksi löit itseäsi joulukalenterilla päähän mun pikkuveli oli tyhmä ja sit facepalmasin sillä joulukalenterilla mut näin jälkikäteen ajatellen taisin olla ite se tyhmä
|
|
|
Post by Sibe on Dec 3, 2016 19:41:38 GMT
oon nukkunu about kuus tuntia jos sitäkään viime yönä ja väsyttää törkeesti mut haluaisin tehdä ainaki hissan monisteen & katsoa uutiset mut silti ärsyttää vaikka oli hyvä päivä ja oikeesti menoa, etten oo tehny mitää produktiivista. ja huomenna on vissii jotkut synttärit x 2 ja joudun olemaan kuskina, vaikkei kiinnostais yhtään mennä. haluaisin vaan olla kotona ja opiskella, jotta sit voisin joku päivä sopia ystävän kanssa potter-maratonia ;_; aaaaaaaa ja ahdistaa jos se ei jaksa/ehdi/halua katsoa niitä vähään aikaan ja sit oon sen mielestä ärsyttävä ku oon koittanu kysellä koska voitas kattoa
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 3, 2016 21:37:20 GMT
toi yksi ei vastaa vaikka on paikalla ,_,,
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 21:46:40 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei)
siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh
ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän
ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 3, 2016 22:38:28 GMT
vihaan tätä kun yks opettaja palauttaa aina kokeet sen 12345678910 vuoden päästä (näppäilin ton luvun tohon numero kerrallaan keskisormella enkä sillee liu'uttamalla hei) siis niiku lopettakaa jo tää mun kärsimys ei mua kiinnosta minkä numeron saan mut mun filosofian essee oli niin nolo että haluaisin vaan tietää että a) onko se opettaja jo lukenu sen ja b) oliko se sen mielestä niin huono. En jaksais nimittäin enää vältellä sen katsetta koko ajan argh ja ei mulla edes ole koulua nyt mut stressaan tästä silti siis niiku voi himputti mitä meninkään kirjottaa, en ees muista mut olin sillon nukkunu aivan liian vähän ja siis kun ei se ollu pelkästään se kokeen essee vaan myös sellaset kurssitehtävät mitä piti tehdä ja voi ei voisinpa vaan delettää koko elämäni Onks teillä mitään deadlinee kokeiden palautuksille? Yliopistos se on kaks viikkoo ja on tosi helpottavaa tietää millon viimestään saa arvosanat ja eiks lukiois (olithan sä lukiossa) oo joku palautuspäivä ajoitettu? Tai mistä minä tiedän, toinen aste on nijn outo nykyään. Ps filosofia 1 oli huikein kurssi, kirjotin sen kokeessa jonkun 10-sivusen esseen :----D en voi uskoo et pärjäsin joskus humanismissa
|
|