|
Post by rebdomine on Nov 29, 2016 16:12:19 GMT
niin moni ihminen ärsyttää mua, etten tiiä miten mun pää kestää :
|
|
|
Post by Arabella on Nov 29, 2016 18:05:13 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Nov 29, 2016 18:06:15 GMT
tuntuu et kello on jotain neljä mut se onki kaheksan ehkä ku oon taas vaan nukkunu monta tuntia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 29, 2016 18:09:17 GMT
ootte ihan hassuja ja haluisin vastailla kaikkiin teidän juttuihin mut en jaksa kirjottaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2016 5:48:25 GMT
Väsyttää liikaa, pitäis mennä aikasin nukkuu mut en nukahda. Ja eilen illal ku aloin kerrata (lukemisen jälkeen) bilsaa ja avasin vihon nii tajusin etten osaa oikeesti yhtään mitään (asiat joita en osaa on mm. sukupuolen määräytyminen, sairauksien periytymistyypit, yhteisvallitseva periytyminen...). Kohta se koe alkaa... + mul menee aina sekasin tää keskustelu, tämän päivän "se tunne kun" ja kertokaa jotain positiivista tästä päivästä.
|
|
|
Post by Sibe on Nov 30, 2016 19:06:09 GMT
- mua sattuu mahaan (ok syytän menkkoja hih hei jaoin tämänkin sit just nettiin) - mulla ois vieläkin venäjän yo-vihko ja äikän esseen suunnittelu tekemättä perjantaiksi... - ja huomenna en välttämättä oikein ehdi niitä tekemään, kun on harkat, pitäis ostaa ystävälle yo juhla-lahja ja kuulemma mennään ulos syömään + pitäis kai leipoo uus kuivakakku lauantaiksi toria varten AAAAAA - ja joudun aamulla ajamaan yksin kouluun joka kuumottaa, vaikka toisaalta ootanki sitä tosi paljon. hui
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 30, 2016 19:53:12 GMT
tää päivä on ollut tosi tylsä D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2016 18:05:23 GMT
matikkaa~
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2016 19:45:06 GMT
MINKÄ TAKIA mun sähkölaskussa on enemmän veroa ku käytettyä sähköä
oikeestaan maksoin eniten siirtomaksua ja vähiten siitä itse sähköstä, alan kantaa ite oman virtani
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2016 20:38:30 GMT
MINKÄ TAKIA mun sähkölaskussa on enemmän veroa ku käytettyä sähköä oikeestaan maksoin eniten siirtomaksua ja vähiten siitä itse sähköstä, alan kantaa ite oman virtani sun pitää hommata pikachu lemmikiks tai sonic sit pistät sen juoksupyörään
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2016 20:45:57 GMT
MINKÄ TAKIA mun sähkölaskussa on enemmän veroa ku käytettyä sähköä oikeestaan maksoin eniten siirtomaksua ja vähiten siitä itse sähköstä, alan kantaa ite oman virtani sun pitää hommata pikachu lemmikiks tai sonic sit pistät sen juoksupyörään Kumpihan on tehokkaampi, pikachu vai juoksupyörään laitettu sonic toisaalta pikachu ei sano tyhmiä asioita ärsyttävällä äänellä ja on söpömpi, ehkä se on parempi vaihtoehto, tai ainaki vähemmän ärsyttävä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2016 21:25:33 GMT
sun pitää hommata pikachu lemmikiks tai sonic sit pistät sen juoksupyörään Kumpihan on tehokkaampi, pikachu vai juoksupyörään laitettu sonic toisaalta pikachu ei sano tyhmiä asioita ärsyttävällä äänellä ja on söpömpi, ehkä se on parempi vaihtoehto, tai ainaki vähemmän ärsyttävä kannatan pikachua. tosin se voi olla vähän vaarallinen, ehkä sille kannattais laittaa kumisaappaat ettei kämppä kärähdä?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 1, 2016 23:51:57 GMT
ärsyttävät koulutyypit
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 2, 2016 5:43:28 GMT
Tänää on kemian koe ._.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2016 13:49:22 GMT
Kumpihan on tehokkaampi, pikachu vai juoksupyörään laitettu sonic toisaalta pikachu ei sano tyhmiä asioita ärsyttävällä äänellä ja on söpömpi, ehkä se on parempi vaihtoehto, tai ainaki vähemmän ärsyttävä kannatan pikachua. tosin se voi olla vähän vaarallinen, ehkä sille kannattais laittaa kumisaappaat ettei kämppä kärähdä? Joo ostan vaan neljä vauvan kumisaapasta ja laitan pikachulle, aika söpö idea. Plus miten en tajunnu itsestäänselvää, paras lemmikki on tieysti sonichu - tuplasähköt ja epic meme 2000 samassa paketissa.
|
|