Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2016 13:01:12 GMT
TÄNNE MINULLA ON VAIKKA KUINKA PALJON ASIAA LET ME BEGIN - en osannu venäjän kokeessa - pelottaa kaikki muutkin numerot - mulla on tylsää kun ei oo mitään "kunnon tekemistä" - voisin ihan hyvin hoitaa vikatkin asiat to do listiltä mut eiiiiii - en jaksa roolata - haluan vaan haleja (ja harmittaa ku oisin halunnu jutella kunnon mun rakkaan ystävän kanssa, mut saatoin sen vaa salille ja halasin pikasesti (( ) - väsyttää ihan törkeesti - haluaisin syödä herkkuja mutta naama kukkii erittäin paljon - haluaisin mennä ulos mutta liian kylmä, liian kirkasta, en halua - ahdistaa yo-kirjoitukset ja tulevaisuus - ahdistaa - pelottaa - jalka puutuu - en tykkää olla yksin kotona ja haluaisin hengailla ystävän(ystävien) kanssa mut sillä(niillä) on menoja tai sit haluan antaa tälle yhdelle henkilökohtaista tilaa ku ollaa puhuttu ni se tarvii aikaa olla vaan kotona yksin ja välillä kans opiskella. ja mä taas oon ihminen, joka tarvii nykyää koko ajan seuraa. ennen tarvin aikaa olla yksin mut well nykyään ahdistaa olla yksin - en halua olla täysi-ikäinen en osaa - on nälkä mut ei kumminkaa Voi sibe <3 :c *antaa netin kautta halin* Ja syö herkkuja ja käy ulkona niin tulee parempi mieli :3
|
|
|
Post by Arabella on Nov 28, 2016 13:06:04 GMT
SIIS ITKEN mulla on tossa mun sängyn vieressä tommonen niinku laatikko joka on niinku kori tommonen korilaatikko silleen et siihen päälle voi laittaa asioita esim kahvikuppeja
no sit mä laitan siihen kahvikupin JA SE KAATUU SE SEMMONEN VARMAAN PUOLEN LITRAN KUPPI KAHVIA sit koska se on semmonen kori siinähän on niinku reikiä sit mä vaan Kuulen ku se kahvi valuu silleen siitä läpi ja se valu vielä tossa kans tota Valkoista seinää pitkin että mulla on nyt semmosen kivat kahviraidat tossa
ja tossa päällä oli vielä kaikkee shaissee ja nyt se kaikki on ihan kahvissa esim kaks tollasta matikan välitestiä jotka mun pitäis tehdä huomiseksi
ENKÄ EES SAANu NYT KAHVIA
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 16:12:58 GMT
SIIS ITKEN mulla on tossa mun sängyn vieressä tommonen niinku laatikko joka on niinku kori tommonen korilaatikko silleen et siihen päälle voi laittaa asioita esim kahvikuppeja no sit mä laitan siihen kahvikupin JA SE KAATUU SE SEMMONEN VARMAAN PUOLEN LITRAN KUPPI KAHVIA sit koska se on semmonen kori siinähän on niinku reikiä sit mä vaan Kuulen ku se kahvi valuu silleen siitä läpi ja se valu vielä tossa kans tota Valkoista seinää pitkin että mulla on nyt semmosen kivat kahviraidat tossa ja tossa päällä oli vielä kaikkee shaissee ja nyt se kaikki on ihan kahvissa esim kaks tollasta matikan välitestiä jotka mun pitäis tehdä huomiseksi ENKÄ EES SAANu NYT KAHVIA ... :DDDDDDDDDDDDDdddddddddddd anteeks mä luulin olevani se taitavin täällä mut nyt se titteli taitaa siirtyä sulle
|
|
|
Post by Arabella on Nov 28, 2016 17:42:30 GMT
SIIS ITKEN mulla on tossa mun sängyn vieressä tommonen niinku laatikko joka on niinku kori tommonen korilaatikko silleen et siihen päälle voi laittaa asioita esim kahvikuppeja no sit mä laitan siihen kahvikupin JA SE KAATUU SE SEMMONEN VARMAAN PUOLEN LITRAN KUPPI KAHVIA sit koska se on semmonen kori siinähän on niinku reikiä sit mä vaan Kuulen ku se kahvi valuu silleen siitä läpi ja se valu vielä tossa kans tota Valkoista seinää pitkin että mulla on nyt semmosen kivat kahviraidat tossa ja tossa päällä oli vielä kaikkee shaissee ja nyt se kaikki on ihan kahvissa esim kaks tollasta matikan välitestiä jotka mun pitäis tehdä huomiseksi ENKÄ EES SAANu NYT KAHVIA ... :DDDDDDDDDDDDDdddddddddddd anteeks mä luulin olevani se taitavin täällä mut nyt se titteli taitaa siirtyä sulle eT NAURA MULLE
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 18:18:44 GMT
... :DDDDDDDDDDDDDdddddddddddd anteeks mä luulin olevani se taitavin täällä mut nyt se titteli taitaa siirtyä sulle eT NAURA MULLE rapu en mä ikinä naura sulle ᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗ
|
|
|
Post by Arabella on Nov 28, 2016 18:20:18 GMT
rapu en mä ikinä naura sulle ᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗ pete älä kilise
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 18:28:24 GMT
KILIKILI
|
|
|
Post by Sibe on Nov 29, 2016 11:37:16 GMT
TÄNNE MINULLA ON VAIKKA KUINKA PALJON ASIAA LET ME BEGIN - en osannu venäjän kokeessa - pelottaa kaikki muutkin numerot - mulla on tylsää kun ei oo mitään "kunnon tekemistä" - voisin ihan hyvin hoitaa vikatkin asiat to do listiltä mut eiiiiii - en jaksa roolata - haluan vaan haleja (ja harmittaa ku oisin halunnu jutella kunnon mun rakkaan ystävän kanssa, mut saatoin sen vaa salille ja halasin pikasesti (( ) - väsyttää ihan törkeesti - haluaisin syödä herkkuja mutta naama kukkii erittäin paljon - haluaisin mennä ulos mutta liian kylmä, liian kirkasta, en halua - ahdistaa yo-kirjoitukset ja tulevaisuus - ahdistaa - pelottaa - jalka puutuu - en tykkää olla yksin kotona ja haluaisin hengailla ystävän(ystävien) kanssa mut sillä(niillä) on menoja tai sit haluan antaa tälle yhdelle henkilökohtaista tilaa ku ollaa puhuttu ni se tarvii aikaa olla vaan kotona yksin ja välillä kans opiskella. ja mä taas oon ihminen, joka tarvii nykyää koko ajan seuraa. ennen tarvin aikaa olla yksin mut well nykyään ahdistaa olla yksin - en halua olla täysi-ikäinen en osaa - on nälkä mut ei kumminkaa no nyt on lista mut hei yritä ajatella et sit kun noi asiat järkkääntyy nii sulla on taas aikaa tehä kaikkee kivaa!! nyt kyllä on, heh eilen oli huono päivä. mut nahhh en mä usko et noi kaikki ees järkkääntyy - ja miten mul voi olla aikaa tehä kaikkee kivaa ku noi kaikki ei oo semmosia toki ylppäreitten jälkee on ehkä aikaa, mut sit kyl tulee pääsykokeetkin. apua. en halua. Milja, pus. ja en käyny ulkona enkä syöny muuta ku jäätelöä ensin ku intin äitiltä että haluan sitä :---D
|
|
|
Post by Sibe on Nov 29, 2016 11:38:26 GMT
SIIS ITKEN mulla on tossa mun sängyn vieressä tommonen niinku laatikko joka on niinku kori tommonen korilaatikko silleen et siihen päälle voi laittaa asioita esim kahvikuppeja no sit mä laitan siihen kahvikupin JA SE KAATUU SE SEMMONEN VARMAAN PUOLEN LITRAN KUPPI KAHVIA sit koska se on semmonen kori siinähän on niinku reikiä sit mä vaan Kuulen ku se kahvi valuu silleen siitä läpi ja se valu vielä tossa kans tota Valkoista seinää pitkin että mulla on nyt semmosen kivat kahviraidat tossa ja tossa päällä oli vielä kaikkee shaissee ja nyt se kaikki on ihan kahvissa esim kaks tollasta matikan välitestiä jotka mun pitäis tehdä huomiseksi ENKÄ EES SAANu NYT KAHVIA apua voin kuvitella ton D::: kamalaa!!! (vARSINKIN ET JÄI KAHVI JUOMATTA)
|
|
|
Post by Sibe on Nov 29, 2016 11:41:50 GMT
tän päivän ongelmat: - on nälkä mut en halua syödä jotain paahtoleipää mitä meillä on pakko vissii uhrautuu ku nutellaleipäkää ei oikein pidä nälkää - pitäis tänään tutkia huomiseks studiamessuasioita ja en jaksaisi yyyyyy - mul ei oo välttämättä äikän kurssilla ens jaksossa kaveria kun ne on kaikki vissii samassa ryhmässä mikä on eri ku mun oma D: - mun huulesta vuotaa verta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 29, 2016 13:16:02 GMT
OLEN TYHMÄ
|
|
|
Post by Arabella on Nov 29, 2016 13:57:56 GMT
|
|
|