|
Post by Arabella on Nov 26, 2016 13:18:37 GMT
tiistaina on matikan koe enkä oo käyny ees läpi varmaan puolia noista kappaleista mutTA JAG ORKAR INTE
|
|
|
Post by Miopod on Nov 26, 2016 14:44:06 GMT
Äiti sano et halpahallista saa karkkia kolmen euron kilohintaan klo 11 asti mut sit katoinki sieltä sivuilta nii se meneeki yheksältä kiinni enkä millää ehi ( Oisin menny heti kuudelta ku sain sen viestin mut mun veli vaati et ootetaan et iskä tulee kotiin auton kanssa ja mennään autolla. (vaikka se halpahalli on niinku ihan tos tien toisella puolella) Nyt haluun karkkia eikä meillä oo auki enää ku toi sale jossa ei oo ees irtokarkkeja (((( // Se oli sittekki blacj fridayn kunniaks iyhteentoista auki. piti tulla tarkistaan mitä mä oikeen muokkasin tähän yöllä ku muistan et olin niin väsyksis et nukahtelin kokoajan ku olin koneella ja yritin sammutella juttuja. :DD Kyllä se asia mitä mun pitiki sanoa näköjään ainaki suurinpiirein tuli sanottua.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 15:19:36 GMT
kokoajan nälkä ja väsy
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 18:44:18 GMT
> avaudu kaverille toisesta kaverista, joka ärsyttää > vastaa "voi ei" > laittaa kuvan ruuastaan > ei vastaa muuta avautumiseen > ÄRSYTTÄÄ KAHTA KAUHEEMMIN
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 18:46:55 GMT
> avaudu kaverille toisesta kaverista, joka ärsyttää > vastaa "voi ei" > laittaa kuvan ruuastaan > ei vastaa muuta avautumiseen > ÄRSYTTÄÄ KAHTA KAUHEEMMIN + > kaverin piti tulla torstaina käymään > odota innolla, asuu kaukana > sairastu > laita eilen viestiä, että oon tervehtymässä ja saa tulla la tai su > "katotaan" > kysy tänään koska meinaa tulla > "ainii unohdin" > tulee kuulemma huomenna jos kerkeää >
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 19:17:26 GMT
> avaudu kaverille toisesta kaverista, joka ärsyttää > vastaa "voi ei" > laittaa kuvan ruuastaan > ei vastaa muuta avautumiseen > ÄRSYTTÄÄ KAHTA KAUHEEMMIN + > kaverin piti tulla torstaina käymään > odota innolla, asuu kaukana > sairastu > laita eilen viestiä, että oon tervehtymässä ja saa tulla la tai su > "katotaan" > kysy tänään koska meinaa tulla > "ainii unohdin" > tulee kuulemma huomenna jos kerkeää > DD::: jospa se tulis
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 19:51:23 GMT
+ > kaverin piti tulla torstaina käymään > odota innolla, asuu kaukana > sairastu > laita eilen viestiä, että oon tervehtymässä ja saa tulla la tai su > "katotaan" > kysy tänään koska meinaa tulla > "ainii unohdin" > tulee kuulemma huomenna jos kerkeää > DD::: jospa se tulis no ei tule, ei kuulemma kerkeä :--D mutta onneksi ei haittaa enää niin paljon ~
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 20:47:18 GMT
no ei tule, ei kuulemma kerkeä :--D mutta onneksi ei haittaa enää niin paljon ~ no höh, aika tyhäm kun jättää väliin hyvän seuran :~/
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 22:53:57 GMT
no ei tule, ei kuulemma kerkeä :--D mutta onneksi ei haittaa enää niin paljon ~ no höh, aika tyhäm kun jättää väliin hyvän seuran :~/ ♥
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 10:00:01 GMT
kisna nuquu mun päällä niin en voi nousta
voi harmi kai sitä pitää nyt vaan nukkua koko päivä
...8)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2016 10:03:34 GMT
Noh, mulla on vapaapäivä. Mutta arvatkaa saanko mitään aikaseks. Huomenna matikan koe, ke bilsa, täällä mä vaan katon Solsidania.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2016 11:53:39 GMT
Noh, mulla on vapaapäivä. Mutta arvatkaa saanko mitään aikaseks. Huomenna matikan koe, ke bilsa, täällä mä vaan katon Solsidania. Ja nyt vasta alan tekemään jotain D: tunnen itteni saamattomaks
|
|
|
Post by Arabella on Nov 28, 2016 11:53:41 GMT
mun suklaa loppu
|
|
|
Post by Sibe on Nov 28, 2016 12:02:24 GMT
TÄNNE MINULLA ON VAIKKA KUINKA PALJON ASIAA LET ME BEGIN - en osannu venäjän kokeessa - pelottaa kaikki muutkin numerot - mulla on tylsää kun ei oo mitään "kunnon tekemistä" - voisin ihan hyvin hoitaa vikatkin asiat to do listiltä mut eiiiiii - en jaksa roolata - haluan vaan haleja (ja harmittaa ku oisin halunnu jutella kunnon mun rakkaan ystävän kanssa, mut saatoin sen vaa salille ja halasin pikasesti (( ) - väsyttää ihan törkeesti - haluaisin syödä herkkuja mutta naama kukkii erittäin paljon - haluaisin mennä ulos mutta liian kylmä, liian kirkasta, en halua - ahdistaa yo-kirjoitukset ja tulevaisuus - ahdistaa - pelottaa - jalka puutuu - en tykkää olla yksin kotona ja haluaisin hengailla ystävän(ystävien) kanssa mut sillä(niillä) on menoja tai sit haluan antaa tälle yhdelle henkilökohtaista tilaa ku ollaa puhuttu ni se tarvii aikaa olla vaan kotona yksin ja välillä kans opiskella. ja mä taas oon ihminen, joka tarvii nykyää koko ajan seuraa. ennen tarvin aikaa olla yksin mut well nykyään ahdistaa olla yksin - en halua olla täysi-ikäinen en osaa - on nälkä mut ei kumminkaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 12:42:11 GMT
TÄNNE MINULLA ON VAIKKA KUINKA PALJON ASIAA LET ME BEGIN - en osannu venäjän kokeessa - pelottaa kaikki muutkin numerot - mulla on tylsää kun ei oo mitään "kunnon tekemistä" - voisin ihan hyvin hoitaa vikatkin asiat to do listiltä mut eiiiiii - en jaksa roolata - haluan vaan haleja (ja harmittaa ku oisin halunnu jutella kunnon mun rakkaan ystävän kanssa, mut saatoin sen vaa salille ja halasin pikasesti (( ) - väsyttää ihan törkeesti - haluaisin syödä herkkuja mutta naama kukkii erittäin paljon - haluaisin mennä ulos mutta liian kylmä, liian kirkasta, en halua - ahdistaa yo-kirjoitukset ja tulevaisuus - ahdistaa - pelottaa - jalka puutuu - en tykkää olla yksin kotona ja haluaisin hengailla ystävän(ystävien) kanssa mut sillä(niillä) on menoja tai sit haluan antaa tälle yhdelle henkilökohtaista tilaa ku ollaa puhuttu ni se tarvii aikaa olla vaan kotona yksin ja välillä kans opiskella. ja mä taas oon ihminen, joka tarvii nykyää koko ajan seuraa. ennen tarvin aikaa olla yksin mut well nykyään ahdistaa olla yksin - en halua olla täysi-ikäinen en osaa - on nälkä mut ei kumminkaa no nyt on lista mut hei yritä ajatella et sit kun noi asiat järkkääntyy nii sulla on taas aikaa tehä kaikkee kivaa!!
|
|