|
Post by petefromtheshop on Nov 21, 2016 18:11:04 GMT
tämä päivä on/oli kyllä sellanen työmaa, että oksat pois niin ja lähetin yhdelle tyypille eilen viestin eikä se oo vieläkään vastannut. pelkään suututtaneeni/ärsyttäneeni sitä, vaikka se viesti olikin vaan hassu kuva :--( nyt mun itsetunto ei jätä mua rauhaan ja pelkään, ettei se tykkää musta enää ollenkaa. kuulostaa lamelta, mutta mä oikeesti murehdin tämmösii ja tulee ihan levoton olo. vois mennä nukkumaan pään tyhjäks voi sinua (( yritä olla ajattelematta liikaa, tuskin se sulle suuttu, ehkä se ei vaan kerennny vastata. mut se on kyl ärsyttävää jos joku ei vastaa kun sit sitä alkaa just heti miettii että miks se ei vastaa mut yleensä ne syyt on aika yksinkertasia
|
|
|
Post by Arabella on Nov 21, 2016 18:29:23 GMT
pitäis opiskella mut särkee päätä ja väsyttää ja nukahin äsken mun psykologian kirjan päälle ku yritin lukea
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 21, 2016 18:41:49 GMT
:DD voi rapu, kyllä se siitä KÖTTBULLAR HUOMASIN TÄN VASTA NYT JA NAUROIN
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 22, 2016 12:48:56 GMT
niin ja lähetin yhdelle tyypille eilen viestin eikä se oo vieläkään vastannut. pelkään suututtaneeni/ärsyttäneeni sitä, vaikka se viesti olikin vaan hassu kuva :--( nyt mun itsetunto ei jätä mua rauhaan ja pelkään, ettei se tykkää musta enää ollenkaa. kuulostaa lamelta, mutta mä oikeesti murehdin tämmösii ja tulee ihan levoton olo. vois mennä nukkumaan pään tyhjäks voi sinua (( yritä olla ajattelematta liikaa, tuskin se sulle suuttu, ehkä se ei vaan kerennny vastata. mut se on kyl ärsyttävää jos joku ei vastaa kun sit sitä alkaa just heti miettii että miks se ei vastaa mut yleensä ne syyt on aika yksinkertasia voi ihana pete, kun jaksat aina lohduttaa ja löytää oikeat sanat, vaikka tällee randomisti tänne aina avaudunkin :-D kiitos ♥
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 22, 2016 16:09:55 GMT
voi sinua (( yritä olla ajattelematta liikaa, tuskin se sulle suuttu, ehkä se ei vaan kerennny vastata. mut se on kyl ärsyttävää jos joku ei vastaa kun sit sitä alkaa just heti miettii että miks se ei vastaa mut yleensä ne syyt on aika yksinkertasia voi ihana pete, kun jaksat aina lohduttaa ja löytää oikeat sanat, vaikka tällee randomisti tänne aina avaudunkin :-D kiitos ♥ aww voi : ♥ ei mitään, yritän vaan auttaa parhaani mukaan
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 22, 2016 18:16:47 GMT
voi ihana pete, kun jaksat aina lohduttaa ja löytää oikeat sanat, vaikka tällee randomisti tänne aina avaudunkin :-D kiitos ♥ aww voi : ♥ ei mitään, yritän vaan auttaa parhaani mukaan :---) niin ja väärä hälytys, se vastasi ja pyysi skypeen, joten ei ollut suuttunut :---D
|
|
|
Post by Arabella on Nov 22, 2016 19:22:29 GMT
JAG ORKAR INTE
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 22, 2016 19:33:50 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 22, 2016 19:53:05 GMT
aww voi : ♥ ei mitään, yritän vaan auttaa parhaani mukaan :---) niin ja väärä hälytys, se vastasi ja pyysi skypeen, joten ei ollut suuttunut :---D jeeeee, hyvä kuulla!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 22, 2016 20:13:11 GMT
KÄRPÄSIÄ
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 24, 2016 18:08:06 GMT
Mun koko jalkaa särkee jostain syystä ihan hirveesti?? Tosi raivostuttavaa
|
|
|
Post by Miopod on Nov 25, 2016 18:53:22 GMT
Äiti sano et halpahallista saa karkkia kolmen euron kilohintaan klo 11 asti mut sit katoinki sieltä sivuilta nii se meneeki yheksältä kiinni enkä millää ehi ( Oisin menny heti kuudelta ku sain sen viestin mut mun veli vaati et ootetaan et iskä tulee kotiin auton kanssa ja mennään autolla. (vaikka se halpahalli on niinku ihan tos tien toisella puolella) Nyt haluun karkkia eikä meillä oo auki enää ku toi sale jossa ei oo ees irtokarkkeja (((( // Se oli sittekki blacj fridayn kunniaks iyhteentoista auki.
|
|
|
Post by Sibe on Nov 26, 2016 9:35:28 GMT
oh meilläki bilsan ope puhu siitä sillo kaikkee "kun juna lähtee asemalta ni siihen ei sitten pääse mukaan" ja kaikki ihan kuumotuksissa - hän alensi jopa kokeen vaatimuksia et porukkaa pääsis enemmän läpi :''D mut ihan kiva kurssi se sit oli kunhan pääs sisälle siihen asiaan! // niin ja "toinen" juttu tässä päivässä että en vieläkään tiedä mitä teen lukion jälkeen koko ajan aika hupenee ja oon sillee "kyl mul on aikaa" voi paskitsa meiän bilsan ope kans muil kursseil oli pelotellu et kun hän tulee bi2 ekalle tunnille nii hänel on puolen metrin paperikasa mukana, siinä kaikki asiat mitä kurssilla vihkoon kirjotetaan XD ei sentää ollu! Mut sit se kans sanoo aina et yli puolet ei tuu pääsee läpi, ja että sen kokeet on vaikeita, jos et tätä kuvaa opettele ulkoa nii et tuu pääsee läpi, ja et sil on yhden ainoan kerran ollu sen n. 30-vuotisella työuralla niin että on koko luokka päässy läpi bi2 oon siis ollu sen aiemmalki kurssil bilsas ja sen kokeet on oikeesti todella vaativia, kysyy ihan pienenpieniä yksityiskohtia tai kuvia jotka on kirjassa mainittu yleensä noin kerran :---D Mun mielestä asiat on melko vaikeita, ja vain osa kiinnostavia. Tsemppiä alanvalinnan ( ) kanssa :'3 joo meilläkin koko ajan kamala pelottelu kuinka siitä kurssista oli vaikeeta päästä läpi jne jne :--D ja siis joo olihan se vaikea kurssi, myönnän, mut en tiiä ehkä mulla on nyt vaan positiivisempi fiilis ku sen käymisestä on jo useempi jakso aikaa XD kesä pehmittäny aivot tai jotain ja kiitos, vaik ei nyt oikein auta
|
|
|
Post by Sibe on Nov 26, 2016 9:38:24 GMT
mun pitäis siivota huone (aka suurinpiirtein vaan järjestellä hieman ja imuroida ja pedata sänky aka tämmöstä aika pientä) huomisen juhlia varten sit pitäis lukea venäjän kokeeseen, joka on maanantaina ja en oo vielä edes alottanut. apua. sitten pitäis tehdä venäjän ylimääränen yo-vihko mut en tiiä missä vaiheessa saan sen aikasiks ((((::: varmaa pakko tänää yrittää ja ok tänää leffaa mut kuumottaa silti, vaikka se leffa tulee olee hyvä, mun seura tulee olee huippu ja jos ei kyyti järjesty niin mulla on kortti & auto mut silti aaaaa ja sit tietty ahdistaa tulevaisuus ja kirjoitukset
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 13:00:52 GMT
pitäs tehä asioita mut en jaksa lol
|
|