|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 23:01:07 GMT
kaikki mikä on tosi kiinnostavaa on liian laskennallista mulle :_( paitsi dinosaurukset. kyllä fysiikka ja kemia kehtoo mua ajatuksen tasolla niinku maailma ylipäätään, mut sit just toi laskennallisuus pilaa kaiken - kaavat sun muut on sinänsä ihan viehättäviä mut en mä vaan ymmärrä niitä, tai ehkä ymmärtäisin mut oon liian laiska ja flegmaattinen ees yrittämään mulle jo kertotaulu on yks iso painajainen, en ees uskalla ajatella mitään yliopistotasosta matematiikkaa ja fysiikkaa Periaatteessa laskeminen on jees, koska oon sen verran matemaattinen että tykkään saada eksakteja vastauksia kysymyksiin. Humanismi ei sopis mulle yhtään koska siinä pitää pohtia ja jahkailla ja mietiskellä. Matemaattisissa tieteissä vastaus on usein paljon selkeempi ja idk se viehättää. Mut vedän rajan kompleksilukuihin ja siihen että tarttisin 1000-sivuisen kokoelman vaan siihen että tiedän mihin muotoon joku yhtälö pitäisi saada. Hei mut jos kiinnostaa, fysiikassa ja kemiassa on paljon sanallistakin materiaalia, laskemista ei yleensä käytetä kuin todistamiseen tai tutkimustulosten käsittelyyn. Maailmaa ymmärtää ilmankin Itehän tulin matemaattis-luonnontieteelliseen sillä ajatuksella etten saletisti laske ikinä mitään :^D Ei ehkä paras filosofia, mut mä oon pakolliset matikkani jo lukenu ja fyskoki loppuu kolmen kurssin jälkeen. mä taas oon tosi humaattinen humbluuttelija mä tavallaan ymmärrän sen miten jotkut näkee matemaattisissa vastauksissa puhtaimman totuuden ja oon välillä kateellinen niille joille matematiikan kauneus avautuu kun mä nään numeroita, mulla pukkaa pintaan kaikenlaisia epämääräsiä ja epäröiviä ajatuksia, vähän samankaltasia mitä lukutaidottomalle herää kun se katselee kirjaimia ja ajattelee, ettei tuossa nyt mitään järkevää voi ainakaan olla niin, no, ehkä mulla on vielä toivoa tosin en mä tiedä mitä mä tekisin jos musta vaikka tuliskin joku fyysikko tai kemisti, varmaan tutkisin maailmaa kunnes toteaisin et kaikki tutkimisen arvoinen on jo tutkittu ehkä mä tekisin majoneesia, kokeilisin mistä kaikesta se onistuu kokeilin sillon joskus sitä sun taikareseptiä jossa tehtiin soijamaidosta ja öljystä majoneesia, tai en mä muista enää mitään se meni mut kyl siitä joka tapauksessa majoneesia tuli
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 23:05:41 GMT
oon ollut tänään tosi epävarma ulkonäöstä :--( ((( olen varma että olet kaunis pieni ihminen joka on vain vähän hämmentynyt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2016 7:19:24 GMT
Kuulostaa vähän mun biologian opettajalta! "Nyt on hyvä aika ottaa se nitropurkki esille" ja sit ku joku on poissa/käy vessassa/tms: "Uusintapäivä löytyy sitten sieltä vihkosta" Nyt en kyllä muista muuta mut se aina maalailee uhkakuvia kokeesta ja kurssin vaikeudesta Lol apua :---D Mikä ihmeen kurssi se oikein on vai kettuileeko se vaan. Tää meidän proffa on siitä kiva, et se yrittää aktiivisesti päästää meitä kaikkia läpi "jos ei muuten niin suullisella tentillä". Se on myös varannu vastaanoton toimistolleen muutamaks tunniks viikossa ihan sen varalta et fysikaalista opiskelevat haluis tulla itkemään, mikä sanoo aika paljon koska se on myös laitoksen dekaani ja kiireinen mies. Fysko on kemialla joku mystinen valmistumisblokki, väki käy kursseja kolmatta kertaa, ykköskurssille on jo suunniteltu "kivakivakaveripäivä" jossa aktiivisesti mukana olleet pääsee laskemaan ryhmässä tehtäviä ja sillä saa kurssin tehtyä. kaikki mikä on tosi kiinnostavaa on liian laskennallista mulle :_( paitsi dinosaurukset. kyllä fysiikka ja kemia kehtoo mua ajatuksen tasolla niinku maailma ylipäätään, mut sit just toi laskennallisuus pilaa kaiken - kaavat sun muut on sinänsä ihan viehättäviä mut en mä vaan ymmärrä niitä, tai ehkä ymmärtäisin mut oon liian laiska ja flegmaattinen ees yrittämään mulle jo kertotaulu on yks iso painajainen, en ees uskalla ajatella mitään yliopistotasosta matematiikkaa ja fysiikkaa Periaatteessa laskeminen on jees, koska oon sen verran matemaattinen että tykkään saada eksakteja vastauksia kysymyksiin. Humanismi ei sopis mulle yhtään koska siinä pitää pohtia ja jahkailla ja mietiskellä. Matemaattisissa tieteissä vastaus on usein paljon selkeempi ja idk se viehättää. Mut vedän rajan kompleksilukuihin ja siihen että tarttisin 1000-sivuisen kokoelman vaan siihen että tiedän mihin muotoon joku yhtälö pitäisi saada. Hei mut jos kiinnostaa, fysiikassa ja kemiassa on paljon sanallistakin materiaalia, laskemista ei yleensä käytetä kuin todistamiseen tai tutkimustulosten käsittelyyn. Maailmaa ymmärtää ilmankin Itehän tulin matemaattis-luonnontieteelliseen sillä ajatuksella etten saletisti laske ikinä mitään :^D Ei ehkä paras filosofia, mut mä oon pakolliset matikkani jo lukenu ja fyskoki loppuu kolmen kurssin jälkeen. Bi2 lukiossa eli solu ja perinnöllisyys :'D
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 11, 2016 16:00:55 GMT
oon ollut tänään tosi epävarma ulkonäöstä :--( ((( olen varma että olet kaunis pieni ihminen joka on vain vähän hämmentynyt ♥ tällänen mä vähän oon, etenkin kun oon kiinnostunut jostakin :-D
|
|
|
Post by Arabella on Nov 11, 2016 16:50:25 GMT
cohen </3
|
|
|
Post by Sibe on Nov 11, 2016 16:56:48 GMT
munki pitäis lukea ja mitä teen, oon vaan koneella oon vieläkin flunssassa, joka alkoi noin viikko sitten, ketuttaa ja mulla ois hieno to do list tehtynä että mitä hommia pitäis nyt vklp saada tehtyä, niin oon vaan vilkuillu sitä silleen ei ja haluisin kattoa jotain hyvää ohjelmaa mut ei oo mitää muuta ku game of thronesia ja vissiin äiti kattoo telkkaria (((: ja haluisin sipsiä mut en jaksa mennä tohon tosi lähellä olevaan kauppaan Keksin aika hyvän lukemiskikan: kirjotin youtubeen lukemani aineen (Filosofia) ja kokeilin erikseen suomeksi ja englanniksi ja löysin kaikkia opetusvideoita ja dokkareita ja semmosia aiheesta. Niitä on kiva kattoo ja jää päähänki paremmin oh vähä hyvä! mun ongelmat tänään: pitäis laittaa kone pois ja tehdä tenttitehtäviä + yo-vihkoja mut en jaksa ja toisaalta on olo, et voin palkita itteeni ku viime viikot ollu rankkoja (vaik hypäreitäki iha törkeesti lelllll) ootan vaa huomista
|
|
|
Post by Sibe on Nov 11, 2016 17:01:54 GMT
Lol apua :---D Mikä ihmeen kurssi se oikein on vai kettuileeko se vaan. Tää meidän proffa on siitä kiva, et se yrittää aktiivisesti päästää meitä kaikkia läpi "jos ei muuten niin suullisella tentillä". Se on myös varannu vastaanoton toimistolleen muutamaks tunniks viikossa ihan sen varalta et fysikaalista opiskelevat haluis tulla itkemään, mikä sanoo aika paljon koska se on myös laitoksen dekaani ja kiireinen mies. Fysko on kemialla joku mystinen valmistumisblokki, väki käy kursseja kolmatta kertaa, ykköskurssille on jo suunniteltu "kivakivakaveripäivä" jossa aktiivisesti mukana olleet pääsee laskemaan ryhmässä tehtäviä ja sillä saa kurssin tehtyä. Periaatteessa laskeminen on jees, koska oon sen verran matemaattinen että tykkään saada eksakteja vastauksia kysymyksiin. Humanismi ei sopis mulle yhtään koska siinä pitää pohtia ja jahkailla ja mietiskellä. Matemaattisissa tieteissä vastaus on usein paljon selkeempi ja idk se viehättää. Mut vedän rajan kompleksilukuihin ja siihen että tarttisin 1000-sivuisen kokoelman vaan siihen että tiedän mihin muotoon joku yhtälö pitäisi saada. Hei mut jos kiinnostaa, fysiikassa ja kemiassa on paljon sanallistakin materiaalia, laskemista ei yleensä käytetä kuin todistamiseen tai tutkimustulosten käsittelyyn. Maailmaa ymmärtää ilmankin Itehän tulin matemaattis-luonnontieteelliseen sillä ajatuksella etten saletisti laske ikinä mitään :^D Ei ehkä paras filosofia, mut mä oon pakolliset matikkani jo lukenu ja fyskoki loppuu kolmen kurssin jälkeen. Bi2 lukiossa eli solu ja perinnöllisyys :'D oh meilläki bilsan ope puhu siitä sillo kaikkee "kun juna lähtee asemalta ni siihen ei sitten pääse mukaan" ja kaikki ihan kuumotuksissa - hän alensi jopa kokeen vaatimuksia et porukkaa pääsis enemmän läpi :''D mut ihan kiva kurssi se sit oli kunhan pääs sisälle siihen asiaan! // niin ja "toinen" juttu tässä päivässä että en vieläkään tiedä mitä teen lukion jälkeen koko ajan aika hupenee ja oon sillee "kyl mul on aikaa" voi paskitsa
|
|
|
Post by Miopod on Nov 11, 2016 17:29:35 GMT
Varmaan joka toinen posti tumblrissa on se perkeleen sponsoroitu "COmE AND SEE WHAAT REBEL WILSON LOOKS LIKE TODAY YOU WON'T BELIEVE YOUR FRIGin EYES!!!"
D:<
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2016 17:32:03 GMT
Bi2 lukiossa eli solu ja perinnöllisyys :'D oh meilläki bilsan ope puhu siitä sillo kaikkee "kun juna lähtee asemalta ni siihen ei sitten pääse mukaan" ja kaikki ihan kuumotuksissa - hän alensi jopa kokeen vaatimuksia et porukkaa pääsis enemmän läpi :''D mut ihan kiva kurssi se sit oli kunhan pääs sisälle siihen asiaan! // niin ja "toinen" juttu tässä päivässä että en vieläkään tiedä mitä teen lukion jälkeen koko ajan aika hupenee ja oon sillee "kyl mul on aikaa" voi paskitsa meiän bilsan ope kans muil kursseil oli pelotellu et kun hän tulee bi2 ekalle tunnille nii hänel on puolen metrin paperikasa mukana, siinä kaikki asiat mitä kurssilla vihkoon kirjotetaan XD ei sentää ollu! Mut sit se kans sanoo aina et yli puolet ei tuu pääsee läpi, ja että sen kokeet on vaikeita, jos et tätä kuvaa opettele ulkoa nii et tuu pääsee läpi, ja et sil on yhden ainoan kerran ollu sen n. 30-vuotisella työuralla niin että on koko luokka päässy läpi bi2 oon siis ollu sen aiemmalki kurssil bilsas ja sen kokeet on oikeesti todella vaativia, kysyy ihan pienenpieniä yksityiskohtia tai kuvia jotka on kirjassa mainittu yleensä noin kerran :---D Mun mielestä asiat on melko vaikeita, ja vain osa kiinnostavia. Tsemppiä alanvalinnan ( ) kanssa :'3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 19:15:24 GMT
( kaikki kuolee taas
|
|
|
Post by Arabella on Nov 11, 2016 22:20:41 GMT
( kaikki kuolee taas pete et kai vain ole piirtänyt puita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 12, 2016 10:10:18 GMT
( kaikki kuolee taas pete et kai vain ole piirtänyt puita en!! tietääkseni piirsin kyllä kissan yks päivä haittaakohan se?
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 12, 2016 13:17:49 GMT
ei sen kummempaa, kuin haluisin jutella mun nettikaverin kaa, mutta se ei oo ollu online yli päivään :c
|
|
|
Post by Arabella on Nov 12, 2016 23:12:28 GMT
muistatteko ku ompelin Ihan Itse napin kiinni mun paitaan
se lähti irti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 16:06:32 GMT
muistatteko ku ompelin Ihan Itse napin kiinni mun paitaan se lähti irti (( oon silti ylpee susta
|
|