|
Post by marrasaamu on Sept 28, 2016 15:27:09 GMT
Mulla ei tällä viikolla oo saksan lähiopetusta minkä takia tänää oli vapaa ja mun piti tehä kaikki saksan kotitehtävät mutta jotenki kello on taas puol seittemä ja kaikki mitä oon saanu aikaan on kaks kerittyä lankavyyhtiä ja kymmenen senttiä villasukan vartta.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2016 17:49:06 GMT
Mä taas teen viimejakson ruottinkurssin kotiainetta, koska kuulin siitä vasta ekaa kertaa siinävaiheessa ku tarkistin mun ruottinnumeroo koulun kurssivalintaohjelmasta ja siinä luki vaan et kurssi jätetty kesken koska en oo palauttanu kotiainetta :DD: Olin hammaslääkäris sillä tunnilla ku siitä kerrottiin eikä kukaa puhunu siitä enää sen koommin.
Onneks opettajalle sopi et voin lähettää sen vielä sähköpostilla, mut en oo viimesen kahen tunnin aikana saanu ku pari lausetta aikaan.
Ja sit mun pitäs kerrata viä perjantain filsan ylppäreihin.
Ja valita joku leffa minkä katon ja mistä esitelmöin englannin elokuvakurssilla.
|
|
|
Post by Angelus on Sept 28, 2016 21:13:21 GMT
Kaipaan Makeidonin kahvikarkkeja (ja muitakin), koska menin syömään jonkun muun valmistajan kahvin makuisen karkin, mikä sai mut muistelemaan Makeidonin messukojulla käymistä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 4:34:28 GMT
mulla on matikankoe ENKÄ PÄÄSE LÄPI
ok saatan päästä mut vähän pelkään et en
ja säälittävintähän tässä on se että tää on vasta ykköskurssi :DD:
luin eilen koko päivän ja nyt mun aivot on vaan random
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2016 8:33:09 GMT
mulla on matikankoe ENKÄ PÄÄSE LÄPI ok saatan päästä mut vähän pelkään et en ja säälittävintähän tässä on se että tää on vasta ykköskurssi :DD: luin eilen koko päivän ja nyt mun aivot on vaan random Toi may1 on vaikean kuuloinen, siinähän käydään läpi kaikkea mitä esim. vanhassa opsissa pitkäs matikas käydään tyylii 8 kurssilla jne.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 9:22:55 GMT
mulla on matikankoe ENKÄ PÄÄSE LÄPI ok saatan päästä mut vähän pelkään et en ja säälittävintähän tässä on se että tää on vasta ykköskurssi :DD: luin eilen koko päivän ja nyt mun aivot on vaan random Toi may1 on vaikean kuuloinen, siinähän käydään läpi kaikkea mitä esim. vanhassa opsissa pitkäs matikas käydään tyylii 8 kurssilla jne. se oli aika vaikee, ei muuten mut siinä oli niin paljon asiaa mut onneks koe oli suht helppo, pääsen varmaan jopa läpi tai ainakin jotain sinne päin :'D
|
|
|
Post by Arabella on Sept 29, 2016 12:33:16 GMT
mulla on matikankoe ENKÄ PÄÄSE LÄPI ok saatan päästä mut vähän pelkään et en ja säälittävintähän tässä on se että tää on vasta ykköskurssi :DD: luin eilen koko päivän ja nyt mun aivot on vaan random hei mullaki oli tänään matikan koe ne ekat tehtävät tuntu hirveen helpoilta mut sit niissä viimesissä olin vähän että mitähän perkelettä
|
|
|
Post by Arabella on Sept 29, 2016 12:41:23 GMT
- kävin ostaan kirjoja ja meni taas ihan kivasti rahaa vaikka oliki äitin rahaa mut - musta tuntuu että en päässy sitä elämänkatsomustiedon koetta läpi lol hups - mun kuulokkeet meni rikki </3 - kirpparilla oli hirveen hienot housut mutta ne oli liian isot </3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 5:20:18 GMT
mulla on matikankoe ENKÄ PÄÄSE LÄPI ok saatan päästä mut vähän pelkään et en ja säälittävintähän tässä on se että tää on vasta ykköskurssi :DD: luin eilen koko päivän ja nyt mun aivot on vaan random hei mullaki oli tänään matikan koe ne ekat tehtävät tuntu hirveen helpoilta mut sit niissä viimesissä olin vähän että mitähän perkelettä joo sama
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 30, 2016 6:17:53 GMT
- mul on taas tenttiangsti, tällä kertaa fyskosta - sain eilen hirveen hermoromahduksen lol - mul on matala verensokeri
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 30, 2016 11:36:55 GMT
oon herännyt nyt kolmenä päivänä peräkkäin kahdelta ja ärsyttää :--D:--D
|
|
|
Post by Arabella on Oct 1, 2016 17:56:52 GMT
siis ku mulla oli raudat nii nyt mulla on tuolla hampaiden takana tommonen metallilanka juttu sit söin suklaapatukkaa ja se lähti niinku silleen puoleksi irti ja se meni niinku katki ja nyt se sojottaa tuolla tolleen tosi kivuliaasti ja häiritsevästi eli mun pitäis varata hammaslääkäriaika että ne voi tehä sille jotain mutta en millään haluais koska en viimeks menny sinne ku mulla ois ollu aika joten saan varmaan kuulla siitä ja muutenki hammaslääkärit on aika perseestä
tarinan opetus on että älkää syökö suklaapatukoita
|
|
|
Post by Arabella on Oct 1, 2016 21:02:25 GMT
nyt siitä langasta lähti niinku palanen mut ainakaan se ei enää puukota mun kieltä
mun hammaslääkäri varmaan tykkää
|
|
|
Post by Miopod on Oct 5, 2016 18:16:15 GMT
Haluun harrastaa steppausta mutku täälä seinäjoella ei oo minkäänlaista steppitoimintaa D::
Haluisin myös harrastaa irlantilaista tanssia mut sitä löytyy vielä vähemmän.
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 7, 2016 0:33:39 GMT
ei väsytää
|
|