|
Post by Arabella on Sept 20, 2016 14:28:21 GMT
väsyTTÄÄ
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 20, 2016 17:17:49 GMT
Mun koneen usb-portti ei toimi. Nyt pelkään, että tästä tuleekin isompi lasku, kun vika saattaakin olla portissa itsessään...
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 21, 2016 15:44:54 GMT
Palelee. Ei oo ruokaa. Pitäs kirjottaa essee. Huomenna ei oo kiva päivä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 22, 2016 10:59:41 GMT
Mun koneen usb-portti ei toimi. Nyt pelkään, että tästä tuleekin isompi lasku, kun vika saattaakin olla portissa itsessään... onks sulla toista usb-porttia? jos on niin kannattaa hankkia usb-haaroitin että saa lisäportteja sen rikkinäisen tilalle, tulee varmaan halvemmaks mitä korjaaminen
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 22, 2016 11:22:03 GMT
Kuolen koska kuumetta lähelle 39 astetta.
help me
|
|
unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Sept 22, 2016 13:40:35 GMT
- amis - masentola - tylsää ja en tiiä mitä tehä - toisaalta ei ees jaksais tehhä mitään mut sit nukkumaa mennes ketuttaa - en oo vielkää muistanu ostaa kahvia ja tuskin tuo kahvinkeitin on enää ees hengissä
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 22, 2016 16:38:24 GMT
- krapula keskellä viikkoa
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 22, 2016 17:37:12 GMT
- kipee ja motivaatio kouluun 0% D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 23, 2016 3:52:50 GMT
telkkari pätkii ja netti sitäki enemmän
tää on hei vakavaa, en voi tuijottaa mitää roskasarjoja!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2016 19:11:34 GMT
Mun koneen usb-portti ei toimi. Nyt pelkään, että tästä tuleekin isompi lasku, kun vika saattaakin olla portissa itsessään... onks sulla toista usb-porttia? jos on niin kannattaa hankkia usb-haaroitin että saa lisäportteja sen rikkinäisen tilalle, tulee varmaan halvemmaks mitä korjaaminen Juu onhan siinä, näin aattelin itekki tehä mut vanhemmat haluais viedä tuon korjaukseen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 25, 2016 8:35:32 GMT
mulla on koeviikko ja oon kipeenä
|
|
|
Post by Jp on Sept 25, 2016 11:42:06 GMT
mulla on koeviikko ja oon kipeenä Koeviikko on hirvee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 26, 2016 4:58:03 GMT
mulla on koeviikko ja oon kipeenä Koeviikko on hirvee joo,varsinki ku aattelin et "luen sit viikonloppuna" mut en oo kyllä pystyny tekee tähän mennessä yhtään mitään : mulla ei onneks tänää oo vielä koetta jos sitä vaikka selviäis huomenna kouluun nii ei tarttis uusintoihin mennä
|
|
|
Post by Jp on Sept 26, 2016 5:05:51 GMT
joo,varsinki ku aattelin et "luen sit viikonloppuna" mut en oo kyllä pystyny tekee tähän mennessä yhtään mitään : mulla ei onneks tänää oo vielä koetta jos sitä vaikka selviäis huomenna kouluun nii ei tarttis uusintoihin mennä Koska uusintakoe on aina vaikeempi.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 26, 2016 18:35:29 GMT
joo,varsinki ku aattelin et "luen sit viikonloppuna" mut en oo kyllä pystyny tekee tähän mennessä yhtään mitään : mulla ei onneks tänää oo vielä koetta jos sitä vaikka selviäis huomenna kouluun nii ei tarttis uusintoihin mennä Koska uusintakoe on aina vaikeempi. ilmottauduin just tentiin ja kaikkiin uusintoihin :^)
|
|