Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2016 15:41:27 GMT
Matikka Alkaa motivaatio hupenee ku joka tehtävä menee väärin
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 12, 2016 17:44:07 GMT
- Madaran nettikaupasta saa ens yönä 40% alennusta kaikesta, mutta mä en tiedä mitä tilaisin. En voi uskoo että tää on ees mahdollista koska Madara on yks mun suosikkikosmetiikkabrändeistä.
- Mun piti lähtee auringonlaskun aikaan satamaan kävelemään, mutta lahnasin kotona ja aurinko ehti jo laskea.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 12, 2016 18:47:09 GMT
Matikka Alkaa motivaatio hupenee ku joka tehtävä menee väärin JOo munki pitäs lukee matikankokeeseen. Ja samaan aikaan filsan ylppäreihin. Ja sit on toi autokoulusotku ja yh:n läksyt tekemättä ja sit pitää selvittää miten me saadaan se sähkönen ylioppilaskoe toimiin mun koneella ku se ei kappas vaan toimikkaa just mun koneella jostain syystä. Sit mun pitäs muistaa mittailla mun astmalääkkeen vaikutusta lääkäriaikaa varten. (en oo muistanu ees käyttää koko lääkettä varmaan kuukauteen) Ja ainaki kaks kolmesta on äitin syytä. Autokoulun piti olla nopee ja kivuton ja ainavaan mun pitää hinautua sinne vaikka vihaan ajamista. Ja sit se lähetti mut astmatutkimuksiin vaan kuulemaan ettei mulla kyllä mitää astmaa oo mut voitsä ny kumminki maksaa tosta kalliista lääkkeestä ja käydä aina vaan turhemmis jatkotutkimuksis kuulemas ettei mulla kyllä edelleenkää mitään astmaa oo. Plus käyn vieläki kahden kuukauden välein hammaslääkärissä ties mistä koska äitin oli pakko repiä mulle aika kaks vuotta sitte ku olin muutamaa kuukautta vaille 18 et saisin viä ilmasen tarkastuksen. Oon kylläki joutunu nyt maksaan sen ilmasen tarkastuksen varmaan viitisentoistakertasesti niille takasi sen jälkeen ku täytin 18. anteeksi nyt tämä rantti
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 13, 2016 8:53:45 GMT
en tiiä mitä teen koulun kaa. viime viikolla ekan päivän jälkeen alko helpottaa, mutta nyt ahdistus on tullut takas. en tiiä miten jaksan marraskuuhun asti piirrustusta ja maalausta. aiheet on tosi vaikeita ja motii ei oo, koska menee täysin yli osaamisen.
en voi painottaa tarpeeksi: vihaan tätä tällä hetkellä ja ahdistaa. ootan koko ajan vaan, että koulu loppuu ja pääsen takas huoneeseen. miks elämän pitää olla näin vaikeeta?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 13, 2016 12:10:43 GMT
Tonight on Jeremy Kyle: Matikanopettajani on luullu mua koko kurssin ajan joksiki Roosaksi ja neuvo mut ihan väärän luokanvalvojanki luokkaan ryhmänohjaustunnilla enkä viittiny edes korjata sitä.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 13, 2016 12:40:03 GMT
vituttaa
|
|
|
Post by Miopod on Sept 14, 2016 14:25:06 GMT
Mulla ois ollu huomenna random vapaapäivä koska ei oo kokeita tai kertaustunteja ja äiti rupes häslään mun autokoulun kans ja nyt mun pitää herätä johki liukasradalle huomenna seittemäksi voi saatana. Ja se kestää jotain neljä tuntia ja varasin mun päivän yh:n läksyille ja matikan kertaamiselle ja filsan ylppäreihin lukemiselle. Se on nyt häslänny mun hammaslääkärit ja lääkärit ja autokoulut ja kaikki tos kakat housus ihan turhalla kiireellä päällekkäin koeviikolle ja yokoekuukaudelle niin etten oo saanu hengähtää kunnolla koko syyskuuna.
En kyllä mee aikasin nukkuun ton takia.
|
|
|
Post by digimonkaiser on Sept 15, 2016 15:45:06 GMT
Mul on kaamee nälkä, heräsin jo nälkäsenä, mut en ylläripylläri oo jaksanu mennä heittää kalapuikkoja uuniin ja vettä kiehumaan.. Oon saamaton sonta
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 15, 2016 15:52:45 GMT
Oon ottanu liikaa kurssei tähän jaksoon ja nyt kaikki on kauheaa :^)
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 16, 2016 8:53:59 GMT
Palelee.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2016 21:37:40 GMT
En yhtää jaksa keskittyä matikkaan. Oon uusinu näitä kursseja jo niin monta kertaa etten kyllä yhtää pysty laskeen mitää. Ja huomenna ois koe.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 19, 2016 13:28:01 GMT
mulla oli joku hirveen suuri ongelma mut unohdin jo mikä se oli mutta kyllä multa muitaki ongelmia löytyy en yöllä saanu unta ja nukuin jonku ehkä tunnin ja mulla on torstaina fysiikan koe ja mun pitää lukee yks kirja perjantaiksi ja kirjottaa näytelmäanalyysi ja tehä kyllä ihan perkeleesti kaikkea muutaki mutta en millään jaksais ku vÄSYTTÄÄ
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 19, 2016 19:31:31 GMT
väsyttÄÄ
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2016 23:31:03 GMT
mullon niinku miljoona asiaa huomenna
|
|