|
Post by Miopod on Sept 7, 2016 22:19:01 GMT
Äiti ja iskä kokoajan yhtäkkiä muistuttelee ylppäreistä vaikka luen niihin kaiken aikaa ja oon jo kirjottanukki pari ainetta yllättävän hyvillä arvosanoilla eikä ne silloon niihin valmistautuessa höpäjäny mitää. Sanon niille viä että jätän jokasta muistutusta kohti yhden luvun lukematta jos tää jatkuu :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 8, 2016 13:55:51 GMT
mulla oli tänään eka koulupäivä, olin aamulla aika innoissanikin. söin aamupalan ja menin tunnille - todellisuus iski. emmä tiiä onko se vaan tää eka päivä, mutta jotenkin tuntuu, etten kuulu tänne. nyt ehkä ekat 5vk piirretään ja maalataan, mitä vihaan yli kaiken. en osaa piirtää ollenkaan (en kieltäis, jos oikeesti osaisin) ja kirjaimellisesti kaikki muut osaa. tunsin koko koulupäivän ajan kauheeta alemmuuskompleksia ja ahdistaa. sillee joo ei kaikki välttis osaa, mut väistämättäkin tuntee itsensä huonoksi, kun kaikki muut osaa. lisäksi ohjelmassa on tulevaisuudessa lyhytelokuv(i)a, enkä todellakaan tykkää olla kuvattavana. luokkalaiset on kyllä ihan fine, ettei siinä mitään. täälä asuntolassakin on tosi yksinäistä ja aika käy pitkäksi. tää koulu on keskellä ei mitään ja keskustaankin on 8km (ei jaksais kävellä) ja bussiyhteydet on huonot. oon varmaan kauhee luuseri, kun ekan päivän jälkeen jo haluaisin lopettaa :-D no mut katellaan miten menee, kyllä mä tän viikon ainakin vielä kestän. tuntuu myös vaan, että tuotan kaikille pettymyksen / petän luottamuksen, kun ne on silleen "kyllä se siitä, kun vaihtuu aiheet/yrität vaan parhaas!!" yms, mutta ite oon (ainakin vielä) vahvasti lopettamisen kannalla. en uskalla sanoo, että ahdistaa niin saatanasti, haluaisin vaan kotiin. oon tänäänkin vaan kirjaimellisesti itkenyt melkein koko päivän, tihrustin äitillekin melkein tunnin puhelimeen. DDD:: voi eiii kuulostaa kyllä tosi kurjalta, mutta älä anna vielä ekojen päivien masentaa. Ja tiedän miltä noi alemmuuskompleksit tuntuu, mut sun pitää vaan olla vertaamatta ittees muihin ja keskittyä siihen mitä ite osaat Ja piirtäminen ja maalaaminen voi olla ihan kivaakin vaikkei sitä osais, etit vaan itelles sopivan piirtotyylin. Ei sen tarvii olla mitään realistista tai monimutkasta, pelkillä kolmioillakin voi tehä vaikka kuinka hienoja töitä. Söträät vaan jotain kunnes se näyttää hienolta. Itekin teen aina jtn kiekuroita ja geometrisia kuvioita joista sit muodostan jotain isompia kokonaisuuksia. En osaa selittää mutta joo, piirtämään oppii vaan piirtämällä mut yksinkertasillakin jutuilla pääsee jo pitkälle. Kannattaa alottaa aika abstrakteista töistä, ne on helppoja eikä niiden tekoon oikeestaan oo mitään oikeeta tapaa, eli voit söträä huolessa mitä vaan - ei se kumminkaan esitä mitään. Se kehittää piirtotaitoja ja sitä voi tehä lähes missä vaan, esim. ite söträän aina jotain sanomalehtien nurkkiin, varsin terapeuttista Ja ei kai niissä lyhyt elokuvissa välttämätttä tarvii olla kuvattavana? Jos kuvaat ite muita tai keskityt muihin juttuihin, niinku käsikirjotukseen ja editointiin. Eikä se asuntolassakaan oleminen varmaan oo niin tylsää enää sit kun oot tutustunu muihin siellä. Mutta jos et tosiaan saa tosta uudesta koulusta mitään otetta ja toi kurja olo jatkuu, niin sillon on ihan fine vaikka lopettasitkin, se ei vaan ollu sun juttu ja that's it, kokeilet jotain muuta. Mut älä tosiaan heti lopeta vaikka tekis mieli, tulevaisuudessa voi alkaa kaduttaa jos sulle tuleekin sellanen olo että tää ois sittenkin ollut se sun juttu. Ehkä toi sun olos on nyt vaan alkujärkytystä ja jännitystä. Saattaa olla että jopa innostut piirtämisestä tai niistä lyhytelokuvista, tai ehkä löydät tosta asuntolasta uuden parhaan kaveris. Anyway,toivotaan että asiat kääntyy parempaan päin ja opintos sujuu!
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 8, 2016 16:12:21 GMT
mulla oli tänään eka koulupäivä, olin aamulla aika innoissanikin. söin aamupalan ja menin tunnille - todellisuus iski. emmä tiiä onko se vaan tää eka päivä, mutta jotenkin tuntuu, etten kuulu tänne. nyt ehkä ekat 5vk piirretään ja maalataan, mitä vihaan yli kaiken. en osaa piirtää ollenkaan (en kieltäis, jos oikeesti osaisin) ja kirjaimellisesti kaikki muut osaa. tunsin koko koulupäivän ajan kauheeta alemmuuskompleksia ja ahdistaa. sillee joo ei kaikki välttis osaa, mut väistämättäkin tuntee itsensä huonoksi, kun kaikki muut osaa. lisäksi ohjelmassa on tulevaisuudessa lyhytelokuv(i)a, enkä todellakaan tykkää olla kuvattavana. luokkalaiset on kyllä ihan fine, ettei siinä mitään. täälä asuntolassakin on tosi yksinäistä ja aika käy pitkäksi. tää koulu on keskellä ei mitään ja keskustaankin on 8km (ei jaksais kävellä) ja bussiyhteydet on huonot. oon varmaan kauhee luuseri, kun ekan päivän jälkeen jo haluaisin lopettaa :-D no mut katellaan miten menee, kyllä mä tän viikon ainakin vielä kestän. tuntuu myös vaan, että tuotan kaikille pettymyksen / petän luottamuksen, kun ne on silleen "kyllä se siitä, kun vaihtuu aiheet/yrität vaan parhaas!!" yms, mutta ite oon (ainakin vielä) vahvasti lopettamisen kannalla. en uskalla sanoo, että ahdistaa niin saatanasti, haluaisin vaan kotiin. oon tänäänkin vaan kirjaimellisesti itkenyt melkein koko päivän, tihrustin äitillekin melkein tunnin puhelimeen. DDD:: voi eiii kuulostaa kyllä tosi kurjalta, mutta älä anna vielä ekojen päivien masentaa. Ja tiedän miltä noi alemmuuskompleksit tuntuu, mut sun pitää vaan olla vertaamatta ittees muihin ja keskittyä siihen mitä ite osaat Ja piirtäminen ja maalaaminen voi olla ihan kivaakin vaikkei sitä osais, etit vaan itelles sopivan piirtotyylin. Ei sen tarvii olla mitään realistista tai monimutkasta, pelkillä kolmioillakin voi tehä vaikka kuinka hienoja töitä. Söträät vaan jotain kunnes se näyttää hienolta. Itekin teen aina jtn kiekuroita ja geometrisia kuvioita joista sit muodostan jotain isompia kokonaisuuksia. En osaa selittää mutta joo, piirtämään oppii vaan piirtämällä mut yksinkertasillakin jutuilla pääsee jo pitkälle. Kannattaa alottaa aika abstrakteista töistä, ne on helppoja eikä niiden tekoon oikeestaan oo mitään oikeeta tapaa, eli voit söträä huolessa mitä vaan - ei se kumminkaan esitä mitään. Se kehittää piirtotaitoja ja sitä voi tehä lähes missä vaan, esim. ite söträän aina jotain sanomalehtien nurkkiin, varsin terapeuttista Ja ei kai niissä lyhyt elokuvissa välttämätttä tarvii olla kuvattavana? Jos kuvaat ite muita tai keskityt muihin juttuihin, niinku käsikirjotukseen ja editointiin. Eikä se asuntolassakaan oleminen varmaan oo niin tylsää enää sit kun oot tutustunu muihin siellä. Mutta jos et tosiaan saa tosta uudesta koulusta mitään otetta ja toi kurja olo jatkuu, niin sillon on ihan fine vaikka lopettasitkin, se ei vaan ollu sun juttu ja that's it, kokeilet jotain muuta. Mut älä tosiaan heti lopeta vaikka tekis mieli, tulevaisuudessa voi alkaa kaduttaa jos sulle tuleekin sellanen olo että tää ois sittenkin ollut se sun juttu. Ehkä toi sun olos on nyt vaan alkujärkytystä ja jännitystä. Saattaa olla että jopa innostut piirtämisestä tai niistä lyhytelokuvista, tai ehkä löydät tosta asuntolasta uuden parhaan kaveris. Anyway,toivotaan että asiat kääntyy parempaan päin ja opintos sujuu! apua, en osaa sanoa muuta kun kiitos!! tais olla aika paljon vaan sitä ekaakin päivää, koska nyt on jo paljon parempi olo, vaikka onkin kauhee koti-ikävä :-) tykkään siis piirtää, mutta omaan tahtiin ja asioita, mitä haluan. kuvistunnit on kyllä aina olleet mulle tuskaa :-D toivotaan, että kurssilla tulee paljon abstraktitöitä ja ettei tartte olla kuvattavana! täälä asuntolassa ihmiset on kyllä tosi paljon huoneissaan, eikä niitä paljo näy: taitaa joku muukin tykätä omasta rauhasta :-D toki, ei täälä nyt niin paljon paikkoja oo, joissa hengailla. mutta joo, kyllä mä ainakin jouluun asti koitan pärjätä ja jos silloin vielä haluan lopettaa, niin lopetan. eihän sinnekkään oo kun 3 ja ½ kuukautta. kiitos vielä tsemppaavista sanoista!♥ ihanaa, että joku jaksaa kuunnella netissäkin :-)
|
|
|
Post by soitaparanoid on Sept 8, 2016 20:01:15 GMT
- sain hermoromahduksen jo kurssin ekoista ennakkotehtävistä, tää ei oo hyvä merkki siis tämä. oon ollu hermoromahduksen partaalla koko tän jakson ajan. mut hei kyl me selvitää ehkä
|
|
|
Post by soitaparanoid on Sept 8, 2016 20:04:26 GMT
nii ja halusin vaa kertoo että oon uponnu tänne kuseen aika rankasti enkä pysty iltasin ajettelee ku yhtä ihmisraukkaa haluisin vaa sanoo että haloo tykkään susta mutta miten teen sen hienotunteisesti =))))))))))))paska
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 9, 2016 13:17:32 GMT
DDD:: voi eiii kuulostaa kyllä tosi kurjalta, mutta älä anna vielä ekojen päivien masentaa. Ja tiedän miltä noi alemmuuskompleksit tuntuu, mut sun pitää vaan olla vertaamatta ittees muihin ja keskittyä siihen mitä ite osaat Ja piirtäminen ja maalaaminen voi olla ihan kivaakin vaikkei sitä osais, etit vaan itelles sopivan piirtotyylin. Ei sen tarvii olla mitään realistista tai monimutkasta, pelkillä kolmioillakin voi tehä vaikka kuinka hienoja töitä. Söträät vaan jotain kunnes se näyttää hienolta. Itekin teen aina jtn kiekuroita ja geometrisia kuvioita joista sit muodostan jotain isompia kokonaisuuksia. En osaa selittää mutta joo, piirtämään oppii vaan piirtämällä mut yksinkertasillakin jutuilla pääsee jo pitkälle. Kannattaa alottaa aika abstrakteista töistä, ne on helppoja eikä niiden tekoon oikeestaan oo mitään oikeeta tapaa, eli voit söträä huolessa mitä vaan - ei se kumminkaan esitä mitään. Se kehittää piirtotaitoja ja sitä voi tehä lähes missä vaan, esim. ite söträän aina jotain sanomalehtien nurkkiin, varsin terapeuttista Ja ei kai niissä lyhyt elokuvissa välttämätttä tarvii olla kuvattavana? Jos kuvaat ite muita tai keskityt muihin juttuihin, niinku käsikirjotukseen ja editointiin. Eikä se asuntolassakaan oleminen varmaan oo niin tylsää enää sit kun oot tutustunu muihin siellä. Mutta jos et tosiaan saa tosta uudesta koulusta mitään otetta ja toi kurja olo jatkuu, niin sillon on ihan fine vaikka lopettasitkin, se ei vaan ollu sun juttu ja that's it, kokeilet jotain muuta. Mut älä tosiaan heti lopeta vaikka tekis mieli, tulevaisuudessa voi alkaa kaduttaa jos sulle tuleekin sellanen olo että tää ois sittenkin ollut se sun juttu. Ehkä toi sun olos on nyt vaan alkujärkytystä ja jännitystä. Saattaa olla että jopa innostut piirtämisestä tai niistä lyhytelokuvista, tai ehkä löydät tosta asuntolasta uuden parhaan kaveris. Anyway,toivotaan että asiat kääntyy parempaan päin ja opintos sujuu! apua, en osaa sanoa muuta kun kiitos!! tais olla aika paljon vaan sitä ekaakin päivää, koska nyt on jo paljon parempi olo, vaikka onkin kauhee koti-ikävä :-) tykkään siis piirtää, mutta omaan tahtiin ja asioita, mitä haluan. kuvistunnit on kyllä aina olleet mulle tuskaa :-D toivotaan, että kurssilla tulee paljon abstraktitöitä ja ettei tartte olla kuvattavana! täälä asuntolassa ihmiset on kyllä tosi paljon huoneissaan, eikä niitä paljo näy: taitaa joku muukin tykätä omasta rauhasta :-D toki, ei täälä nyt niin paljon paikkoja oo, joissa hengailla. mutta joo, kyllä mä ainakin jouluun asti koitan pärjätä ja jos silloin vielä haluan lopettaa, niin lopetan. eihän sinnekkään oo kun 3 ja ½ kuukautta. kiitos vielä tsemppaavista sanoista!♥ ihanaa, että joku jaksaa kuunnella netissäkin :-) :") ei mitään, hyvä kuulla että on jo parempi olo! Ja ne kuvistuntien kärsimykset saattaa johtua ihan opettajastakin, itelläni ainakin meni kaikki innostus kun opettaja vaihtu sellaseen vanhaan, katkeraan kääkkään : että toivottavasti sulla on vähän parempi opettaja! en kyl tiiä tosta sun koulusta, mutta ainakin meillä kuviksentunnit on ollu paljon mukavampia mitä sitten vaikka yläasteella, töitä saa tehä pitkään ja omalla tavallaan, kunhan saa jotain aikaan Niin ja oon varma että ne asuntolankin tyypit vaan ilahtuu jos meet juttelee niille. Tietysti vähän hankalaa jos ei oo paikkoja mihin mennä, mutta jos siellä jossain on mahdollisuus törmätä ihmiselämään tai sen kaltaseen, niin sinne vaan :"D Ja joulu on ihan hyvä tavote, siihen mennessä asiat on varmaan jo aika selvillä ja tiiät haluatko jatkaa vai lopettaa. Tsemppaat vaan tän kolme kuukautta niin kyllä sä saat asiat onnistuu, tavalla tai toisella
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 9, 2016 13:25:41 GMT
nii ja halusin vaa kertoo että oon uponnu tänne kuseen aika rankasti enkä pysty iltasin ajettelee ku yhtä ihmisraukkaa haluisin vaa sanoo että haloo tykkään susta mutta miten teen sen hienotunteisesti =))))))))))))paska oww laita sille viestiä ja sano että haluut naimisiin sen kaa ja sit jos asiat menee päin kusta ja paskaa niin sanot että a) se oli vitsi tai b) olit vähän huppelissa/väsyny/muussa vastuusta vapauttavassa olotilassa
|
|
|
Post by Arabella on Sept 10, 2016 20:32:45 GMT
mun aurinkolasit meni rikki
mut sit korjasin ne langalla ja neulalla niinku suck it seiskaluokan tekstiilityön opettaja joka anto mulle vaan 7
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 8:16:07 GMT
mun aurinkolasit meni rikki mut sit korjasin ne langalla ja neulalla niinku suck it seiskaluokan tekstiilityön opettaja joka anto mulle vaan 7 :DDD aika pro
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 8:17:57 GMT
nukuin huonossa asennossa ja nyt mun jalkaan sattuu
Ja jostain syystä musta tuntuu et oisin kasvanu pituutta mut en kyl usko et se on mahollista (mut ei se kyl haittais yhtään)
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 11, 2016 9:51:05 GMT
tänään pitäis taas mennä takas asuntolaan (oon käymäs kotona) D: paitsi rupeen tod.näk. kulkemaan kotoa kouluun, niin ens viikko enää asuntolassa!
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 11, 2016 15:23:03 GMT
mun hiukset on saavuttanu hartiamitan ja nyt mä tietysti sain idean et haluun ajella pääni
kerron sit ku mul on enää siili jäljellä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 16:50:52 GMT
mun hiukset on saavuttanu hartiamitan ja nyt mä tietysti sain idean et haluun ajella päänikerron sit ku mul on enää siili jäljellä cool! mäki haluaisin siilin mut oon nössö <\3
|
|
|
Post by Arabella on Sept 11, 2016 19:54:55 GMT
mun hiukset on saavuttanu hartiamitan ja nyt mä tietysti sain idean et haluun ajella päänikerron sit ku mul on enää siili jäljellä cool! mäki haluaisin siilin mut oon nössö <\3 jolo
|
|
|
Post by Arabella on Sept 11, 2016 20:23:48 GMT
siis terveystarkastus en oo vielä ees saanu sitä aikaa enkä tuu varmaan saamaan vielä pitkään aikaan mutta mua ahistaa jo nyt ja aattelin tässä että voisin vaikka kaivaa itelleni jonku kuopan maan alle ja elää sit siellä kyl mä varmaan vielä ehtisin
|
|