|
Post by Sibe on Sept 2, 2016 14:16:42 GMT
Mun pitäs lukee ylppäreihin mut oon lukenu aika vähä munki pitäis lukea ja mitä teen, oon vaan koneella oon vieläkin flunssassa, joka alkoi noin viikko sitten, ketuttaa ja mulla ois hieno to do list tehtynä että mitä hommia pitäis nyt vklp saada tehtyä, niin oon vaan vilkuillu sitä silleen ei ja haluisin kattoa jotain hyvää ohjelmaa mut ei oo mitää muuta ku game of thronesia ja vissiin äiti kattoo telkkaria (((: ja haluisin sipsiä mut en jaksa mennä tohon tosi lähellä olevaan kauppaan
|
|
|
Post by Miopod on Sept 2, 2016 14:38:11 GMT
Mun pitäs lukee ylppäreihin mut oon lukenu aika vähä munki pitäis lukea ja mitä teen, oon vaan koneella oon vieläkin flunssassa, joka alkoi noin viikko sitten, ketuttaa ja mulla ois hieno to do list tehtynä että mitä hommia pitäis nyt vklp saada tehtyä, niin oon vaan vilkuillu sitä silleen ei ja haluisin kattoa jotain hyvää ohjelmaa mut ei oo mitää muuta ku game of thronesia ja vissiin äiti kattoo telkkaria (((: ja haluisin sipsiä mut en jaksa mennä tohon tosi lähellä olevaan kauppaan Keksin aika hyvän lukemiskikan: kirjotin youtubeen lukemani aineen (Filosofia) ja kokeilin erikseen suomeksi ja englanniksi ja löysin kaikkia opetusvideoita ja dokkareita ja semmosia aiheesta. Niitä on kiva kattoo ja jää päähänki paremmin
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 4, 2016 6:34:26 GMT
Tapasin kivan pojan mut sit mun piti juosta bussiin. :-( Nyt tuskailen että laittaisinko sille viestiä vai ei koska se kuitenki anto numeronsa mulle.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 4, 2016 9:09:47 GMT
Tapasin kivan pojan mut sit mun piti juosta bussiin. :-( Nyt tuskailen että laittaisinko sille viestiä vai ei koska se kuitenki anto numeronsa mulle. laita, laita!!
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 4, 2016 11:57:39 GMT
alotan ens viikolla uudes koulus, jota on kerinny mennä jo 2vk. mua jännittää ja ehkä turhankin liikaa että a) kaikilla on jo kaveriporukat ja kukaan ei huoli mua b) ei oo vapaita istumapaikkoja ilman, että ne on jonkun vieressä ja sitten joudun istumaan jonku viereen ja ne ei tykkää siitä c) kaikki on ilkeitä
:---D ok, musta tulee kauhee murehtija, kun mua jännittää
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2016 13:13:43 GMT
Eilen oli niin väsyttävä päivä powerparkissa että nukuin tänään puoli neljään :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2016 13:39:57 GMT
alotan ens viikolla uudes koulus, jota on kerinny mennä jo 2vk. mua jännittää ja ehkä turhankin liikaa että a) kaikilla on jo kaveriporukat ja kukaan ei huoli mua b) ei oo vapaita istumapaikkoja ilman, että ne on jonkun vieressä ja sitten joudun istumaan jonku viereen ja ne ei tykkää siitä c) kaikki on ilkeitä :---D ok, musta tulee kauhee murehtija, kun mua jännittää etköhän sä äkkiä sinne sulaudu, ei meilläkään oo koulussa vielä mitään vakituisia kaveriporukoita ja kaikki on ollu tosi kivoja :--D meet vaan sinne niin pian huomaat että se jännitit ihan suotta
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 5, 2016 14:47:27 GMT
alotan ens viikolla uudes koulus, jota on kerinny mennä jo 2vk. mua jännittää ja ehkä turhankin liikaa että a) kaikilla on jo kaveriporukat ja kukaan ei huoli mua b) ei oo vapaita istumapaikkoja ilman, että ne on jonkun vieressä ja sitten joudun istumaan jonku viereen ja ne ei tykkää siitä c) kaikki on ilkeitä :---D ok, musta tulee kauhee murehtija, kun mua jännittää etköhän sä äkkiä sinne sulaudu, ei meilläkään oo koulussa vielä mitään vakituisia kaveriporukoita ja kaikki on ollu tosi kivoja :--D meet vaan sinne niin pian huomaat että se jännitit ihan suotta kiitos tsemppaavista sanoista! joo munki luokalla on vaan 5, niin eiköhän sinne sulaudu hyvin :~)
|
|
|
Post by Arabella on Sept 5, 2016 18:45:17 GMT
mun pitäis lukea kaks kirjaa mut en oo vielä ees lainannu niitä kumpaakaan ja mun pitäis tehä jotain äikän tehtäviä mut en vieläkään omista sitä kirjaa josta mun pitäis niitä tehä
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 6, 2016 13:43:34 GMT
- mun puhelin murskaantu ja nyt oon pari satkuu köyhempi - verottaja vei multa palkkarahat - mul on kylmä ja nälkä - vihaan integraaleja - tokmannil ei ollu tavallista sähkövatkainta joten jouduin ostaa kulhollisen - mun margariini on neljä kuukautta vanhaa ja maistuu ihan kauhealta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 6, 2016 15:30:18 GMT
- Mun korvaan sattuu - Näytän tyhmältä - Oon tyhmä - lol.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 7, 2016 16:10:07 GMT
haluisin mennä ulos vähä lenkille ku on niin hieno sää mut tuntuu tyhmältä mennä vaan yksin harhaileen tonne epäilyttävän näkösesti ja ku en ois ees menos sillee kunnon hölkkälenkille vaan vähä vaan käveleen ja haluisin mieluumin sitä varte jonku lenkkikaverin tai koiran tai sit jonku selvän päämäärän minne oon menos. : Eikä niitä oo. Plus olin kitaratunnilla äsken ja sielä oli joku kersa joka mulkoili mua kokoajan tosi vihasesti.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 7, 2016 17:28:31 GMT
haluisin mennä ulos vähä lenkille ku on niin hieno sää mut tuntuu tyhmältä mennä vaan yksin harhaileen tonne epäilyttävän näkösesti ja ku en ois ees menos sillee kunnon hölkkälenkille vaan vähä vaan käveleen ja haluisin mieluumin sitä varte jonku lenkkikaverin tai koiran tai sit jonku selvän päämäärän minne oon menos. : Eikä niitä oo. Plus olin kitaratunnilla äsken ja sielä oli joku kersa joka mulkoili mua kokoajan tosi vihasesti. aina kun meen yksin lenkille harhailee, otan jonkun pienen laukun että näyttäsin siltä kun mulla ois joku päämäärä :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 7, 2016 18:14:13 GMT
mulla oli tänään eka koulupäivä, olin aamulla aika innoissanikin. söin aamupalan ja menin tunnille - todellisuus iski. emmä tiiä onko se vaan tää eka päivä, mutta jotenkin tuntuu, etten kuulu tänne. nyt ehkä ekat 5vk piirretään ja maalataan, mitä vihaan yli kaiken. en osaa piirtää ollenkaan (en kieltäis, jos oikeesti osaisin) ja kirjaimellisesti kaikki muut osaa. tunsin koko koulupäivän ajan kauheeta alemmuuskompleksia ja ahdistaa. sillee joo ei kaikki välttis osaa, mut väistämättäkin tuntee itsensä huonoksi, kun kaikki muut osaa.
lisäksi ohjelmassa on tulevaisuudessa lyhytelokuv(i)a, enkä todellakaan tykkää olla kuvattavana. luokkalaiset on kyllä ihan fine, ettei siinä mitään. täälä asuntolassakin on tosi yksinäistä ja aika käy pitkäksi. tää koulu on keskellä ei mitään ja keskustaankin on 8km (ei jaksais kävellä) ja bussiyhteydet on huonot. oon varmaan kauhee luuseri, kun ekan päivän jälkeen jo haluaisin lopettaa :-D no mut katellaan miten menee, kyllä mä tän viikon ainakin vielä kestän. tuntuu myös vaan, että tuotan kaikille pettymyksen / petän luottamuksen, kun ne on silleen "kyllä se siitä, kun vaihtuu aiheet/yrität vaan parhaas!!" yms, mutta ite oon (ainakin vielä) vahvasti lopettamisen kannalla. en uskalla sanoo, että ahdistaa niin saatanasti, haluaisin vaan kotiin. oon tänäänkin vaan kirjaimellisesti itkenyt melkein koko päivän, tihrustin äitillekin melkein tunnin puhelimeen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 7, 2016 18:42:27 GMT
- sain hermoromahduksen jo kurssin ekoista ennakkotehtävistä, tää ei oo hyvä merkki
|
|