|
Post by petefromtheshop on Aug 27, 2016 6:50:34 GMT
pitäs tehä esitelmä ja läksyt ja käydä suihkussa ja mennä aikasin nukkuu ....mut kello on jo yheksän miks mulle käy kans aina noin ja nii mun ongelmat on että oon taantunu 13v tasolle enkä tiedä mitä tehdä koska oon ihastunut ihmiseen ja oon ollut tän asian kanssa aivan täys käsi varmaan 2kk. joten hei nyt kaikki parisuhdeasiantuntijat oon avoin ideoille iske se
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 28, 2016 11:07:51 GMT
pitäs tehä esitelmä ja läksyt ja käydä suihkussa ja mennä aikasin nukkuu ....mut kello on jo yheksän miks mulle käy kans aina noin ja nii mun ongelmat on että oon taantunu 13v tasolle enkä tiedä mitä tehdä koska oon ihastunut ihmiseen ja oon ollut tän asian kanssa aivan täys käsi varmaan 2kk. joten hei nyt kaikki parisuhdeasiantuntijat oon avoin ideoille Fiilaan. :-D Oon ihan onneton flirttailussa ja söpöilyssä ja kaikessa sellasessa. Mut idea: änge sen seuraan tavalla tai toisella. Siitä on hyvä lähtee.
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 28, 2016 11:21:38 GMT
oon liian täynnä D:
|
|
|
Post by Miopod on Aug 28, 2016 16:40:27 GMT
Mun veli jätti mun uniankan mökille ((
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 28, 2016 21:02:12 GMT
pitäis herätä kuudelta, enkä jaksais mennä nukkumaan :~D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 29, 2016 0:40:45 GMT
pitäis herätä kuudelta, enkä jaksais mennä nukkumaan :~D Sama. Mun pitäis herätä seittemältä ja kello on puoli neljä.
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 29, 2016 6:30:48 GMT
pitäis herätä kuudelta, enkä jaksais mennä nukkumaan :~D Sama. Mun pitäis herätä seittemältä ja kello on puoli neljä. miten tarina jatkuu, pääsitkö ylös? :-D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 29, 2016 8:05:55 GMT
Sama. Mun pitäis herätä seittemältä ja kello on puoli neljä. miten tarina jatkuu, pääsitkö ylös? :-D Joo. Jostain syystä aina silloon ku herää kolmen tunnin yöunien jälkeen on aina ihan supervirkee seuraavaan iltaan asti. Mut sit jos pitää herätä kuuden tai enemmän tunnin jälkeen nii ei saa silmiä kunnolla auki puoleenkaa päivään mennessä. : Mulla on aina nää sunnuntain ja maanantain väliset yöt tämmösiä valvojaisia. Silloon en edes yritä mennä aikasin nukkumaan ku ei siitä kuitenkaa tuu mitää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 11:35:19 GMT
Unohdin avaimet <\3
|
|
|
Post by Arabella on Aug 29, 2016 14:11:21 GMT
mäki unohdin tänään avaimet mut takaovi oli auki ei tarvinnu mennä ikkunasta taas
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 14:17:42 GMT
mäki unohdin tänään avaimet mut takaovi oli auki ei tarvinnu mennä ikkunasta taas mä luotin siihen et mun veljellä on avaimet ja mun veli luotti siihen et mulla on avaimet ... ei luoteta enää.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 14:18:55 GMT
alotin tunti sitten läksyjen teon ja sen enempää en sitten vielä oo edennytkään
|
|
|
Post by Arabella on Aug 30, 2016 14:25:28 GMT
- keitin kahvia mut sit nukahin ja nyt se on ihan kylmää </3 - oon jättäny melkeen kaikki fyysikan läksyt tekemättä ku ei oo jaksanu ja nyt oon ihan jälkeenjääny - pitäis huomenna kans palauttaa semmonen fyysikan työselostus enkä tiiä ollenkaan että miten se pitäis niinku tehä - oon muutenki vaan ihan pihalla kaikesta - sain äsken tietää että mulla on huomenna hammaslääkäri -vittusaatana
|
|
|
Post by Angelus on Aug 31, 2016 5:59:26 GMT
Olin viikon pienessä kuumeessa, ja nytkin oon vielä hieman kipeänä (mutta onneksi ilman kuumetta). Tosi kiva missata oppiaineita, joista samaa ainetta voi olla päivässä jopa kuuden tunnin ajan (ja tää tarkoittaa sitten sitä, että parissa päivässä jää jälkeen pahasti)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 31, 2016 12:48:32 GMT
Mun pitäs lukee ylppäreihin mut oon lukenu aika vähä
|
|