|
Post by Arabella on Aug 17, 2016 20:06:37 GMT
nukuin just 5 tuntia enkä oo vielä tehny läksyjä tai mitään koska olin nukkumassa
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 18, 2016 11:05:05 GMT
kaipaan läheisyyttä )---: Tällä hetkellä tää niin paljon. :----( Voisko joku ottaa mut kainaloon kiitos. oi, en ole yksin. voisin tehä mitä tahansa, jos joku vaan pitäis mua sen kainalossa ja silittäis mun hiuksia D:
|
|
|
Post by Arabella on Aug 18, 2016 14:15:14 GMT
- päätä särkee - ja väsyttää - yks ärsyttävä tyyppi tulee aina bussissa istumaan mun viereen ja sit joudun puhumaan sille
|
|
|
Post by swordsman on Aug 18, 2016 14:41:18 GMT
mun kurkku on ollu eilisestä asti tosi kipee, enkä saanu yölläkään kunnolla unta sen takia. Sen seurauksena olin sit koko koulupäivän ihan pihalla ja näytin varmaan joltain zombilta. Päätäkin särki niin etten pystyny keskittymään kunnolla mihinkään. Nyt on olo vähän parempi, kun nukuin äsken päikkärit. Kurkku on kyllä vieläkin vähän kipee
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 23, 2016 11:44:26 GMT
hain töitä ja pääsin työhaastatteluunki, mutta jotenki toivon etten pääsis. ajatus töistä jotenki ahistaa, tekis mieli vaan jäädä kotiin keräämään voimia, matkustelemaan ja tutkimaan elämään.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2016 12:44:03 GMT
Oon kipeenä ni jään paljon jälkeen läksyissä, enkä jaksa tehä asian eteen mitään koska särkee päätä ja väsyttää ja on kuumetta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 23, 2016 17:40:47 GMT
huomenna on koulukuvaus ja näytän yhtä perseeltä mitä aina :::DDDDD::::
|
|
|
Post by Arabella on Aug 23, 2016 19:34:46 GMT
nukahin joksiki puoleksi tunniksi silleen että mun pää nojas oudosti mun olkapäähän ja nyt mun niskaan sattuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 23, 2016 19:49:21 GMT
nukahin joksiki puoleksi tunniksi silleen että mun pää nojas oudosti mun olkapäähän ja nyt mun niskaan sattuu yh ugh, toi tunne on kauhee
|
|
|
Post by Miopod on Aug 23, 2016 23:02:38 GMT
Haluun ostaa mun uudet farkut miestenosastolta ku ollaan menos äitin kans kaupungille huomenna koska sielä on istuvampia farkkuja mut äitin mielestä se on tyhmää nii nyt mun pitää vaan jättää farkut ostamatta taas ja käydä ostaas ne joskus yksin.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2016 5:23:45 GMT
Väsyttää ja tulin kouluun ja en haluis ja haluaisin olla vaan kipee tai koko ajan kotona en jaksa ää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 25, 2016 18:08:17 GMT
pitäs tehä esitelmä ja läksyt ja käydä suihkussa ja mennä aikasin nukkuu
....mut kello on jo yheksän
|
|
|
Post by Angelus on Aug 25, 2016 19:01:18 GMT
Juttelin yhden intialaisen kanssa varmaan 1 ja puol tuntia omeglessa (taidan jatkaa tätä kik-sovelluksessa, koska juttu lensi hyvin -- mun huonosta englannin taidosta huolimatta -- tää intialainen haluais etenkin talvella tulla käymään Suomesssa), kunnes päätin lähtee kuumeen takia nukkumaan. Ja tosiaan ongelma on se, että olis koulua, mutta mähän oon kipeänä
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 26, 2016 17:26:59 GMT
oon liian täynnä yh ): #firstworldproblems
|
|
|
Post by soitaparanoid on Aug 26, 2016 19:37:07 GMT
pitäs tehä esitelmä ja läksyt ja käydä suihkussa ja mennä aikasin nukkuu ....mut kello on jo yheksän miks mulle käy kans aina noin ja nii mun ongelmat on että oon taantunu 13v tasolle enkä tiedä mitä tehdä koska oon ihastunut ihmiseen ja oon ollut tän asian kanssa aivan täys käsi varmaan 2kk. joten hei nyt kaikki parisuhdeasiantuntijat oon avoin ideoille
|
|