|
Post by Arabella on Aug 13, 2016 11:14:40 GMT
flow festival on ongelma koska mä en oo siellä
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 14, 2016 18:47:25 GMT
Tän päivän polttavin ongelma on huominen. Tapasin yksillä festareilla kivan tyypin ja meen huomenna tapaamaan sitä enkä tiedä onko nää nyt sit treffit vai mitkä. iske se eiku eiköhän se sit paikan päällä selviä :-D NO KU EI SELVINNY! Saatana. Aika kaverimeininki oli eikä nyt mitenkään ihan hirveesti perhosia eikä tuhatjalkasia vatsassakaan. Jossain vaiheessa juttu käänty siihen että on tota välimatkaa muuten semisti - 600 km tällä hetkellä ja kun muutan opiskelupaikkakunnalle niin päälle 800 km... Sano se että tahtois silti nähdä uudelleenkin mutta äh kun en tiedä!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 20:50:13 GMT
kaipaan läheisyyttä )---: ( ota hali
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 21:00:19 GMT
iske se eiku eiköhän se sit paikan päällä selviä :-D NO KU EI SELVINNY! Saatana. Aika kaverimeininki oli eikä nyt mitenkään ihan hirveesti perhosia eikä tuhatjalkasia vatsassakaan. Jossain vaiheessa juttu käänty siihen että on tota välimatkaa muuten semisti - 600 km tällä hetkellä ja kun muutan opiskelupaikkakunnalle niin päälle 800 km... Sano se että tahtois silti nähdä uudelleenkin mutta äh kun en tiedä!! ..... :'D no mut miehet monesti puolivahingossa keskittyy liikaa siihen että on hauskaa ja sit siitä helposti jää vaan sellanen "meh", kaverifiilis - vaikka ne saattas oikeesti olla kiinnostuneitakin. Ja niin noh - toi välimatka tietysti pistää mietityttää. Mut jos teillä on mahollisuus nähdä uudelleen ja jos viihdyit sen seurassa, niin ethän sä siinä mitään menetä jos katot mihin toi johtaa.
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 15, 2016 6:47:35 GMT
NO KU EI SELVINNY! Saatana. Aika kaverimeininki oli eikä nyt mitenkään ihan hirveesti perhosia eikä tuhatjalkasia vatsassakaan. Jossain vaiheessa juttu käänty siihen että on tota välimatkaa muuten semisti - 600 km tällä hetkellä ja kun muutan opiskelupaikkakunnalle niin päälle 800 km... Sano se että tahtois silti nähdä uudelleenkin mutta äh kun en tiedä!! ..... :'D no mut miehet monesti puolivahingossa keskittyy liikaa siihen että on hauskaa ja sit siitä helposti jää vaan sellanen "meh", kaverifiilis - vaikka ne saattas oikeesti olla kiinnostuneitakin. Ja niin noh - toi välimatka tietysti pistää mietityttää. Mut jos teillä on mahollisuus nähdä uudelleen ja jos viihdyit sen seurassa, niin ethän sä siinä mitään menetä jos katot mihin toi johtaa. Suhdeneuvoja Pete vauhdissa! :-D Mut joo kyllä mä aattelin sille vielä viestitellä ja kattoo että josko johonkin väliin onnistuis sopimaan jonkinsortin miittaamisen, vaikka sit ihan vaa kavereina.
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 10:30:28 GMT
kaipaan läheisyyttä )---: ( ota hali ♥♥
|
|
|
Post by swordsman on Aug 15, 2016 11:24:10 GMT
tänään on mun loman vika päivä, mut tääkin menee ihan hukkaan kun en keksi mitään tekemistä D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:40:02 GMT
..... :'D no mut miehet monesti puolivahingossa keskittyy liikaa siihen että on hauskaa ja sit siitä helposti jää vaan sellanen "meh", kaverifiilis - vaikka ne saattas oikeesti olla kiinnostuneitakin. Ja niin noh - toi välimatka tietysti pistää mietityttää. Mut jos teillä on mahollisuus nähdä uudelleen ja jos viihdyit sen seurassa, niin ethän sä siinä mitään menetä jos katot mihin toi johtaa. Suhdeneuvoja Pete vauhdissa! :-D Mut joo kyllä mä aattelin sille vielä viestitellä ja kattoo että josko johonkin väliin onnistuis sopimaan jonkinsortin miittaamisen, vaikka sit ihan vaa kavereina. :''DDD Eipä mulla ehkä varaa oo neuvoo ketään kun itellänikää mitää säätöjä oo ollu mut sit taas oon kuunnellu niin paljon muiden suhdeongelmia että oon aika pro niissä :--DD ((tai luulen olevani)) mut hei onnee miittaukseen ja sen järjestämiseen ja kaikkeen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:40:54 GMT
tänään on mun loman vika päivä, mut tääkin menee ihan hukkaan kun en keksi mitään tekemistä D: tee pannukakkua!
|
|
|
Post by Jp on Aug 16, 2016 6:32:41 GMT
- mulla on heti huomenna koulua vartin yli kaheksasta neljään jee ihanaa jee jipii - meni pelkästään tän jakson kirjoihin 200 euroa mutta sain sentään jamerasta hienon pinkin vihon kaupanpäälle //Säkin käytät Jameraa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2016 10:04:03 GMT
- mulla on heti huomenna koulua vartin yli kaheksasta neljään jee ihanaa jee jipii - meni pelkästään tän jakson kirjoihin 200 euroa mutta sain sentään jamerasta hienon pinkin vihon kaupanpäälle //Säkin käytät Jameraa mäki meinasin tilata kirjat sieltä kunnes sit äiti halus et välttämättä tuetaan tota paikallista kirjakauppaa... :' D jotka btw tilas mulle väärän kirjan :___D mut sain kyllä sit lopulta oikeen
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 16, 2016 20:08:29 GMT
huomenna on työhaastattelu ja oh boy D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2016 21:24:47 GMT
Menin kuudelta illalla nukkumaan, heräsin äsken ja nyt en saa enää unta
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 17, 2016 8:56:09 GMT
väsy, ei sen kummempaa
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 17, 2016 16:42:20 GMT
kaipaan läheisyyttä )---: Tällä hetkellä tää niin paljon. :----( Voisko joku ottaa mut kainaloon kiitos.
|
|