|
Post by Miopod on Oct 12, 2016 23:15:01 GMT
Tää on kyllä enemmänki vuosien polttava ongelma. En tykkää ku mun toinen silmä on ihan hämärä ja saan sen jostain syystä vaan puoliksi auki enkä yhtää enempää, ellen sitte pakosta kohota kulmaa kokoajan mut eikai mun silmälihakset nyt sitäkää jaksa kokoaikaa tehä nii se valuu itestään aina takas puolikiinni. Enkä oo ees syntyny tälläsenä. Viitosluokan koulukuvas se on vielä ihan normaali mut kutosluokan koulukuvas se on tommonen outo. Nyt oonki sit kutosluokasta aina tähän päivään asti joutunu emoilemaan ja kampaamaan otsatukan sen toisen silmän päälle.
Voisko se johtua siitä ku vitos ja kutosluokan välis vähä läskistyin, ja siitä lähtien mun paino ja ruumiinmassa on poukkoillu edestakasi normaalin ja lievän ylipainon välillä?? Onks se vaan läskiä mikä painaa mun silmäluomen puolitiehen?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 13, 2016 19:52:31 GMT
Tää on kyllä enemmänki vuosien polttava ongelma. En tykkää ku mun toinen silmä on ihan hämärä ja saan sen jostain syystä vaan puoliksi auki enkä yhtää enempää, ellen sitte pakosta kohota kulmaa kokoajan mut eikai mun silmälihakset nyt sitäkää jaksa kokoaikaa tehä nii se valuu itestään aina takas puolikiinni. Enkä oo ees syntyny tälläsenä. Viitosluokan koulukuvas se on vielä ihan normaali mut kutosluokan koulukuvas se on tommonen outo. Nyt oonki sit kutosluokasta aina tähän päivään asti joutunu emoilemaan ja kampaamaan otsatukan sen toisen silmän päälle. Voisko se johtua siitä ku vitos ja kutosluokan välis vähä läskistyin, ja siitä lähtien mun paino ja ruumiinmassa on poukkoillu edestakasi normaalin ja lievän ylipainon välillä?? Onks se vaan läskiä mikä painaa mun silmäluomen puolitiehen? munki toinen silmä on ihan härö!! kai se on synnynäistä, mut varmaan se on tullu näkyviin vasta iän myötä kun kasvon piirteet muuttuu ja rasvaa kertyy kasvoihin jne. kasvojumppa voi auttaa, netistä löytyy kaikenlaisia kikkkoja ja ite ainakin oon havainnu et on tää löppöluomi menny vähän parempaan suuntaan sen myötä kokonaanhan näistä vaivoista ei pääse kuin sit leikkauksilla, mut niissä sit taas on omat riskinsä ja harminsa
|
|
|
Post by Miopod on Oct 14, 2016 8:20:53 GMT
Tää on kyllä enemmänki vuosien polttava ongelma. En tykkää ku mun toinen silmä on ihan hämärä ja saan sen jostain syystä vaan puoliksi auki enkä yhtää enempää, ellen sitte pakosta kohota kulmaa kokoajan mut eikai mun silmälihakset nyt sitäkää jaksa kokoaikaa tehä nii se valuu itestään aina takas puolikiinni. Enkä oo ees syntyny tälläsenä. Viitosluokan koulukuvas se on vielä ihan normaali mut kutosluokan koulukuvas se on tommonen outo. Nyt oonki sit kutosluokasta aina tähän päivään asti joutunu emoilemaan ja kampaamaan otsatukan sen toisen silmän päälle. Voisko se johtua siitä ku vitos ja kutosluokan välis vähä läskistyin, ja siitä lähtien mun paino ja ruumiinmassa on poukkoillu edestakasi normaalin ja lievän ylipainon välillä?? Onks se vaan läskiä mikä painaa mun silmäluomen puolitiehen? munki toinen silmä on ihan härö!! kai se on synnynäistä, mut varmaan se on tullu näkyviin vasta iän myötä kun kasvon piirteet muuttuu ja rasvaa kertyy kasvoihin jne. kasvojumppa voi auttaa, netistä löytyy kaikenlaisia kikkkoja ja ite ainakin oon havainnu et on tää löppöluomi menny vähän parempaan suuntaan sen myötä kokonaanhan näistä vaivoista ei pääse kuin sit leikkauksilla, mut niissä sit taas on omat riskinsä ja harminsa Kattelinki niitä kasvojumppa juttuja ja suurin osa niistä liikkeistä näyttiki kohdistuvan just kulmien ja otsan alueelle Toivottavasti se auttais. Olinki jo päättäny etten ainakaa mitää kauneusleikkauksia rupee tekeen vaikka oiski vaan tommonen pikkunen rasvanpoisto kulmakarvasta Tai mitä jos vaan teippaanki sen läpinäkyvällä teipillä pysymään auki :'DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 15, 2016 17:04:04 GMT
Öäh no se et menin vähä krebaamaan torstaina, olin kotona vasta viideltä aamulla sen jälkeen kun olin kaverin kanssa joutunu suunnilleen kantamaan erittäin huonossa kunnossa olevan tytyn taksiin ja sit piti vielä mennä kouluunki Sit iltapäivällä iski darra ja kaikki oli kauheaa
Ja kaupas ei ollu hyvää minttusuklaata, tuli paha mieli
|
|
|
Post by Miopod on Oct 16, 2016 2:51:36 GMT
Ne filmaa the Grand Touria suomessa marraskuussa ja sinne arvotaan niin monta lippua studioyleisöpaikkoihin kui paikkoja riittää applausestoren kautta ja ilmottauduin sit siihen iha varmuuden vuoksi, mutta: -ne ilmottaa lippujen saaneet kaks päivää ennen studiokuvauspäivää. -se on tod. näk. lapissa minne ois täältä pelkästään lentäenki monen tunnin matka -se on keskellä viikkoo (no saan kyl koulusta vapaata helposti päiväksi tai pariksi onneksi) -ikäraja on 18 ja mun veli täyttää vasta joulukuussa enkä tiä kui tarkkoja ne on siinä -siel pitää olla ihan helvetin aikasin tai ei välttistä pääse sisään jos paikat jotenki mystisesti täyttyy (mikä voi ilmeisesti olla mahdollista lippujen saanninki jälkeen??) minkä vuoksi jos ei pääsekkää sisään ois tehny melkein päivän matkan turhaan.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 16, 2016 20:42:29 GMT
En löydä yhtä sarjaa, jonka jostain jaksosta muistan loppuosan :S (se tuli telkkarista kai joskus 2012...) Mulla on mielikuva, että kyseessä olisi Rookie Blue, mutta en oo varma.
|
|
|
Post by swordsman on Oct 19, 2016 17:01:28 GMT
en yhtään tiiä mille riparille aion ilmottautua, vaikka se pitäis jo aika pian tietää. En tiiä uskaltaisinko ilmottautua millekään leirille, jolta en välttämättä tuntis ketään, ja sitten ois hyvin mahdollista että kävis taas niin että kaikilla muilla on omat porukkansa ja mä jäisin enemmän tai vähemmän ulkopuoliseks. Se olis kuitenkin vähän nopeemmin ohi kun kaupunkiripari, joka kuulostaa muutenkin vähän tylsältä. Enkä tietenkään tiiä olisko sekään kotona yöpymisestä huolimatta yhtään leiriä helpompi vaihtoehto, kun en etukäteen tiedä millasta porukkaa siellä on.
Oon kyllä niin kateellinen niille, joilla on joku paras kaveri, jonka kanssa näitä juttuja voi suunnitella. Mulla on kyllä nykyään aika paljon kavereita koulussa, mutta niillä on kuitenkin kaikilla ne omat tiiviit porukkansa ja varmaan jo riparisuunnitelmatkin selvillä. Veikkaan kyllö että stressaan vaan taas kerran ihan liikaa, ja voi olla että koko ripari tulee oikeesti olemaan tosi kiva ja saan ehkä uusia kavereitakin. Mut en vaan osaa päättää yhtään mitään D:
Kuulisin kyllä mielelläni teidänkin riparikokemuksia jos haluutte niitä jakaa!
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 20, 2016 13:22:46 GMT
loma menee liian nopeesti :-(
|
|
|
Post by Miopod on Oct 20, 2016 16:35:11 GMT
loma menee liian nopeesti :-( no niimb ((
|
|
|
Post by Arabella on Oct 22, 2016 8:47:15 GMT
nukuin mun siskon lattialla tämmösellä patjalla ja nukuin jotenki tosi oudosti ja nyt mun niskaan sattuu
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 22, 2016 16:05:50 GMT
huono olo, kun söin liikaa kakkua
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 23, 2016 0:58:42 GMT
en osaa päättää mun avatarii!!
|
|
|
Post by Angelus on Oct 24, 2016 7:33:58 GMT
Ajattelin just katsoa The Glades -sarjaa Netflixistä, mutta nehän oli poistanut sen sieltä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 24, 2016 7:43:11 GMT
Mulla alko tänään uudet kurssit, vartti opetusta ja yhtäkkiä kvanttimekaniikka läpsäjtää naamalle, proffa sanoo suoraan ettei tätä asiaa voi ymmärtää ja seuraavaksi neuvotaan hakkaamaan päätä seinään.
Opiskelu on kamalaa
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 24, 2016 13:30:40 GMT
en tykkää mun opesta, joka opettaa tän viikon kyllä onneksi vaan :-D
|
|