|
Post by petefromtheshop on Feb 20, 2016 17:41:11 GMT
Tässä vähän triviaa tästä hulluuden keskittymästä:
- Kekkonen kävi täällä joskus lukiota (no ehkä kaks kuukautta mut silti) - Täältä ei löydy mistään syömäpuikkoja (tajuttiin tänään) - Täällä on enemmän museoita mitä kauppoja - Kylän kaikilla juopoilla on samanlaiset lippikset - lol keksin myöhemmin lisää
|
|
|
Post by Miopod on Feb 20, 2016 18:52:12 GMT
Meillä on yks paikallinen kylähullu jota kutsutaan Pullo-Kaleviksi (tai nenä-kaleviksi koska sillä on kans tosi hassu nenä) koska se viettää päivänsä keräilemällä pulloja ja palauttamalla niitä kauppoihin (plus se varasteli joskus pyöriä keskustasta ja poliisi löysi sen kämpiltä varastosta ainaki satoja polkupyöriä) Ja se ei oo aina ollu kylähullu. Se oli nuorena kuulemma ollu oikeen lapsinero ja niinku joku suomen einstein tai jotai, mut sit se joutu auto-onnettomuuteen ja nyt se vaan keräilee pulloja ja osaa koko suomalaisen nimipäiväkalenterin ulkoa. Sillä on kuulemma työn alla nyt suomenruottalaisen nimipäiväkalenterinki ulkoaopettelu. Ja sit mä oon toinen paikallinen kylähullu. Ja duudsonit on asunu täälä ja yhen niistä äiti on ollu yks mun päiväkodin tädeistä, ja sitte HP itte oli opettaas meidän ala-asteella kutosluokkaa vuoden Ja Tero Pitkämäki asu hetken aikaa meidän naapurustossa ja käytiin virpoos niillä. Sit meillä on suomen ainoo Sopuraha. Siel on semmosii euron pöytiä mistä saa kaikki eurolla, ja sielä on kaikkee muutaki ku turhaa krääsää. Täälä järjestetään provinssirock joka kesä ja tangomarkkinat. Muitaki varmaan on, lisäilen niitä ku muistuu mieleen.
|
|
|
Post by sini on Feb 20, 2016 18:55:01 GMT
- meil on lenin patsas vissii sen takii koska se kävi aikoinaa tääl - tää on 287. onnellisin kunta - tääl on varmaa enemmön mielenterveyspotilait ku normikansalaisia - öö tää ei oo turvallinen mesta - naapurikaupungissa työskentelevät irlantilaiset on saannu porttikiellon lähes jokaseen keskustan baarii - mut silti tääl on mukava asuu :-))
|
|
|
Post by wifix on Feb 20, 2016 21:15:51 GMT
- anssi salmela kävi meidän paikkakunnalla aikoinaan koulua ja tais vielä olla mun veljen luokalla jos oikein muistan - meil on tääl sellane keskeneräseks jääny patsas (lol kaupungilta loppu ilmeisesti rahat kesken) sillä paikkaa missä nuijasota joskus käytiin - tilastollisesti kuulemma eniten mopoautojen ja mopojen käyttäjiä - nokia on kai saanu nimensä meidän paikkakunnasta (nokia :DDD) - meijän paikkakunnalla on yks oma facebook ryhmä missä on kukkahattutädit itkemässä kaikille kuinka mm. näkee ykkösluokkalaisen tiputtavan roskan maahan ja alkaa sen myötä miettimään maailman tulevaisuutta joka on sit näiden "roskaavien" pikkulasten käsissä - nanso on myös perustettu tääl - tääl on sellanen "kylähullu" joka kulkee aina piippu suussa (sellanen kippari kallen piippu) ja käy siwasta ostaan aina sellasee pieneen hedelmäpussiin kaks kaljaa jollai 5 sentin kolikoil ja uhkaa aina soittaa poliisit jos sille ei myydä alkoholia sen takia että on jo valmiiks kännissä - tääl on myös sellane papparaine joka on jo vuosia käyny penkomaa roskiksia ettien juomapulloja jotka se sit palauttaa, ja tän vuoksi meidän kaupunki palkitsi sen uudella polkupyörällä että sen on helpompi tehdä "työtään". kaupungin mukaan siis hienoa että joku näkee vaivaa ja vie pullot sinne mihin kuuluu - täällä on myös sellane jätkä joka aina istuskelee jossai laitureil yms ja kuvittelee itsellee viereen jonkun henkilön jonka kaa se sit saattaa jutella tunteja, pari kertaa oon jopa kuullut että se jollekkin ois koittanut niitä esitellä - täällä on pitkäniemen mielisairaala johon menee melkeimpä kaikki vaikeahoitoisimmat ja väkivaltaisimmat nuoret koko suomesta, sinne kuljetaan metallinpaljastimien läpi ja siellä on tosi kova kuri (siellä vahditaan ihan kaikkea) - vähän matkan päässä on pitkäniemen hylätty hautausmaa, klikatkaa tästä ja tästä. )) siel on oikeesti tosi pelottavaa, itekkin kun on useesti tullu käytyä kyseisellä paikalla keskellä yötä, keskellä metsää sijaitsee sellasen moottoritien lähellä menevän tien varrella. - jussi halme on myös täältä - tääl oli 2007 se kamala vesikriisi mistä uutisoitiin kaikkialla, kun vesilaitoksella avattiin vahingossa juomaveden ja likaveden välinen venttiili, jonka myötä 400 000 litraa jätevettä sekottu juomaveteen, melkeimpä kaikki sai ties mitä sairauksia kun siitä ei ilmotettu tarpeeks aikasin, ja muistan että koulussakin jouduttiin yhdistää luokkia kun meidänkin luokalla yks ainut terveenä. siinä sit kolme kk haettii melkeimpä päivittäin läheisen siwan pihasta litratolkulla pullotettua vettä, kun siellä sitä niitä juotiin muistaakseni ilmaseks. mitä nyt netistä asiaa tarkistelin niin tuhansia ilmeisesti sairastu ja kolme jopa kuoli + sen verran itse muistan että eläimiä kuoli jonkin verran, oma pupukin menehtyi jäteveteen kun oli sitä kerenny jo niin paljon veteleen. ei mulla sit kai enää muuta :DDDDD
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 6:06:22 GMT
- anssi salmela kävi meidän paikkakunnalla aikoinaan koulua ja tais vielä olla mun veljen luokalla jos oikein muistan - meil on tääl sellane keskeneräseks jääny patsas (lol kaupungilta loppu ilmeisesti rahat kesken) sillä paikkaa missä nuijasota joskus käytiin - tilastollisesti kuulemma eniten mopoautojen ja mopojen käyttäjiä - nokia on kai saanu nimensä meidän paikkakunnasta (nokia :DDD) - meijän paikkakunnalla on yks oma facebook ryhmä missä on kukkahattutädit itkemässä kaikille kuinka mm. näkee ykkösluokkalaisen tiputtavan roskan maahan ja alkaa sen myötä miettimään maailman tulevaisuutta joka on sit näiden "roskaavien" pikkulasten käsissä - nanso on myös perustettu tääl - tääl on sellanen "kylähullu" joka kulkee aina piippu suussa (sellanen kippari kallen piippu) ja käy siwasta ostaan aina sellasee pieneen hedelmäpussiin kaks kaljaa jollai 5 sentin kolikoil ja uhkaa aina soittaa poliisit jos sille ei myydä alkoholia sen takia että on jo valmiiks kännissä - tääl on myös sellane papparaine joka on jo vuosia käyny penkomaa roskiksia ettien juomapulloja jotka se sit palauttaa, ja tän vuoksi meidän kaupunki palkitsi sen uudella polkupyörällä että sen on helpompi tehdä "työtään". kaupungin mukaan siis hienoa että joku näkee vaivaa ja vie pullot sinne mihin kuuluu - täällä on myös sellane jätkä joka aina istuskelee jossai laitureil yms ja kuvittelee itsellee viereen jonkun henkilön jonka kaa se sit saattaa jutella tunteja, pari kertaa oon jopa kuullut että se jollekkin ois koittanut niitä esitellä - täällä on pitkäniemen mielisairaala johon menee melkeimpä kaikki vaikeahoitoisimmat ja väkivaltaisimmat nuoret koko suomesta, sinne kuljetaan metallinpaljastimien läpi ja siellä on tosi kova kuri (siellä vahditaan ihan kaikkea) - vähän matkan päässä on pitkäniemen hylätty hautausmaa, klikatkaa tästä ja tästä. )) siel on oikeesti tosi pelottavaa, itekkin kun on useesti tullu käytyä kyseisellä paikalla keskellä yötä, keskellä metsää sijaitsee sellasen moottoritien lähellä menevän tien varrella. - jussi halme on myös täältä - tääl oli 2007 se kamala vesikriisi mistä uutisoitiin kaikkialla, kun vesilaitoksella avattiin vahingossa juomaveden ja likaveden välinen venttiili, jonka myötä 400 000 litraa jätevettä sekottu juomaveteen, melkeimpä kaikki sai ties mitä sairauksia kun siitä ei ilmotettu tarpeeks aikasin, ja muistan että koulussakin jouduttiin yhdistää luokkia kun meidänkin luokalla yks ainut terveenä. siinä sit kolme kk haettii melkeimpä päivittäin läheisen siwan pihasta litratolkulla pullotettua vettä, kun siellä sitä niitä juotiin muistaakseni ilmaseks. mitä nyt netistä asiaa tarkistelin niin tuhansia ilmeisesti sairastu ja kolme jopa kuoli + sen verran itse muistan että eläimiä kuoli jonkin verran, oma pupukin menehtyi jäteveteen kun oli sitä kerenny jo niin paljon veteleen. ei mulla sit kai enää muuta :DDDDD Toi mielisairaala herätti kiinnostukse.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 21, 2016 9:45:09 GMT
Meillä on yks paikallinen kylähullu jota kutsutaan Pullo-Kaleviksi (tai nenä-kaleviksi koska sillä on kans tosi hassu nenä) koska se viettää päivänsä keräilemällä pulloja ja palauttamalla niitä kauppoihin (plus se varasteli joskus pyöriä keskustasta ja poliisi löysi sen kämpiltä varastosta ainaki satoja polkupyöriä) Ja se ei oo aina ollu kylähullu. Se oli nuorena kuulemma ollu oikeen lapsinero ja niinku joku suomen einstein tai jotai, mut sit se joutu auto-onnettomuuteen ja nyt se vaan keräilee pulloja ja osaa koko suomalaisen nimipäiväkalenterin ulkoa. Sillä on kuulemma työn alla nyt suomenruottalaisen nimipäiväkalenterinki ulkoaopettelu. Ja sit mä oon toinen paikallinen kylähullu. Ja duudsonit on asunu täälä ja yhen niistä äiti on ollu yks mun päiväkodin tädeistä, ja sitte HP itte oli opettaas meidän ala-asteella kutosluokkaa vuoden Ja Tero Pitkämäki asu hetken aikaa meidän naapurustossa ja käytiin virpoos niillä. Sit meillä on suomen ainoo Sopuraha. Siel on semmosii euron pöytiä mistä saa kaikki eurolla, ja sielä on kaikkee muutaki ku turhaa krääsää. Muitaki varmaan on, lisäilen niitä ku muistuu mieleen. Omg asutko siellä missä luulen sun asuvan :oooo
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 21, 2016 9:55:43 GMT
Mut siis öö noh
- Täällä valmistetaan kai vieläkin puukkoja - Kuulemma joskus jollekin japanilaiselle vieraalle oli annettu meillä valmistettu puukko lahjaks ja se vieras oli ihan järkyttyny koska japanilaisten kulttuurissa teräaseiden lahjottaminen tarkottaa välien katkaisua tai jtn. sinnepäin muistaakseni - Puukoista vielä se et meillä järjestetään joka kesä festarit joilla on näytillä pelkkiä puukkoja (mut kävin siellä viime vuonna ku niillä oli ekaa kertaa vinyylimessut siinä yhteydessä) ja en ees tiiä montako kertaa oon kuullu sen läpän et onko mulla puukko aina taskussa - ... ja nyt about kaikki tietää/osaa selvittää mistä oon kotosin moi - Meillä on koulu ja terveyskeskus homeessa - Täällä on yks baari ja se on ihan kauhee paikka, oon ollu siellä kerran lol - Meidän pitäis olla kuntaliittymän jäljiltä meihin yhdistyneiden kuntien pomo mut ehei, ne vetää meitä hihnasta ja päättää kaikesta - En oo vieläkään hyväksyny sitä kuntaliittymää ja mua rasittaa aina ku ihmiset sanoo esim. et täällä on Subway vaik ei täällä vittu ole kun se on toisen kunnan alueella eikä täällä kantapaikassa - Siellä yhessä kunnassa on myös huvipuisto, joka kaiketi on muuallakin tunnettu
En keksi muuta lol
|
|
|
Post by soitaparanoid on Feb 21, 2016 11:53:25 GMT
- anssi salmela kävi meidän paikkakunnalla aikoinaan koulua ja tais vielä olla mun veljen luokalla jos oikein muistan - meil on tääl sellane keskeneräseks jääny patsas (lol kaupungilta loppu ilmeisesti rahat kesken) sillä paikkaa missä nuijasota joskus käytiin - tilastollisesti kuulemma eniten mopoautojen ja mopojen käyttäjiä - nokia on kai saanu nimensä meidän paikkakunnasta (nokia :DDD) - meijän paikkakunnalla on yks oma facebook ryhmä missä on kukkahattutädit itkemässä kaikille kuinka mm. näkee ykkösluokkalaisen tiputtavan roskan maahan ja alkaa sen myötä miettimään maailman tulevaisuutta joka on sit näiden "roskaavien" pikkulasten käsissä - nanso on myös perustettu tääl - tääl on sellanen "kylähullu" joka kulkee aina piippu suussa (sellanen kippari kallen piippu) ja käy siwasta ostaan aina sellasee pieneen hedelmäpussiin kaks kaljaa jollai 5 sentin kolikoil ja uhkaa aina soittaa poliisit jos sille ei myydä alkoholia sen takia että on jo valmiiks kännissä - tääl on myös sellane papparaine joka on jo vuosia käyny penkomaa roskiksia ettien juomapulloja jotka se sit palauttaa, ja tän vuoksi meidän kaupunki palkitsi sen uudella polkupyörällä että sen on helpompi tehdä "työtään". kaupungin mukaan siis hienoa että joku näkee vaivaa ja vie pullot sinne mihin kuuluu - täällä on myös sellane jätkä joka aina istuskelee jossai laitureil yms ja kuvittelee itsellee viereen jonkun henkilön jonka kaa se sit saattaa jutella tunteja, pari kertaa oon jopa kuullut että se jollekkin ois koittanut niitä esitellä - täällä on pitkäniemen mielisairaala johon menee melkeimpä kaikki vaikeahoitoisimmat ja väkivaltaisimmat nuoret koko suomesta, sinne kuljetaan metallinpaljastimien läpi ja siellä on tosi kova kuri (siellä vahditaan ihan kaikkea) - vähän matkan päässä on pitkäniemen hylätty hautausmaa, klikatkaa tästä ja tästä. )) siel on oikeesti tosi pelottavaa, itekkin kun on useesti tullu käytyä kyseisellä paikalla keskellä yötä, keskellä metsää sijaitsee sellasen moottoritien lähellä menevän tien varrella. - jussi halme on myös täältä - tääl oli 2007 se kamala vesikriisi mistä uutisoitiin kaikkialla, kun vesilaitoksella avattiin vahingossa juomaveden ja likaveden välinen venttiili, jonka myötä 400 000 litraa jätevettä sekottu juomaveteen, melkeimpä kaikki sai ties mitä sairauksia kun siitä ei ilmotettu tarpeeks aikasin, ja muistan että koulussakin jouduttiin yhdistää luokkia kun meidänkin luokalla yks ainut terveenä. siinä sit kolme kk haettii melkeimpä päivittäin läheisen siwan pihasta litratolkulla pullotettua vettä, kun siellä sitä niitä juotiin muistaakseni ilmaseks. mitä nyt netistä asiaa tarkistelin niin tuhansia ilmeisesti sairastu ja kolme jopa kuoli + sen verran itse muistan että eläimiä kuoli jonkin verran, oma pupukin menehtyi jäteveteen kun oli sitä kerenny jo niin paljon veteleen. ei mulla sit kai enää muuta :DDDDD nyt Qmottaa, itekkin nimittäin nokialta. ootko mitä sukupolvee?
|
|
|
Post by wifix on Feb 21, 2016 12:00:36 GMT
- anssi salmela kävi meidän paikkakunnalla aikoinaan koulua ja tais vielä olla mun veljen luokalla jos oikein muistan - meil on tääl sellane keskeneräseks jääny patsas (lol kaupungilta loppu ilmeisesti rahat kesken) sillä paikkaa missä nuijasota joskus käytiin - tilastollisesti kuulemma eniten mopoautojen ja mopojen käyttäjiä - nokia on kai saanu nimensä meidän paikkakunnasta (nokia :DDD) - meijän paikkakunnalla on yks oma facebook ryhmä missä on kukkahattutädit itkemässä kaikille kuinka mm. näkee ykkösluokkalaisen tiputtavan roskan maahan ja alkaa sen myötä miettimään maailman tulevaisuutta joka on sit näiden "roskaavien" pikkulasten käsissä - nanso on myös perustettu tääl - tääl on sellanen "kylähullu" joka kulkee aina piippu suussa (sellanen kippari kallen piippu) ja käy siwasta ostaan aina sellasee pieneen hedelmäpussiin kaks kaljaa jollai 5 sentin kolikoil ja uhkaa aina soittaa poliisit jos sille ei myydä alkoholia sen takia että on jo valmiiks kännissä - tääl on myös sellane papparaine joka on jo vuosia käyny penkomaa roskiksia ettien juomapulloja jotka se sit palauttaa, ja tän vuoksi meidän kaupunki palkitsi sen uudella polkupyörällä että sen on helpompi tehdä "työtään". kaupungin mukaan siis hienoa että joku näkee vaivaa ja vie pullot sinne mihin kuuluu - täällä on myös sellane jätkä joka aina istuskelee jossai laitureil yms ja kuvittelee itsellee viereen jonkun henkilön jonka kaa se sit saattaa jutella tunteja, pari kertaa oon jopa kuullut että se jollekkin ois koittanut niitä esitellä - täällä on pitkäniemen mielisairaala johon menee melkeimpä kaikki vaikeahoitoisimmat ja väkivaltaisimmat nuoret koko suomesta, sinne kuljetaan metallinpaljastimien läpi ja siellä on tosi kova kuri (siellä vahditaan ihan kaikkea) - vähän matkan päässä on pitkäniemen hylätty hautausmaa, klikatkaa tästä ja tästä. )) siel on oikeesti tosi pelottavaa, itekkin kun on useesti tullu käytyä kyseisellä paikalla keskellä yötä, keskellä metsää sijaitsee sellasen moottoritien lähellä menevän tien varrella. - jussi halme on myös täältä - tääl oli 2007 se kamala vesikriisi mistä uutisoitiin kaikkialla, kun vesilaitoksella avattiin vahingossa juomaveden ja likaveden välinen venttiili, jonka myötä 400 000 litraa jätevettä sekottu juomaveteen, melkeimpä kaikki sai ties mitä sairauksia kun siitä ei ilmotettu tarpeeks aikasin, ja muistan että koulussakin jouduttiin yhdistää luokkia kun meidänkin luokalla yks ainut terveenä. siinä sit kolme kk haettii melkeimpä päivittäin läheisen siwan pihasta litratolkulla pullotettua vettä, kun siellä sitä niitä juotiin muistaakseni ilmaseks. mitä nyt netistä asiaa tarkistelin niin tuhansia ilmeisesti sairastu ja kolme jopa kuoli + sen verran itse muistan että eläimiä kuoli jonkin verran, oma pupukin menehtyi jäteveteen kun oli sitä kerenny jo niin paljon veteleen. ei mulla sit kai enää muuta :DDDDD nyt Qmottaa, itekkin nimittäin nokialta. ootko mitä sukupolvee? no nyt alko muakin kuumottaan :DDDDDD uskallankohan enää sanoa täällä mitään, sen verran kaikki kuitenki tietää että tälläne perus 00 käppänä olen joten sitä ei ainakaa tarvitse varmaan piilotella :'DDD
|
|
|
Post by Miopod on Feb 21, 2016 12:25:18 GMT
Meillä on yks paikallinen kylähullu jota kutsutaan Pullo-Kaleviksi (tai nenä-kaleviksi koska sillä on kans tosi hassu nenä) koska se viettää päivänsä keräilemällä pulloja ja palauttamalla niitä kauppoihin (plus se varasteli joskus pyöriä keskustasta ja poliisi löysi sen kämpiltä varastosta ainaki satoja polkupyöriä) Ja se ei oo aina ollu kylähullu. Se oli nuorena kuulemma ollu oikeen lapsinero ja niinku joku suomen einstein tai jotai, mut sit se joutu auto-onnettomuuteen ja nyt se vaan keräilee pulloja ja osaa koko suomalaisen nimipäiväkalenterin ulkoa. Sillä on kuulemma työn alla nyt suomenruottalaisen nimipäiväkalenterinki ulkoaopettelu. Ja sit mä oon toinen paikallinen kylähullu. Ja duudsonit on asunu täälä ja yhen niistä äiti on ollu yks mun päiväkodin tädeistä, ja sitte HP itte oli opettaas meidän ala-asteella kutosluokkaa vuoden Ja Tero Pitkämäki asu hetken aikaa meidän naapurustossa ja käytiin virpoos niillä. Sit meillä on suomen ainoo Sopuraha. Siel on semmosii euron pöytiä mistä saa kaikki eurolla, ja sielä on kaikkee muutaki ku turhaa krääsää. Muitaki varmaan on, lisäilen niitä ku muistuu mieleen. Omg asutko siellä missä luulen sun asuvan :oooo riippuu siitä missä luulet mun asuvan mut luulen et paljastuin jo duudsoneissa plus lisäsin sinne vielä yhen faktan josta viimeistään kaikki tietää.
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 13:09:17 GMT
-Capital of the Northen Scandinavia -Mä asun tääl (olen ainoa kaltaiseni yksilö, joten uniikki) -Toripoliisi löytyy ja siit tuli joku kohu, kun joku oli käyttänyt sitä postikorteissa -Isoin kaupunki lähellä on Kärppien kotikaupunki (en siis periaatteesa sijaitse keskustassa)
Pohjois-Suomen vanhin kaupunki Tän kaupungin nimises järves on Ylämulkku-niminen saari, vaik sijaintikunta onki Vaala. Tääl oli joku juoppo tai kylähullu nimeltä Pörri, josta mun alakoulun yks aijainen huolehti.
SIT IRONINEN FAKTA Oon syntynyt ihan toisel puolel suomee ja oli kiva käydä sillo Itäkeskuksessa.
|
|
|
Post by wifix on Feb 21, 2016 13:19:03 GMT
- anssi salmela kävi meidän paikkakunnalla aikoinaan koulua ja tais vielä olla mun veljen luokalla jos oikein muistan - meil on tääl sellane keskeneräseks jääny patsas (lol kaupungilta loppu ilmeisesti rahat kesken) sillä paikkaa missä nuijasota joskus käytiin - tilastollisesti kuulemma eniten mopoautojen ja mopojen käyttäjiä - nokia on kai saanu nimensä meidän paikkakunnasta (nokia :DDD) - meijän paikkakunnalla on yks oma facebook ryhmä missä on kukkahattutädit itkemässä kaikille kuinka mm. näkee ykkösluokkalaisen tiputtavan roskan maahan ja alkaa sen myötä miettimään maailman tulevaisuutta joka on sit näiden "roskaavien" pikkulasten käsissä - nanso on myös perustettu tääl - tääl on sellanen "kylähullu" joka kulkee aina piippu suussa (sellanen kippari kallen piippu) ja käy siwasta ostaan aina sellasee pieneen hedelmäpussiin kaks kaljaa jollai 5 sentin kolikoil ja uhkaa aina soittaa poliisit jos sille ei myydä alkoholia sen takia että on jo valmiiks kännissä - tääl on myös sellane papparaine joka on jo vuosia käyny penkomaa roskiksia ettien juomapulloja jotka se sit palauttaa, ja tän vuoksi meidän kaupunki palkitsi sen uudella polkupyörällä että sen on helpompi tehdä "työtään". kaupungin mukaan siis hienoa että joku näkee vaivaa ja vie pullot sinne mihin kuuluu - täällä on myös sellane jätkä joka aina istuskelee jossai laitureil yms ja kuvittelee itsellee viereen jonkun henkilön jonka kaa se sit saattaa jutella tunteja, pari kertaa oon jopa kuullut että se jollekkin ois koittanut niitä esitellä - täällä on pitkäniemen mielisairaala johon menee melkeimpä kaikki vaikeahoitoisimmat ja väkivaltaisimmat nuoret koko suomesta, sinne kuljetaan metallinpaljastimien läpi ja siellä on tosi kova kuri (siellä vahditaan ihan kaikkea) - vähän matkan päässä on pitkäniemen hylätty hautausmaa, klikatkaa tästä ja tästä. )) siel on oikeesti tosi pelottavaa, itekkin kun on useesti tullu käytyä kyseisellä paikalla keskellä yötä, keskellä metsää sijaitsee sellasen moottoritien lähellä menevän tien varrella. - jussi halme on myös täältä - tääl oli 2007 se kamala vesikriisi mistä uutisoitiin kaikkialla, kun vesilaitoksella avattiin vahingossa juomaveden ja likaveden välinen venttiili, jonka myötä 400 000 litraa jätevettä sekottu juomaveteen, melkeimpä kaikki sai ties mitä sairauksia kun siitä ei ilmotettu tarpeeks aikasin, ja muistan että koulussakin jouduttiin yhdistää luokkia kun meidänkin luokalla yks ainut terveenä. siinä sit kolme kk haettii melkeimpä päivittäin läheisen siwan pihasta litratolkulla pullotettua vettä, kun siellä sitä niitä juotiin muistaakseni ilmaseks. mitä nyt netistä asiaa tarkistelin niin tuhansia ilmeisesti sairastu ja kolme jopa kuoli + sen verran itse muistan että eläimiä kuoli jonkin verran, oma pupukin menehtyi jäteveteen kun oli sitä kerenny jo niin paljon veteleen. ei mulla sit kai enää muuta :DDDDD Toi mielisairaala herätti kiinnostukse. www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001051453.html
|
|
|
Post by Jp on Feb 21, 2016 13:24:49 GMT
Wow...vissiin sana turvallisuusongelma on tuol hengenvaara.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 21, 2016 14:47:52 GMT
Matti Nykänen
|
|
|
Post by Arabella on Feb 21, 2016 14:52:18 GMT
Meillä on yks paikallinen kylähullu jota kutsutaan Pullo-Kaleviksi (tai nenä-kaleviksi koska sillä on kans tosi hassu nenä) koska se viettää päivänsä keräilemällä pulloja ja palauttamalla niitä kauppoihin (plus se varasteli joskus pyöriä keskustasta ja poliisi löysi sen kämpiltä varastosta ainaki satoja polkupyöriä) Ja se ei oo aina ollu kylähullu. Se oli nuorena kuulemma ollu oikeen lapsinero ja niinku joku suomen einstein tai jotai, mut sit se joutu auto-onnettomuuteen ja nyt se vaan keräilee pulloja ja osaa koko suomalaisen nimipäiväkalenterin ulkoa. Sillä on kuulemma työn alla nyt suomenruottalaisen nimipäiväkalenterinki ulkoaopettelu. täällä oli kolikko-tane se aina pyys ihmisiltä kolikkoa sit se kuoli </3 rip
|
|