|
Post by zuttathezombie on Feb 21, 2016 16:25:09 GMT
Omg asutko siellä missä luulen sun asuvan :oooo riippuu siitä missä luulet mun asuvan mut luulen et paljastuin jo duudsoneissa plus lisäsin sinne vielä yhen faktan josta viimeistään kaikki tietää. ... no asut sit just siellä :DDD
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 22, 2016 8:55:22 GMT
Tehosekoittimen jäsenet varasti täältä yheltä keikkapaikalta räystäät. :-D
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 8:57:05 GMT
Tehosekoittimen jäsenet varasti täältä yheltä keikkapaikalta räystäät. :-D MITÄ.... Melko törkee bändi ku varastaa räystäitä.
|
|
|
Post by soitaparanoid on Feb 22, 2016 17:09:38 GMT
nyt Qmottaa, itekkin nimittäin nokialta. ootko mitä sukupolvee? no nyt alko muakin kuumottaan :DDDDDD uskallankohan enää sanoa täällä mitään, sen verran kaikki kuitenki tietää että tälläne perus 00 käppänä olen joten sitä ei ainakaa tarvitse varmaan piilotella :'DDD no huh :DD ite 99 että samalla yläasteella ollaa voitu olla viimevuonna
|
|
|
Post by wifix on Feb 22, 2016 17:48:49 GMT
no nyt alko muakin kuumottaan :DDDDDD uskallankohan enää sanoa täällä mitään, sen verran kaikki kuitenki tietää että tälläne perus 00 käppänä olen joten sitä ei ainakaa tarvitse varmaan piilotella :'DDD no huh :DD ite 99 että samalla yläasteella ollaa voitu olla viimevuonna voi herranjumala tällänen pienehkö kysymys mainitsematta kuitenkaan koulun nimeä, mahtoiko sun yläasteella olla mm. juva nimistä opettajaa :'DDD
|
|
|
Post by soitaparanoid on Feb 23, 2016 20:48:35 GMT
no huh :DD ite 99 että samalla yläasteella ollaa voitu olla viimevuonna voi herranjumala tällänen pienehkö kysymys mainitsematta kuitenkaan koulun nimeä, mahtoiko sun yläasteella olla mm. juva nimistä opettajaa :'DDD Ei tainnu olla D: kylläkin jykä oli
|
|
|
Post by wifix on Feb 24, 2016 19:18:45 GMT
voi herranjumala tällänen pienehkö kysymys mainitsematta kuitenkaan koulun nimeä, mahtoiko sun yläasteella olla mm. juva nimistä opettajaa :'DDD Ei tainnu olla D: kylläkin jykä oli huhhuh, eri koulu siis kyseessä!
|
|
|
Post by swordsman on Feb 28, 2016 11:07:04 GMT
täällä on suomen korkein lipputanko ja täällä asuu ainakin aku hirviniemi, janne kataja ja päivi räsänen.
ei tuu mieleen mitään muuta mut lisään jos keksin
|
|
|
Post by soitaparanoid on Feb 28, 2016 18:27:13 GMT
täällä on suomen korkein lipputanko ja täällä asuu ainakin aku hirviniemi, janne kataja ja päivi räsänen. ei tuu mieleen mitään muuta mut lisään jos keksin oispa suomen korkein lipputanko
|
|
|
Post by wifix on Feb 28, 2016 21:56:10 GMT
täällä on suomen korkein lipputanko ja täällä asuu ainakin aku hirviniemi, janne kataja ja päivi räsänen. ei tuu mieleen mitään muuta mut lisään jos keksin eikös hirviniemi ollu siinä aku ja 7 ihmettä aina keikistelemässä tuolla lipputangolla vai muistanko iha väärin :'DDD
|
|
|
Post by swordsman on Feb 29, 2016 10:09:35 GMT
täällä on suomen korkein lipputanko ja täällä asuu ainakin aku hirviniemi, janne kataja ja päivi räsänen. ei tuu mieleen mitään muuta mut lisään jos keksin eikös hirviniemi ollu siinä aku ja 7 ihmettä aina keikistelemässä tuolla lipputangolla vai muistanko iha väärin :'DDD joo, muistat oikein :DD se tuntuu muissakin ohjelmissaan aina kehuskelevan tätä kotikaupunkiaan vähän väliä :-D
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Feb 29, 2016 14:13:08 GMT
♥ Kesäsin väkiluku nousee 2000 --> 7000+ ♥ Tääl tapahtu sisällissodassa se yks raukkamaisimmista verilöylyistä, ku jotkut hermannit meni murhaa hoitoloissa makaavia puolustuskyvyttömiä sotilaita ♥ Ööööhh.. Täällä on luolamaalauksia. Taino ennemminkin kalliomaalaus. En muista kui vanha se oli.
|
|