|
Post by Trixie™ on Jun 30, 2015 13:55:24 GMT
Nyt vaan haistelen ympäriinsä ja yritän selvittää millanen ihminen se on Sen vanhemmat vitsaili et se ei siivoo, oon vähän huolissani
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 30, 2015 15:32:19 GMT
... toivottavasti sen vanhemmat tosiaan vitsaili. Emt ite en jaksais yksikseni hoitaa kaikkia siivoushommia.
Mut toivotaan et se on hyvä tyyppi!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2015 15:34:37 GMT
....kitta?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 30, 2015 15:44:39 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 30, 2015 15:46:20 GMT
... toivottavasti sen vanhemmat tosiaan vitsaili. Emt ite en jaksais yksikseni hoitaa kaikkia siivoushommia. Mut toivotaan et se on hyvä tyyppi! ugh niinpä :^)) varsinki kun mulla on pieni päähänpinttymä pitää varsinki keittiö puhtaana se vaikutti ihan kivalta, se vaan piipahti täällä kattomassa ja mittailemassa, muuttaa kunnolla huomenna
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 30, 2015 15:52:06 GMT
... toivottavasti sen vanhemmat tosiaan vitsaili. Emt ite en jaksais yksikseni hoitaa kaikkia siivoushommia. Mut toivotaan et se on hyvä tyyppi! ugh niinpä :^)) varsinki kun mulla on pieni päähänpinttymä pitää varsinki keittiö puhtaana se vaikutti ihan kivalta, se vaan piipahti täällä kattomassa ja mittailemassa, muuttaa kunnolla huomenna Jos se tosiaan sit on sellanen et ei siivoa jälkiänsä niin sun pitää pitää kurinpalautus :'D Hyvä että ensivaikutelma kuitenkin oli jees 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2015 16:21:51 GMT
nyt kyl petyin hieman ku ei ollukaa kitta kyseessä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 30, 2015 16:26:15 GMT
... kuulostaa vähän multa näkisitte mun huoneen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 30, 2015 16:27:23 GMT
... kuulostaa vähän multa näkisitte mun huoneen Siis kyllä munkin huone on ihan hirvee mut jos asuisin jonkun kanssa niin kantaisin kyllä oman korteni kekoon yleisen siistiyden suhteen :DD
|
|
|
Post by Miopod on Jun 30, 2015 18:55:04 GMT
Voi olla että se siivoo sitte ku se asuu erossa vanhemmistaan ja vielä jonku toisen kämppiksenä. Munki vanhemmat kuvailee aina mua tosi sotkuseksi tyypiksi kaikille vaan sen takia että mulla on huone joskus epäjärjestyksessä ihan niinku useimmilla teineillä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 1, 2015 9:37:22 GMT
... kuulostaa vähän multa näkisitte mun huoneen mulle on ihan sama miten saastanen sen oma huone on mut jos se saastaa keittiön, tulee tupenrapinat Voi olla että se siivoo sitte ku se asuu erossa vanhemmistaan ja vielä jonku toisen kämppiksenä. Munki vanhemmat kuvailee aina mua tosi sotkuseksi tyypiksi kaikille vaan sen takia että mulla on huone joskus epäjärjestyksessä ihan niinku useimmilla teineillä. Paras... ois Ne heitti jtn imurivitsejä ainakin, ei mua haittaa jos se ei imuroi, tykkään tehä sen ite muutenki, mut pöydät sais pitää puhtaana.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 23:08:22 GMT
nyt kyl petyin hieman ku ei ollukaa kitta kyseessä kissa ois kyl ilahduttanu mua enemmän
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 23:20:15 GMT
nyt kyl petyin hieman ku ei ollukaa kitta kyseessä kissa ois kyl ilahduttanu mua enemmän eikö kämppis oo siivonnu
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 23:41:20 GMT
kissa ois kyl ilahduttanu mua enemmän eikö kämppis oo siivonnu se muutti vast tänään, se oli aikasemmin vaan mittailemassa mut kissat on aina parempia ku ihmiset
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 3, 2015 11:10:55 GMT
se muutti vast tänään, se oli aikasemmin vaan mittailemassa mut kissat on aina parempia ku ihmiset Oon samaa mieltä kissoista.
|
|