|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 11:29:19 GMT
Tälleen melkein vuosi myöhemmin:
Se oli sotkuinen, aiheutti banaanikärpäsongelman ja jostain syystä meidän siivouskomero oli täynnä tamponeja. Mut muuten se oli ihan hyvä tyyppi, idk, voisin hengailla sen kaa jos tietäisin mitä se tekee nykyään.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 26, 2016 12:41:43 GMT
Tälleen melkein vuosi myöhemmin: Se oli sotkuinen, aiheutti banaanikärpäsongelman ja jostain syystä meidän siivouskomero oli täynnä tamponeja. Mut muuten se oli ihan hyvä tyyppi, idk, voisin hengailla sen kaa jos tietäisin mitä se tekee nykyään. :---D miten se onnistu aiheuttaa banaanikärpäsongelman?
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 12:46:07 GMT
Tälleen melkein vuosi myöhemmin: Se oli sotkuinen, aiheutti banaanikärpäsongelman ja jostain syystä meidän siivouskomero oli täynnä tamponeja. Mut muuten se oli ihan hyvä tyyppi, idk, voisin hengailla sen kaa jos tietäisin mitä se tekee nykyään. :---D miten se onnistu aiheuttaa banaanikärpäsongelman? Mä....en oo ihan varma :'^D Olin töissä toisella paikkakunnalla kaks kuukautta ja ku tulin takas, keittiössä oli kunnon kärpäsinvaasio. Epäilen kyl et ne tuli kukasta jonka se oli hommannu mut niitä oli kyl niin paljon et epäilen kans laiskottelua tiskien suhteen. Mua melkeen harmittaa et mulle ei tuu uusii kämppistarinoita. Melkein.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 26, 2016 13:22:59 GMT
:---D miten se onnistu aiheuttaa banaanikärpäsongelman? Mä....en oo ihan varma :'^D Olin töissä toisella paikkakunnalla kaks kuukautta ja ku tulin takas, keittiössä oli kunnon kärpäsinvaasio. Epäilen kyl et ne tuli kukasta jonka se oli hommannu mut niitä oli kyl niin paljon et epäilen kans laiskottelua tiskien suhteen. Mua melkeen harmittaa et mulle ei tuu uusii kämppistarinoita. Melkein. oijoi :DDD Ja harmi kyllä, ois ollu kiva kuulla lisää sun kämppisten toilailuista
|
|