kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 14, 2015 17:13:35 GMT
|| Huomen on kiireellinen päivä, joten en ehi roolata kuin illalla! +Keskiviikkona lähen laivalle 2 päiväks joten en ehi silloinkaan roolia! ++Toivottavasti keksitte keskenään jotain roolaamista ettei täällä olis aavemaisen hiljaista ;D pidä hauskaa
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 14, 2015 17:20:08 GMT
LEOPARDITURKKI nelisti joelle nopein askelin. Kullanruskea naaras haistoi Myrskyklaanin pistävän hajun sekä yhden Myrskyklaanilaisen. "Hei siellä", soturi naukaisi hieman varovasti mustalle kollille joka lähestyi rajaa. Naaras astui vielä askeleen lähemmäksi jokea ja kurkotti päätänsä alas, että hän pystyi latkimaan vettä kielellänsä. "Mitä teet näin lähellä rajaa?" Leoparditurkki uskaltautui kysymän Mustavarjolta.
Mustavarjo Pörhistin turkkiani kun näin tuuliklaanilaisen. "Mitä itse?" napautin takaisin ja siristin silmäni tuolle. "Onko jossain lisää tuuliklaanilaisia? Onko tämä väijytys?" murisin kysyessäni kysymyksiä Leoparditurkilta. Haistelin tarkasti ilmaa mutta en haistanut sen enempää tuuliklaanilaisia. "Oletko varmasti yksin?" kysyin vielä tiukasti. LEOPARDITURKKI astui askeleen taaksepäin, kun kuuli Myrskyklaanilaisen sanat. "E-ei tässä mitään taistelua ole tulossa", kullanruskea naaras vakuutti ja heilautti hermostuneena täplikästä häntäänsä. Ei Tuuliklaanilla ollut mitään Myrskyklaania vastaan. "Näetkö sinä muita Tuuliklaanin kissoja? Enpä usko joten olen yksin - ellei sinua lasketa." Leoparditurkki selitteli rauhallisesti.
|| Voisko näille tulla jotain draamaa? :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 14, 2015 17:20:38 GMT
|| Huomen on kiireellinen päivä, joten en ehi roolata kuin illalla! +Keskiviikkona lähen laivalle 2 päiväks joten en ehi silloinkaan roolia! ++Toivottavasti keksitte keskenään jotain roolaamista ettei täällä olis aavemaisen hiljaista ;D pidä hauskaa || Totta kai c:
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 14, 2015 17:28:47 GMT
Mustavarjo Pörhistin turkkiani kun näin tuuliklaanilaisen. "Mitä itse?" napautin takaisin ja siristin silmäni tuolle. "Onko jossain lisää tuuliklaanilaisia? Onko tämä väijytys?" murisin kysyessäni kysymyksiä Leoparditurkilta. Haistelin tarkasti ilmaa mutta en haistanut sen enempää tuuliklaanilaisia. "Oletko varmasti yksin?" kysyin vielä tiukasti. LEOPARDITURKKI astui askeleen taaksepäin, kun kuuli Myrskyklaanilaisen sanat. "E-ei tässä mitään taistelua ole tulossa", kullanruskea naaras vakuutti ja heilautti hermostuneena täplikästä häntäänsä. Ei Tuuliklaanilla ollut mitään Myrskyklaania vastaan. "Näetkö sinä muita Tuuliklaanin kissoja? Enpä usko joten olen yksin - ellei sinua lasketa." Leoparditurkki selitteli rauhallisesti.
Mustavarjo Katsoin silti Leoparditurkkia epäilevästi. "Hyvä on minä uskon" mau'uin viimein ja istahdin alas. "Miten Tuuliklaanilla menee?" kysyin vaihtaen puheenaihetta. "Myrskyklaanilla menee loistavasti, uusia oppilaita ja riistaa on" maukaisin ja käännyin nuolemaan lapaani.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 14, 2015 17:38:39 GMT
LEOPARDITURKKI astui askeleen taaksepäin, kun kuuli Myrskyklaanilaisen sanat. "E-ei tässä mitään taistelua ole tulossa", kullanruskea naaras vakuutti ja heilautti hermostuneena täplikästä häntäänsä. Ei Tuuliklaanilla ollut mitään Myrskyklaania vastaan. "Näetkö sinä muita Tuuliklaanin kissoja? Enpä usko joten olen yksin - ellei sinua lasketa." Leoparditurkki selitteli rauhallisesti.
Mustavarjo Katsoin silti Leoparditurkkia epäilevästi. "Hyvä on minä uskon" mau'uin viimein ja istahdin alas. "Miten Tuuliklaanilla menee?" kysyin vaihtaen puheenaihetta. "Myrskyklaanilla menee loistavasti, uusia oppilaita ja riistaa on" maukaisin ja käännyin nuolemaan lapaani. LEOPARDITURKKI hämmästyi, kun Myrskyklaanin soturi yhtäkkiä rauhoittui sekä vaihtoi puheenaihetta. "H-hyvin, meilläkin on paljon riistaa", naukaisin pehmeästi, mutta valehtelin siinä ettei riistaa ollut oikeasti paljon. Naaraalta oli juuri päässyt arvokas kani karkuun. Onneksi kukaan klaanitoveri ei ollut nähnyt sillä se oli aika noloa. "Onko kukaan klaanistanne sairastunut viheryskään tai valkoyskään?" Leoparditurkki kysyi uteliaana. Olihan viheryskä ja valkoyskä yleisiä sairauksia lehtikadon aikana.
|| Niin voisko? c:
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 14, 2015 17:43:09 GMT
Mustavarjo Katsoin silti Leoparditurkkia epäilevästi. "Hyvä on minä uskon" mau'uin viimein ja istahdin alas. "Miten Tuuliklaanilla menee?" kysyin vaihtaen puheenaihetta. "Myrskyklaanilla menee loistavasti, uusia oppilaita ja riistaa on" maukaisin ja käännyin nuolemaan lapaani. LEOPARDITURKKI hämmästyi, kun Myrskyklaanin soturi yhtäkkiä rauhoittui sekä vaihtoi puheenaihetta. "H-hyvin, meilläkin on paljon riistaa", naukaisin pehmeästi, mutta valehtelin siinä ettei riistaa ollut oikeasti paljon. Naaraalta oli juuri päässyt arvokas kani karkuun. Onneksi kukaan klaanitoveri ei ollut nähnyt sillä se oli aika noloa. "Onko kukaan klaanistanne sairastunut viheryskään tai valkoyskään?" Leoparditurkki kysyi uteliaana. Olihan viheryskä ja valkoyskä yleisiä sairauksia lehtikadon aikana.
|| Niin voisko? c:
Mustavarjo Mietin hetken että pitäisikö hänen paljastaa oman klaaninsa heikkouksia tuuliklaanilaiselle. "Meillä on kaikki kunnossa" mau'uin lopulta koska en halunnut paljastaa minkäänlaisia heikkouksia. Siitä klaanin päällikkö suuttuisi jos saisi tietää. "Entäs Tuuliklaanissa?" kysyin mielenkiintoisena. /aa joo vaikka
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 14, 2015 17:52:40 GMT
LEOPARDITURKKI hämmästyi, kun Myrskyklaanin soturi yhtäkkiä rauhoittui sekä vaihtoi puheenaihetta. "H-hyvin, meilläkin on paljon riistaa", naukaisin pehmeästi, mutta valehtelin siinä ettei riistaa ollut oikeasti paljon. Naaraalta oli juuri päässyt arvokas kani karkuun. Onneksi kukaan klaanitoveri ei ollut nähnyt sillä se oli aika noloa. "Onko kukaan klaanistanne sairastunut viheryskään tai valkoyskään?" Leoparditurkki kysyi uteliaana. Olihan viheryskä ja valkoyskä yleisiä sairauksia lehtikadon aikana.
|| Niin voisko? c:
Mustavarjo Mietin hetken että pitäisikö hänen paljastaa oman klaaninsa heikkouksia tuuliklaanilaiselle. "Meillä on kaikki kunnossa" mau'uin lopulta koska en halunnut paljastaa minkäänlaisia heikkouksia. Siitä klaanin päällikkö suuttuisi jos saisi tietää. "Entäs Tuuliklaanissa?" kysyin mielenkiintoisena. /aa joo vaikka LEOPARDITURKKI nyökkäsi kullanruskeaa päätänsä ja nuolaisi tassuansa nopeilla vedoilla. "Tuuliklaanissa on asiat hyvin ja olemme vahvoja, olipa sitten vuodenaika mikä tahansa", täplikäs soturi naukaisi ja kohotti päätänsä kohti taivasta. Aurinkohuippu oli jo mennyt ja kohta taivaalle alkaisi ilmestyä Hopeahäntä jossa kaikki soturiesi-isät näkyisivät. "Onko klaanillanne ollut vaikeuksia kettujen ja mäyrien kanssa?" Leoparditurkki kysyi ja kietoi häntänsä lähemmäksi itseään.
|| Mulla olis semmonen idea et Leoparditurkki tipahtais jokeen ja Mustavarjo vois pelastaa tän niin sitten näiden välit vois lämmetä? :3 Voit myös ehdottaa jotain draamallista c: Toi oli vaan nopeesti keksitty ^^ xD
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 14, 2015 18:00:42 GMT
Mustavarjo Mietin hetken että pitäisikö hänen paljastaa oman klaaninsa heikkouksia tuuliklaanilaiselle. "Meillä on kaikki kunnossa" mau'uin lopulta koska en halunnut paljastaa minkäänlaisia heikkouksia. Siitä klaanin päällikkö suuttuisi jos saisi tietää. "Entäs Tuuliklaanissa?" kysyin mielenkiintoisena. /aa joo vaikka LEOPARDITURKKI nyökkäsi kullanruskeaa päätänsä ja nuolaisi tassuansa nopeilla vedoilla. "Tuuliklaanissa on asiat hyvin ja olemme vahvoja, olipa sitten vuodenaika mikä tahansa", täplikäs soturi naukaisi ja kohotti päätänsä kohti taivasta. Aurinkohuippu oli jo mennyt ja kohta taivaalle alkaisi ilmestyä Hopeahäntä jossa kaikki soturiesi-isät näkyisivät. "Onko klaanillanne ollut vaikeuksia kettujen ja mäyrien kanssa?" Leoparditurkki kysyi ja kietoi häntänsä lähemmäksi itseään.
|| Mulla olis semmonen idea et Leoparditurkki tipahtais jokeen ja Mustavarjo vois pelastaa tän niin sitten näiden välit vois lämmetä? :3 Voit myös ehdottaa jotain draamallista c: Toi oli vaan nopeesti keksitty ^^ xD
Mustavarjo Nyökkäsin ja haukottelin koska ilta oli tulossa. "Ei ole ollut. Pari kettua olemme haistaneet, ei sen enempää" vastasin tuuliklaanilaiselle. "Kaikki on ollut hyvin tähän mennessä" mau'uin ja haukottelin uudelleen. "Kaksijaloista ei ole onneksi ollut haittaa" maukaisin ja katsoin Leoparditurkkia. /en ite keksi mitää joten toi sun idea on hyvä
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 14, 2015 18:17:50 GMT
LEOPARDITURKKI nyökkäsi kullanruskeaa päätänsä ja nuolaisi tassuansa nopeilla vedoilla. "Tuuliklaanissa on asiat hyvin ja olemme vahvoja, olipa sitten vuodenaika mikä tahansa", täplikäs soturi naukaisi ja kohotti päätänsä kohti taivasta. Aurinkohuippu oli jo mennyt ja kohta taivaalle alkaisi ilmestyä Hopeahäntä jossa kaikki soturiesi-isät näkyisivät. "Onko klaanillanne ollut vaikeuksia kettujen ja mäyrien kanssa?" Leoparditurkki kysyi ja kietoi häntänsä lähemmäksi itseään.
Mustavarjo Nyökkäsin ja haukottelin koska ilta oli tulossa. "Ei ole ollut. Pari kettua olemme haistaneet, ei sen enempää" vastasin tuuliklaanilaiselle. "Kaikki on ollut hyvin tähän mennessä" mau'uin ja haukottelin uudelleen. "Kaksijaloista ei ole onneksi ollut haittaa" maukaisin ja katsoin Leoparditurkkia. /en ite keksi mitää joten toi sun idea on hyvä LEOPARDITURKKI hymyili kollille ja nyökkäsi. Täplikäs naaras siirsi katseensa joenpintaan. Joenpinta näytti kauniille - varsinkin kun siihen heijastui kirkkaat tähdet. "Kaksijalat ovat täällä järvellä ainoastaan viherlehden aikaan, onneksi ei koko vuodenaikaa", soturi naukaisi ja kurottui maistamaan jääkylmää vettä. Naaras kurottui vielä lähemmäksi jokea, mutta yhtäkkiä hän tunsi menettävän tasapainonsa. Lumps! Tuuliklaanin soturi lumpsahti jääkylmään jokeen. "Apua!" Leoparditurkki kiljaisi hätääntyneenä. Virta oli yllättävän kova, vaikka se näytti aivan normaalille. Kullanruskea soturi yritti saada pohjasta tukea, mutta joki oli liian syvä. Virta lähti viemään täplikästä naarasta yhä kauemmaksi Mustavarjosta. Vesi oli liian raskasta soturille ja Leoparditurkki tunsi kuinka hän vain vajosi ja vajosi yhä syvemmälle jokea.
|| :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 15, 2015 8:16:50 GMT
|| Aktiivisuutta nyt roolijat!
+Toivoisin että täällä olisi eloa 2 päivän sisällä sillä en itse pääse roolaamaan!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 16, 2015 6:16:16 GMT
| Mulle kävis :3 Millä sivuilla on rooleja mulle? || Mistä klaanista haluaisit seuraa? :3
+En muista :c
| Multa löytyisi Usvatuike(joki) ja Tuliruusu(myrsky)
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 16, 2015 6:21:08 GMT
| Mites se Jutta - juttu? Mitä mun piti kysyä siltä?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 16, 2015 18:50:02 GMT
HIUTALETASSU kuuntelee Kirjosydäntä, muttei katso alas. Se tuijottaa ylös ja näkee mestarinsa tippuvan alas. Hiutaletassu hyppää nopeasti naaraan luokse ja katsoo tuota hädissään. "Kirjosydän, oletko kunnossa?", harmaaturkkinen piipittää. // juu c: KIRJOSYDÄN liikautti päätänsä hitaasti. Parantaja avasi siniset silmänsä ja tuijotti Hiutaletassua mitään sanomatta. "H-hiutaletassu", naaras mumisi jatkoi: "Hakisitko leiristä apua?" Kirjosydän pyysi ja kurottui katsomaan takajalkaansa. Hänen takajalkansa oli vääntynyt kammottavan näköiseen asentoon. "Jalkani on murtunut", parantaja maukui ja tunsi hirvittävän kivun jalassaan. Naaras puri hampaitansa yhteen sekä liikutti muita jäseniään vaikeasti.
HIUTALETASSU värisee kauhusta. Se nyökkää mestarilleen ja juoksee kohti Jokiklaanin leiriä kauhuissaan. Kolli rääkäisee heti leiriin päästessään: "Kirjosydän on loukkaantunut. Hänen jalkansa murtui!" Harmaaraitainen kolli vie nopeasti maasta noukkimansa kaarnat sekä parantajan nappaamat kaarnat parantajan pesään. Toivottavasti joku auttaisi!
|
|
|
Post by Sibe on Jul 16, 2015 18:50:54 GMT
| Mites se Jutta - juttu? Mitä mun piti kysyä siltä? // että koska tulee roolimaan oisko sulta seuraa mun kissoille?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 17, 2015 9:52:55 GMT
|| Suomessa taas! Oli aivan ihana ja lämmin matka!
|
|