|
Post by susanna48 on Jun 9, 2015 5:44:27 GMT
|| Onko kellään muuten tietoa Jutasta ja Wilmasta? Mietin vain että jos joku on niihin yhteyksissä niin vois kysyy että jatkaako ne täällä ropessa?
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 9, 2015 7:55:58 GMT
no en kai tuukkaan ku en oikein tajunnu miten saisin mestarin ittelleni
|
|
|
Post by Hermeliininen on Jun 9, 2015 9:43:57 GMT
|| Onko kellään muuten tietoa Jutasta ja Wilmasta? Mietin vain että jos joku on niihin yhteyksissä niin vois kysyy että jatkaako ne täällä ropessa? // Mä voisin kysyä Jutalta kun se roolii myös spirit.foorumimme.com:issa jossa mä olen Wilmasta ei ole tietoa, toivoisin itekkin tietoa, että jos saat tietoa niin kerrotko mullekin? c; // Tää ei anna mun kirjautuu sisää..
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 9, 2015 14:30:19 GMT
|| Onko kellään muuten tietoa Jutasta ja Wilmasta? Mietin vain että jos joku on niihin yhteyksissä niin vois kysyy että jatkaako ne täällä ropessa? // Mä voisin kysyä Jutalta kun se roolii myös spirit.foorumimme.com:issa jossa mä olen Wilmasta ei ole tietoa, toivoisin itekkin tietoa, että jos saat tietoa niin kerrotko mullekin? c; // Tää ei anna mun kirjautuu sisää.. || Mulla oli muuten sama juttu ettei kirjautunu sisään! Onneks nyt toimii Ja kiitos todella paljon jos kysyt! c:
|| Seuraa? Haluaisin saalistus seuraa! :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 9, 2015 14:31:42 GMT
no en kai tuukkaan ku en oikein tajunnu miten saisin mestarin ittelleni || Tulisit ihmeessä! Jos teet oppilaan niin sille saisit mestarin esim. multa, jos siis sitä tarkoitit?
|
|
|
Post by salsa on Jun 9, 2015 16:17:45 GMT
LAAVATASSU tunsi hajun itsekkin ja lähti nelistämään Närhitassun perään. Pian hänkin näki pennun se oli yksi Juovaturkin oennuista, Hunajapentu. Kolli katsoi oksiin kiinni jäänyttä pentua ja sitten Närhitassua. "Mitä teet täällä Hunajatassu", oppilas kysyi rauhoitellakseen pentua ja sitten kääntyi kohti toista oppilasta. "Voisimme yrittää pureskella oksia hänen ympäriltään, niin saisimme hänet irti.." Laavatassu ehdotti. PIMEÄNTÄHTI katsoi hetken pentua ja siristi silmiänsä hiukan tarkkaillen pentua, ehkä tuosta saisi koulutettua vielä jotain. Naaras lähti kohti uloskäyntiä ja maukaisi:"Toistan vielä pysy lähelläni..." Varjoklaanin päällikkö sujahti ulos leiristä ja hän suuntasi askeleensa kohti puolisiltaa lähellä kaksijalkojen viherlehtipaikkaa odotellen hiukan Tuhkapentua. HUNAJAPENTU alkoi ulisemaan kovemmin kun hänet huomattiin. NÄRHITASSU nyökkäsi Laavatassun ehdotukselle. "Hyvä idea", hän maukui ja tarttui varovasti hampaillansa yhteen takkuiseen oksaan. "Pysy paikoillasi!" Naaras komensi pentua oksa leukojensa välissä. Närhitassu puristi ja veti itseänsä taaksepäin, niin että solmu aukesi. Sitten oppilas tarttui toisesta oksasta ja toisti liikkeen että solmu avautui.
TUHKAPENTU nyökkäsi, käänsi vielä epävarman katseensa pentutarhalle ja lähti sitten kävelemään Varjoklaanin päällikön perään. Utelias pentu pujahti ulos leiristä ja maisteli tarkasti ilmaa. "Täällä on kylmempää kuin leirissä!" Naaras pentu valitti ja juoksi Pimeäntähden luokse. MUSTAPANTTERI johti partiota takaisin leiriin päin. Partioon kuului hänen lisäkseen Mustakuu, hänen veljensä ja vielä Hopealehti. Mustapantteri nyökkäsi kunnioitettavasti päällikölle ja katsoi sitten Tuhkapentua yllättyneenä. "Pimeäntähti, minulla olisi ilmoitettavaa", musta kolli maukui päällikölle.
SIRPPITASSU pudisti päätään. "En ole" naaras maukaisi ja katsahti kohti tuoresaaliskasaa. "Mennään vain", oppilas totesi ja nousi ylös astellen saaliitten luokse. Sirppitassu haisteli hetken ilmaa ja tarkkaili kasaa ottaen sieltä pian pienen myyrän. Riistaa ei tähän aikaan ollut paljoa, ja täällä oli paljon muita kissoja, jotka kaipaisivat enemmän riistaa kuin hän. Musta pieni oppilas asteli lähelle kasaa odottamaan parantajaa. PIMEÄNTÄHTI astelieteenpäin pentu vierellään ja oli juuri vastaamassa nuorelle naaraalle, mutta haistoikin partion lähestyvän ja pian päällikön katseeseen osuikin Mustapantteri. Varjoklaanilainen tervehti partiota hännän heilautuksella ja kohdisti sitten mustan katseensa partion johtajaan."Niin, Mustapantteri..." pienikokoinen naaras mourahti ja vilkaisi Tuhkapentuun katseellaan kertoen, että pentu pitäisi kuononsa kiinni. LAAVATASSU katsoi Närhitassun toimintaa ja maukaisi:"Hienoa!" Sitten kolli asteli pennun toiselle puolelle ja teki samalla lailla kuin naaras oppilas. Hetken jatkettuaan pentu pääsi irti oksista ja Laavatassu käänsi katseensa kohti häntä. "Tietääkö emosi että olet täällä?" punertava oppilas maukaisi katseensa tiukasti Hunajapennussa. //JOsmun pitää roolii jollain muulla kisulla nii kertokaa XDD /Ja joku vois kertoo lyhyesti mitä täällä on käynyc:
|
|
|
Post by MayMay on Jun 9, 2015 16:41:31 GMT
HUNAJAPENTU alkoi ulisemaan kovemmin kun hänet huomattiin. NÄRHITASSU nyökkäsi Laavatassun ehdotukselle. "Hyvä idea", hän maukui ja tarttui varovasti hampaillansa yhteen takkuiseen oksaan. "Pysy paikoillasi!" Naaras komensi pentua oksa leukojensa välissä. Närhitassu puristi ja veti itseänsä taaksepäin, niin että solmu aukesi. Sitten oppilas tarttui toisesta oksasta ja toisti liikkeen että solmu avautui.
TUHKAPENTU nyökkäsi, käänsi vielä epävarman katseensa pentutarhalle ja lähti sitten kävelemään Varjoklaanin päällikön perään. Utelias pentu pujahti ulos leiristä ja maisteli tarkasti ilmaa. "Täällä on kylmempää kuin leirissä!" Naaras pentu valitti ja juoksi Pimeäntähden luokse. MUSTAPANTTERI johti partiota takaisin leiriin päin. Partioon kuului hänen lisäkseen Mustakuu, hänen veljensä ja vielä Hopealehti. Mustapantteri nyökkäsi kunnioitettavasti päällikölle ja katsoi sitten Tuhkapentua yllättyneenä. "Pimeäntähti, minulla olisi ilmoitettavaa", musta kolli maukui päällikölle.
SIRPPITASSU pudisti päätään. "En ole" naaras maukaisi ja katsahti kohti tuoresaaliskasaa. "Mennään vain", oppilas totesi ja nousi ylös astellen saaliitten luokse. Sirppitassu haisteli hetken ilmaa ja tarkkaili kasaa ottaen sieltä pian pienen myyrän. Riistaa ei tähän aikaan ollut paljoa, ja täällä oli paljon muita kissoja, jotka kaipaisivat enemmän riistaa kuin hän. Musta pieni oppilas asteli lähelle kasaa odottamaan parantajaa. PIMEÄNTÄHTI astelieteenpäin pentu vierellään ja oli juuri vastaamassa nuorelle naaraalle, mutta haistoikin partion lähestyvän ja pian päällikön katseeseen osuikin Mustapantteri. Varjoklaanilainen tervehti partiota hännän heilautuksella ja kohdisti sitten mustan katseensa partion johtajaan."Niin, Mustapantteri..." pienikokoinen naaras mourahti ja vilkaisi Tuhkapentuun katseellaan kertoen, että pentu pitäisi kuononsa kiinni. LAAVATASSU katsoi Närhitassun toimintaa ja maukaisi:"Hienoa!" Sitten kolli asteli pennun toiselle puolelle ja teki samalla lailla kuin naaras oppilas. Hetken jatkettuaan pentu pääsi irti oksista ja Laavatassu käänsi katseensa kohti häntä. "Tietääkö emosi että olet täällä?" punertava oppilas maukaisi katseensa tiukasti Hunajapennussa. //JOsmun pitää roolii jollain muulla kisulla nii kertokaa XDD /Ja joku vois kertoo lyhyesti mitä täällä on käynyc: //Ootan sun roolia Koiranpuremalla
|
|
|
Post by salsa on Jun 9, 2015 17:44:11 GMT
SIRPPITASSU pudisti päätään. "En ole" naaras maukaisi ja katsahti kohti tuoresaaliskasaa. "Mennään vain", oppilas totesi ja nousi ylös astellen saaliitten luokse. Sirppitassu haisteli hetken ilmaa ja tarkkaili kasaa ottaen sieltä pian pienen myyrän. Riistaa ei tähän aikaan ollut paljoa, ja täällä oli paljon muita kissoja, jotka kaipaisivat enemmän riistaa kuin hän. Musta pieni oppilas asteli lähelle kasaa odottamaan parantajaa. PIMEÄNTÄHTI astelieteenpäin pentu vierellään ja oli juuri vastaamassa nuorelle naaraalle, mutta haistoikin partion lähestyvän ja pian päällikön katseeseen osuikin Mustapantteri. Varjoklaanilainen tervehti partiota hännän heilautuksella ja kohdisti sitten mustan katseensa partion johtajaan."Niin, Mustapantteri..." pienikokoinen naaras mourahti ja vilkaisi Tuhkapentuun katseellaan kertoen, että pentu pitäisi kuononsa kiinni. LAAVATASSU katsoi Närhitassun toimintaa ja maukaisi:"Hienoa!" Sitten kolli asteli pennun toiselle puolelle ja teki samalla lailla kuin naaras oppilas. Hetken jatkettuaan pentu pääsi irti oksista ja Laavatassu käänsi katseensa kohti häntä. "Tietääkö emosi että olet täällä?" punertava oppilas maukaisi katseensa tiukasti Hunajapennussa. //JOsmun pitää roolii jollain muulla kisulla nii kertokaa XDD /Ja joku vois kertoo lyhyesti mitä täällä on käynyc: //Ootan sun roolia Koiranpuremalla //Missä sun uusin rooli on ? Ö.Ö
|
|
|
Post by MayMay on Jun 9, 2015 19:02:45 GMT
//Ootan sun roolia Koiranpuremalla //Missä sun uusin rooli on ? Ö.Ö //Sivulla 17. Tokavika viesti sil sivulla
|
|
|
Post by salsa on Jun 10, 2015 7:10:42 GMT
LAAVATASSU nyökkää pienesti ja heilauttaa häntäänsä. Kolli naurahtaa kun Närhitassu koskettaa vettä. "No ei se noin kylmää ollut!", Jokiklaanin oppilas maukaisi huvittuneena katse toisessa oppilaassa. Laavatassu seuraa Närhitassua katseellaan, mutta vilkaisee ainavälillä sinne suuntaan missä leiri sijaitsee. "Tulin vain, halusin hetkeksi pois leiristä joten tulin tänne..." Sinisilmäinen jokiklaanilainen selittää."Ja omalla tavallani pidän tästä ilmasta" Laavatassu maukaisee. "Jos kaipaat seuraa, voin auttaa sinua metsästämisessä" Kollli maukaisee pirteästi. KOIRANPUREMA nyökkää ja maukaisee:"Olet oikeassa, en kuulu mihinkään klaaniin. Olen erakko..." Harmaa kolli katsoi omilla vihreillä silmillään suoraan naaraan silmiin(?). "Ikävä kyllä minä lähden täältä ainoastaan omasta tahdostani, ja pahoitteluni sinulle ja sinun klaanillesi sen aika ei ole vielä..." Erakko vastaa rauhallisesti ja heilauttaa häntäänsä. "Mikä on nimesi, Tuuliklaanilainen?", kolli maukaisi katsoessaan naarasta arvioiden mihin tuo kykenisi ja olisiko mahdollista, että Tuuliklaanin soturi saisi hänet häädettyä tältä reviiriltä. PIMEÄNTÄHTI melko pienkokoinen mustavalkoinen naaras venytteli raajojansa päällikön pesässä. Varjoklaanilainen nuolaisi suupieliänsä ja asteli sitten Varjoklaanin leirin aukiolle. Pimeäntähden miltei musta katse seuraili aukiolla liikkuvia kissoja tuntiessaan räntäpisaroiden tippuvan turkkiansa vasten. Päällikkö päätti jäädä lähelle pesäänsä istumaan ja katsomaan ympärilleen, normaali, mitään sanomaton ilme kasvoillansa. "Olen Kuikansulka. Harvemmin jätän tunkeilijat häätämättä, mutta sinä et pahemmin vaikuta uhkaavalta, joten miksi häätää muita täältä, jos heistä ei vaikuta olevan haittaa. Muut Tuuliklaanilaiset eivät kylläkään ole ihan yhtä joustavia kuin minä, joten kannattaa varoa. Kertoisitko jo nimesi vai kutsunko sinua vain Muukalaiseksi?" KUIKANSULKA maukui tuolle tuntemattomalle kollille, jota saattaisi kutsua myöhemminkin Muukalaiseksi, jos tuo harmaaturkki ei nimeään kertoisi. Sanojensa mukaisesti, ei pitänyt naaras erakkoa uhkaavana, joten rentoutui hieman. //Onks muuta roolattavaa? KOIRANPUREMA katsoo naarasta miettien ja nyökkää maukaisten:"Kiitos." "Minä olen Koiranpurema, ja mieluusti käytä sitä nimeä", erakko maukaisi rauhallisesti naurahtaen ja haisteli ilmaa muitten Tuuliklaanilaisten varalta. Kolli oli kiitollinen Kuikansulaksi esittäytyneelle naaraalle, sillä hänen ei tehnyt mieli taistella ja tiesi olevansa paljon tarkkaavaisempi seuraavalla kerralla, kun liikkuisi toisen klaanin reviirillä. "Tiedätkö onko lähellä partioita?", Koiranpurema maukaisi vihreä katseensa Tuuliklaanilaisessa.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 10, 2015 9:02:30 GMT
HUNAJAPENTU alkoi ulisemaan kovemmin kun hänet huomattiin. NÄRHITASSU nyökkäsi Laavatassun ehdotukselle. "Hyvä idea", hän maukui ja tarttui varovasti hampaillansa yhteen takkuiseen oksaan. "Pysy paikoillasi!" Naaras komensi pentua oksa leukojensa välissä. Närhitassu puristi ja veti itseänsä taaksepäin, niin että solmu aukesi. Sitten oppilas tarttui toisesta oksasta ja toisti liikkeen että solmu avautui.
SIRPPITASSU pudisti päätään. "En ole" naaras maukaisi ja katsahti kohti tuoresaaliskasaa. "Mennään vain", oppilas totesi ja nousi ylös astellen saaliitten luokse. Sirppitassu haisteli hetken ilmaa ja tarkkaili kasaa ottaen sieltä pian pienen myyrän. Riistaa ei tähän aikaan ollut paljoa, ja täällä oli paljon muita kissoja, jotka kaipaisivat enemmän riistaa kuin hän. Musta pieni oppilas asteli lähelle kasaa odottamaan parantajaa. PIMEÄNTÄHTI astelieteenpäin pentu vierellään ja oli juuri vastaamassa nuorelle naaraalle, mutta haistoikin partion lähestyvän ja pian päällikön katseeseen osuikin Mustapantteri. Varjoklaanilainen tervehti partiota hännän heilautuksella ja kohdisti sitten mustan katseensa partion johtajaan."Niin, Mustapantteri..." pienikokoinen naaras mourahti ja vilkaisi Tuhkapentuun katseellaan kertoen, että pentu pitäisi kuononsa kiinni. LAAVATASSU katsoi Närhitassun toimintaa ja maukaisi:"Hienoa!" Sitten kolli asteli pennun toiselle puolelle ja teki samalla lailla kuin naaras oppilas. Hetken jatkettuaan pentu pääsi irti oksista ja Laavatassu käänsi katseensa kohti häntä. "Tietääkö emosi että olet täällä?" punertava oppilas maukaisi katseensa tiukasti Hunajapennussa. //JOsmun pitää roolii jollain muulla kisulla nii kertokaa XDD /Ja joku vois kertoo lyhyesti mitä täällä on käynyc: MUSTAPANTTERI tuijotti Pimeäntähteä. "Löysimme reviiriltämme kotikisun, mutta häädimme sen pois", musta kolli maukui klaanin päällikölle. MUSTAKUU nyökkäsi olevan samaa mieltä kuin veljensä. "Mutta ei siinä vielä kaikki", HOPEALEHTI naukaisi. "Hän oli saalistamassa reviirillämme", naaras jatkoi murahtaen.
HUNAJAPENTU helpottui kun kaksi nuorta soturioppilasta auttoivat häntä. Naaras asteli pois pusikosta. "K-kiitos", pentu miukui pienesti. Kun Laavatassu kysyi emostaan, vaalean pennun selkäkarvat nousivat pystyyn. Hän oli kylläkin karannut pitääkseen yksin hauskaa. "Karkasin mutta en tiennyt...", Hunajapentu naukaisi kunnes yhtäkkiä heidän takaa kuului ärjyntää. Pentu kiepahti ympäri ja näki edessään liekinvärisen turkin. Eläin ei ollut kissa, vaan kettu! NÄRHITASSU kuunteli Hunajapentua mutta siten hänkin kuuli murinaa. Huomatessaan ketun, oppilas veti huulensa irveen ja katsoi järkyttyneenä nälkäistä kettua. "Hunajapentu! Juokse pois!" raidallinen naaras huusi pikkupennulle. Vaaleankellertävä naaraspentu yritti lähteä juoksemaan karkuun mutta kompastuikin maassa olevaan oksaan. Ketun terävät hampaat tarttuivat pentua niskanahasta, mutta sitten Närhitassu loikkasi ketun selkään ja kynsi tuon niskaa vimmatusti. "Laavatassu! Auta!" raidallinen oppilas huusi hädissään kun kettu heitti Närhitassun kevyesti selästään maahan.
|| Jokiklaanilaiset saavat tulla apuun!
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 10, 2015 9:14:04 GMT
KUPARITASSU piti Haukkatassuun hyvän turvavälin ettei sairaus tarttuisi häneen. "Luulen että Ruusunmarja tietää sairauden, jos ei tiedä niin sitten on huono juttu", kullanvärinen oppilas maukui ja lähti kävelemään kohti parantajanpesää. "Ruusunmarja!" Kolli huusi klaanin parantajalle.
|| MayMay: Sua tarvitaan!
"Täällä ollaan!" RUUSUNMARJA huusi pesästään, missä oli järjestelemässä yrttejään. Nuori parantaja kääntyi ympäri ja asteli pesänsä oviaukolle. Oppilaiden luo päästyään, havaitsi naaras vahvana leijuvan sairauden hajun. "Huomaan, että kaikki ei ole kunnossa Haukkatassu. Sairauden haistaa pesän perukoilta asti. Mitä oireita sinulla on?" Ruusunmarja kuulusteli toiselta oppilaalta . View Attachment HAUKKATASSU nyökkäsi parantajalle. "Nenäni vuotaa ja olo on väsynyt ja hieman kuumeinen. Yskin myös välillä", oppilas kertoi Ruusunmarjalle ja yskäisi taas kerran. "Tiedätkö yhtään mikä sairaus se voisi olla?" Nuorehko kolli kysyi vielä ja katsoi klaanin parantajaa kysyvästi.
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 10, 2015 9:17:48 GMT
SIRPPITASSU pudisti päätään. "En ole" naaras maukaisi ja katsahti kohti tuoresaaliskasaa. "Mennään vain", oppilas totesi ja nousi ylös astellen saaliitten luokse. Sirppitassu haisteli hetken ilmaa ja tarkkaili kasaa ottaen sieltä pian pienen myyrän. Riistaa ei tähän aikaan ollut paljoa, ja täällä oli paljon muita kissoja, jotka kaipaisivat enemmän riistaa kuin hän. Musta pieni oppilas asteli lähelle kasaa odottamaan parantajaa. PIMEÄNTÄHTI astelieteenpäin pentu vierellään ja oli juuri vastaamassa nuorelle naaraalle, mutta haistoikin partion lähestyvän ja pian päällikön katseeseen osuikin Mustapantteri. Varjoklaanilainen tervehti partiota hännän heilautuksella ja kohdisti sitten mustan katseensa partion johtajaan."Niin, Mustapantteri..." pienikokoinen naaras mourahti ja vilkaisi Tuhkapentuun katseellaan kertoen, että pentu pitäisi kuononsa kiinni. LAAVATASSU katsoi Närhitassun toimintaa ja maukaisi:"Hienoa!" Sitten kolli asteli pennun toiselle puolelle ja teki samalla lailla kuin naaras oppilas. Hetken jatkettuaan pentu pääsi irti oksista ja Laavatassu käänsi katseensa kohti häntä. "Tietääkö emosi että olet täällä?" punertava oppilas maukaisi katseensa tiukasti Hunajapennussa. //JOsmun pitää roolii jollain muulla kisulla nii kertokaa XDD /Ja joku vois kertoo lyhyesti mitä täällä on käynyc: KYYNELVIRTA asteli myös tuoresaaliskasan luokse ja valikoi kasasta itselleen laihan hiiren. Parantaja katsoi kasaa hetken. Saaliita ei näyttänyt olevan niin paljoa kasassa kuin joskus muulloin. Sitten naaras vei saaliin sivummalle ja alkoi syömään hiirtä tyytyväisenä. //oliko muuta roolittavaa?
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 10, 2015 9:52:01 GMT
no en kai tuukkaan ku en oikein tajunnu miten saisin mestarin ittelleni || Tulisit ihmeessä! Jos teet oppilaan niin sille saisit mestarin esim. multa, jos siis sitä tarkoitit? noku ehhe oon lukenu vaan sitä uus profetia hommaa ni :DD
|
|
|
Post by MayMay on Jun 10, 2015 11:31:15 GMT
"Olen Kuikansulka. Harvemmin jätän tunkeilijat häätämättä, mutta sinä et pahemmin vaikuta uhkaavalta, joten miksi häätää muita täältä, jos heistä ei vaikuta olevan haittaa. Muut Tuuliklaanilaiset eivät kylläkään ole ihan yhtä joustavia kuin minä, joten kannattaa varoa. Kertoisitko jo nimesi vai kutsunko sinua vain Muukalaiseksi?" KUIKANSULKA maukui tuolle tuntemattomalle kollille, jota saattaisi kutsua myöhemminkin Muukalaiseksi, jos tuo harmaaturkki ei nimeään kertoisi. Sanojensa mukaisesti, ei pitänyt naaras erakkoa uhkaavana, joten rentoutui hieman. //Onks muuta roolattavaa? KOIRANPUREMA katsoo naarasta miettien ja nyökkää maukaisten:"Kiitos." "Minä olen Koiranpurema, ja mieluusti käytä sitä nimeä", erakko maukaisi rauhallisesti naurahtaen ja haisteli ilmaa muitten Tuuliklaanilaisten varalta. Kolli oli kiitollinen Kuikansulaksi esittäytyneelle naaraalle, sillä hänen ei tehnyt mieli taistella ja tiesi olevansa paljon tarkkaavaisempi seuraavalla kerralla, kun liikkuisi toisen klaanin reviirillä. "Tiedätkö onko lähellä partioita?", Koiranpurema maukaisi vihreä katseensa Tuuliklaanilaisessa. "Noh, herra Koiranpurema. Aika loistava ilma tänään eikö totta?", KUIKANSULKA sanoi Koiranpuremaksi esittäytyneelle kollille, sanojensa lopussa viitaten sarkastisesti kamalaan räntäsateeseen. Naaras veti ilmaa kitalakeensa ja vastasi sitten kysymykseen, "Tuskimpa. En ainakaan haista partiota." Nuori soturitar heilautti häntäänsä ja katseli ympärilleen.
|
|