|
Post by Sibe on Jun 4, 2015 9:45:02 GMT
|| Ketään paikalla? Haluun roolia! :3 // muuten juu mut mulla on vissii aika vähä kisuja :'D ellet haluu kouluttaa mun po..?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 9:46:00 GMT
|| Ketään paikalla? Haluun roolia! :3 // muuten juu mut mulla on vissii aika vähä kisuja :'D ellet haluu kouluttaa mun po..? || Juu, laitoin jo sulle viestiä siitä että voisin koulutaa sun po:ta :3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2015 9:50:01 GMT
// muuten juu mut mulla on vissii aika vähä kisuja :'D ellet haluu kouluttaa mun po..? || Juu, laitoin jo sulle viestiä siitä että voisin koulutaa sun po:ta :3 // juups, huomasin :3 minne voisin muuten tunkasta pari uutta kissua? (mulla olis se Salsan kumppanikolli kunhan kuvat toimis..)
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 9:54:18 GMT
|| Juu, laitoin jo sulle viestiä siitä että voisin koulutaa sun po:ta :3 // juups, huomasin :3 minne voisin muuten tunkasta pari uutta kissua? (mulla olis se Salsan kumppanikolli kunhan kuvat toimis..) || Voit tehdä ne minne tahansa klaaniin, kaikkiin mahtuu
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2015 9:57:16 GMT
// juups, huomasin :3 minne voisin muuten tunkasta pari uutta kissua? (mulla olis se Salsan kumppanikolli kunhan kuvat toimis..) || Voit tehdä ne minne tahansa klaaniin, kaikkiin mahtuu // juupelis ehkä mä oottelen jos joku kaipaa jotain seuraa / kumppania tms :''D
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 10:06:35 GMT
|| Voit tehdä ne minne tahansa klaaniin, kaikkiin mahtuu // juupelis ehkä mä oottelen jos joku kaipaa jotain seuraa / kumppania tms :''D || Mä voin roolia jotain Kirjosydämellä xD
KIRJOSYDÄN heräsi lämpimältä sammalvuoteelta. Päivänvalo täplitti himmeästi parantajan pesää. "Hiutaletassu?" Parantaja naukaisi oppilaalleen. Harmaa naaras nousi jaloillensa ja käveli oppilaansa vierelle joka vielä nukkui omalla vuoteella(?).
|| Tulipa lyhyt :c
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2015 10:10:10 GMT
// juupelis ehkä mä oottelen jos joku kaipaa jotain seuraa / kumppania tms :''D || Mä voin roolia jotain Kirjosydämellä xD
KIRJOSYDÄN heräsi lämpimältä sammalvuoteelta. Päivänvalo täplitti himmeästi parantajan pesää. "Hiutaletassu?" Parantaja naukaisi oppilaalleen. Harmaa naaras nousi jaloillensa ja käveli oppilaansa vierelle joka vielä nukkui omalla vuoteella(?).
// juuh :3 pitääkö muuten jokaisessa roolissa olla kissan kuva? HIUTALETASSU havahtuu pian naukaisuun. Kolli avaa silmänsä nopeasti ja huomaa Kirjosydämen, mestarinsa vierellään. Harmaaraitaturkkinen nousee ripeästi ylös käyden istumaan toisen kissan vierelle. "Mitä tehtäviä tänään on?", kysyy ujo kolli. Se toivoi, ettei joutuisi muiden oppilaiden, tarkemmin soturioppilaiden, seuraan.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 10:19:03 GMT
|| Mä voin roolia jotain Kirjosydämellä xD
// juuh :3 pitääkö muuten jokaisessa roolissa olla kissan kuva? HIUTALETASSU havahtuu pian naukaisuun. Kolli avaa silmänsä nopeasti ja huomaa Kirjosydämen, mestarinsa vierellään. Harmaaraitaturkkinen nousee ripeästi ylös käyden istumaan toisen kissan vierelle. "Mitä tehtäviä tänään on?", kysyy ujo kolli. Se toivoi, ettei joutuisi muiden oppilaiden, tarkemmin soturioppilaiden, seuraan. || Saa olla kuva mutta ei tarvitse joka viestiin
KIRJOSYDÄN hymähti kun nuori oppilaansa heräsi. "Kamomilla ja unikonsiemenet ovat loppuneet joten niitä lähdemme tänään etsimään", harmaaturkkinen parantaja naukaisi, nuolaisi tassuansa ja pyyhkäisi sillä korvantaustojansa. "Myös pennut ja kuningattaret täytyy tarkistaa", Kirjosydän maukui ja katsoi lempeän sinisillä silmillänsä Hiutaletassua.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 4, 2015 13:17:29 GMT
UNIKKOTASSU nyökkäsi Tammiturkille sanoen: "Olet oikeassa, Arpikasvo on sairas." Sitten parantajaoppilas käänsi katseensa toiseen klaaninvanhimpaan ja kertasi mielessään eri sairauksien oireita. "Arpikasvo, kertoisitko minulle onko sinulla ollut hengitysvaikeuksia? Tai kuumeista oloa? Tai oletko ollut normaalia väsyneempi lähiaikoina? naaras tiedusteli yrittäen olla mahdollisimman kohtelias. Jos näitä oireita kollilla ilmenisi, voisi tuolla olla valkoyskä tai viheryskä, jälkimmäisessä oli olisi tosin pahempi.
| Onko sillä siis valkoyskä vai viheryskä? Ja inspi palas ainakin hetkeks :33 Ja lainaus ei onnistu tabletilla hyvin
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 13:52:20 GMT
UNIKKOTASSU nyökkäsi Tammiturkille sanoen: "Olet oikeassa, Arpikasvo on sairas." Sitten parantajaoppilas käänsi katseensa toiseen klaaninvanhimpaan ja kertasi mielessään eri sairauksien oireita. "Arpikasvo, kertoisitko minulle onko sinulla ollut hengitysvaikeuksia? Tai kuumeista oloa? Tai oletko ollut normaalia väsyneempi lähiaikoina? naaras tiedusteli yrittäen olla mahdollisimman kohtelias. Jos näitä oireita kollilla ilmenisi, voisi tuolla olla valkoyskä tai viheryskä, jälkimmäisessä oli olisi tosin pahempi. | Onko sillä siis valkoyskä vai viheryskä? Ja inspi palas ainakin hetkeks :33 Ja lainaus ei onnistu tabletilla hyvin ARPIKASVO tuhahti ja alkoi muistelemaan minkälaisia oireita hänelle on tullut. "On ollut hengitysvaikeuksia, ainakin jo kokonaisen kuun! Kuumottaa kokoajan sekä olen hyvin väsynyt", klaanivanhus mutisi ja vilkaisi Tammiturkkia kun tuo oli herättänyt hänet syvästä unesta. "Ainiin ja polkuanturani ovat haljenneet", vaaleanharmaa kolli maukui ärtyisästi. TAMMITURKKI tönäisi hieman ystävänsä kylkeä ja sitten klaanivanhus siirsi pahoittelevan katseen parantajaoppilaaseen. "Arpikasvo on tänään huonolla tuulella, hän keksisi varmaan myös valitettavaa Tähtiklaanista", Tammiturkki maukui.
|| Arpikasvolla on viheryskä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2015 16:10:03 GMT
// juuh :3 pitääkö muuten jokaisessa roolissa olla kissan kuva? HIUTALETASSU havahtuu pian naukaisuun. Kolli avaa silmänsä nopeasti ja huomaa Kirjosydämen, mestarinsa vierellään. Harmaaraitaturkkinen nousee ripeästi ylös käyden istumaan toisen kissan vierelle. "Mitä tehtäviä tänään on?", kysyy ujo kolli. Se toivoi, ettei joutuisi muiden oppilaiden, tarkemmin soturioppilaiden, seuraan. || Saa olla kuva mutta ei tarvitse joka viestiin
KIRJOSYDÄN hymähti kun nuori oppilaansa heräsi. "Kamomilla ja unikonsiemenet ovat loppuneet joten niitä lähdemme tänään etsimään", harmaaturkkinen parantaja naukaisi, nuolaisi tassuansa ja pyyhkäisi sillä korvantaustojansa. "Myös pennut ja kuningattaret täytyy tarkistaa", Kirjosydän maukui ja katsoi lempeän sinisillä silmillänsä Hiutaletassua.
// okei hyvä koska en viitti jokaiseen sitä etsiä :--D HIUTALETASSU katsoo tiiviisti mestariaan. Se nyökkää kuullessaan, että kamomillaa sekä unikonsiemeniä pitää lähteä etsimään. Harmaaturkkisen hännänpää heilahtaa sen kuullessa pennuista sekä kuningattarista. Pieni kollihan oli menettänyt omat vanhempansa.. "Menemmekö ensin hakemaan yrttejä?", kysyy kolli hieman hermostuneesti.
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 4, 2015 16:45:28 GMT
//haluaisiko joku tehdä Valkopilvelle kumppanin?
Kyynelvirralle olisi kiva suunnitella jotain kiellettyä rakkautta
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 4, 2015 16:46:33 GMT
"Siinä tapauksessa sinulle pitää saada mitä pikimmiten kissanminttua", UNIKKOTASSU maukaisi huolestuneena. "Annan sinulle pian sopivaa haudetta polkuanturoihisi, mutta tämä oon kiireisempää", naaras naukaisi ja asteli Arpikasvon luokse. "Tulehan, sinut täytyy viedä syvemmälle pesään lepäämään", Unikkotassu maanitteli arpista kollia ja kääntyi vielä hetkeksi toisen klaaninvanhimman puoleen: "Hyvä kun toit hänet tänne, mutta voisitko mennä nyt ilmoittamaan päällikölle ensimmäisestä viheryskä-tapauksesta? Hoidamme Arpikasvon täällä kuntoon." Sitten harmaa raidallinen parantajaoppilas katosi pesän syvyyksiin etsimään kissanminttua.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 18:02:08 GMT
|| Saa olla kuva mutta ei tarvitse joka viestiin
// okei hyvä koska en viitti jokaiseen sitä etsiä :--D HIUTALETASSU katsoo tiiviisti mestariaan. Se nyökkää kuullessaan, että kamomillaa sekä unikonsiemeniä pitää lähteä etsimään. Harmaaturkkisen hännänpää heilahtaa sen kuullessa pennuista sekä kuningattarista. Pieni kollihan oli menettänyt omat vanhempansa.. "Menemmekö ensin hakemaan yrttejä?", kysyy kolli hieman hermostuneesti. KIRJOSYDÄN nyökkäsi Hiutaletassulle ja nousi sitten jaloillensa. "Voitaisiin lähteä heti niin jää aikaa muillekin tekemisille", harmaaturkkinen naaras naukaisi ja heilautti häntäänsä. Parantaja asteli parantajanpesän oviaukolle ja kurkisti siitä ulos. "Mennään", Kirjosydän maukui ja siirsi siniset silmänsä oppilaaseen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 18:10:31 GMT
"Siinä tapauksessa sinulle pitää saada mitä pikimmiten kissanminttua", UNIKKOTASSU maukaisi huolestuneena. "Annan sinulle pian sopivaa haudetta polkuanturoihisi, mutta tämä oon kiireisempää", naaras naukaisi ja asteli Arpikasvon luokse. "Tulehan, sinut täytyy viedä syvemmälle pesään lepäämään", Unikkotassu maanitteli arpista kollia ja kääntyi vielä hetkeksi toisen klaaninvanhimman puoleen: "Hyvä kun toit hänet tänne, mutta voisitko mennä nyt ilmoittamaan päällikölle ensimmäisestä viheryskä-tapauksesta? Hoidamme Arpikasvon täällä kuntoon." Sitten harmaa raidallinen parantajaoppilas katosi pesän syvyyksiin etsimään kissanminttua. ARPIKASVO huokaisi ja lähti kävelemään syvemmälle pesään. "Ei tässä hengen hätä ole", klaanivanhin väitti vaikka oli täysin väärässä. TAMMITURKKI nyökkäsi parantajaoppilaalle ja lähti sitten nilkuttamaan hitaasti kohti päällikön pesää. Ruskeankirjavalla kollillakin oli vaivoja. "Naamiotähti?" Klaanivanhus maukui saapuessaan päällikön pesälle. NAAMIOTÄHTI ilmestyi melkein heti pesänsuulle ja katsoi vanhusta kysyvästi. "Arpikasvolla on viheryskä", Tammiturkki maukui käheästi. "Voi ei, se on ensimmäinen tänä lehtikatona", klaanipäällikkö naukui surulliseen sävyyn.
UNITASSU heräsi ja tunsi olonsa oudoksi, sairaaksi. Oppilas keräsi kaikki voimansa ja nousi pystyyn. Kolli lähti kävelemään kohti parantajanpesää. "Unikkotassu?" Unitassu maukui käheästi. "T-taidan olla sairastunut", kolli maukui täristen.
|
|