|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 16:09:54 GMT
|| Mulla olis semmonen ehdotus että jos joku järjestäis partion ja sitten esim. koira hyökkäis partion kimppuun yms? :3 Käviskö? Ainakin saatais toimintaa ja jännitystä tähän ropeen :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 16:51:55 GMT
| Mä olen nyt :-D roolin piakkoin || Roolaatko Unikkotassulla?
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 3, 2015 16:55:07 GMT
jee pääsin mukaan :)Puolukkatassun mestari on vissiin Tiikeriturkki? tälle saa tuoda seuraa ja Aurinkoturkille
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 16:59:09 GMT
jee pääsin mukaan :)Puolukkatassun mestari on vissiin Tiikeriturkki? tälle saa tuoda seuraa ja Aurinkoturkille || Juu, Tiikeriturkki on sitten tiukka ja komentelee kaikkia XD saa nähdä mitä tapahtuu kun sun Puolukkatassu ei kai tottele hyvin soturilakia ja käyttäydy(?). Multa löytyy paljon seuraa :3
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 3, 2015 17:02:18 GMT
jee pääsin mukaan :)Puolukkatassun mestari on vissiin Tiikeriturkki? tälle saa tuoda seuraa ja Aurinkoturkille || Juu, Tiikeriturkki on sitten tiukka ja komentelee kaikkia XD saa nähdä mitä tapahtuu kun sun Puolukkatassu ei kai tottele hyvin soturilakia ja käyttäydy(?). Multa löytyy paljon seuraa :3 ok, lähtiskö vaik Tiikeriturkki kouluttaa Puolukkaa?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 17:09:19 GMT
|| Juu, Tiikeriturkki on sitten tiukka ja komentelee kaikkia XD saa nähdä mitä tapahtuu kun sun Puolukkatassu ei kai tottele hyvin soturilakia ja käyttäydy(?). Multa löytyy paljon seuraa :3 ok, lähtiskö vaik Tiikeriturkki kouluttaa Puolukkaa? || Juu :3
TIIKERITURKKI heräsi sotureiden pesästä. Himmeä päivänvalo täplitti pesää. Kuitenkin satoi ja kollin turkki oli märkä. Peloton soturi nousi vahvoille käpälilleen ja lähti kävelemään kohti oppilaiden pesää, toivoen oman oppilaansa olevan siellä. Raidallinen kolli kurkisti pimeään pesään. "Puolukkatassu?" Tiikeriturkki murahti ja astui pesään.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 3, 2015 17:13:16 GMT
ok, lähtiskö vaik Tiikeriturkki kouluttaa Puolukkaa? || Juu :3
TIIKERITURKKI heräsi sotureiden pesästä. Himmeä päivänvalo täplitti pesää. Kuitenkin satoi ja kollin turkki oli märkä. Peloton soturi nousi vahvoille käpälilleen ja lähti kävelemään kohti oppilaiden pesää, toivoen oman oppilaansa olevan siellä. Raidallinen kolli kurkisti pimeään pesään. "Puolukkatassu?" Tiikeriturkki murahti ja astui pesään.
Puolukkatassu Näin ihanaa unta. Juoksin pitkin metsää ja saalistin hiiriä. Yhtäkkiä tuli pimeätä. Heräsin kun mestarini tuli herättämään. Nousin vaivallisesti tassuilleni ja nyökkäsin kohteliaasti Tiikeriturkille. "Hei, lähdetäänkö me jonnekin?" kysyin.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 17:19:05 GMT
|| Juu :3
Puolukkatassu Näin ihanaa unta. Juoksin pitkin metsää ja saalistin hiiriä. Yhtäkkiä tuli pimeätä. Heräsin kun mestarini tuli herättämään. Nousin vaivallisesti tassuilleni ja nyökkäsin kohteliaasti Tiikeriturkille. "Hei, lähdetäänkö me jonnekin?" kysyin. TIIKERITURKKI siristi meripihkanvärisiä silmiänsä oppilaalle. Kolli mietti hetken mitä sanoisi tuolle. "Lähdemme saalistamaan", lihaksikas soturi maukui ja antoi Puolukkatassulle merkin seurata. "Pennut tarvitsevat enemmän ruokaa sekä muu klaani. Sinä saat syödä sitten kun muu klaani on ruokittu", hän jatkoi ja vilkaisi taakseen että seurasiko oppilas edes häntä.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 3, 2015 17:23:31 GMT
Puolukkatassu Näin ihanaa unta. Juoksin pitkin metsää ja saalistin hiiriä. Yhtäkkiä tuli pimeätä. Heräsin kun mestarini tuli herättämään. Nousin vaivallisesti tassuilleni ja nyökkäsin kohteliaasti Tiikeriturkille. "Hei, lähdetäänkö me jonnekin?" kysyin. TIIKERITURKKI siristi meripihkanvärisiä silmiänsä oppilaalle. Kolli mietti hetken mitä sanoisi tuolle. "Lähdemme saalistamaan", lihaksikas soturi maukui ja antoi Puolukkatassulle merkin seurata. "Pennut tarvitsevat enemmän ruokaa sekä muu klaani. Sinä saat syödä sitten kun muu klaani on ruokittu", hän jatkoi ja vilkaisi taakseen että seurasiko oppilas edes häntä.
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin pirteästi. Lähdin seuraamaan mestariniani kohti leirin uloskäyntiä(?). "Miksi muu klaani pitää ruokkia ennen itseänsä?" kysyin ihmeissäni. "Siinä ei ole minun mielestäni mitään järkeä" ilmaisin mielipiteeni ja valmistauduin jos Tiikeriturkki hermostuisi sanoistani. "Minne päin menemme?" kysyin vaihtaen puheenaihetta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 3, 2015 17:32:01 GMT
TIIKERITURKKI siristi meripihkanvärisiä silmiänsä oppilaalle. Kolli mietti hetken mitä sanoisi tuolle. "Lähdemme saalistamaan", lihaksikas soturi maukui ja antoi Puolukkatassulle merkin seurata. "Pennut tarvitsevat enemmän ruokaa sekä muu klaani. Sinä saat syödä sitten kun muu klaani on ruokittu", hän jatkoi ja vilkaisi taakseen että seurasiko oppilas edes häntä.
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin pirteästi. Lähdin seuraamaan mestariniani kohti leirin uloskäyntiä(?). "Miksi muu klaani pitää ruokkia ennen itseänsä?" kysyin ihmeissäni. "Siinä ei ole minun mielestäni mitään järkeä" ilmaisin mielipiteeni ja valmistauduin jos Tiikeriturkki hermostuisi sanoistani. "Minne päin menemme?" kysyin vaihtaen puheenaihetta. TIIKERITURKKI jatkoi kävelemistä kun huomasi Puolukkatassun seuraavan. Viileä tuuli puhalsi päin naamaa sekä hyytävän kylmät sadepisarat tipahtivat oksista raidallisen kollin päähän. Kuullessaan oppilaansa sanat, soturi upotti kyntensä maahan. "Se kuuluu soturilakiin jota jokaisen täytyy noudattaa", Tiikeriturkki murisi. Vahva kolli käänsi leimuavat, meripihkanväriset silmät Puolukkatassuun. "Älä kysy typeriä", hän sihahti matalalla äänellä. "Olemme menossa Myrskyklaanin reviirille päin", soturi maukui.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 3, 2015 20:08:43 GMT
| Mä olen nyt :-D roolin piakkoin || Roolaatko Unikkotassulla? | Sori mun epäaktiivisuus Nyt mulla ei vaan oo ollu inspiä, jota en ymmärrä D:
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 8:13:22 GMT
|| Roolaatko Unikkotassulla? | Sori mun epäaktiivisuus Nyt mulla ei vaan oo ollu inspiä, jota en ymmärrä D: || Arpikasvo voi sitten tartuttaa! Jos et keksi mitään roolattavaa niin Unikkotassu vois alkaa hoitaa sitten Arpikasvoa?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 8:13:48 GMT
|| Ketään paikalla? Haluun roolia! :3
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 4, 2015 8:51:37 GMT
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin pirteästi. Lähdin seuraamaan mestariniani kohti leirin uloskäyntiä(?). "Miksi muu klaani pitää ruokkia ennen itseänsä?" kysyin ihmeissäni. "Siinä ei ole minun mielestäni mitään järkeä" ilmaisin mielipiteeni ja valmistauduin jos Tiikeriturkki hermostuisi sanoistani. "Minne päin menemme?" kysyin vaihtaen puheenaihetta. TIIKERITURKKI jatkoi kävelemistä kun huomasi Puolukkatassun seuraavan. Viileä tuuli puhalsi päin naamaa sekä hyytävän kylmät sadepisarat tipahtivat oksista raidallisen kollin päähän. Kuullessaan oppilaansa sanat, soturi upotti kyntensä maahan. "Se kuuluu soturilakiin jota jokaisen täytyy noudattaa", Tiikeriturkki murisi. Vahva kolli käänsi leimuavat, meripihkanväriset silmät Puolukkatassuun. "Älä kysy typeriä", hän sihahti matalalla äänellä. "Olemme menossa Myrskyklaanin reviirille päin", soturi maukui.
Puolukkatassu Nyökkäsin nopeasti mestarilleni. Hän siis todellakin suuttui! Käänsin katseeni pois hänestä koska turkkiani pisteli. "Eikö olekin huono sää?" Maukaisin sillä halusin puhua Tiikeriturkin kanssa jostain muusta. "Haluan saada tänään paljon saalista!" Maukaisin jälleen ja katsoin nopeasti raidallista soturia. /haluaisin Aurinkoturkille seuraa
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 4, 2015 9:38:32 GMT
TIIKERITURKKI jatkoi kävelemistä kun huomasi Puolukkatassun seuraavan. Viileä tuuli puhalsi päin naamaa sekä hyytävän kylmät sadepisarat tipahtivat oksista raidallisen kollin päähän. Kuullessaan oppilaansa sanat, soturi upotti kyntensä maahan. "Se kuuluu soturilakiin jota jokaisen täytyy noudattaa", Tiikeriturkki murisi. Vahva kolli käänsi leimuavat, meripihkanväriset silmät Puolukkatassuun. "Älä kysy typeriä", hän sihahti matalalla äänellä. "Olemme menossa Myrskyklaanin reviirille päin", soturi maukui.
Puolukkatassu Nyökkäsin nopeasti mestarilleni. Hän siis todellakin suuttui! Käänsin katseeni pois hänestä koska turkkiani pisteli. "Eikö olekin huono sää?" Maukaisin sillä halusin puhua Tiikeriturkin kanssa jostain muusta. "Haluan saada tänään paljon saalista!" Maukaisin jälleen ja katsoin nopeasti raidallista soturia. /haluaisin Aurinkoturkille seuraa TIIKERITURKKI arvasi että oppilas vaihtaisi puheenaihetta. Kolli ei kuitenkaan sanonut siitä mitään hänelle. "Saisi hiirenkorva tulla jo", raidallinen soturi mutisi, siirsi meripihkanvärisen katseensa harmaalle taivaalle ja katseli sitä hetken aikaa. Tiikeriturkki ravisteli turkistaan sadepisarat ja kääntyi Puolukkatassun puoleen. "Jatketaan matkaa", hän maukui lopulta ja jatkoi kävelemistä.
|| Multa saa seuraa!
|
|