|
Post by Angelus on May 15, 2017 8:47:57 GMT
Kauniin lauluäänen ehdottomasti!
Onko sulla jotain lempiasustetta? Jos näin on, niin mikä/minkälainen se on?
|
|
|
Post by marrasaamu on May 15, 2017 17:30:45 GMT
Varmaan sellanen neuvostoaikainen kovaa nahkaa oleva olkalaukku. Sitä ainakin tulee käytettyä eniten. Koruista muutama Kalevala korun koru.
Millainen on sun unelmaminä?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 15, 2017 18:26:06 GMT
Sellanen joka ei murehdi turhia ja osais heittäytyä. Ehkä haluisin olla enemmän ihmisten ilmoilla sellanen kun oon yksinäni
Kuuluuko ananas pitsaan? (must tuntuu et oon kysyny tätä aiemmin)
|
|
|
Post by adalmiia on May 16, 2017 6:32:01 GMT
Ei kuulu. Ananas on tuoreena hyvää, mut se ei vaan sovi pitsaan D:
Mikä oli unelma-ammattisi pienenä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 16, 2017 19:36:52 GMT
ei mulla oikeen koskaan oo ollu unelma-ammattia mutta mulle oli kyllä jo pienestä pitäen selvää että musta tulee joko: a) prinsessa b) teini-ikäinen mutanttininjakilpikonna
vaihtoehto b toteutu lukuunottamatta tota ninjakohtaa
Millaset on sun unelmien pussilakanat?
|
|
|
Post by Hermeliini on May 17, 2017 17:25:05 GMT
Öö mulla on monenlaisia xd Ainakii semmonen kunnon missä yksisarviset lentää piereskellen sateenkaaria tai OUAT-lakanat missä on otp Captain Swan ❤
Mp Soturikissat?
|
|
|
Post by Trixie™ on May 17, 2017 18:26:40 GMT
Se ei kiinnosta mua ollenkaan millään tavalla, tbh idea kuulostaa vähän typerältä mut oon ehkä saanu huonon kuvan kaikesta ms paint -fanartista jota oon nähny :^/
Mikä on sun suosikkimusiikkivideo? (Linkkaa, haluun kattoa jos se on outo)
|
|
|
Post by Miopod on May 17, 2017 22:28:31 GMT
Vaikea valinta, mutta voitto menee varmaanki Green Dayn When I Come Around -videolle Tykkään tosta ympäri käydään yhteen tullaan jutusta. Top 3 parasta dokumenttia mitä oot nähny?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 18, 2017 17:45:11 GMT
Ensimmäisenä tulee mieleen The Children of Chernobyl, Pakomatka anoreksiasta (en muista tarkkaan oliko se nimi toi, näkyi Ylellä joskus) ja Zero Hour -dokumentti liittyen Columbinen koulusurmiin
Mitä olisit tehnyt viime viikolla toisin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2017 18:51:32 GMT
Oisin menny perjantaina ja torstaina kouluun sekä jättäny sanomatta pari valittua sanaa :]
Tykkäätkö musikaaleista ja jos kyllä, niin mikä on paras musikaali minkä oot nähny?
|
|
|
Post by Trixie™ on May 18, 2017 20:09:52 GMT
Hyvin harvoin, yleensä ne hoilotukset vaan ärsyttää mua, en voi kattoo Disney-leffojakaan kelaamatta laulukohtia. Homo! oli ihan jees (ja jos elokuvat lasketaan, niin Labyrinth on harvoja joiden kohdalla teen poikkeuksen ja kuuntelen laulutkin).
Millanen tietokone sulla on (käytössäsi [jos vaikka kärsit kollektiivikoneesta])?
|
|
|
Post by Angelus on May 18, 2017 22:08:16 GMT
Oon tässä parin kuukauden ajan totutellut acer aspire v15 nitro -koneeseen.
Missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä?
|
|
|
Post by Miopod on May 18, 2017 22:08:49 GMT
Vaikea valinta, mutta voitto menee varmaanki Green Dayn When I Come Around -videolle Tykkään tosta ympäri käydään yhteen tullaan jutusta. Top 3 parasta dokumenttia mitä oot nähny? MUUTAN VASTAUSTANI linkenivei edelliseen kysymykseen: Mulla on Asusin kannettava. Sain sen synttärilahjaksi kaks vuotta sitte. Se on alkanu käyttäytyyn vähä oudosti ja tilttaa usein videotoiston ja äänen kanssa. Tunnetko ketään Väinöä?
|
|
|
Post by adalmiia on May 19, 2017 9:11:52 GMT
Tiedän yhen ponin jonka nimi on Väinö
Minkä värisiä sukkia käytät eniten?
|
|
|
Post by Jp on May 19, 2017 10:19:05 GMT
Mustia
Viimeisin hauska kirjoitusvirheesi?