|
Post by petefromtheshop on Mar 7, 2017 22:09:30 GMT
yhdessä vaiheessa laitoin ruokaan aina currya ja sit chiliä mut nyt oon pitkään menny suolaa/eimausteita linjalla. leivoksissa taas tykkään muskottipähkinästä
Mitä viboja tää disney-filmien uudelleenfilmatisointi sussa herättää? esim. kun nyt on toi kaunotar ja hirviö ja vissiin mulanistakin ois tulossa joku uus leffa
|
|
|
Post by swordsman on Mar 8, 2017 5:52:11 GMT
mun mielestä on ihan kiva nähdä niitä vanhoja satuja tollasina uusina, näyteltyinä versioina, ja odotan kyllä aina ihan mielenkiinnolla että keitä valitaan rooleihin ja millanen siitä elokuvasta sitten tulee. Vaikka onhan tossa touhussa vähän rahastuksenkin makua.
minkä värisistä omenista tykkäät eniten?
|
|
|
Post by Jp on Mar 8, 2017 15:33:44 GMT
mun mielestä on ihan kiva nähdä niitä vanhoja satuja tollasina uusina, näyteltyinä versioina, ja odotan kyllä aina ihan mielenkiinnolla että keitä valitaan rooleihin ja millanen siitä elokuvasta sitten tulee. Vaikka onhan tossa touhussa vähän rahastuksenkin makua. minkä värisistä omenista tykkäät eniten? Vihreä Pidätkö bataatista?
|
|
|
Post by Sibe on Mar 8, 2017 16:27:20 GMT
joo !!!
onko sulla mitään tosi epätodennäköisesti toteutuvaa haavetta?
|
|
|
Post by Miopod on Mar 31, 2017 23:48:41 GMT
Haluan käydä avaruudessa.
Mikä on sun lempi musiikkigenre?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 1, 2017 8:18:52 GMT
Indie rock, indie pop ja alternative rock on se pyhä kolminaisuus vaikka kaikki meneekin
Mikä soi just nyt tai viimeksi päässä?
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 1, 2017 10:02:52 GMT
all star soi päässä :----D
mitä suunnitelmissa loppuviikonlopuksi?
|
|
|
Post by Sibe on Apr 1, 2017 15:08:12 GMT
pitäis tehä kesätyöhakemus + toiseen kesätyöhön videohaastattelun kysymyksiin vastaaminen + ehkä huomenna ystävien kanssa baarikierrokselle :'D
millanen hiustyyli sulla on?
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 1, 2017 17:07:00 GMT
Tietkö ku joku ajaa hiukset siiliks ja sit antaa niiden vaan kasvaa koskemattomana neljä kuukautta. Mulla on kirjaimellisesti se, violettina.
Mikä on sun suosikki-ilmiö 90-luvulta? (Mun on pokemon)
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 8, 2017 13:45:24 GMT
pokemon ftw!
saat valita sipsit & niihin dipin, mitä otat?
|
|
|
Post by Miopod on Apr 8, 2017 15:19:52 GMT
Niitä semmosia sileitä oikeen wanhan ajan perunalastuja ja sit joku sour cream & onion tai valkosipulidippi.
Kuka on sun lempi winx-keiju? :DD
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 8, 2017 18:02:44 GMT
pienempänä rakastin stellaa nii taidan mennä edelleen sillä :DD
juotko mieluummin teetä vai kahvia? vai ootko enemmän kaakaon ystäviä?
|
|
|
Post by swordsman on Apr 9, 2017 7:48:39 GMT
teetä, en pahemmin tykkää kahvista enkä kaakaostakaan
millaseen ravintolaan menisit mieluiten syömään?
|
|
|
Post by Sibe on Apr 9, 2017 17:41:47 GMT
riippuu rahatilanteesta - tykkään täällä sellasista aika tavanomaisista kuin myös yhestä ihanasta itämaisesta <3 kiinalainen ruoka taas ei koskaan oikeestaan iskeny mulle, ni ei sellaseen, mistä saa pelkkää sitä D--:
sun lempieläin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 9, 2017 19:40:16 GMT
DINOHAUVVUSS meinasin ensin vastata että kissa mut toisaalta pelasin just jtn 28 tuntia pelkästään yhtä dinosauruspeliä niin ehkä se on sit se
tai emt onko se niinkään lempieläin vaiko lempiobsessio mut-
Minkä laitteen laitoit viimeks lataukseen?
|
|