|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2016 21:04:34 GMT
Kisnat koska kisnat
Kun tulit Kattilaan ensimmäisen kerran, millainen oli reaktiosi? :---D
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 20, 2016 22:07:18 GMT
tais olla "jaha, mitähän tästäkin tulee " tmv millanen joulukalenteri sulla on tänä vuonna?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 20, 2016 22:20:17 GMT
MLP ja Lemmikkien salainen elämä -suklaajoulukalenteeit :3
Hauskin/kivoin koulutyö minkä oot joutunut tekemään tai tuut tekemään piakkoin?
|
|
|
Post by Jp on Dec 21, 2016 7:26:24 GMT
MLP ja Lemmikkien salainen elämä -suklaajoulukalenteeit :3 Hauskin/kivoin koulutyö minkä oot joutunut tekemään tai tuut tekemään piakkoin? Psykologinen tutkielma aiheesta Kuolonsyöjät.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 21, 2016 10:16:11 GMT
-
Oletko allerginen jollekin? Mille?
|
|
|
Post by renak on Dec 21, 2016 11:44:40 GMT
Eri puiden siitepölylle (koivu, leppä, Paju ainakin) Sitten minulla on allergiadiagnooseja ties kuinka monelle eri asialle, mutta ei mitään erityisen vakavaa. Allergialääkkeitä syön kaksi pilleriä päivässä ympäri vuoden sekä käytän nenäsumutetta keväisin, kesäisin ja aina kun siltä tuntuu. Pienenä olin maitoallergikko, mutta nykyään ei maidosta mitään oireita tule (tai no joskus vatsaan sattuu, jos juon maitoa... Mutta maito maistuu ihan kamalalle, eli en juo. D-vitamiinilisät ja kalkkipillerit tulee napattua muiden vitamiinien ja lääkkeiden seassa. ) Onko sinulla sisaruksia?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 21, 2016 11:55:26 GMT
4 siskoa
mikä on sun lempiruoka joulupöydästä?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 21, 2016 11:56:14 GMT
Kinkku
Tykkäätkö kulkea julkisilla?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 12:14:21 GMT
EN.
Mikä on sun lempikukka?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 12:14:39 GMT
Itse asiassa tykkään, oon vaan huono kulkemaan niillä :---D eiku oho Miopod ehitkin jo siihen hmm en oo ikinä perustanu kukista, olin tetissäki kukkakaupassa joskus ja sillon mulla meni viimestään kaikki into kukkiin. Tykkään semmosista superpienistä sinisistä kukista mitä kasvaa aina jossain ihan luonnossakin, en muista miks niitä sanottiin mut musta ne oli aika söpöjä. Monelta heräsit tänään?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 21, 2016 12:19:59 GMT
7:30
Onko sulla nälkä? (en koita lisätä omaa nälkääni... - en oo vielä tänään syönyt mitään)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 12:22:04 GMT
En oo vielä ees noussu ylös niin mitään energiankulutusta ei oo hirveesti vielä ollut vaikka tosin kyllä mulla on sellanen olo et voisin syödä - tosin mulla on aina.
Tahtoisitko olla hobitti?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 12:29:55 GMT
JOO.
Onko sulla ollut lemmikkejä, jos on mikä oli sun eka lemmikki?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 12:40:37 GMT
Kun olin pieni niin meillä oli akvaario ja kissejä ja nyt ollaan taas samassa tilanteessa vaikka tosin akvaario on vaihtunut. Niin ja ensimmäinen "oma" lemmikki oli kissa joka saatiin kun olin jtn 5-vuotias ja sit mulle sanottiin et se on mun koska kaikilla muilla sisaruksilla oli jo omat kissat ja sit sain päättää sille nimen mut sit en saanutkaan kun ainut mitä suostuin ehdottaa oli "prinsessa".
Siitä tuli sit viiru btw.
Mikä on sun lempimauste?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2016 12:41:25 GMT
Hmm, en hirveesti käytä mausteita. Lasketaanko kaneli? jos joo niin se, jos ei niin paprikajauhe Mitkä ovat kolme mielestäsi parasta tv-sarjaa?
|
|